Friday 2 January 2009

Ανοικτή τυρόπιτα


Από γλυκά δεν έχετε παράπονο φαντάζομαι!!
Τα τιμήσαμε και με το παραπάνω τις μέρες των γιορτών. Καλά να είμαστε και του χρόνου να ξαναφτιάξουμε τα γιορτινά γλυκάκια μας.
Ας φτιάξουμε όμως και κάτι αλμυρό.
Ας φτιάξουμε επίσης κάτι εύκολο και πολύ απλό.
Αυτή η πιτούλα γίνεται στο …πιτς φυτίλι. Για μένα είναι η εύκολη λύση για κάτι γρήγορο και νόστιμο.
Φτιάξτε την και θα δείτε ότι είναι τόσο νόστιμη, όσο και εύκολη.
Χρειάζεστε απλά:

300 γρ. φέτα χοντροτριμμένη
100 γρ. κίτρινα τυριά
150 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
250 ml γάλα
150 γρ. βούτυρο λιωμένο (καλύτερα φρέσκο)
200 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
4 αυγά
φρεσκοτριμμένο πιπεράκι
Στην εκτέλεση….
Τα ανακατεύετε όλα μαζί σ’ ένα μπολ (τα τυριά τα βάζουμε τελευταία).
Τα αδειάζετε σε καλά βουτυρωμένο πυρέξ ή ταψάκι και ψήνετε στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια της πίτας (μισή ώρα περίπου).
Αν την προτιμάτε μόνο με φέτα, παραλείψτε τα κίτρινα τυριά και βάλτε λίγο παραπάνω φετούλα.
Επίσης:Η τυρόπιτα μπορεί να γίνει και στο μαφινοταψάκι.
Γίνονται περίπου 20 τυρομαφινάκια, σαν ατομικά σουφλεδάκια.
Χρειάζονται περίπου 30 λεπτά ψήσιμο, τα πρώτα 10 λεπτά στον αέρα και τα υπόλοιπα αντιστάσεις πάνω κάτω. Ψήσιμο βέβαια πάντα ανάλογα με τον φούρνο σας.
Ιδανικά για πιτσιρίκια ... και όχι μόνο ...
Καλή επιτυχία!!

30 comments:

Olga said...

Mιαμ, μιαμ! Τυροπιτομαφινάκια!!
Τέλειαααα! Την Δευτέρα θα τα φτιάξω που θα έχω φίλους στο σπίτι και θα σου πω εντυπώσεις!!

Έλενα μου, και πάλι καλή χρονιά, με υγεία και χαμόγελα και με πολλές πολλές τέλειες συνταγούλες!

Φιλάκια και ροζ χαμόγελα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγάκι δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εύκολα και νόστιμα είναι.
Πραγματικά σαν σουφλεδάκια, πάααρα πολύ αφράτα γίνονται.
Καλή επιτυχία όταν τα φτιάξεις!!
Και πολλά πολλά ροζ χαμόγελα να σου φέρει η νέα χρονιά:))

Μαριλένα said...

ιδανικά και για μένα: το πιο καλό παιδί :)))

Καλη Χρονιά κορίτσια
και να 'στε παντα καλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαριλενάκι μου και βέβαια εσύ είσαι το πιο καλό παιδί, δεν το συζητάω καθόλου;-)
Kαλή χρονιά να έχουμε!!

Anonymous said...

Aπεταξάμην αφράτα τυρομαφινάκια, απεταξάμην ανοιχτές τυρόπιτες, απεταξάμην τα εύκολα και τυρονόστιμα!
Στο πυρ το εξώτερον τα βουτυρατα τα αυγά και τα λαχταριστά τυριά!
Αν δεν μου υποσχεθείς ότι το επόμενο post σου θα ειναι νερόβραστο ρύζι και μαρουλοσαλάτα χωρίς λάδι δεν ματαζυγώνω!
Είμαι έτοιμη να παω στην κουζίνα να ανοίξω το ψυγείο να βγάλω τα υλικα που δυστυχώς τα έχω όλα και να να κυλιστώ στο βούρκο της τυρομαφινοαμαρτίας..

ΕΛΕΝΑ said...

Ααααααααααα χα χα χααααααααα!!!
Εχω πέσει κάτω από τα γέλια!!!
Βρε Αγγελικούλα μου με νερόβραστο ρύζι και μαρουλάκι θα σε βγάλω αρχή της χρονιάς?? Οχι δηλαδή ότι σερβίρισα και σολομό με χαβιάρι, κάτι τυρομαφινάκια έβγαλα.
Φτιάξτα και θα με θυμηθείς. Δεν μοιάζουν με τυροπιτάκια, σαν να τρως μίνι σουφλεδάκια είναι.
Αλλά και ως τυρόπιτα, επίσης νοστιμότατη είναι.
Επίσης μπορείς να καλέσεις και τίποτα φίλες για ... τσάι, να τα μοιραστείτε και να κυλιστείτε μαζί στο βούρκο της τυρομαφινοαμαρτίας, οπότε έτσι περιορίζονται οι τύψεις:P

Δημιουργία said...

Μετα απο τα γλυκα, οτι πρεπει η τυροπιτουλα.Καλη αρχη για φετος.

Anonymous said...

Κορίτσια καταρχήν καλορίζικο το blog-τώρα το ανακάλυψα!Έλενα σε είχα χάσει από το hungry και στεναχωρέθηκα,γιατί έκανα πολλές συνταγές σου εκεί.Χαίρομαι διπλά που σε ξαναβρήκα.Να είστε καλά κορίτσια!Μια φανατική λάτρης της κουζίνας-Όλγα!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου κάθε χρόνο λέω θα συγκρατηθώ με τα γλυκά, αλλά ... είμαι αδυνάτου χαρακτήρος φαίνεται;-)
Καλή αρχή σε όλα τα μπλογκοσπιτάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγα καλώς όρισες στο καινούριο μας σπιτάκι.
Εδώ θα μεταφέρω τις συνταγές μου από το HFL και πολλές πολλές ακόμα.
Με χαρά σε περιμένουμε να σε κερνάμε από καρδιάς.
Καλή χρονιά σου ευχόμαστε:))

eleni said...

Έλενα,πολύ ωραία η τυρόπιτα!
Αυτές τις μέρες είχε την τιμητική της,γιατί η μια κόρη ήθελε κάτι αλμυρό για το πρωινό της και της αρέσει ιδιαίτερα.

Το 2009 να είναι ένας χαρούμενος χρόνος για όλους!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου καλή χρονιά να έχουμε, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται και αυτοί:)
Δοκίμασε να φτιάξεις κι αυτήν την τυροπιτούλα για το πρωινό της κορούλας, πιστεύω θα της αρέσει πολύ.
Φιλάκια!

eleni said...

Έλενα,τέτοια τυρόπιτα φτιάχνω.Στην αρχή έβαζα γάλα,αλλά έμαθα από τη Deli για το γιαούρτι και μου άρεσε η γεύση.
Το καλοκαίρι τρίβω και κολοκυθάκι-είδα μάλιστα πως αυτή την εποχή βάζουν κίτρινη κολοκύθα,δε μ΄αρέσει η γεύση της.
Φιλιά!

kiki said...

Ωραία τυροπιτίτσα και εύκολη. Εγώ θα την προτιμησω με λαδάκι!

Anonymous said...

Ελενα χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρήκα. Εψαχνα τα τρουφάκια των Χριστουγέννων, τα οποία είναι καταπληκτικά και δεν το πίστευα όταν είδα ότι εξακολουθείς και βάζεις συνταγές σε δικό σου blog.
Μάλιστα κάποια στιγμή ρώτησα και στο χάνγκρυ γιατί δεν ανοίγουν κάποιες συνταγές, αλλά κανείς δεν μου είπε τίποτα για το blog σου, ίσως δεν το ήξεραν.
Καλορίζικο και πια κάθε μέρα εδώ θα είμαι, μιας και οι συνταγές σου ήταν όλες διαλεχτές.

ΕΛΕΝΑ said...

Eleni μου έχει δίκιο η σοφή deli, το γιαούρτι πάει πολύ στις πίτες, τις αφρατεύει και τις νοστιμίζει.
Επίσης πολύ νόστιμες γίνονται και με κρέμα γάλακτος που την βάζω σε χορτόπιτες και κρεατόπιτες, αλλά εκεί πια η deli θα με δείρει ή στην καλύτερη περίπτωση θα με κυνηγάει με κανένα σκουπόξυλο.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΒΑΖΩ:PPP
Οσο για την κίτρινη κολοκύθα, τι να σου πω? Δεν θα την πρότεινα στην συγκεκριμμένη τυρόπιτα. Θα μου άλλαζε τελείως την γεύση.

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου πανεύκολη είναι.
Με λαδάκι πιο ελαφριά σίγουρα, όμως με φρέσκο βουτυράκι μοσχομυρίζει και δεν την αλλάζω με τίποτα. Η μισό-μισό, για λιγότερες τύψεις (μισές τύψεις δηλαδή;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Βρε Χριστινάκι μου με κάνεις και κοκκινίζω!!
Δεν ξέρω πόσο διαλεχτές είναι οι συνταγές που δίνω, είναι όμως σίγουρα πολύ εύκολες (γιατί είμαι και γνωστή τεμπέλα) και δοκιμασμένες, αφού τις έχω φτιάξει πολλές φορές και το κυριότερο κερασμένες με αγάπη:)
Καλή χρονιά να έχεις!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Είναι πολύ νόστιμη και απλή και τη κάνω συχνά , μάλιστα βάζω υλικά ότι έχω , πολλές φορές κολοκυθάκι τριμμένο, σπανάκι, ζαμπονάκι..ότι φανταστώ.Καλή χρονιά ..για γλυκά μην ακούω,,φτου ..φτου..ξορκισμένα πλέον..δίαιτα!

Maria Tzirita said...

Πάω να πάρω τα υλικά και τη φτιάχνω σήμερα κιόλας! Ευχαριστούμε Ελενάκι μου για τις νοστιμιές σου, φιλάκια πολλά!

Crazy Tourists said...

Καλή χρονιάαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
Σλουρπ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Aχτιδούλα μου βάζοντας μέσα στην πίτα ότι έχω (και δεν έχω) φτιάχνω μια διαφορετική πίτα, την κουρκουτόπιτα. Θα την βάλω κι αυτή τη συνταγή κάποια στιγμή, είναι καλή γιατί αξιοποιείς ότι περισσεύματα έχεις και δεν πετάς φαγάκια.
Ας ξορκίσω κι εγώ τα γλυκά, για να μην λέω: Δίαιταααα???? Last year!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου καλή επιτυχία και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις:))
Φιλάκια φιλενάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή χρονιά τρελοτουριστάκιααααα!!!
Να κάνετε πολλά πολλά ταξίδια φέτος και να μας μεταφέρετε κι εμάς τις εντυπώσεις σας:)))

creationsbyeve said...

αυτά τα τυρομαφινάκια είναι σκέτος πειρασμός!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εve μου είναι πράγματι!!
Σήμερα τα ξαναέφτιαξα και τα στέλνω αύριο στο γραφείο του άντρα μου, για να μην μπαίνω εγώ στον πειρασμό;-)

kiki said...

ΚΑΛΕ!!! Θα σε δείρω όντως! Αμετανόητηηηηη!

cook said...

ελενα
ειναι πραγματι σχεδον ιδια με την τεμπελοπιτα :)

Effie's Sweet Home Designs said...

Θα τα κάνω στις φορμίτσες!!!!Θα σου πω αποτέλεσμα....φιλάκια!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι περιμένω εντυπώσεις!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...