Monday 9 March 2009

Τούρτα τόνου με κρέπες

Σήμερα φιλοξενούμε το κέρασμα της φίλης μας της Βίκυς.
Η σπεσιαλιτέ της, τούρτα τόνου με κρέπες, μια λιχουδιά που η Βίκυ μας υπόσχεται ότι θα μας ξετρελάνει!!!
Βίκυ μας σε ευχαριστούμε πολύ για το νόστιμο κέρασμα!

"Υλικά:
1 μαρούλι
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
Λίγο άνηθο
2 κονσέρβες τόνο σε νερό (στραγγισμένους καλά)
1 κρεμμυδόσουπα Knorr
1 kg γιαούρτι στραγγιστό
250 γρ. μαγιονέζα
1 πακέτο κρέπες
Εκτέλεση:
Σ’ ένα μπολ ανακατεύουμε πολύ καλά το γιαούρτι, την κρεμμυδόσουπα και την μαγιονέζα, και το βάζουμε στο ψυγείο για 3-4 ώρες.
Ψιλοκόβουμε το μαρούλι, τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο και τον τόνο και τα ανακατεύουμε όλα μαζί καλά.
Κρατάμε στην άκρη 3 κουταλιές της σούπας από το μείγμα του γιαουρτιού, και το υπόλοιπο το αναμειγνύουμε με το μείγμα του τόνου.
Τοποθετούμε σε μια πιατέλα μια κρέπα, από πάνω απλώνουμε μια ποσότητα από το μείγμα του τόνου με το γιαούρτι, και συνεχίζουμε κρέπα- μείγμα, μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μας.
Στο τέλος καλύπτουμε την τούρτα με τις 3 κουταλιές από το μείγμα που έχουμε κρατήσει στην άκρη και στολίζουμε την τούρτα μας όπως μας αρέσει.
Εγώ την έφτιαξα την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, γι αυτό την διακόσμησα έτσι.
Βάζουμε την τούρτα στο ψυγείο για 2 τουλάχιστον ώρες να παγώσει.
Όσο πιο πολύ παγώσει, τόσο πιο ωραία είναι.
Καλή επιτυχία!
Βίκυ"

24 comments:

Maria B. said...

Βικάκι μου, τι ωραία διακόσμηση είναι αυτή?? Γεια στα χεράκια σου, πολύ ωραία ιδέα. Είναι ότι πρέπει για τραπέζι. Ευχαριστούμε πολύ !!!

Anonymous said...

Από διακόσμηση σκίζει και από γεύση με τόσο νόστιμα υλικά, δεν αμφιβάλλω ότι επίσης θα σκίζει.
Τι σημαίνει όμως ένα πακέτο με κρέπες?? Εννοείς το μείγμα που φτιάχνουμε κρέπες??
Η πουλιούνται έτοιμες κρέπες??

Peter M said...

Elena, good dish to bring to a party. I think you should also post a photo of a slice of the tuna tourta...show the layers of crepes inside!

ΕΛΕΝΑ said...

Ωραία ιδέα για πάρτυ και για τραπέζι Βικάκι!! Πρέπει να είναι πεντανόστιμη!!!
Ηθελα κι εγώ να ρωτήσω για τις κρέπες, τι εννοείς πακέτο με κρέπες??
Peter, η συνταγή είναι της Βίκυς, που είχε την καλωσύνη να την μοιραστεί μαζί μας και όχι δικιά μου:)

BIKY said...

Καλημέρα Ελενα και Μαρία !!

Είναι πολύ νόστιμη η τουρτίτσα αυτή. Οταν έχω καλεσμενούς και την φτιάχνω δεν μένει τίποτα Βέβαια το ίδιο γίνετε και όταν την φτιάχνω για εμάς
Οσο για τις κρεπες εννοώ ένα πακέτο έτοιμες κρέπες (θα βρείτε στα σουπερ μαρκετ
Αν βεβαια θέλει κάποιος μπορει να τις φτιάξει μονος του

Δοκιμάστε τη θα σας αρέσει σίγουρα

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!

Anonymous said...

...Καλημέρα , φαίνεται πολύ νόστιμη η αλμυρή τουρτίτσα και δεν αμφιβάλλώ ότι είναι....αλλά να ρωτήσω κι εγώ η ποσότητα των υλικών περίπου για πόσες χειροποίητες κρέπες είναι? Ευχαριστώ

Maria B. said...

Mariak71, το ένα πακετο εχει 10 κρέπες. Πιστεύω ότι η Βίκυ δίνει υλικά για 10 τεμάχια.

Amali said...

Πω πω φαίνεται πεντανόστιμη....
Πετράν η τούρτα έγινε για του Αγ. Βαλεντίνου, οπότε μάλλον δεν πρόλαβαν να την βγάλουν φώτο κομένη, πήγαν για τρελίτσες και εμείς μένουμε με την απορία πως είναι μέσα μέχρι να τη φτιάξουμε!!!!!!!!
Αχχχ και έχω και μία πείνα!!!!!!!
Αμαλία

Αααα μία απορία επειδή δεν έχω πάρει ποτέ κρεμμυδόσουπα κνορ ανακατεύω το γιαούρτι με το ζουμί; και πόση ποσότητα όλη δεν κινδυνεύει να γίνει νερουλό εεε;;; μάλλον όχι εσείς ξέρετε...φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα νομίζω ότι η κρεμμυδόσουπα είναι σε μορφή σκόνης. Θα μας το διευκρινίσει η Βίκυ όταν επιστρέψει, γιατί σήμερα ξεκινάει ο γιόκας της παιδικό σταθμό και έχει τρεχάματα.

BIKY said...

Την κρεμυδοσουπα την βάζουμε ετσι οπως είναι σκονη στο πακετο μεσα στο γιαούρτι ΔΕΝ την ανακατευουμε με νερο
Ακριβως Μαρία μου 10 κρεπες όσες εχεί το πακετο

eleni said...

Πολύ όμορφη ιδέα,με νόστιμα κι αγαπημένα υλικά!
Τις κρέπες μπορούμε να τις φτιάξουμε με τα χεράκια μας-αντί κρεμμυδόσουπας τι μπορούμε να βάλουμε;
Η διακόσμηση σκίζει!
Φιλιά!

Olga said...

Κορίτσια, απο δώ και πέρα, [φθανει
το καλοκαίρι]! μόνον για τέτοιες τούρτες είμαστε! Ευτυχώς, φαίνεται, τέλεια, θα την κάνω για τις 12, που έχω τα γενέθλια μου!!

Anonymous said...

Α πα πα τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωί πρωί. Τέλεια συνταγή και τέλεια παρουσίαση. Εύγε Βίκυ. Θα εκτελεστεί στα «3 μέτρα»!

lila said...

Πολύ πρωτότυπη Βίκυ και πολύ εμφανίσιμη.Το θέμα διακόσμηση το έχεις πολύ!
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιείς ταιριάζουν μεταξύ τους και είμαι σίγουρη ότι δένουν αρμονικά.Θα την δοκιμάσω,με τη πρώτη ευκαιρία.
Πολλά φιλιά,να είσαι καλά

Μαριλένα said...

γιαούρτι (γενικά γαλακτοκομικά) με ψάρι, δεν ειναι κακος συνδυασμος;

ρωτώ, γιατί μ' αυτο μεγάλωσα (τω καιρώ εκείνω βεβαιως, σημερα μπορει να μην ισχυει πια)

καλη βδομαδα :)

ΕΛΕΝΑ said...

Mαριλένα μου να σου πω την αλήθεια κι εγώ μ' αυτό μεγάλωσα, ότι ψάρι και γαλακτοκομικά δεν είναι καλός συνδυασμός, και μάλιστα ότι είναι επικίνδυνος για στομαχικές διαταραχές.
Μ' αυτό μεγάλωσα, αλλά .... ποτέ δεν το ακολούθησα. Πάντα μαζί με το ψάρι τρώω και φέτα, το ίδιο και όλοι στην οικογένειά μου και δόξα τω Θεώ δεν έχουμε πάθει τίποτε τόσα χρόνια.
Μια φίλη μου όταν τρώει ψάρι θέλει και μια ... γαβάθα τζατζίκι δίπλα. Γενικά έχω ακούσει πολλούς που τους αρέσει ο συνδυασμός ψάρι-γαλακτοκομικό.
Δεν ξέρω πάντως καθόλου τι λάθος υπάρχει στον συνδυασμό αυτό.

Δημιουργία said...

Ωραιοτατη η σημερινη τουρτα,αν και δεν σου κανει καρδια να χαλασεις το στολισμα.

eirini said...

Και ο τόνος μ'αρέσει, και οι κρέπες μ'αρέσουν... τί σούπερ συνταγή είναι αυτή βρε κορίτσια;!
Πραγματικά... μου ανοίξατε την όρεξη! θέλω ένα κομμάτι τώρα!!!!!!!!

Maria Tzirita said...

Καλά, δεν το συζητώ... Θεά η τούρτα!!! Ίσως βέβαια κόβεται λίγο δύσκολα, οπότε σκέφτομαι να κάνω τις κρέπες και να τις τυλίξω κανονικά με αυτή τη γέμιση - πώς σας φαίνεται η ιδέα; Η γεύση θα είναι σούπερ, αυτό είναι βέβαιο!
Συγχαρητήρια στη φίλη σας για την υπέροχη συνταγή και φιλάκια και στις δυό σας κορίτσια μου!

Dorothy said...

Νοστιμότατη φαίνεται η τουρτίτσα! Και από διακόσμηση σκίζει βέβαια!

Δημήτρης said...

Κάποια μέρα θα σας δώσω μια συνταγή παρόμοια με ..ροφό βραστό αν βρω ψάρι, σχηματίζεις το ψάρι σε δίσκο με το υλικό.Ο τόνος μου αρέσει πολύ και τον τρώει η ΑΧΤΊΔΑ μου σαλάτα.

Μαριλένα said...

oπότε, το δοκιμαζω αφού έχω και τη γνώμη του ειδικου :))

(και ξερεις πως κυνηγάω την Ελένη όταν τη βλεπω να τρωει φετα με ψάρια;)

καλο βράδυ :))

BIKY said...

Αυτήν την συνταγή που λέει ο κύριος Δημητρής την έχω και εγώ Ομως το ψάρι τυλιγετε σε σφολιάτα σε σχήμα ψαριου και τα λέπια της γινονται με μικρους κυκλους σφολιάτας
Ειναι υπέροχο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Νόστιμη, γευστική και Τέλεια μου ακούγεται.
Λέω όμως να τη δοκιμάσω όπως προτείνει η Μαρία Τζιρίτα. ΄Ισως είναι πιο πρακτική.
Θαυμάσια η παρουσίαση!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...