Tuesday 10 March 2009

Καλαμαροσαλάτα

Θα σας δώσω την συνταγή μιας πολύ νόστιμης καλαμαροσαλάτας, που δοκιμάσαμε το καλοκαίρι που μας πέρασε στην Πάρο, απ’ όπου και η φωτό.
Δεν θα σας δώσω ποσότητες των υλικών, ανάλογα με την ποσότητα της σαλάτας που θέλετε να φτιάξετε, κανονίστε εσείς..
Τα υλικά της
καλαμαράκια βρασμένα ή ψημένα και κομμένα σε λωρίδες
κάπαρη φρέσκια
αγγουράκια πίκλες ψιλοκομμένα
κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
κρεμμυδάκια φρέσκα
άνηθο μπόλικο
λίγο καρότο τριμμένο
λίγο μαρούλι ψιλοκομμένο
Φαντάζομαι ότι μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα καλαμαράκια με γαριδούλες ή καβούρι ή ακόμα να τολμήσουμε και έναν συνδυασμό θαλασσινών.
Σαν καλαμαροσαλάτα πάντως ήταν εξαιρετική.
Από πάνω:
Η καλαμαροσαλάτα που δοκιμάσαμε είχε μια sauce κοκτέιλ με μαγιονέζα και κέτσαπ.
Εάν νηστεύετε μπορείτε να κάνετε το εξής. Να φτιάξετε μια sauce με χτυπημένη φυτική κρέμα γάλακτος, στην οποία θα ανακατέψετε μια-δυο κουταλιές κέτσαπ, αλατάκι και πιπεράκι και να περιχύσετε την σαλάτα σας.
Η απλά να την περιχύσετε με ένα λαδολέμονο ή λαδόξιδο.
Καλή επιτυχία.
Και μια φωτογραφία από το ταβερνάκι στην Πάρο όπου δοκιμάσαμε την καλαμαροσαλάτα, για να θυμηθούμε και λίγο καλοκαιράκι που πολύ μου έχει λείψει!!

45 comments:

Maria B. said...

Ελενάκι μου εγω θα πάρω την εκδόχή με το λαδολέμονο και πιστεύω ότι θα την απολαύσω όπως της ταιριάζει!
ακούγεται πολύ ωραία!
Αχ! τα καλοκαιρινά ταβερνάκια, τι μου έκανες τώρα ! και είμαι στο γραφείο ! βέβαια εχω την εναλλακτική να κατέβω κάτω στο Τουρκολίμανο στο ''Αμμος'' (το θυμάσαι?) και να τα τσακίσω όλα!

Κουράγιο παιδιά και πλησιάζει το καλοκαιράκι, απο Μάρτη καλοκαίρι δεν λέγανε οι παλαιοί?

Rena said...

Καλημέραα. Κι εγώ με λαδολέμονο θα προτιμήσω και ναι θέλω κι εγώ καλοκαιράκι, διακοπές και Πάρο. Να κρατήσω θέση σε ένα τραπεζάκι εκεί απέναντι από το βαρκάκι? Αχ βρε Έλενα τι μου κάνεις πρωί πρωί και είμαστε οικογενειακώς μεσ' την αρρωστίλα :(

Maria B. said...

Ρενακι μου αρρωστούλα είσαι? γιαυτό στο γραφείο που σε πήρα μου είπαν ότι λείπεις? Ελα βρε ασε τις αρρωστιες και ελα να πάμε εκει που είπα να μας περάσουν όλα!!!!!
Περαστικούλια σου.

Maria Tzirita said...

Η μόνη περίπτωση να έτρωγα τέτοια σαλάτα (δεδομένου ότι δεν τα πάω καλά με τα θαλασσινά), είναι να βρεθώ σε αυτό το ταβερνάκι, πάνω στη θάλασσα! Αν με πας εκεί, τρώω τα πάντα, μέχρι και ψάρι! (που δεν τρώω ποτέ!)
Φιλάκια Ελενάκι μου πολυταξιδεμένο!

Anonymous said...

Τώρα εγώ τι να σχολιάσω την συνταγή ή το ωραίο τοπίο?
Σαν ψαρακι που είμαι ανυπομονώ να ερθει το καλοκαίρι ,υπομονή όπως λέει και το Μαράκι. :-)))
Θα το δοκιμάσω και εγώ με λαδολέμονο.
Τι πράγμα και αυτό με τις αρώστιες φέτος?Περαστικά και υπομονή.
smp

Anonymous said...

Α!Τέλειο!Και το ταβερνάκι πιο όμορφο..Όλγα

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Μαράκι μου κι εμένα μου λείπει το καλοκαιράκι!!!
Ναι, πάμε στο "Αμμος" να παρηγορηθούμε, από το ολότελα κάτι είναι κι αυτό;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου οικογενειακώς??? Πολύ σας ταλαιπώρησε φέτος, όπως και τους περισσότερους απ' ότι ακούω.
Περαστικά σας! Γίνε εσύ καλά και φύγαμε για το ταβερνάκι:))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου αλήθεια δεν τρως ψάρι??
Η αλήθεια είναι ότι αν βρεθείς σ' αυτό το ταβερνάκι, το οποίο όπως βλέπεις είναι σχεδόν μέσα στη θάλασσα, είναι .... ιεροσυλία να μην φας ψαράκι ή θαλασσινά!
Φιλάκια πολλά φιλενάδα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα ψαράκι είσαι?? Κι εγώ, κι εγώ!!!
Λες γι αυτό να λατρεύουμε το καλοκαίρι?? Εγώ το καλοκαίρι νοιώθω ότι ... ζω, αντίθετα με τον καλό μου που του αρέσει ο χειμώνας!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγίτσα το ταβερνάκι ήταν σούπερ και ο ιδιοκτήτης του ευγενέστατος!
Με μεγάλη προθυμία μου έδωσε την συνταγή, κάτι που λίγοι νομίζω το κάνουν και όχι μόνο δεν τις μοιράζονται με άλλους, αλλά τις κρατάνε ... επτασφράγιστο μυστικό!

BIKY said...

Αχ πόσο μου αρέσουν τα καλαμαράκια
Θα τα προτιμήσω με σαλτσα κοκτειλ
Τέλεια!

Anonymous said...

Ασε μας χριστιανή μου πρωι πρωι τι μας κολάζεις ???
Για τη φωτο με τη θάλασσα λεω ...εκει καθομαι και νηστική :) :) :)

Πολλα μου χουν λειψει και συ φιλενάδα :)**

Μαριλένα said...

ωραιότατη φαινεται!
κι ο,τι πρεπει για την εποχή.

ευχαριστούμε
και πολλά φιλιά :))

ΕΛΕΝΑ said...

Βικάκι κι εγώ με σάλτσα κοκτέιλ την προτιμώ την σαλάτα, αλλά για όσους νηστεύουν αυτές τις μέρες και με οποιαδήποτε από τις άλλες γίνεται πολύ νόστιμη!
Πολλά φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Λαμπρινούλαααααααα!!!!
Κι εσύ μου χεις λείψει πολύ φιλεναδίτσα μου! Αλλά πολύ!!!
Δεν σε παίρνω τηλέφωνο, γιατί ξέρω ότι έχεις τα τρεχάματά σου με την μπουμπούκα, αλλά όποτε θέλεις και έχεις καιρό, πάρε με εσύ να τα πούμε!
Φιλιάαααααα:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου είναι νοστιμότατη, με ότι θαλασσινό θέλεις γίνεται και επίσης γίνεται και νηστίσιμη!
Φιλάκια!!

antigoni said...

η ιδέα της καλαμαροσαλάτας ωραία, την προτιμώ χωρίς σως, και ιδίως αν είναι καλοκαίρι.
φυτική σαντιγί αντί για σως είναι ελαφρώς άσχετη, διότι περιέχει δεξτρόζη που είναι γλυκιά, οπότε λαδολέμονο και πάλι λαδολέμονο, όσο για το τοπίο τι μας κάνεις τώρα!!!!(γαστεροπληξ)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

OI ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΕΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ.ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ.ΧΕ ΧΕ!!ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.

ΕΛΕΝΑ said...

Antigoni μου και με σως ήταν πολύ καλή που την δοκιμάσαμε, αλλά και χωρίς μια χαρά είναι.
Φυτική κρέμα γάλακτος υπάρχει και ειδική για μαγειρική, χωρίς να γλυκίζει καθόλου.Πάλι σε περίοδο νηστείας είχα φτιάξει μια σως με αυτή, και είχε γίνει πολύ καλή.
Το τοπίο μου θύμισε καλοκαιράκι που πολύ το αγαπώ και μου έχει λείψει:)

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου αυτό να δω, δηλαδή να σε δω να μαγειρεύεις και τι άλλο!!! χα χα χαα!!
Και βέβαια θα περάσω από το blog σου, είχα περάσει και το πρωί, αλλά ακόμα δεν είχες ποστάρει κάτι.
Φιλιά!!

Giorgos Varvakis said...

Πάνω στην ώρα Ελενάκι. Έχουν μείνει στην κατάψυξη καλαμάρια από την Καθαρά Δευτέρα κι αναρωτιόμουν πως να τα κάνω. Τα φάγαμε τηγανιτά, πιλάφι, γεμιστά, τα τελευταία θα γίνουν σαλάτα λαδολέμονο!!!
Άντε και μεσημέριασε και γουργουρίζει η κοιλιά μου :Ρ
Φιλιά
Καλό απόγευμα

marian said...

Γεια σας κορίτσια μου!!!
Μ΄αρέσει, μ΄αρέσει!!!Ποιο;;;
Μα και τα δυο!!!
Τα θαλασσινά είναι η μεγάλη μου αδυναμία,γι΄αυτό εξάλλου δεν καταλαβαίνω αυτήν την νηστεία!!!!
Η θάλασσα τι να πω, βρε Μαράκι γιατί μας ξεσηκώνεις δεν μας λυπάσαι;;
Μα καθόλου;;;
Πάρος, θάλασσα, καλοκαίρι, άντε πια!!!
Εσύ παρηγοριέσαι με το Τουρκολίμανο εμείς που να τρέχουμε τώρα να παρηγορηθούμε;;
Αχ Μαρία, αχ Μαρία!!!
Πάλι μας ξεσήκωσες!!
Εγώ είμαι καρκίνος, και γω του νερού δεν είμαι Ελενάκι μου;(ρωτάω γιατί δεν τα ξέρω καλά!!!)Γιατί και σε μένα αρέσει η θάλασσα....(σε ποιον δεν αρέσει;;)

φιλάκια πολλά!!!
Καλό απόγευμα!!!:)

Peter M said...

Elena, poli kali protasti, I'll try it. Also, now you're reminded me of my trip to Paro & Naxo and eating delicious "gouna"!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ελένη μου πολύ όμορφη και απλή συνταγή, σίγουρα θα την έτρωγα άνετα για φαγητό κυρίως πιάτο, αντιγράφω και ευχαριστώ.

Anonymous said...

Μιαμ η σαλάτα αλλά μιαμ(μεταφορικά) και η φωτο!!!Θέλω διακοπές,θάλασσα,καλαμαροσαλάτα και παγωμένη μπύρα!!!Αχ βρε Ελενα τι μου κάνεις...σνιφ.

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου ναι, δοκίμασε καλαμαράκια και σαν σαλάτα, αφού τα δοκίμασες με όλους τους άλλους τρόπους.
Καλό απόγευμα, φιλιά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, συγκεντρώσου!!
Η καλαμαροσαλάτα είναι δική μου και όχι της Μαρίας!!
Δηλαδή ούτε καν δική μου δεν είναι, στο ταβερνάκι που βλέπεις στην φωτό την φάγαμε.
Ασε την Μαρία να παρηγορηθεί στο Τουρκολίμανο κι εμείς θα παρηγορηθούμε σε μέρη εξωτικά (λέω εγώ τώρα για να παρηγοριέμαι)
Και ναι, είσαι ζώδιο του νερού κι εσύ, καρκινάκι τρυφερό και ευαίσθητο.
Αυτά, ελπίζω να σε κάλυψα σε όλα τα θέματα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, yes, yes!!
Paros, Naxos, summer holidays, swimming, gouna,......... of course I remember:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου δοκίμασέ την, πολύ νόστιμη και νηστίσιμη!
Και άσε τον Δημήτρη να τρώει τις μακαρονάδες με κιμά!
Μα καλά, τι γέλιο έκανα με την μακαρονάδα του, δεν μπορείς να φανταστείς:))

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρούλα, κι εγώ τα ίδια θέλωωωωω!!!
Φιλάκια:)

marian said...

Αχ Ελενάκι μου γλυκό ζητώ ταπεινά συγγνώμη!!!!
Πάντα κοιτάω πριν σχολιάσω αλλά σημερα δεν είμαι πολύ στα καλά μου!!!
Πάνω που ανάρρωσε η μικρή μου από πυρετους σήμερα μου ξανάρθε από το σχολείο με πυρετό!!!!!

Συγγνώμη,συγγνώμη,συγγνώμη!!!
Τι να κάνω για σένα για να με συγχωρέσεις;;;;κάνω και καλούς λουκουμάδες!!!!!(χιχιχι!!!)

φιλάκια πολλά και στις δυο σας!!!!

Phivos Nicolaides said...

Προτιμώ το τεβερνάκι στην Πάρο!

Unknown said...

μμμμ...νοστιμότατη με ουζάκι ε...
αχχχ..και πάρος...αχχχχ τι με κάνεις τώρα....
ευχαριστώ πέρνα να παρεις το τραγουδι σου

Anonymous said...

την έκανα με γαρίδες και είναι πεντανοστιμή!!! Thnx για τη συνταγή!!!

cook said...

τι πρωτοτυπη!...και μου αρεσει με μαγιονεζα...αλλα και με γαριδουλες πολύ μιαμ μιαμ :)

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, σε συγχωρώ ευχαρίστως για μια μερίδα λουκουμάδες, αλλιώς θα αναγκαστώ να πέσω στην ανάγκη της Μαρίας όπως καταλαβαίνεις:P
Περαστικά στην μικρούλα σου, γρήγορα σιδερένια η κοπέλα να είναι! Μεγάλη ταλαιπωρία φέτος όλοι με τις ιώσεις.
Φιλάκια πολλά:)

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου, το ταβερνάκι στην Πάρο ήταν σκέτη γλύκα. Κυριολεκτικά μέσα στη θάλασσα.
Κι εμένα δος μου θάλασσα και τι άλλο!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου πέρασα, πέρασα, σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!!!
Πολύ με συγκίνησες!!
Να σου ευχηθώ και από εδώ πολύχρονος και ότι επιθυμείς στη ζωή σου να το βρεις:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Laxanaki μου την έκανες??
Καλοφάγωτη, σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπισκοτένια μου!
Καλαμαροπρωτότυπη!!
Και με σκέτη μαγιονέζα πιστεύω νόστιμη θα είναι!
Φιλάκια πολλά πολλά:)

kiki said...

Θέλω καλοκαίριιιιιιιιιιιι!!! Τι μου το θύμησες!
Πολύ πρωτότυπη η σαλάτα!

Matriga said...

Καλησπέρα κορίτσια. Έλενα, πράγματι πρέπει να είναι πολύ εξαιρετική η καλαμαροσαλάτα αυτή. Όμως, μέχρι να τη δοκιμάσω εγώ τη συνταγή, σώθηκες! Δεν νομίζω να μάθω να μαγειρεύω σαν και σένα... :(
Προχθές, πάλι που είχα καλεσμένο άνδρα στο σπίτι και είχα την αφέλεια να ρωτήσω τι θα προτιμούσε να φάει ο κύριος - ένεκα που ήθελα να τον τυλίξω.. χι χι - μου παρήγγειλε μουσακά! Με φαντάζεσαι εμένα να φτιάξω μουσακά σε 2 ώρες το βράδυ μετά τη δουλειά, για πρώτη φορά; Ένα σου λέω...πήραν φωτιά τα τηλέφωνα, για να βρω κάποιο σπιτικό μουσακά! Να είναι καλά η κυρία Ειρήνη και ο άνδρας της που μου έδινε και συμβουλές να φτιάξω και παντζάρια με σκόρδο για σαλάτα... Πολύ πλάκα, σου λέω! Τελικά, τον έφαγε το μουσακά και του είπα να μη ζητάει τόσο δύσκολα φαγητά, ειδικά αν δεν με έχει προετοιμάσει. Επειδή με κόβω για να τον φτιάχνω εγώ την επόμενη φορά, το στραβάδι..έχεις κάποια συμβουλή για καλό μουσακά;
Υ.Γ. Το ταβερνάκι το ωραίο, πως λέγεται;
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα κι εγώ, κι εγώ, κι εγώ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Bρε Μαράκι μου, βρε Μαράκι μου, με μουσακά ξεκίνησες??? Με τα δύσκολα δηλαδή?? Μα αν σου ζήτησε μουσακά για αρχή, τι θα ζητήσει αργότερα??
Ααααα, να του ξεκαθαρίσεις ότι φυσικά και ξέρεις να κάνεις και μουσακά και στιφάδο και φιλέτο μπουργκινιόν και κρεμ μπρυλέ και απ' όλα, αλλά όταν είσαι μαζί του ... ξεχνάς τα πάντα!!! Πως σου φαίνεται?? Ετσι θα σ' αφήσει στην ησυχία σου χα χα χαα!!
Λοιπόν, σοβαρεύομαι και σου λέω ότι ο μουσακάς μου είναι ...θεσπέσιος, έλεγα να τον ποστάρω το καλοκαιράκι, αλλά θα σου πω ένα δυο πραγματάκια όποτε αποφασίσεις να τον φτιάξεις, για να τον εντυπωσιάσεις. Θα σου κάνω ιδιαίτερο δηλαδή και θα σκίσεις!!

Το ταβερνάκι δεν θυμάμαι καθόλου πως λέγεται, τον ιδιοκτήτη του τον έλεγαν Γιώργο (αυτό το θυμάμαι, γιατί όποτε πηγαίναμε εκεί λέγαμε "πάμε στου Γιώργου")
Φιλάκια πολλά:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...