Saturday 28 March 2009

The Pink Dolphin

Ο καλός μου φίλος και παλιός συνάδελφος Αντώνης, μου έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, που αφορά το μοναδικό στον κόσμο ροζ δελφίνι.

Το μοναδικό σε όλο τον κόσμο ροζ δελφίνι, που εντοπίστηκε σε μία λίμνη στη Λουϊζιάνα των ΗΠΑ, έχει αποτελέσει μεγάλη ατραξιόν, σε τέτοιο βαθμό που οι οικολόγοι προειδοποιούν τους τουρίστες να το αφήσουν στην ησυχία τοu.
Ο καπετάνιος Erik Rue ενός τουριστικού πλοιαρίου φωτογράφησε το ζώο, το οποίο στην πραγματικότητα είναι αλμπίνος, όταν ξεκίνησε να το μελετά μετά την πρώτη του εμφάνιση στην επιφάνεια της λίμνης Calcasieu, βόρεια του Κόλπου του Μεξικού.
Την πρώτη φορά που ο Rue είδε το δελφίνι, το οποίο εκτός από το ότι είναι ροζ έχει και κοκκινωπά μάτια, κολυμπούσε μαζί με ένα κοπάδι από τέσσερα άλλα δελφίνια, εκ των οποίων το ένα φαίνεται πως είναι η μητέρα του ροζ δελφινιού, καθώς δεν απομακρύνθηκε λεπτό από δίπλα του.Ο ίδιος δήλωσε: «Έτυχε να δω ένα κοπάδι από δελφίνια και παρατήρησα πως το ένα είχε πιο ανοιχτό χρώμα από τα άλλα. Είχε ένα εκπληκτικό ροζ χρώμα. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο. Όλο του το σώμα είναι ροζ, λες και κάποιος το έβαψε.
Το δελφίνι φαίνεται πως είναι απόλυτα υγιές και φυσιολογικό, αν εξαιρέσει κανείς το χρώμα του, το οποίο προσωπικά το βρίσκω πανέμορφο.”
"Το θηλαστικό είναι ροζ από το κεφάλι μέχρι την ουρά και έχει κοκκινωπά μάτια. Αυτό σημαίνει ότι είναι αλμπίνος. Το δέρμα του φαίνεται απαλό, γυαλιστερό και χωρίς κανένα απολύτως ψεγάδι!!!"
«Εγώ προσωπικά το έχω εντοπίσει γύρω στις 40 με 50 φορές και φαίνεται πως το κανάλι που περνούν τα πλοία στην λίμνη Calcasieu αποτελεί το σπίτι του τόσο για το ίδιο όσο και για την οικογένειά του.»
«Το δελφίνι έχει μεγαλώσει αρκετά από την πρώτη φορά που το είδα και κάποιες φορές απομακρύνεται από τη μητέρα του για να βρει τροφή και να παίξει αλλά πάντα είναι κοντά στο κοπάδι.»
«Περιέργως, δεν φαίνεται να επηρεάζεται ιδιαίτερα από το περιβάλλον ή το φως του ήλιου, όπως θα περίμενε κάποιος λόγω της κατάστασής του, παρόλο που συνηθίζει να παραμένει κάτω από την επιφάνεια του νερού λίγο περισσότερο από τα άλλα δελφίνια του κοπαδιού.»
Η Regina Asmutis-Silvia, βιολόγος στην Οργάνωση για την Προστασία των Φαλαινών και των Δελφινιών, δήλωσε: «Ποτέ κατά τη διάρκεια της καριέρας μου δεν είδα δελφίνι με τέτοιο χρώμα. Είναι πραγματικά ένα πανέμορφο δελφίνι αλλά οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, όπως και με οποιοδήποτε δελφίνι. Θα πρέπει να το σέβονται, να το παρατηρούν από απόσταση, να περιορίσουν τον χρόνο που το παρακολουθούν και να μην το κυνηγούν ή παρενοχλούν.»
«Παρόλο που το ζώο είναι ροζ, πρόκειται στην πραγματικότητα για αλμπίνο και αυτό φαίνεται από τα κοκκινωπά του μάτια. Ο αλμπινισμός είναι ένα γενετικό χαρακτηριστικό και είναι ακόμα άγνωστο ποιο είδος αλμπινισμού έχει κληρονομήσει το συγκεκριμένο δελφίνι.»

53 comments:

cook said...

ειναι πανεμορφο!(αλλωστε λατρευω το ροζ!)...δεν το ηξερα οτι υπηρχε τετοιο δελφινι...

Maria Tzirita said...

Είναι που είναι αξιολάτρευτα αυτά τα πλάσματα, φαντάσου πόσο μάλλον να είναι και ροζ! Σαν βγαλμένο από παραμύθι! Φιλάκια Ελενάκι μου, καλό σαβ/κο!

eleni said...

Υπέροχα,λατρευτά!Δεν είχα δει ροζ δελφίνι,μα είναι πολύ όμορφο!
Το καλοκαίρι κολυμπώντας βλέπουμε να περνούν στα βαθιά κοπάδια παιχνιδιάρικα.
Φιλιά!

Μαριλένα said...

εξαιρετικό ειναι!
αυτή τη στιγμη, τους εχω φωναξει όλους και το κοιτάμε

φιλιά
και καλο Σαββατοκύριακο :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΡΟΖ ΔΕΛΦΙΝΙ;ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ.ΣΑΝ ΨΕΥΤΙΚΟ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Μαρια Νικολαου said...

Πρωτη φορα ακουσα κατι τετοιο
ΤΕΛΕΙΟ

Matriga said...

Καλημέρα κορίτσια. Εγώ έμαθα πως υπάρχουν ροζ δελφίνια πριν αρκετό καιρό, αφότου είδα ένα ροζ δελφίνι στον ύπνο μου! Είπα... δεν μπορεί, θα υπάρχει και στην πραγματικότητα. Και όντως το έψαξα και είχα μάθει πως υπάρχουν και σε ποτάμι σε κάποιο μέρος της γης - δεν θυμάμαι που. Τα δελφίνια τα αγαπώ πολύ και πριν καιρό είχα βάλει μια ανάρτηση γι' αυτά. http://shell-land.blogspot.com/2009/02/look-of-love-in-pink-dolphin-eyes.html
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

UPDATE:
Η Ζαμπία μου έστειλε κι άλλες πληροφορίες που βρήκε στο pathfinder για το ροζ δελφίνι, κι έτσι συμπλήρωσα με αυτές το ποστ.
Ζαμπία σε ευχαριστώ πολύ:)

mia maria said...

Τι όμορφο που είναι! Αλλά πραγματικά, μακάρι να το αφήσουν οι τουρίστες στην ησυχία του!

Z. said...

Είναι καταπληκτικά θηλαστικά, πανέξυπνα, ευαίσθητα, φιλικά και πανέμορφα.
Άμα είναι και ροζ, έρχεται και απογειώνεται η ομορφιά τους.
Να συμπληρώσω ότι έχουν εγκεφαλική ικανότητα 40% μεγαλύτερη από εκείνη των ανθρώπων!
Έτυχε να βρεθώ, μερικές φορές, σε κοντινή απόσταση απ΄αυτά και είναι φοβερά! Σαν σκανδαλιάρικα παιδιά κάνανε...
Μαρία τέλειο το ποστ σου.
Μας μαθαίνεις καινούρια πράγματα που αξίζουν. Ειδικά, ο κόσμος των θηλαστικών που είναι ο δικός μας κόσμος και πόσο λίγο τον ξέρουμε, πέρα από το ανθρώπινο είδος.

Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Cookitsa μου είναι εκπληκτικό τελικά τι "ζωγραφίζει" η φύση!!!
Καλό ΣΚ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου έτσι σκέφτηκα κι εγώ όταν είδα την φωτό!! Σαν να έχει βγει από κάποιο παραμύθι!!
Πολλά φιλιά, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Elenaki είσαι τυχερή που έχεις δει!!
Εγώ δεν έχω δει ποτέ μου δελφίνι, θα ήθελα πολύ να πετύχω κάποιο κάποια στιγμή, πρέπει να είναι πανέμορφα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαριλενάκι μου δεν είναι εκπληκτικό??
Πες μου τι είπε το Ραφάκι όταν το είδε??
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου καλέ, πραγματικά σαν ψεύτικο είναι. Κι όμως είναι αληθινό, απίστευτο, ε??

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!
Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!!

ΕΛΕΝΑ said...

Matrigaki μου τι εννοείς?? Οτι υπάρχουν κι άλλα ροζ δελφίνια??
Εχω την εντύπωση ότι είναι το μοναδικό αυτό το ροζ δελφινάκι!!
Σε λίγο πάω να δω το ποστ σου, ακόμα δεν έχω αρχίσει τις επισκέψεις στα σπίτια των φίλων, έτρεχα από το πρωί (πρωί τρόπος του λέγειν δηλαδή) για ψώνια!
Φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama, μακάρι!!
Αλλά φαντάζεσαι τι μοναδικό θέαμα θα είναι για όλους, μακάρι να μπορούσαμε να το δούμε κι εμείς από κοντά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Zαμπάκι μου σε ευχαριστώ και για τις επιπλέον πληροφορίες που μου έστειλες για το ροζ δελφίνι.
Πραγματικά πανέξυπνα θηλαστικά!!

Επίσης:
Ολος ο κόσμος μας μπερδεύει με την Μαρία, αλλά κι εσύ ... Βρούτε???

eirini said...

Τί όμορφο δελφινάκι είναι αυτό;!!!
Ποτέ δεν περίμενα ένα δελφινάκι να είναι αλμπίνος... μου φαίνεται τόσο παράξενο! Πολύ ωραία ανάρτηση! Τα ζώα είναι τόσο αξιολάτρευτα πλάσματα! Μακάρι να το προσέχουν και να μην πάθει κάτι κακό!

Φιλάκια πολλά!!!

marian said...

Ελενάκι καλησπέρα,
ήξερα ότι υπήρχαν άνθρωποι αλμπίνο, οι γνωστοί zeru-zeru,στην Αφρική, όμως για δελφίνι αλμπίνο πρώτη φορά άκουσα από το σημερινό σου ποστ.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα και αλμπίνο πύθωνα!!!!(ανατριχιαστικό!!!)
Το ροζ δελφίνι όμως είναι πανέμορφο,πραγματικά σαν να βγήκε από ... τα παραμύθια!!!
Τα δελφίνια είναι αξιαγάπητα έτσι κι αλλιώς!!!
Υπέροχα πλάσματα!!!!!

πολλά πολλά φιλάκια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλη την παρέα!!!!:))

Matriga said...

Έλενα μου, μαγείρεψα πάλι στο φούρνο μου, ένα είδος μουσακά χωρίς μπεσαμέλ και ντομάτα! Τώρα πάω στο κομμωτήριο. Δες στο link. Τα λέμε!
http://www.amersol.edu.pe/ms/7th/7block/jungle_research/new_cards/14/report14hm.html

Unknown said...

πολύ ωραίο και ενημερωτικό..
το είχα δει στην τηλεόραση..αλλά δεν είχαν πεί τίποτα...
νάσαι καλά...

Phivos Nicolaides said...

Ομορφιές που κτυπούν κατ' ευθείαν την καρδιά μας!

Anonymous said...

Γλυκιά μου Έλενα πως κατάφερα και σας μπέρδεψα;
Διαβάζω τόσο γρήγορα και επιπόλαια για να προλάβω να "κάνω επισκέψεις"
και αλλού, που δεν φτάνω στις υπογραφές...μάλλον!
Ελπίζω να βρω τρόπο να εξιλεωθώ.
Z.

Olga said...

Μπράβο Ελενα! Καταπληκτικό! Δεν έτυχε, ούτε να ακούσω ποτέ για ρόζ δελφίνι! Καλό σου ΣΚ....

Maria B. said...

Ελενακι μου καταπληκτικό το ποστ σου (μου) υπέροχο!!! δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν αγαπάει τα δελφίνια, πόσο μάλλον αυτό το υπέροχο ροζουλί δελφινάκι!
φοβερό αυτό που λέει ότι νοιώθει ότι πρέπει να μείνει περισσοτερη ώρα στο νερό απο τα αλλα για να μην καεί το δέρμα του,είναι απίστευτο. ΄
Τώρα θα κάνω μια βόλτα στο νετ για να βρω τον ροζ πίθηκο που είπε η Μάριαν!

Ζαμπία μου καλά κατάλαβες, δικό μου ήταν τον ποστ αλλά έκανε σκονάκι το Λενιώ !!!!! χιιχιχιχιχιχιχι!!!
καλό σαββατόβραδο!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνούλι μου πραγματικά αξιολάτρευτο είναι το ροζουλί δελφινάκι, μακάρι να το προσέξουν και να μην πάθει τίποτα!!
Φιλάκια πολλά, να περάσεις πολύ όμορφα και ... καλά κουράγια αύριο στο παιδικό πάρτυ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Marian μου είναι πραγματικά απίστευτο το τι συναντάμε στη φύση!!
Και αλμπίνο πύθωνας??
Το ξεμυαλισμένο η φιλενάδα μου, η Μαρία, κατάλαβε αλμπίνο πίθηκος!
Τώρα, θα κατεβώ παρά κάτω να της τα ψάλλω:PPP
Φιλάκια, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μatrigaki μου του έδωσες και κατάλαβε του καινούριου φούρνου, απ' ότι βλέπω!!
Σε λίγο θα σου ζητάμε συνταγές να αναρτήσουμε και εδώ τις νοστιμιές σου!!
Καλό μποτέ στο κομμωτήριο, να περάσεις σούπερ weekend!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου χαίρομαι που σου άρεσε!!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου έχεις απόλυτο δίκιο!!
Και σε ποιον δεν άρεσε αυτό το γλυκό πλασματάκι??

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπία μου όχι τίποτε άλλο, αλλά τώρα την βλέπω σε παρακάτω σχόλιο, που προσπαθεί να πείσει τον κόσμο, ότι ΕΓΩ αντέγραψα από αυτήν με σκονάκι!!!!!!!!!!!!!
Του απιστεύτου δηλαδή:PPP

ΕΛΕΝΑ said...

Oλγίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Να περάσεις πολύ όμορφα, φιλιά στην όμορφη Ξάνθη:))

ΕΛΕΝΑ said...

Βρε ξεμυαλισμένη φιλενάδα, δεν φτάνει που λες στον κόσμο ότι εγώ -ποιος εγώ? - έκανα σκονάκι, αλλά αντί για "πύθωνα" διαβάζεις "πίθηκο"!!!!!!
Μην ψάχνεις άδικα στο νετ για τον πίθηκο της Marian,δεν πρόκειται να βρεις τίποτε!!
ΠΥΘΩΝΑ είπε η κοπέλα, πύθωνααααα!!!
Χα χα χαααα!!!
Φιλιάααα!!!

BIKY said...

Τι γλυκούλη που είναι !!

Υπέροχα πλάσματα τα δελφίνια
Φιλιά πολλά

Maria B. said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχ!!
γελάω μέχρι δακρύων χαχααχαχαχχαα! μόλις γύρισα απο την νυχτερινή μου έξοδο - η ώρα είναι 4 τα ξημερώματα, με βλέπουν να γελάω σαν χαζή και ξέρετε γιατί ? με το ροζ πιθήκι !!!!!!!!!!!!!!
γιαυτο βρε εβαζα στον γκουκλι ''ροζ πίθηκας" και δεν κάνει να σας πω τι μου έδινε στην αναζήτηση.............
οχι τιποτε αλλο είπα και στην παρεα που είχαμε βγει για το σημερινό μας πόστ και ότι μια φίλη μας ανέφερε ότι υπαρχει αυτο το ροζουλι και σε πιθηκο. Λοιπόν όλοι αυριο θα ψαχνουν για το ....ροζ πιθήκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλό ξημέρωμα!!

Να σαι καλά ελενακι μου με εκανες και έπεσα κάτω απο το γελιο !!

marian said...

Καλημέρα κορίτσια μου!!!
Εσύ έπεσες κάτω από τα γέλια στις 4 τα ξημερώματα και γω πριν από λίγο!!!
Μ΄ακούνε από μέσα και μαζεύτηκαν όλοι να δουν τι έπαθα!!!!!!!
Καλά βρε Μαράκι είπαμε όχι κι έτσι!!!!!
Ακου ροζ πιθήκι!!!!!!!!!!!!!!!!
Το γράφω και γελάω!!!!Ήμαρτον!!!!
Με πρόλαβε η Έλενα, και σου τα είπε,οπότε να μην πω τίποτε εγώ!!!!
Ερωτευμένο μου εσύ!!!!!!

φιλάκια πολλά πολλά!!!
Καλημέρα σε όλους!!!!
Υ.Γ Δεν φταιω αν η παρέα ψάχνει ροζ πιθήκι!!!
Και δεν είπα ότι είναι ....ροζ!!!Μη μου βάζεις λόγια!!!!!

marian said...

Λοιπόν Μαρία μου για να μην σου βγάλουμε το όνομα άδικα, σου βρήκα ότι ζώο αλμπίνο κυκλοφορεί στην πιάτσα!!!!!!
Βρήκα και πιθήκι(συγκεκριμένα γοριλάκι, αλλά σε ροζουλί δυστυχώς δεν βρήκα τίποτε!!!! Μόνο το υπάρχον δελφινάκι της 'Ελενας!!!
ότι υπάρχει μόνο σε άσπρο!!!)

Μπες στην παρακάτω σελίδα που βρήκα και θα δεις περίεργα πράγματα!!!
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=67&t=38480

ΕΛΕΝΑ said...

Βικάκι μου είναι πραγματικά αξιολάτρευτα τα δελφίνια!!
Πολλά φιλιά, να έχεις μιαν όμορφη Κυριακή!!

Anonymous said...

Γλύκα σκέτη.
sgr

ΕΛΕΝΑ said...

Πες της τα βρε Μαριάν μου κι εσύ, να μην γίνομαι εγώ μόνο η κακιά!!
Δεν φτάνει που άλλα ντ άλλων κατάλαβε, έβαλε και όλο τον κόσμο να ψάχνει στο νετ για ροζ πιθήκια.
Κι εμείς αγαπήσαμε, αλλά δεν κάναμε έτσι δηλαδή:PPP
Δεν μας λέει και τι της έβγαζε το google στην αναζήτηση, καταλαβαίνεις τι θα έβγαζε!! Σόδομα και Γόμορα υποψιάζομαι!!!

Μπήκα και στο site που αναφέρεις, τι όμορφο που είναι το παγώνι!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιζάκι μου τώρα σε είδα!!
Μας τρέλανε η φιλενάδα μας, τι να κάνω η γυναίκα??
Φιλάκια, καλά να περνάς:)

Matriga said...

Έλενα, δεν τα κατάφερα και πολύ καλά ακόμη, να μάθω πως ψήνει ο φούρνος με φυσικό αέριο. Νόστιμα ήταν όλα αλλά θέλει δουλίτσα ακόμη το ψήσιμο. Θα κάνω άλλες δύο φορές το ίδιο φαγητό για να μάθω καλύτερα το φούρνο. Που θα μου πάει. Σήμερα έμαθα και τηγανίτες με μέλι, αφού η μαμά από σήμερα θα τρέχει στο νοσοκομείο και πρέπει να μάθω περισσότερα για να μην την κουράζω. Ευχαριστώ για την ευχή... για το μαλλί! Καλό έγινε. Φιλάκια :))=

ΑΧΤΙΔΑ said...

Σας έχω πει οτι έχω κολυμπήσει στην Εβοια με δελφίνια; ήταν μια απο τις πιο υπέροχες εμπειρίες μου!

Maria B. said...

Μαριανάκι σ'ευχαριστώ πολύ για το λινκ που μου έδωσες, εσύ είσαι φιλενάδα και όχι το αλλο που με κράζει όπου και να βρεθεί !!!
εντάξει ενα λαθάκι έκανα και εγω είναι τόσο σοβαρό δηλαδή που μπερδεψα το πιθήκι με τον πύθωνα???? απο Π ξεκινάνε και τα δύο !!!!!!!!!!!!!!!!!
χαχαχααχαχχαχαχαχαχα!!!!
φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

Xara said...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις.Υπέροχες φωτο και πολύ σπάνιες όσο και το δελφίνι.Μπράβο!!!

Katerina ante portas said...

Η αλήθεια είναι ότι η διαφορά που ξεχωρίζει το άτομο από το σωρό προκαλεί. Σε όλο το ζωϊκό βασίλειο oι αλμπίνοι υποφέρουν..
Aλήθεια δεν διαβάσαμε όλοι για τα νεγράκια αλμπίνους που τα κατασφάζουν οι συμπατριώτες τους και εξασφαλίζουν μέλη τους για προστασία από το.. κακό;

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου και τηγανίτες με μέλι??
Χίλια μπράβο!!!
Καλό κουράγιο στην μανούλα σου και να σαι καλά που την σκέφτεσαι και την βοηθάς:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου είχες τέτοια εμπειρία??
Θα πρέπει να ήταν μοναδική!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία .... ξεμυαλισμένη!!
Εξακολουθείς και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα για το λάθος σου!!
Ασε την Marian ήσυχη, αρκετό σοκ και ταραχή της έχεις προκαλέσει με τα δύο Πι:P

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρούλα μου, δεν είναι εκπληκτική φωτό?? Ετσι μπορούμε να απολαύσουμε κι εμείς, έστω ιντερνετικά, το υπέροχο ροζ δελφινάκι:)

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου δεν το ήξερα αυτό για τα νεγράκια, πραγματικά φοβερό!!
Η αλήθεια είναι ότι το διαφορετικό μας ξενίζει, ίσως κάποιες φορές μας κάνει και αισθανόμαστε άβολα ή άσχημα.
Ομως αυτό το δελφινάκι πιστεύω, το τόσο διαφορετικό από τα άλλα, μόνο θαυμαστό προκαλεί και όχι άλλο αρνητικό αίσθημα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...