Wednesday 21 October 2009

Ψαρονέφρι χρωματιστό

Η Vasia B. από τον καιρό που έβαλε ιντερνέτ στο σπίτι της είναι φανατική επισκέπτρια του blog μας. Αποφάσισε λοιπόν και εκείνη με την σειρά της, να μαγειρέψει κάτι χρωματιστό και όμορφο για να κεράσει την παρέα μας.
Για να φτιάξουμε το χρωματιστό ψαρονέφρι χρειαζόμαστε:
4 μέτρια κομμάτια ψαρονέφρι
250 gr φρέσκα μανιτάρια ή μια κονσέρβα ψιλοκομμένα
1 πράσινη πιπεριά
1 κόκκινη πιπεριά
1 κίτρινη πιπεριά
1 πορτοκαλί πιπεριά
1 σκελίδα σκόρδο
1/4 φλιτζάνι του τσαγιού ελαιόλαδο
λίγη ρίγανη
1 λεμόνι
1/2 κιλό γραβιέρα Αμφιλοχίας
Πως το φτιάχνουμε
Πλένουμε καλά τις πιπεριές και τα μανιτάρια και κόβουμε τα μεν μανιτάρια σε ψιλές φέτεςτις δε πιπεριές σε μακρόστενες λωρίδεςΤ΄ αφήνουμε σ΄ ένα σουρωτήρι να στραγγίξουν καλά και μετά τα τσιγαρίζουμε με ελάχιστο λάδι μέχρι να μαραθούν λίγο.
Τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα και τ' αφήνουμε σ' ένα μπολ.
Στη συνέχεια κόβουμε ροδέλες το καθένα ψαρονέφρι και αφού τα πλύνουμε με νερό και ξύδι τα αφήνουμε να στραγγίξουν.Βάζουμε σ' ένα τηγάνι το λάδι να κάψει και ρίχνουμε το σκόρδο ( ή ολόκληρη τη σκελίδα έτσι ώστε μόλις πάρει μυρωδιά το λάδι, να την αφαιρέσουμε ή τριμμένη στο τρίφτη για να μείνει) και αμέσως μετά το κρέας.
Ανακατεύουμε καλά να τσιγαριστεί και απο τις δύο μεριές και όταν πιεί τα νερά που θα βγάλει, ρίχνουμε τις πιπεριές και τα μανιτάρια.
Ανακατεύουμε για 2-3 λεπτά και σβήνουμε με το χυμό του λεμονιού. Πασπαλίζουμε με τη ρίγανη και μεταφέρουμε το φαγητό με το ζουμάκι του, σε μια βαθιά πιατέλα και ρίχνουμε τη γραβιέρα κομμένη σε κύβους. Το τυράκι πρέπει να το προσθέσουμε όσο είναι καφτό το φαγητό, για να μπορέσει να λειώσει λίγο.Σερβίρεται με πατάτες τηγανιτές και πράσινη σαλάτα.
Vasia B.

32 comments:

Marios said...

Καλημέρα,
Ωραίο φαγητό έχετε σήμερα.
Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο!!!

Anonymous said...

ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΦΟΒΕΡΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΜΥΡΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ , ΜΟΝΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. 800 ΚΙΛΑ ΘΑ ΓΙΝΩ, ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΣΕΦ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ. VASIA ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ.
ΜΕΤΗ.

Νίκη said...

Βασια wellcome..πάντα τέτοιες νοστιμιες.. Φαντάζομαι πόσο αρωματικό θα είναι και μου τρέχουν τα σαλια..

Rena said...

Φαγάκι υπερπαραγωγή! Κι αυτά τα χρώματα χορταίνει πρώτα το μάτι. Μπράβο Βάσια.

Vasia B. said...

Καλημέρα και σε σένα Marios.
Είναι πράγματι νόστιμο και πολύ εύκολο φαγάκι.Θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις!!

Vasia b. said...

Μετάκι καλημέρα!!Η Κική είμαι το γειτονάκι στην Κόρινθο.Πολύ ωραία φαίνεται η συνταγή της γιαγιάς Γωγούλας.Έχω την κολοκύθα (παραγωγής Φώτη)να δω πότε θα την φτιάξω!!
Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα!!!!!

Vasia b. said...

Ευχαριστώ Νίκη μου για το καλωσόρισμα! Ευχαρίστως να σε κεράσω μια μεριδούλα !!
Καλημέρα !!

Vasia b. said...

Πράγματι υπερπαραγωγή !!!!!
Είναι πολύ εντυπωσιακό να το σερβίρεις όταν έχεις τραπέζι και όχι μόνο!!
Φιλιά καλημέρα!!

Vasia b. said...

*Ρένα μου σε σένα αναφερόμουν για το σχόλειο της υπερπαραγωγης!!!!
Είναι αρχή ακόμη που θα πάει θα τα καταφέρω και χωρίς λάθη!!!

Vasia b. said...

*σχόλιο ήθελα να γράψω και όχι σχολείο!!!!
Ο ενθουσιασμός της πρωτάρας και η βιασύνη αυτά κάνει!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΟΣΟ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΦΩΤΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ. ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΒΕΒΑΙΑ. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΝΩ, ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΘΕΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.
ΜΕΤΗ.

Maria B. said...

Vasia μου, Vasiaki μου, καλή αρχή κουκλίτσα μου !!!!! πόσο χαίρομαι που σ'εχουμε κοντά μας, ξέρεις ότι σ'αγαπώ πολύ-πολύ.

Τι χρώματα είναι αυτά καλέ ! τι ομορφιά ! άσε που όλα αυτά τα υλικά τα τρώνε και τα παιδιά μου, αυτό σημαίνει ότι μάλλον θα το φτιάξω για την Κυριακή το μεσημέρι !! ευχαριστούμε!!!

Μαρια Νικολαου said...

Tωρα δειχνουν τετοια πραγματα σε άνθρωπο που κανει διαιτα και ταυτοχρονα μονο με τα υλικα ξερει αν ειναι τελεια ή οχι μια συνταγή???

Vasia b. said...

Μετάκι μου μια που αναφέρθηκες στο μπαμπά της φιλενάδας μας,φαντάσου τι δούλεμα έχει να μας κάνει ο κυρ Βασίλης όταν μάθει τις νέες δραστηριότητες με το μπλόκ!!!
Θα χαρώ πολύ να σε δω στην Κόρινθο!
Πολλά φιλιά!!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου κι εγω σ' αγαπώ πολύ πολύ!!!Αν δεν ήσουν εσύ εγώ δεν θα βρισκόμουν σ΄αυτό το υπέροχο μπλόκ!!
Γι΄αυτό έλεγα να σε κεράσω εγώ την συνταγή αυτή την επόμενη Κυριακή στην Κόρινθο και όχι μόνο!!!!!!!!
Πολλά πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vasia B. said...

Μαρία Ν.σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Αχ! αυτή η καταραμένη δίαιτα!!!
Κι εγω όταν ξεκίνησα με τη Μαρία Β. να συζητάμε για το μπλόκ και όλες αύτές τις λιχουδιές, σε δίαιτα ήμουν!!!
Δεν πειράζει όμως ένα ελεύθερο γεύμα μιά φορά την εβδομάδα.Λίγο???
!!!!
Φιλιά!!!

Anonymous said...

ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ . ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΜΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.
ΦΙΛΙΑ .
ΜΕΤΗ.

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia καλώς όρισες στην παρέα μας!
Μας ξεκίνησες με πολύχρωμες νοστιμιές, θα μας κακομάθεις;-)
Πολύ νόστιμο το φαγάκι σου, με αγαπημένα υλικά, γεια στα χεράκια σου!
Περιμένουμε ανυπόμονα κι άλλες νοστιμιές σου!!

Vasia B. said...

'Ελενα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και χαρούμενη που είμαι στην παρέα σας!!!
Ελπίζω και εύχομαι να σας κακομάθω!!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!

mia maria said...

Πολύ όμορφο με όλα τα αγαπημένα υλικά! Θα πρέπει να είναι πεντανόστιμο! Καλή αρχή Βάσια!

Vasia b. said...

Ευχαριστώ πολύ big mama!
Χαίρομαι που βρίσκεις τα υλικά αγαπημένα. Aυτό σημαίνει ότι θα το φτιάξεις σύντομα!!!!!!

Amali said...

Μμμμμ Βάσια μου τι υπέροχο φαγάκι είναι αυτό!
Βάσια να σε καλως ορίσα και εγώ με τη σειρά μου καθότι πάλιοσα τώρα!!!!χιχιχιχιχι
καλά μαγειρέματα!!!!!
πολλά φιλιά

* Ακούω ή μάλλον διαβάζω προσφορές για μάζεμα ελιών, δεν έρχεστε και κατά ΧΑλκίδα μεριά να βοηθήσετε αφού σας αρέσει τόσο;;;;μιας και εμένα δεν είναι και το καλύτερό μου....

Amali said...

Ααααα ό,τι θέλω γράφω....
να σε καλως ορίσω ήθελα να πω εεε το έπιασες...

marian said...

Καλησπέρα κι από μένα!!!!
Vasia καλώς όρισες στην υπέροχη παρέα της καρδιάς!!!!
Καλά που έχω φάει γιατί το υπέροχο πιάτο σου, με τα υπέροχα χρώματα με κάνει και τρελαίνομαι!!!!!
Μπράβο σου υπέροχο και απ΄οτι φαίνεται και υπέροχα μαγειρεμένο!!!!
φιλάκια πολλά πολλά!!!!:))

Υ.Γ Αμαλίτσα μου τι να σου κάνω δεν είμαστε κοντά για να έρθουμε με τα παιδιά της τάξης να μαζέψουμε τις ελιές σου και να σε ξεκουράσουμε!!!!
όπως είπα και στην Μαρία, στα μισά του Νοέμβρη θα πάμε εκδρομούλα με την τάξη μου για να μαζέψουμε ελιές στην Χαλκιδική!!!!
Μήπως να όργάνωνες στις ελιές σου προγράμματα για παιδιά και να έρχονταν να σου τις μαζέψουν!!!
Αυτός πάντως που το σκέφτηκε νομίζω ήταν δαιμόνιος!!!!
Με ένα μικρό κέρασμα(δεν έχεις ανάγκη εσύ!!!) σου μαζεύουν τις ελιές στο πιτσ φιτίλι!!!!
Εμείς θα πάμε 100 παιδιά την μια μέρα και γύρω στα 50 την άλλη, τι λες θα μείνει ελιά στο δέντρο;;;

φιλάκια πολλά!!!!!
καλό απόγευμα!!!
φεύγω έχω συγκέντρωση τις μανούλες!!!! ;)

Ελευθερία said...

φαίνεται πεντανοστιμο
συγχαρητήρια!!!!

Vasia b. said...

Amali μου σ' ευχαριστώ πολύ !!
Όσο για το μάζεμα της ελιάς το πρότεινα στη Μαρία γιατί είναι 2-3 ελίτσες για να κάνουμε την πλακίτσα μας.Τις δικές μου που είναι"κάμποσες" δεν ξέρω ποιός θα τις μαζέψει!!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!

Vasia b. said...

Marian μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !!!!!!!
Όντως είναι υπέροχη η παρέας σας και χαίρομαι απο καρδιάς που είμαι μαζί σας!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Ελευθερία μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλιά καλό βράδυ!!

Betty's Cuisine said...

Καλώς τη Βάσια! Καλωσήρθες, με το δεξί!!!
πολύχρωμα μας ξεκίνησες, να ξέρεις ότι θα έχουμε απαιτήσεις, χαχα...
καλορίζικη και σιδεροκέφαλη!!!

Amali said...

Marian μου δυστυχώς, άλλο θα πει Χαλκιδική και άλλο θα πει Χαλκίδα που λέει και ο Νικόλας ο Παπάζογλου... Ευχαριστώ για την προσφορά πάντως...
πολλά φιλιά

Vasia b. said...

Ευχαριστώ Betty μου νάσαι καλά!!
Θα προσπαθήσω ν΄ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις !!! χαχαχα
Αν και είναι δύσκολος ο ανταγωνισμός με τους chef της παρέας!!!

kleiw said...

Vasia mou!!!kai se alla me ugeia kopelouda mou!!!nasai panta kala kai na mas parousiazeis tis noststimies sou!!!filakia polla apo kardias!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...