Saturday 13 March 2010

Λόγγος Αιγίου

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, είχαμε πάει στο πατρικό του συζύγου μου στον Λόγγο Αιγίου του νομού Αχαΐας.
Ο Λόγγος είναι ένα από τα ωραιότερα παραθαλάσσια θέρετρα της Πελοποννήσου, με πολύ πράσινο – εξ’ ου και το όνομά του - πολλά νερά, αρκετά ξενοδοχεία και πολλά μαγαζιά πάνω στην θάλασσα.
Εάν έχετε σκοπό να πάτε κάποια στιγμή στην Πάτρα, θα σας συνιστούσα να μείνετε στον Λόγγο ή στο διπλανό χωριό που είναι τα Σελιανίτικα.
Είναι σίγουρο ότι θα ευχαριστηθείτε πολύ περισσότερο από το να μείνετε στο κέντρο της πόλεως.
Όσοι έχουμε μεγαλώσει λίγο (.......) και μας ενοχλεί ο θόρυβος της πόλης, είναι η καλύτερη λύση.
Ο Λόγγος λοιπόν, είναι παραπλεύρως της εθνικής οδού Αθηνών- Πατρών, στο 182 χιλ. από Αθήνα, δηλαδή λίγο πριν φθάσουμε στην Πάτρα. Η απόσταση μέχρι εκεί καλύπτεται σε 15-20 λεπτά.

Τα βουνά που βλέπετε στην φωτογραφία είναι απέναντι στην Ρούμελη-Στερεά Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στον νομό Αιτωλοακαρνανίας.
Στ’ αριστερά μας είναι και η Ναύπακτος.Τα κύματα τις προηγούμενες μέρες είχανε φθάσει μέχρι τις αυλές των σπιτιών.
Το μπολτοζάκι που βλέπετε είναι του δήμου και ρίχνει ξανά στην παραλία, την άμμο και τα βότσαλα που είχαν μεταφέρει τα κύματα στον δρόμο.Bρήκαμε χρόνο να χαλαρώσουμε και να περπατήσουμε στην εξοχή χαζεύοντας τα ωραία σπίτια που έχουν φτιαχτεί με τους ωραίους κήπουςείχα πολλά χρόνια να δω πηγάδι που να είναι σε λειτουργίααυτό που βλέπετε είναι κουμ-κουάτδεν πίστευα στα μάτια μου που το έβλεπα τόσο ψηλό, πάντα θεωρούσα ότι είναι θαμνώδες δένδρο. Αυτό ήταν πάνω από 4 μέτρα !!!!όταν γυρίσαμε απο την βόλτα μας η πεθερά μου είχε ανάψει το τζάκι και η υπέροχη θράκα που βλέπετε, περίμενε υπομονετικά την σχαριά με τα παϊδάκια, την οποία όπως θα καταλάβατε δεν πρόλαβα να απαθανατίσω ! τα αρπακτικά πτηνά της οικογένειας δεν περίμεναν για styling και τις σχετικές φωτογραφίσεις !!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο.
Α !! και μην ξεχνάτε να στρώνετε τις Κυριακές το καλό σας τραπεζομάντιλο και να στολίζετε το Κυριακάτικο τραπέζι, έστω και με μια κορδελίτσα στην πετσέτα του σερβίτσιου!!!

29 comments:

my little expat kitchen said...

Ωραίες φωτογραφίες! Ειδικά η δεύτερη με τα βουνά.
Τα κουμκουάτ είναι τόσο νόστιμα αν και λίγο ξινά φρούτα. Κάνουν φοβερή μαρμελάδα!
Μάγδα

Ξανθή said...

Μαράκι πολύ ωραίες φωτογραφίες την άλλη φορά που θα πας θα με πάρεις κι εμένα μαζί σου να μαζέψω κουμ κουατ και να τα φτιάξω μαρμελαδίτσα μόνο για σένα;;;
Το σκοπό μου εγώ εεεε!!!
Πολλά φιλάκια!!!

Nena said...

Τι μου θύμησες τώρα. Απο κει ήταν η καλύτερη μου φιλενάδα, απ το σχολείο στην Αθήνα.Όμως είχα πάει εκεί κι είναι τόσο ωραία. Τη φίλη μου όμως έχασα στην Αμερική τον μεγάλο καταπιώνα. Αλληλογραφήσαμε στις αρχές που πήγε, όμως μετά, φαντάζομαι, θα προσπάθησε με τον άντρα της να ορθοποδήσουν και με ξέχασε. Ωραία ανάρτηση Μαράκι και οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες.

evelina said...

Αχχχ τι ωραίες φωτό αλλά αυτή η θάλασσα με τρελαίνει νάσαι καλά καλό σ/κ

ΑΧΤΙΔΑ said...

Υπέροχες φωτογραφίες, δεν έχω δει τέτοιο δένδρο παρά κάτι μικρά που πουλάνε στις ανθοεκθέσεις.

The Dark Chef said...

Την Πελοπόννησο την γνωρίζω ελάχιστα δυστυχώς, αλλά σίγουρα έχει πολλά ωραία μέρη και είναι εύφορη! Κουμ κουάτ τόσο μεγάλο ούτε κι εγώ έχω ξαναδεί πάντως, αν και είμαι από Κέρκυρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου τι ωραίες φωτογραφίες!!
Πραγματικά πρέπει να είναι από τα μέρη που αξίζει να επισκεφτεί κανείς!
Τελικά η Ελλάδα μας έχει πολλές όμορφιές!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!!

Betty's Cuisine said...

Πολύ ωραίες φωτο... έχει η Ελλάδα ομορφιές...

κουμ-κουατ έχω φάει γλυκό κουταλιού και σε ποτό... δέντρο δεν είχα δει
Καλό σ/κ!

Phivos Nicolaides said...

Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου. Ο Λόγγος Αιγίου του νομού Αχαΐας, είναι λόγος για ταξιδιωτικές αποδράσεις!!

elen said...

Μαράκι μας ταξίδεψες!!! πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου ειδικά αυτά αυτές με τα υπέροχα σπίτια με τους κήπους!!!Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτά τα μέρη αλλά αφού είναι η θάλασσα κοντά σίγουρα θα είναι υπέροχα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ.
ΑΦΗΝΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ :)))

Μαριλένα said...

Mαράκι, τι όμορφες φωτογραφίες!
όλες, όλες καταπληκτικές!

φιλιά πολλά
και καλη βδομαδα :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Είναι πανέμορφες όλες οι παραλίες εκεί κάτω.

Κουμ κουάτ γλυκό του κουταλιού έφτιαξα για πρώτη φορά πέρυσι με συνταγή από το διαδίκτυο (της Βέφας)και ήταν θαυμάσιο.
Δεντράκι απέκτησα κι' εγώ πέρυσι τέτοια εποχή.
Πιστεύω πως είναι δίφορο (ανθοφόρησε δυο φορές) γιατί τον Ιούλιο βρισκόταν σ' αυτή τη φάση.
Επίσης νόμιζα κι' εγώ πως είναι ξινό-πικροι οι καρποί του αλλά μια συμπλόγκερ (ζαφορά) σε κάποιο σχόλιο μου είχε πει πως ώριμα (έχει κι'εκείνη κουμ κουάτ) τρώγονται πολύ ευχάριστα.
Πραγματικά τα άγουρα της φωτο έτσι καταναλώθηκαν και τρώγονται ευχάριστα.
Καλή εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria B. said...

Μάγδα θα το πιστέψεις ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μαρμελάδα κουμ - κουάτ. Το γλυκό δε το λατρεύω είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα μου γλυκά του κουτλιού και το άρωμα του λικέρ είναι εκπληκτικό.

Οπως βλέπω με την προσφορά της Ξανθής παρακάτω, θα δοκιμάσω και την μαρμελάδα!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Ξανθή μου, τι προσφορά είναι αυτή ???? πάμε γρήγορα να ξαναβρούμε την κουμ-κουατιά !!! χαχαχααχα. Οπως είπα και στην Μάγδα δράττομαι της ευκαιρίας για να δοκιμάσω την μαρμελάδα και μάλιστα απο τα χεράκια σου !!!!!

καλό απόγευμα!!

Maria B. said...

Νενάκι σου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και την παρεϊτσα που μας δίνεις !!

ευχομαι η φίλη σου να τα κατάφερε στην Αμερική και να σας θυμάται με αγάπη όπως και εσύ.

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

evelina μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

φιλια και καλό απόγευμα

Maria B. said...

αχτιδα, έτσι και εγώ δεν είχα δεί ποτέ από κοντά το συγκεκριμένο δένδρο, άσε που το φανταζόμουμα το πολύ 60 με 80 πόντους και αυτό έφτανε σχεδόν στον τρίτο όροφο!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

the dark chef, στον Λόγγο που αναφέρομαι έχει πάρα μα πάρα πολλούς Κερκυραίους και ένας απο αυτούς ήταν ο πεθερός μου ο οποίος
έφυγε απο την Κέρκυρα 26 χρονών, παντρεύτηκε την πεθερά μου στην Ναύπακτο και πέρασν απέναντι στον Λόγγο που προσφερόντας η περιοχή για καλιέργεια αγροτικών προϊόντων και έτσι έμεινε εκεί και έκανε την οικογένειά του !!

Α! ξέχασα να σου πω ότι ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ οικογενειακώς την Κέρκυρα και βέβαια το κουμ-κουάτ !!! χιχιχι

καλό απόγευμα

Maria B. said...

Μπετούλα, έλα να πάμε στον Λόγγο μαζί να δείς και το δενδράκι που μας προέκυψε.... λεύκα!!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Ελενιώ μου !! Ελενάκι μου γλυκό καλέ σε προσπέρασα !!!! πω πω τι έπαθα !!! Λοιπόν ο Φώτης περιμένει να του πεις ποτέ θα έρθετε στα πατρια εδάφη του για ξενάγηση!! που θα πάει ? θα έρθει δεν θα έρθει το καλοκαίρι ? να μαστε καλά και θα τα οργώσουμε όλα !!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Φοίβο μου ! με τιμούν πολύ τα λόγια σου!! ειναι πράγματι πολύ ωραία στον Λόγγο!


πολλά πολλά φιλάκια

Maria B. said...

elenaki, εχεις απόλυτο δίκιο, όπου υπάρχει η θάλασσα υπάρχει μεγάλη ομορφιά και χαλαρότητα στην ψυχολογία !!! μου αρέσουν τα βουνά αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι η θάλασσα !χιχιχιχιχι!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

σκρουτάκο μου ήσουνα στον Λόγγο ??? λες να βρεθήκαμε στην παραλία και να ανταλλάξαμε και από απόψεις χωρίς να το ξέρουμε ότι γνωριζόμαστε ιντερνετικά ??????? πλάκα θα είχε !!!!

φιλια πολλά μικρούλι μου !!

Maria B. said...

Μαριλενάκι μου!!! γλυκειά μου Μαριλένα !! πάντα με την καλή σου την κουβέντα !!

φιλια σε όλους και καλό απόγευμα!!

Maria B. said...

γλαρένια μου δεν το είχα ξανακούσει ότι τρώγετε και σαν φρούτο !!!! για φαντασου τι μαθαίνει κανεις !!! μήπως ξέρεις ποιά εποχή είναι ώριμα για φάγωμα, για να κάνω μια μικρή επιδρομή στο υποφαινόμενο δενδρο?
επίσης θέλω να μου πείς εαν είναι εύκολο, όταν ανθίζει με τι μοιάζουν τα άνθη του ???
σε ζάλισα σήμερα αλλά βλέπεις είμαι λίγο περίεργη !! χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά

Vasia b. said...

Μαριώ μου υπέροχος ο Λόγγος!!!!
Τον έχω δεί κι από κοντά!!
Το τρίτο σπίτι στην σειρά μήπως το πουλάει ο ιδιοκτήτης του??????
Πολλά φιλιά!

Maria B. said...

χαχαχααχαχ!!! να πάμε όλοι μαζί το αλλο σαββατοκύριακο και να τον ρωτήσουμε, που ξέρεις μπορεί να μας το πουλήσει !!!! χχιιχιχιχιιχιχ!!!

φιλια μικρό μου

Unknown said...

γειά σου!!! Είμαι η Νefeli και είμαι για πρώτη φορά σου γράφω. Έχω κάνει πολλές από τις συνταγές σου και ολες έχουν πετύχει! Έχουμε εξοχικό στο Αίγιο και έχουμε πάει αρκετές φορές στο Λόγγο και στα Σελιανίτικα!!! Είναι φανταστικά μέρη με απίστευτη θάλασσα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...