Sunday 18 April 2010

Νότια Εύβοια - Παραλία Μουρτερής

Όπως έχω ήδη πει σε παλιότερη ανάρτηση μου μία φορά την εβδομάδα πηγαίνω στη Βόρεια Εύβοια.
Λόγω δουλειάς επίσης μία άλλη ημέρα της εβδομάδας πηγαίνω και Νότια Εύβοια, να έχω μία ποικιλία στις διαδρομές μου, η υπηρεσία μου έχει φροντίσει και για αυτό να μην βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια!!!!
Την τελευταία λοιπόν φορά που πήγα είχα αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου.
Έτσι και εγώ άδραξα την ευκαιρία και έκανα μερικές στάσεις για να ικανοποιήσω την άλλη μου μεγάλη αγάπη, τη φωτογραφία.
Η πρώτη στάση έγινε μεταξύ Αμαρύνθου και Αλιβερίου.
Παράτησα λοιπόν το αυτοκίνητο στο δρόμο και κατέβηκα να παίξω με τα νερά, τον ήλιο και τα βότσαλα. Ευτυχώς ρούχα, παπούτσια και φωτογραφική μηχανή γλίτωσαν στο παρά τσακ, παρόλο που φλέρταραν πολύ έντονα με μία βουτίτσα στη θάλασσα.Μετά τη στάση ακολούθησε το κομμάτι που μου αρέσει περισσότερο από όλη τη διαδρομή. Η περιοχή λέγεται Κακία Σκάλα και ο δρόμος αποτελείται από συνεχείς ανοιχτές στροφές, που ακολουθούν το δαντελωτό της ακρογιαλιάς. Βέβαια προ φωτιών που τα δέντρα έφταναν έως τη θάλασσα η διαδρομή ήταν ιδανική, αλλά ας είναι καλά αυτοί που φρόντισαν να κατακάψουν την Εύβοια και την υπόλοιπη Ελλάδα μας.Ο προορισμός μου είναι η Κύμη, αλλά επειδή μου ακύρωσαν αρκετά από αυτά που είχα προγραμματίσει, έκανα μία παράκαμψη για μία στάση στην παραλία της Μουρτερής.
Είχα λοιπόν την ευκαιρία να δω την απέραντη αυτή παραλία , να παίξω με τα βότσαλα και να θυμηθώ τον καιρό που ήμουν παιδί.Να έχετε μιαν όμορφη Κυριακή!
Αμαλία

21 comments:

evelina said...

Καλημέρααα...αχχχ!!!θάλασσα θάλασσα τι μουχεις κάνει!!!θάθελα να είμαι εκεί και την βουτιά δεν θα την γλύτωνα...Υπέροχες οι συνταγες της καρδιάς γραμμένα με βότσαλα...Καλή σου βδομάδα

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Καλημέρα!!!! Τι υπέροχες φωτογραφίες! Θάλασσα και πάλι θάλασσα! Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

Thalassenia said...

Πάνω κάτω πηγαίνεις, κάνε και μία στάση στο κέντρο να σε φιλέψουμε.

Φιλιά θαλασσένια.

The Dark Chef said...

Οι φωτογραφίες αυτές με κάνουν και ζηλεύω! Ευτυχώς, δεν αργεί το καλοκαίρι...
Να είσαι καλά και καλές βόλτες!

Rena said...

Υπέροχες φωτογραφίες κρυστάλλινα νερά είσαι πολύ τυχερή που κάνεις τέτοιες διαδρομές!

πουαντερι said...

Αχ ανοιξε ο καιρος και αρχισαμε τις βολτες ε;!
Δεν μας κραταει τιποτα μεσα πια.
Καλημερα!!!

eleni said...

Aμαλία,πολύ όμορφες φωτογραφίες από τα πατρώα!
Από ποιο σημείο είναι οι φωτογραφίες;
Στη Μουρτερή έχω χρόνια να πάω,αλλά είναι πολύ όμορφα!
Φιλιά!

Betty Manousos said...

Μαρεσει η Β. Ευβοια!
Εχω παει παλια κ θελω να ξαναπαω.
Οι φωτογραφιες σου, υπεροχες!!!!!!!!
Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου σχολια, Ελενα.
Σου ευχομαι μια καλη εβδομαδα
Φιλια πολλα,

Μπεττυ

Betty Manousos said...

Ωραια η ιδεα της τελευταιας φωτογραφιας!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!

ΠΕΡΝΑΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)))

Δημιουργία said...

Ομορφη βολτα, ειδικα τωρα που ανοιγει ο καιρος.Καλη εβδομαδα να εχετε ολα τα κοριτσια.

Amali said...

Εβελίνα και πλεκτό εγκώμιο
ευχαριστώ πολύ και καλή σας εβδομάδα

Amali said...

Θαλασσένια δώσε μου ακριβείς συντεταγμένες για το κέντρο και θα σταματήσω, στα φιλέματα δεν λέω ποτέ όχι...
ευχαριστώ πολύ

Amali said...

ευχαρίστώ D. chef

ρένα, αν και περιμένω πως και πως να τελείωσουν αυτές οι "βόλτες" σίγουρα είναι καλύτερες από το να έκοβα βόλτες στην Αθήνα!!

Καλή σας εβδομάδα

Amali said...

ναι ναι πουαντερί...

επίσης καλές βόλτες και καλή εβδομάδα

Amali said...

eleni οι 4 πρώτες είναι λίγο μετά την Αμάρυνθο που έχει πολλές απότομες στροφές, λίγο πριν βγεις στην κακιά σκάλα, η 5 είναι από την κακία σκάλα στις ιχθυοκαλλιέργειες και οι υπόλοιπες από Μουρτερή.

Καλώς ήρθες ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα, και σ' άλλα με υγεία

Amali said...

καλή εβδομάδα και σε εσένα σκρουτζάκο

ευχαριστώ πολύ δημιουργία μας
καλή εβδομάδα και σε εσένα

Μαριλένα said...

όλες, αλλά ειδικά την τελευταία, εξαιρετικά εμπνευσμένη τη βρίσκω!

φιλιά
και καλη βδομαδα να 'χουμε :))

ΕΛΕΝΑ said...

Υπέροχες οι φωτογραφίες που τράβηξες Αμαλία μου, έχει και τα τυχερά της η δουλειά σου αφού απολαμβάνεις τέτοιες ομορφιές!!
Ειδικά η τελευταία φωτό, τι να πω??? Σκέτη έμπνευση!!
Φιλάκια!

Vasia b. said...

Πολύ όμορφη είναι όλη η Εύβοια βόρεια και νότια!!
Νάσαι καλά που μας χαρίζεις τόσο όμορφες φωτογραφίες!!Μας φέρνεις πιο κοντά στο καλοκαίρι που όλοι τόσο πολύ ανυπομονούμε να έρθει!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

Phivos Nicolaides said...

Ύμνος στις φωτογραφίες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...