Tuesday 2 November 2010

Ζαμπονοτυροπιτάκια

Τρώγονται μετά μανίας!
Απίστευτα εύκολα στην παρασκευή τους, αυτή τη φορά ξεπέρασα μέχρι και τον …. εαυτό μου σε τεμπελιά;-)
Ιδανικά για παιδικά πάρτυ και όχι μόνο.
Οι δόσεις που δίνω είναι για 30 ζαμπονοτυροπιτάκια, προσαρμόστε ανάλογα αν θέλετε να φτιάξετε περισσότερα ή λιγότερα.
Χρησιμοποιώ τεράγωνα σφολιατάκια, γιατί προσπαθώ να τα κάνω να μοιάσουν με κρουασανάκια.
(Οι συσκευασίες με τα σφολιατάκια συνήθως περιέχουν 20 κομμάτια.)

Χρειαζόμαστε:
30 τετράγωνα σφολιατάκια
250 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά (γραβιέρα γλυκιά, edam, κλπ)
4-5 φέτες ζαμπόν σε καρεδάκια
4 γεμάτες κουταλιές σούπας στραγγιστό γιαούρτι
3-4 κουταλιές γάλα εβαπορέ αδιάλυτο
φρεσκοτριμμένο πιπεράκι
1 κρόκο αυγού για το άλλειμα
Πάμε να τα φτιάξουμε
Αφήνουμε τα σφολιατάκια να ξεπαγώσουν καλά.
Ανακατεύουμε πολύ καλά όλα τα υλικά της γέμισης.
Σε κάθε σφολιατάκι βάζουμε ένα γεμάτο κουταλάκι γέμισης.
Το τυλίγουμε ρολάκι διαγώνια, από την μία γωνία προς την απέναντί της.
Κλείνουμε τις άκρες, προσπαθώντας να δώσουμε σχήμα μισοφέγγαρου.
Αραδιάζουμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου (για να μην πλένουμε ταψιά μετά), αλείφουμε με τον κρόκο αυγού αραιωμένο με ελάχιστο νεράκι και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ώρα ή μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα τα πιτάκια μας.
Καλή επιτυχία!

30 comments:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πέρασα πρωί-πρωί να προλάβω να πάρω μερικά, είναι τόσο λαχταριστά, μπράβο Ελενάκι, ευχαριστώ για το κέρασμα!!!!!!

Εφη said...

Καλημέρα!
Ακουσα για τεμπελοσυνταγή και τσακίστηκα να πάρω κέρασμα!χαχαχαχ!!!!
Τα φτιάχνω και εγώ και τα χτυπάνε σε δευτερόλεπτα....

Peter M said...

Afta einai epikindina....tha troo pola kai ksereis...den mporo na po oxi. Pos fanoun afta mesa?

Asteri (Maria) said...

Τέλεια τα ζαμπονοτυροπιτάκια και σε χρόνο ντε τε! :))))
Πολλα φιλιά

mia maria said...

Έμεινε τίποτα για μένα;-)

Vasia b. said...

Τα πιο γρήγορα ζαμπονοτυροπιτάκια!!
Μπράβο Έλενα είσαι μές το πνεύμα μου!!
Δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν και εξαφανίζονται!!!
Πολλα φιλιά!!

eleni said...

Ελενάκι,κατέφθασα μιας και άκουσα για εύκολη παρασκευή!
Τεμπέλα εσύ;Τι να πω κι εγώ-στην κουζίνα βαριέμαι....
Τραγανά και νόστιμα,πρόλαβα να πάρω ένα;
Φιλιά!

Maria B. said...

εμειναν καθόλου καλέ ή τα πήρε όλα η Βάσια μας ????
είσαι πρώτη Λενάκι μου σε πατ-κιουτ μεζεδάκια !!!!!!!!

ευχαριστούμε για την συνταή εξπρες!

φιλια και καλό απόγευμα

Μarion, said...

Εύκολα, γρήγορα και νοστιμα.

Ωραία ιδέα για πάρτυ.

Pansofix said...

καλησπερα!!! πολυ νοστιμα και ποτε βεβαια δε σταματας σε μονοψηφιο αριθμο!!!

Giorgos Varvakis said...

"Δώσε και μένα ..." Λενιώ μου :)))
Μοσχομύρισε η γειτονιά
Τραγανά να σπάει το φύλλο σε 1000 κομμάτια και πεντανόστιμα!!!
Φιλιά
Καλό βράδυ

Δημιουργία said...

Δεν ξερω αμα ειναι τεμπελικα αλλα οτι ειναι ΑΑΑΑΑΑΑ!!! αυτο το καταλαβαινω απο τα υλικα τους.

Ellada said...

Ότι πρέπει, για να φάω τώρα...

Maria Tzirita said...

Καλέ τι ωραία πραγματάκια είναι αυτά; Δε σας προλαβαίνω εδώ μέσα με τις νοστιμιές σας! Θα τα φτιάξω κι αυτά και τη μηλόπιτα της Βάσιας! Έχω κόσμο το σαβ/κο - τους υποψήφιους γονείς των κουταβιών μου! Να μου είστε καλά, φιλιά πολλά!

donkey and the carrot said...

po po ta xtipaga aneleita tora ta zamponotiropitakia!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ είπα να θυμηθώ τα ... νιάτα μου, όταν τα φτιαχνα για τα πιτσιρίκια στα πάρτυ;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι όπου τεμπελοσυνταγή, εγώ ως γνωστόν πρώτη και καλύτερη χα χα χα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter άκρως επικίνδυνα!!
Μετά το ποπ δεν έχει στοπ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε χρόνο dt δεν λες τίποτα Αστεράκι μου!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama, είναι δυνατόν να μην σου φύλαξα το πιτάκι σου??
Με προσβάλλεις:P
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ναι βρε Vasia μου, πως εξαφανίζονται έτσι τα άτιμα χα χα χα!!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου μόνο τεμπέλα δεν μπορώ να σε πω εσένα!!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου το πατ κιουτ πολύ μου άρεσε χα χα χαα!!
Οι πατ κιουτ τεμπελοσυνταγές με είχαν σώσει την εποχή που δούλευα και έτρεχα σαν τον Βέγγο να τα προλάβω όλα, όπως όλες οι εργαζόμενες μανούλες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion στα πάρτυ είναι τα πρώτα που εξαφανίζονται, πίστεψέ με!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Pansofix δυστυχώς δεν σταματάς;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλα Γιώργο μου και σου χω φυλάξει το πιτάκι σου!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου σε ευχαρστώ πολύ!!!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ellada ήρθες την κατάλληλη στγμή:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου γλυκό, μου χεις λείψει!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Donkey and the carrot
.... μα είναι για ανελέητο χτύπημα χα χα χα!
Καλό σου βράδυ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...