Friday 5 November 2010

Κουλουράκια σοκολάτας

Δεν πιστεύω να περιμένατε τίποτα άλλο από μένα εκτός από γλυκάκι με σοκολάτα, έτσι δεν είναι ???

Υλικά
4 κούπες τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα βούτυρο η βιτάμ
1 ½ κούπες ζάχαρη
1/3 κούπα γάλα χλιαρό
4 αβγά
3 κουταλάκια του γλυκού μπεικιν
3 βανίλιες
3 κουταλιές σούπας κακάο
Εκτέλεση
Κοσκινίζουμε το αλεύρι και το ανακατεύουμε με το μπέικιν.
Χτυπάμε το βούτυρο πολύ καλά μέχρι να ασπρίσει, ρίχνουμε την 1 κούπα ζάχαρη και συνεχίζουμε το χτύπημα.
Προσθέτουμε τα αβγά λίγο χτυπημένα και τις βανίλιες.
Διαλύουμε την υπόλοιπη ζάχαρη και το κακάο στο χλιαρό γάλα και τα ρίχνουμε και αυτά στο προηγούμενο μείγμα.
Προσθέτουμε λίγο - λίγο το αλεύρι και ζυμώνουμε ώσπου να γίνει μια μαλακιά ζύμη.
Αφήνουμε την ζύμη στο ψυγείο για 1 ώρα και μετά φτιάχνουμε κουλουράκια ή με κορνέ ή με κούπ πατ ή με τα χεριά φτιάχνουμε διάφορα σχήματα
Σύμφωνα με τον δικό μου φούρνο, τα ψήνουμε στους 220 βαθμούς για 10 λεπτά
ΤΙP: Δεν τα βάζουμε κοντά - κοντά στο ταψί γιατί φουσκώνουν.
Καλή επιτυχία!
Mέτη

17 comments:

Asteri (Maria) said...

Αχά! τέλεια ότι πρέπει για τον πρωϊνό μου καφέ. Σου παίρνω 2-3
Καλημερούδια

Χαρά Θ. said...

ΒΡΕ Λυσσάρες,δεν μας αφήνετε σε ησυχία.Τι λύσσα κι αυτή με τη σοκολάτα...
Κι οχι τίποτε άλλο έρχονται Χριστούγεννα και θα μας σφάξουν για γουρουνάκια να κάνουν πηχτή!
Μετάκι φιλιά καλό Σ/Κ!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

σοκολατένια; για να μη σταματάμε καθόλου; έλεος!!!! παίρνω το ταψί!!!

Katerina said...

παίρνω και εγώ ένα!!


καλημέρα!

georgiaxara said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ... Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Giorgos Varvakis said...

Εκείνο το σπασμένο δε ξέρω, σαν να μου κλείνει το μάτι μου φαίνεται Μέτη μου!! Να το πάρω;;;
Πάντως τη μισή δόση θα φτιάξω, γιατί τώρα που τα παιδιά λείπουν από το σπίτι, θα τα φάμε μόνοι μας όλαααααα!!!!!
Φιλιά
Καλημέρα

KANTHAR0S said...

Κουλουράκια σοκολάτας και πάσης Ελλάδος. Ποτέ δεν χορταίνεις με ένα.

Vasia b. said...

Καλημέρα ή μάλλον σοκολατοκαλημέρα!!
Εγω πρέπει να φτιάξω 6 ταψιά έτσι σοκολατοεξαρτημένοι που είμαστε!!
Θα παρω 1,2,3,4,5,..... κουλουράκια για το πρωινό καφεδάκι μου!!
Πολλά φιλιά Μετάκι και καλό σ/κ!!!

Νίκη said...

Αχ και εγω ηθελα μια διαφορετική συνταγη για να φτιάξω.. για να παω σε μια φιλη.. ειναι οτι πρεπει... merci

ιρινι said...

Τα κουλουράκια ειναι η αδυναμία μου! Αυτά ειναι και σοκολατένια, και τα ζήλεψα!! Μέχρι να τα φτιάξω, παίρνω απο σένα!!
Καλημέρα!

SpIrToKoYto said...

ναι Μέτη..περιμένουμε κι άλλα από σένα..
Οπως π.χ. να πάρεις κάτι μέτρα...
( και φέρε και τα κουλουράκια μαζί όπως θα'ρχεσαι...)

σμουαααττςςςςςς σου..-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Σοκολατομετάκι μου είσαι .... παλιοκόριτσο!!!
Πόσο ακόμα θα μας σοκολατοκολάσεις, ε????
Πηγαίνοντας στης Βιβής, πέρνα να αφήσεις κι από δω κανένα κουλουράκι!
Φιλάκια!

Εφη said...

Ακόμα τα μέτρα ...τα γνωστά υποθέτω??? χαχαχαχα!!!

Τέλεια τα σοκο-κούλουρα!!!
Γειά στα χέρια σου!!!

Crazy Tourists said...

Ωραία, εύκολα και πάνω απ' όλα σοκολατένια!!!

Τρελοτουρίστρια

eleni said...

Σοκολατοκουλουράκια,απίθανα είναι!
Ή σοκολάτα έχει την τιμητική της τελευταία-καλά κάνετε!
Φιλιά!

mari beika said...

Επειδή άργησα δεν θα έχει μείνει τίποτα, πάω λοιπόν να τα φτιάξω να έχουμε να τρώμε.

Μarion, said...

Σοκο-κολαση... Σοκολάτα να είναι και όπως να ναι..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...