Thursday 11 November 2010

Κολοκυθόσουπα βελουτέ με σαφράν

Η φίλη μου η Ζουζούνα μας εντυπωσίασε ακόμη μια φορά με την υπέροχη κολοκυθοσούπα της!!!
Έχει τόσο φίνα και απαλή γεύση που είναι μια απόλαυση!!!!!
Μας έδωσε λοιπόν την συνταγή της για να μην ζηλεύουμε και να την απολαύσουμε όλοι......

Υλικά
1 κιλό κολοκύθα κίτρινη σε κομμάτια
2 μεγάλα καρότα σε κομμάτια
2 κρεμμύδια χοντροκομμένα
3 κσ. λάδι
3 φλιτζάνια γάλα
3-4 στήμονες σαφράν
Από λίγο κάρυ, τζίντζερ, κύμινο
1 κ.σ. λευκό ξύδι
Αλάτι, φρέσκο πιπέρι
Εκτέλεση
Σοτάρουμε το κρεμμύδι με τα μπαχαρικά εκτός από το σαφράν έως ότου μαλακώσει.
Στη συνέχεια ρίχνουμε την κολοκύθα και το καρότο και ανακατεύουμε για 2 λεπτά περίπου συνεχώς.
Προσθέτουμε το γάλα ελαφρώς ζεστό έως ότου να μισοκαλύπτει την κολοκύθα. Μόλις πάρει βράση χαμηλώνουμε τη φωτιά και βράζουμε έως ότου μαλακώσουν τα λαχανικά.
Τελευταίο προσθέτουμε το σαφράν.
Με μια τρυπητή κουτάλα παίρνουμε λίγα λίγα τα κολοκύθια-καρότα και τα λειώνουμε καλά στο μπλέντερ (αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο υγρό από την κατσαρόλα).
Βάζουμε τη σούπα σε καθαρή κατσαρόλα και δίνουμε μια βράση (αν είναι αραιή τη βράζουμε λίγο, αν είναι σφιχτή προσθέτουμε λίγο υγρό από το γάλα στο οποίο έβρασε).
Προσθέτουμε το ξύδι, αλάτι και το πιπέρι .
Σερβίρουμε με στήμονες σαφράν ή κρουτόν.
Συνοδεύεται με κριτσίνια.
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

25 comments:

Snowball said...

Πολύ gourmet η σημερινή συνταγή!

Καλή φαίνεται...

Calliope said...

Η εύρεση καλής συνταγής για σούπα με γλυκοκολοκύθα είναι σαν την...αναζήτηση του Α.Δισκοπότηρου για μένα!
Οπότε θα την δοκιμάσω ευχαρίστως και θα σας πω τις εντυπώσεις!
Καλημέρα!

Εφη said...

Τώρα με βάζετε σε μεγάλο δίλημμα γιατί μου αρέσουν πολύ οι σουπίτσες και δη οι πιο περίεργες και αντισυμβατικές και έχω πάρει από χθες κολοκύθα (μισή βέβαια) για να κάνω καμιά πιτούλα....Τώρα??

Unknown said...

mmmmmm!!!πόσο μαρεσει η κολοκυθόσουπα! με σαφράν δεν εχω δοκιμάσει ποτέ οπότε ευκαιρία!

Asteri (Maria) said...

Ένα πιατάκι παρακαλώ να έρθει κατά δωωωωωωωωωωωωωω :)))))

Ξανθή said...

Υπέροχη!!!
καλό μεσημέρι!!

Vasia b. said...

Snowball και που να την δοκιμάσεις!!!!!Είναι υπέροχη!!!

Vasia b. said...

Calliope, ελπίζω να σου αρέσει όπως εμένα!!!
Περιμένω εντυπώσεις!!!!

Vasia b. said...

Έφη μου,θα σου έλεγα να την δοκιμάσεις ανεπιφύλακτα!!
Κάνε μια μικρή δόση για δύο άτομα για αρχή και φτιάξε και την πιτούλα σου!!

Vasia b. said...

Wabini,να την φτιάξεις,το σαφράν πάντα δίνει ιδιαίτερη γεύση!!

Vasia b. said...

Αστέρι μου πολύ ευχαρίστως!!!!!
Σίγουρα θα θες και δεύτερο!!χαχα!!

Vasia b. said...

Ευχαριστώ Ξανθή μου!!
Καλό απόγευμα!!!

Crazy Tourists said...

Τέλεια! Εχω πεθυμήσει σουπίτσα, αλλά μ'αυτή τη ζέστη δεν εμπνέομαι καθόλου! Ας βάλει λίγο κρύο επιτέλους!!

Τρελοτουρίστρια

Μarion, said...

Πολύ ωραία η σούπα.
Φαίνεται βελούδινη.

Την εχω βαλει στο μάτι..σκέφτομαι για τις γιορτές να την δοκιμάσω..

Καλό απόγευμα :)

manousina said...

Θα δοκιμαστεί, αγαπάω πολύ τις σούπες και αυτή φαίνεται υπέροχη

Εφη said...

Κόρες, όταν μπορείτε περάστε από το σπιτάκι μου!

Καλό βράδυ!

Un par de neuronas... said...

ΟΥΦ, δεν σε πρωλαβαίνω φιλενάδα μου!! Χθές για δείπνο έκανα την ομελέτα με μανιτάρια... έφαγα τόσο ψωμάκι με ρύγανι δικό μας που ακόμα είμαι γεμάτη!!!! Να βλάλεις την ομελέτα πάνω στο ψώμι ζεστό και ....

Φιλάκια πολλά!

Vita said...

Τι ωραία συνταγή! Και σε σύσταση υλικών και σε εμφάνιση αποτελέσματος. Μπράβο!

Vasia b. said...

Τρελοτουρίστρια,συμφωνώ μαζί σου,η σουπίτσα θέλει και τον ανάλογο καιρό!!Και δε βλέπω να χειμωνιάζει γρήγορα!!
Λιώσαμε πάλι σήμερα!!!!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Μάριον, είναι πράγματι βελούδινη!!
Για πρώτο πιάτο σε γιορτινό τραπέζι
θα είναι υπέροχη!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Μανουσίνα να την δοκιμάσεις είναι τέλεια!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Veronica ομελέτα πάνω σε ζεστό φρέσκο ψωμάκι μμμμμμ!!!!!πολύ ωραίο ακούγεται!!
Όταν φτιάξεις την κολοκυθόσουπα να την σερβίρεις με κρουτόν είναι τέλεια!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Vita , σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
Καλό βράδυ!!!!

Maria B. said...

Vasaki μου, θα την φτιάξεις τις γιορτές να έρθουμε να την δοκιμάσουμε ???? φαίνεται τόσο βελούδινη!!!
οι δικοί μου εκτός απο ψαροσουπα ή κοτοσουπα (και αυτές πολύ σπάνια) δεν τρώνε καμμιά αλλη σούπα, οπότε πρέπει ή εσύ ή η Ζουζούνα να μας κάνετε το τραπέζι !!!!


φιλια μικρό μου και καλό σ/κ

Vasia b. said...

Μαράκι μου θα την φτιάξω να την απολαύσουμε μόνο γυναίκες!!!
Γιατι οι υπόλοιποι της οικογένειας αμφιβάλλω αν θα την τιμήσουν.
Πολλά φιλιά και καλό σ/κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...