Wednesday 17 November 2010

Γαρίδες σαγανάκι

Ποιοοοοό καλό κορίτσι ζύμωσε ψωμάκι σήμερα???
Μην κοιτάτε εμένα που ως γνωστόν δεν είμαι φαν του αθλήματος!
Εγώ έφερα το μεζεδάκι και το ουζάκι!
Γαρίδες σαγανάκι, ένα πιάτο που αρέσει σχεδόν σε όλους!
Όσοι φίλοι έχουν ξεκινήσει την νηστεία των Χριστουγέννων, μπορούν να το απολαύσουν αφαιρώντας το τυράκι.
Το ψωμάκι είναι … νηστίσιμο, οπότε και οι βουτίτσες είναι νηστίσιμες κι αυτές;-)

Τα υλικά που θα χρειαστούμε:
500 γρ. γαρίδες Νο 4
1 μέτριο κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
μισή πιπεριά πράσινη
μαϊντανό ψιλοκομμένο
3 φρέσκες ντομάτες
1 κουταλιά πελτέ
1 σφηνάκι ούζο
100 γρ. φέτα (ή όσο μας αρέσει)
Πάμε να τις φτιάξουμε:
Αφαιρούμε το κέλυφος από τις γαρίδες και με μία οδοντογλυφίδα αφαιρούμε προσεκτικά το εντεράκι από την ράχη τους.
Κόβουμε σε φέτες τα κρεμμύδια, σε φετάκια τα σκόρδα και σε λωριδίτσες την πιπεριά.
Λιώνουμε τις ντομάτες στο μπλέντερ ή τις τρίβουμε στο χοντρό μέρος του τρίφτη.
Βάζουμε ελαιόλαδο σε αντικολλητικό τηγάνι και σοτάρουμε τα κρεμμύδια, τα σκόρδα και την πιπεριά.
Προσθέτουμε τις γαρίδες και τις φέρνουμε μερικές βόλτες να ροδίσουν.
Σβήνουμε με το ούζο.
Κατόπιν προσθέτουμε τις ντομάτες, τον πελτέ και τον μαϊντανό.
Ανακατεύουμε, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί για 10-15 λεπτά.
2-3 λεπτά πριν ολοκληρωθεί το μαγείρεμα, προσθέτουμε την φέτα θρυμματισμένη.
Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε!
Καλή επιτυχία!

62 comments:

Ελευθερία said...

τι μου κανεις πρωι πρωι....
λατρεμενο φαγακι και για πολλες βουτιες, παιρνω το ψωμακι μου παραμασχαλα και... ερχομαι!!!!!!!!

Maria said...

εμεις ψησαμε χθες το βραδυ στον αρτοπαρασκευαστη...να ερθω να κανω μια απλωτη?
καλημερα!!!!

ΚΑΛΛΙΑ said...

Χάθηκα το ξέρω... αλλά... διάφορα... :)
Καλημέρα σε όλους και όλες. Μου αρέσουν πάαααααραααααα πολύ οι γαρίδες, με όποιο τρόπο και αν είναι μαγειρεμένες. Μέχρι με μπάμιες τις φτιάχνω. Θα σας πω κάποια στιγμή πως. Στο συγκεκριμένο μεζεδάκι έχω να προσθέσω ένα μικρούλι μυστικό (μυστικό φίλης που δούλευε χρόνια σε τσιπουράδικα στο Βόλο). Μαζί με τη φέτα προσθέτουμε μία γεμάτη κουταλία μουστάρδα και ανακατεύουμε καλά. Δοκιμάστε και θα δείτε μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα...
Μπράβο Έλενα!!!! Εγώ όπως κατάλαβες ακόμη σε δίαιτα, οπότε τη μεριδούλα μου σας τη χαρίζω και σήμερα. Δέχομαι προσφορές... χαχαχα

Ξανθή said...

Εγώ ζύμωσα και μου αρέσει το φαγητό σου τρελά!!!
Καλημέρα!

maria mas. said...

Εκτός από ωμές, τέλειες σε όλες τους τις παραλλαγές, η πρότασή σου η καλύτερη!!
Καλημέρα.

georgiaxara said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΗΤΑΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Asteri (Maria) said...

Ήρθα κι εγώωωωωωωω και έφερα και ψωμάκι χιχιχιχιχιχι σλουρππππ λέμεεεεεεεε
Φιλάκιααααααααααααααα

Elpiniki said...

Μ αρεσει παρα πολυ αλλα εχω καιρο να κανω.. ετιμη για βουτες...
Καλημερα

Maria B. said...

Μια και είμαι και εγώ οικοδέσποινα πρέπει να αφήσω την παρέα μας να κεραστεί και μετά να πάρω εγώ, ετσι δεν είναι ? Ομως με τέτοιο φαγάκι και με το ψωμάκι που έφτιαξε η Μαρία και η Ξανθή, δεν μπορώ να κρατηθώ και θα βουτήξω όλο το πιάτο !!!!!!!!!!!!
Είναι υπέροχες, γεια στα χέρια σου Λενάκι !!!!!!

φιλια και καλή σας μέρα

Amali said...

Μμμμμμμμμμμμμμμ τι ωραίο μεζεδάκι,
Λενιώ ευτυχώς που έβαλες και αυτό το ωραίο γιατί με τα προηγούμενα κόντευα 2 μέρες να κόψω φλέβες...

η δικιά μου η παραλλαγή μοιάζει λίγο με της Κάλλιας αλλά όλα τα σαγανάκια τα τσακίζω...

πολλά πολλά φιλιά

ΑΑΑΑααα και την καλημέρα μου

SpIrToKoYto said...

Εγώ που ζύμωσα χθες,πιάνεται να βουτήξω τη μπουκίτσα μου...??

φιλάκια πολλά πολλά...-:))

Peter M said...

Geia sou Elena, apo ta agapimena mou piata..garides saganaki!

The Dark Chef said...

Ε, ναι αρέσει σε όλους!
Δεν αποτελώ εγώ εξαίρεση :)
Κρατάω και τη συμβουλή της Κάλλιας για τη μουστάρδα!
Καλό μεσημέρι!

eleni said...

Ελενάκι,κι εγώ σημερινό ψωμάκι ζεστό ζεστό έχω-στον αρτοπαρασκευαστή το έκανα.
Για βουτίτσες έρχομαι,από το σαγανάκι αυτό προτιμώ πιο πολύ!
Φιλιά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πιστεύω να έφτιαξες πολλά σαγανάκια διότι καταφτάνω με μια νταμιτζάνα τσίπουρο!!!!

Vasia b. said...

Υπέροχος μεζές για ουζάκι!!!!!
Φρέσκο ψωμάκι ακούω και λιγουρεύομαι τις βούτες!!!
Φιλιά πολλά Ελενα μου!!!

Lila Xagorari said...

Δηλαδή εσύ τώρα πιστεύεις οτι θα με σταματήσει το ότι δεν ζύμωσα ψωμί???? Θα πάρω αγάπη μου έτοιμο και θα την κάνω την βούτα!! Μας έλειψες!!!

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Γαρίδες σαγανάκι;;;;;;;;;;;; Ουαου το καλυτερότερο!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

Un par de neuronas... said...

Εγώ, εγώ!!! Εγώ ζύμωσα ψωμάκι σήμερα και με ρύγανι!

Κοίτα γιατί δεν κατάφερα την γέυση στο σαγανάκι, δεν ήξερα το κόλπο με το ούζο!!!!

Φιλάκια και ευχαριστώ!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Λοιπόν, εγώ το ψωμάκι μου το έφτιαξα, αλλά λεω να το συνοδέψω με αυτό το νοστιμότατο σαγανάκι που πραγματικά μου άνοιξε την όρεξη!

Vita said...

Ό,τι πρέπει για την ιδιότυπη νηστεία μου! (Δεν νηστεύω τα γαλακτοκομικά).Καλά που μου το θυμήσατε σαν πιάτο.Θα δοκιμάσω τη δική σας εκδοχή

cook said...

πολύ αγαπημένο...του πάει το καρυ,όπως και το tumeric!

Λίνα said...

Έλενα υπέροχο το σαγανάκι σου. Αγαπημένος μεζές όλων στο σπίτι.
Φιλιά, καλό βράδυ.

manousina said...

Ψωμάκι δεν έκανα, αλλά έφτιαξα γάμπαρες σαγανάκι, μοιάζουν αρκετά με την συνταγή σου, νόστιμες!!!!!!! και τους έριξα και μακαρονάκια και έγινε κόλαση....

apinkdreamer said...

νοστιμοτατο φαινεται! νομιζω το ουζο κανει ολη τη διαφορα!!!!

ιρινι said...

Δεν πιστεύω οτι υπάρχει καλύτερος ψαρομεζές!!!και αυτές οι βούτες στην σάλτσα...!!!Τέλειο πιάτο!

mia maria said...

Καλέ τι έπαθα βραδιάτικα! Που να βρω τέτοιο μεζέ τώρα;

Anonymous said...

Καλησπέρα σε όλους.
Τέλειο φαγάκι με ζεστό ψωμάκι να γλύφεις και το πιάτο !
Παρεπιπτόντως μου φέρανε πεσκέσι ένα ψιλό ψιλό γαριδάκι από τη Σύμη, το οποίο δεν ξέρω πως να το κάνω. Εχετε καμία ιδέα;
Ηλέκτρα

Μarion, said...

Αυτό το φαγητό είναι για βούτες χωρίς ανάσα.
Μου αρέσουν πολυ οι γαρίδες.

"ζαχαρούλα.." said...

αγαπημένο φαγητό!!!! μιαμ μιαμ...

καληνυχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελευθερία μου κόπιασε!!
Εφερες και ψωμάκι... μια χαρά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι και βέβαια να έρθεις!
Μια χαρά ψωμάκι κάνει και ο αρτοπαρασκευαστής!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κάλλια μου μας έχεις λείψει, σε περιμένουμε δριμύτερη;-)
Μουστάρδα βαζω όταν κάνω τις γαρίδες "μουσταρδάτες", θα δοκιμάσω σίγουρα και το τιπάκι σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημερα Ξανθή μου, ξέρω σίγουρα ότι εσύ ζυμώνεις νόστιμο ψωμάκι!

ΕΛΕΝΑ said...

Maria mas σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σ'ευχαριστώ Γεωργία μου, φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι, ήταν δυνατόν εσύ να μην έχεις φτιάξει ψωμάκι??? χα χα χααα!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη.... ξεκινάμε βούτες!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, ευτυχώς που υπάρχουν και οι προκομμένες κόρες, κι έτσι έχουμε μπόλικο ψωμάκι για βουτίτσες!!
Φιλιά φιλεναδίτσα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία.... βρε καλώς το σκασμένο μας:P
Εσύ ξέρω.... ροκφόρ, γλυκά και λεμόνι από μακριά, πως να μην κόψεις φλέβες?? χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα, μην σου πω και προχθεσινό ψωμάκι πιάνεται!!!
Καλέ έλα και φέρε το ψωμάκι σου, φρεσκότατο είναι!!!!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου κι εσένα Peter!!
Και ξέρω πως το φτιάχνεις το σαγανάκι κι εσύ σούπερ!!!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

The Dark chef, σίγουρα θα δοκιμάσω κι εγώ το τιπάκι της Κάλλιας μας την επόμενη φορά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς το Ελενάκι μας!!
Ελα, έλα για πολλές βουτίτσες λέμε:)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, δεν περίμενα να καταφτάσεις με τίποτα λιγότερο χα χα χαα!!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου, μαζέψαμε μπόλικο ψωμάκι, έλα για βουτίτσες!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, έλα χωρίς να αγοράσεις ψωμί, έχουμε μπόλικο!!
Κι εσείς μου λείψατε, ας όψεται η Cosmote!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεκτό Εγκώμιο, κόπιασε!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βερόνικα, μα τι χρυσοχέρα είσαι εσύ???
Με ρίγανη?? Φέρε οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία έλα, κόπιασε, σε περιμένουμε για να ξεκινήσουμε:)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου αυτή η νηστεία μου αρέσει κι εμένα.
Το κρέας δεν μου λείπει καθόλου, αλλά τα γαλακτοκομικά πολύ, γι αυτό δεν μπορώ να νηστέψω πολλές μέρες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπισκοτένια μου, έχεις απόλυτο δίκιο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina πω πωωωω!!
Κόλαση φαγάκι έκανες, γεια στα χέρια σου!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Apinkdreamer πραγματικά το ούζο του πάει πάρα πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Riri μου έχεις απόλυτο δίκιο!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama να μην τρεχεις πουθενά!!!
Ελα στην παρέα μας, υπάρχει μπόλικο μεζεδάκι!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ηλέκτρα μου σε ευχαριστω πολύ!!!
Συμιακό γαριδάκι έχω δοκιμάσει, είναι απίθανο!!
Δεν έχω δυστυχώς συνταγη, ξέρω ότι θέλει όμως ειδική .... μεταχείρηση!
Θα ρωτήσω και θα σου πω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion μoυ σ'ευχαριστώ!
Για πολλές βούτες λέμε;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Zαχαρένια μου να σαι καλά!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Vassi said...

Ελενα,το εφτιαξα το σαγανακι σου και ηταν κατι παραπανω απο τελειο.Φαγαμε και μισο κιλο ψωμι εκεινη την ημερα αλλα δεν πειραζει.Χαλαλι!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου χαλάλι σας!
Εξάλλου αυτό το πιάτο το ψωμάκι του το θέλει, για νόστιμες βουτίτσες!!
Χαίρομαι πολύ που το ευχαριστηθήκατε!!!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...