Thursday 25 November 2010

Linguini με φρέσκο σολομό και βότκα

Τις προάλλες μαγείρεψε η Μαρία πένες με καπνιστό σολομό και βότκα.
Φαγάκι πολύ αγαπημένο, που κάποιες φορές το φτιάχνω με φρέσκο σολομό.
Το ίδιο νόστιμο όπως και να το φτιάξουμε!
Πάμε να δούμε πως γίνεται και με τον φρέσκο σολομό.

Χρειαζόμαστε:
5 φέτες φρέσκο σολομό
6 κρεμμυδάκια φρέσκα
3 σφηνάκια βότκα
200 ml κρέμα γάλακτος
άνηθο ψιλοκομμένο
1 χούφτα τριμμένο τυρί ρεγκάτο
φρεσκοτριμμένο πιπεράκι
1 πακέτο linguini
Πως το φτιάχνουμε:
Με κοφτερό μαχαίρι αφαιρούμε την πέτσα από τον σολομό.
Τον καθαρίζουμε πολύ προσεχτικά από τα κόκαλα και τον κόβουμε σε κομματάκια μπουκιάς.
Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα κρεμμυδάκια να μαλακώσουν λίγο.
Προσθέτουμε τον σολομό και τον φέρνουμε μερικές βόλτες στο τηγάνι, να ροδίσει.
Σβήνουμε με την βότκα.
Αφήνουμε το φαγητό να πάρει μια-δυο βράσεις και κατόπιν προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και τον άνηθο, αλάτι και πιπέρι.
Συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 3-4 λεπτά ακόμα.
Προς το τέλος προσθέτουμε το τριμμένο ρεγκάτο.
Στο μεταξύ έχουμε βράσει και σουρώσει τα linguini.
Σερβίρουμε τα linguini και τα περιχύνουμε με μία γενναία δόση από την νόστιμη σάλτσα σολομού!
Καλή επιτυχία!

22 comments:

Giorgos Varvakis said...

Μέχρι τώρα αυτά τα πιάτα, τα έσβηνα με ουίσκι!!
Για να δούμε και τη Ρώσικη εκδοχή :)))
Εξαιρετικό Λενιώ μου!!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά
Καλημέρα :)

Lila Xagorari said...

O σολωμός μου αρέσει σε όλες του τις εκδοχές.....φρέσκο όμως δεν τον βρίσκω εδώ!
Όταν ανεβαίνω Αθήνα όμως τον τσακίζω!

georgiaxara said...

Καλημέρα!!!
τα ζυμαρικά είναι ένα απο τα αγαπημένα μου φαγητά και έτσι όπως τα έχεις φτιάξει είναι τέλεια!!
Φιλάκια!!!

Asteri (Maria) said...

Γεια σου βρε Έλενα με τα ωραία σου :))))
Να σου πάω μια μεριδούλα εεε;
Σμουάτςςςςςςςςςςςς

eleni said...

Αυτό το φαγάκι θυμήθηκα,Έλενα,που πολύ μ΄αρέσει!
Το ίδιο νόστιμο θα είναι και με φρέσκο σολομό,είναι η γεύση του που δίνει τη νότα.
Φιλιά!

SpIrToKoYto said...

πολύ μ¨αρέσει η πινελιά της βότκας στο σολωμό...όπως και στο πιάτο της Μαρίας...( πράγμα που δεν βλέπω να συγκινεί καμία από τις δυό σας και να μου στείλετε μεριδούλα...)

σμουυυαατςςς σου..-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Γιώργη μου!!
Θα δοκιμάσω κι εγώ το ουίσκυ, ενδιαφέρον μου ακούγεται!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι σοβαρά δεν βρίσκεις φρέσκο εκεί??
Νομίζω γίνεται πιο χορταστικό αυτό το πιάτο ε τον φρέσκο σολομό!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλή σου μέρα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου βρε Αστεράκι!!!!
Οσες μεριδούλες θέλεις!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι και στις 2 εκδοχές πολύ νόστιμο γίνεται, με τον φρέσκο σολομό γίνεται πιο "χορταστικό" το πιάτο, όπως λέω παραπάνω!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου εγώ που είμαι και ευαίσθητο άτομο συγκινήθηκα και θα σου στείλω.
Από την Μαρία συγκινήσεις πολλές μην περιμένεις, αλλά εσένα ειδικά δεν πρόκειται να σε αφήσει έτσι:P
Φιλιάαααααα!!!!

mia maria said...

Με φρέσκο σολωμό δεν το έχω φτιάξει, ωραία ιδέα!

Vasia b. said...

Ελενα μου , πολύ καλή και η εκδοχή με τον φρέσκο σολωμό!!!
Θα δοκιμαστεί σύντομα!!
Πολλά φιλιά!!!!!

Amali said...

Εγώ σαν λάτρης του σολωμού το τσακίζω και με φρέσκο και με καπνιστό και με τα όλα του μέσα....
θα βγάλω την κρέμα γάλακτος όμως και θα την αντικαταστήσω με κρεμώδες τυρί και γάλα που μ'αρέσει πιο πολύ πειράζει;;;;

πολλά πολλά φιλιά

eleni_tzeni said...

Ο ΣΟΛΟΜΟΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΦΕΝΑΙΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΦΙΛΙΑ

Betty's Cuisine said...

Πεθαίνω για σολομό!
αν πεις δε για τα ζυμαρικά... άστο καλύτερα...
τέλειος συνδυασμός!
Φιλάκιαααααα

The Dark Chef said...

Αν δεν κάνω λάθος, στη Ρωσία, τον καπνιστό σολωμό τον συνοδεύουν με βότκα, άρα αποτυχημένος συνδυασμός δεν είναι σίγουρα!
Αν έχουμε και λίγους κόκκους ροζ πιπέρι, πιστεύω θα ταίριαζε, όπως και να προσθέσουμε και λίγο τυρί κρέμα αφαιρώντας μέρος της κρέμας.
Και φυσικά αν ο φρέσκος σολωμός είναι καλής ποιότητας, το πιάτο είναι πραγματικά για πρίγκηπες! :)
Φιλιά κορίτσια, καλό βράδυ!

Rena said...

Ενδιαφέρον μου φαίνεται!!!

cook said...

ένα απο τα λίγα πιάτα που θα έτρωγα με ψάρι!

Maria B. said...

καλημέρα !!! καλέ Λενάκι μου, εχθές έμπαινα - έβγαινα και χαζευα το λατρεμένο πιάτο σου και ξέχασα να πάρω την μεριδούλα μου !!!! επειδή είμαι σίγουρη ότι δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτε, βολεύομαι και με τα τελειώματα (βλέπε ξύσματα) της κατσαρόλα (ξέρεις εσύ !!!) !!!!!!!!!! χαχαχα

γεια στα χεράκια σου Λενάκι για το πεντανόστιμο φαγάκι σου !!

φιλια πολλά πολλά

Unknown said...

ΕΓΩ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΥΖΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΒΟΤΚΑ.ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ.ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...