Monday 12 September 2011

Τυρόπιτα με mozzarella

Μια πανεύκολη πίτα που σκάρωσα στις μεγάλες μου τεμπελιές:P
Το ιδιαίτερο σε αυτήν την πιτούλα είναι η mozzarella, που σε συνδυασμό με τα γλυκά κίτρινα τυριά δίνει στην γέμιση μια «μαστιχωτή» υφή.
Μας άρεσε πολύ και σήμερα σκοπεύω να την ξανακάνω!

Τα υλικά μας:
9-10 φύλλα κρούστας
300 γρ. φρέσκια mozzarella (στο σακουλάκι μέσα σε ζουμί)
250 γρ. τριμένα κίτρινα γλυκά τυριά (Γκούντα, έμμενταλ, κασέρι….όποια και όσα σας αρέσουν)
200 γρ. φέτα
250ml κρέμα γάλακτος
3 αυγά
πιπεράκι
Πάμε να την φτιάξουμε:
Τρίβουμε την φέτα στο χοντρό μέρος του τρίφτη.
Λιώνουμε με ένα πιρούνι την mozzarella.
Ανακατεύουμε όλα τα τυριά μαζί.
Χτυπάμε καλά τα αυγά και προσθέτουμε σε αυτά την κρέμα γάλακτος.
Ενώνουμε το μείγμα των αυγών με τα τυριά.
Στο μεγάλο μας πυρέξ στρώνουμε 5-6 φύλλα κρούστας, βουτυρώνοντας ανά δύο.
Αδειάζουμε την γέμιση πάνω από τα φύλλα.
Καλύπτουμε με τα υπόλοιπα 4 φύλλα, πάλι βουτυρώνοντας ανά δύο.
Χαράσσουμε ελαφρά την πίτα μας σε κομμάτια και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, αντιστάσεις πάνω κάτω, στους 180 βαθμούς.
Καλή επιτυχία, καλή και όμορφη εβδομάδα να έχετε όλοι!!

38 comments:

Helen Gr said...

Καλημέρα Ελενάκι, είσαι μέσα στο μυαλό μου! Πιτούλα ήθελα να φτιάξω σήμερα και μου έδωσες ωραία ιδέα. Όμως θα φτιάξω δικό μου φύλλο γιατί ο καλός μου είναι καλομαθημένος και τον ενοχλεί το έτοιμο!Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά.

gwgw said...

Δωσμου πιτες εμενα και παρε μου,την ψυχη...νοστιμοτατη,γρηγορη και ευκολη..μπραβο Ελενακι,και οι καρδουλες ολα τα λεφτα..καλη σου μερα και καλη εβδομαδα,φιλακια πολλα!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ.
ΑΧ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΛΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ!
Η ΤΥΡΟΠΙΤΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.
ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΤΥΡΙ ΩΡΑΙΕΣ!
ΦΙΛΑΚΙΑ.

Asteri (Maria) said...

Τέλεια η τυρόπιτα!!
Καλή εβδομάδα

Anonymous said...

Kαλημερα και καλη εβδομαδα Ελενα.Οταν διαβασα στην αρχη οτι αυτη η συνταγη ειναι για μεγαλες τεμπελιες δεν χρειαστηκε να διαβασω ποια το ανεβασε.Φωναζε απο μονο του ΕΛΕΝΑΑΑΑΑΑ!!!!!!Κοριτσια καλη εβδομαδα με πολλες νοστιμιες φιλιααααα!!!!!Ποπη

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΩΡΑΙΑ Η ΠΙΤΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΛΑΙΤ ΜΟΡΦΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΩ ΔΙΑΙΤΑ.ΣΟΒΑΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου να φτιάξεις το δικό σου φύλλο, είσαι πολύ τυχερή που τα καταφέρνεις, εγώ σε τέτοιες προκοπές δεν έχω φτάσει χα χα χαα!!!
Εγώ ετοιμάζομαι να την ξαναφτιάξω σήμερα, μας άρεσε πολύ!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου κυρίως εύκολη, που το πας αυτό? χα χα χααα!
Πολλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Effie μου πλέον κάνω έναν προγραμματισμό από την αρχή της εβδομάδας τι θα μαγειρέψω, ψώνια κλπ και γλίτωσα από τον μπελά;-)
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Αστεράκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη είπες "ποιαν τεμπέλα έχουμε εδώ μέσα?", έτσι? χα χα χααα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου καλό κουράγιο με την δίαιτα και καλή επιτυχία εύχομαι!
Φιλιά!

mari beika said...

H πίτα σου Έλενα είναι εύκολη και νόστιμη και επιπλέον είναι παντός καιρού, για κολατσιό για συνοδευτικό, ακόμη και για κυρίως γεύμα, γι'αυτό μ'αρέσουν πολύ οι πίτες.
Γειά στα χέρια σου, φιλιά

...irida... said...

υπεροχη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλημέρααααααααααα!

SpIrToKoYto said...

πολύ καλημέρα σας ωραία μου κυρία...
σπέσιαλ και του πανευκόλου η τυροπιτούλα σας...
φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλες σας...-:))

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Ελένη, Ελενάκι, τί μας κάνεις;;;Αφού η mozzarella είναι αγαπημένη και σε μένα, θα τη δοκιμάσω την πίττα σου το δίχως άλλο! Τέλειες οι τυροκαρδούλες!

Unknown said...

Καλημέρα. Καλή εβδομάδα..Τι ωραία τυρόπινα είναι αυτή? Κρίμα που την είδα μόλις τώρα. Δεν πειράζει όμως θα την φτιάξω αύριο...φιλιά

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΕΥΚΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ ΧΑΡΗ ΣΤΑ ΤΥΡΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

mia said...

Πίτα νάναι και ότι θέλει ας είναι ...πάω να την φτιάξωωωωω!!!!

Elpiniki said...

Ποσο ζηλεψα σημερα αυτη την τυροπιτουλα...
Ειμαι σε ολιγοημερη διαιτα, οποτε μολις επανελθω στα κανονικα μου θα την δοκιμασω σιγουρα!

Δημιουργία said...

Νοστιμοτατη μου φαινεται ,θα την φτιαξω.Εχω κανει και τα τυροπιτακια με μπεσαμελ τελεια.

Anonymous said...

Elena very delicious yoyur recipe today. I'm happy see you again. Have a nice day dear Elena!

ΕΛΕΝΑ said...

Mari μου παντός καιρού και ένα νόστιμο κολατσιό και για τα παιδακια τώρα που ξεκίνησαν το σχολείο, αντί να αγοράζουν έτοιμες τυρόπιτες!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλήμερα Ιριδα, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα του πανευκόλου είμαστε εμείς, δεν είμαστε προκομμένες σαν μερικές μερικές, καλά έπαθα μεγάλη πλάκα με την ανάρτηση σου λέμε!!!
Είσαι θηρίο!!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου ξέρεις τι όμορφα της πήγε η μοτσαρέλα??
Δοκίμασέ την!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου που είσαι??
Μου χεις λείψει!!!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia πες μου εντυπώσεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου καλό κουράγιο και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία τα κανες?
Δεν είναι πολύ νόστιμα?
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile thank you very much:)
Have a nice week!!!

Unknown said...

μμμμ...πολύ καλή η πιτούλα...ότι έπρεπε......ε...δεν χρειάζεται.....ορμάω....

νασαι καλά πολύ νόστιμη....

eleni said...

Έλενα,με νοστιμιές αρχίζει η εβδομάδα!
Νοστιμότατη η μοτσαρέλα,έχω αδυναμία στα λευκά,μαλακά τυριά.
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

fotolabida maria said...

ΑΧ!!!ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΚΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΕΛΑ .........ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥΥΥΥ ΠΑΩ ΚΟΥΖΙΝΑ!!!!!

Tante Kiki said...

Ααααχ! Τέλεια η τυρόπιτά σου Έλενά μου!!! Με τόσα τυράκια και κρέμα γάλακτος....μμμμμμ! Υπέροχη!!

Zeta Mp said...

Αχ Έλενα τι μου κάνεις 2 η ώρα τη νύχτα που το είδα.......!!!!!! Νηστικιά γιατί έχω και το στομάχι μου σήμερα.... :-( Νομίζω πως στον ύπνο μου θα δω ότι τρώω αυτή την τυρόπιτα!!! Κόλαση!!! ααχαχαχαχαχα (Μη με παρεξηγήσεις που γράφω έτσι αλλά αγαπώ πολύ το ΤΥΡΙ και δει τις τυρόπιτες...) χεχεχε Θα πω στη μαμά Έφη να την φτιάξει όσο πιο σύντομα γίνεται μιας και έχει μπελλά με το καθημερινό φαϊ!!! Φιλάκια πολλά!!!

Summertime Blues said...

την έκανα το μεσημέρι.
άρεσε πολύ.
φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...