Monday 6 August 2012

Κεφτέδες μπρόκολου με παρμεζάνα

Το καλοκαίρι, όπως ίσως έχετε καταλάβει, είναι για μένα η εποχή του μεζέ.
Πολλές φορές δεν έχω όρεξη για πολλά πολλά μαγειρέματα, εξάλλου ποιος έχει όρεξη με τις ζέστες για βαριά ή δύσκολα φαγητά??
Όμως οι μαζώξεις με φίλους για ένα ουζάκι ή μια μπυρίτσα ποτέ δεν λείπουν.
Έτσι τέτοιες μέρες, ξεσκονίζω τα κιτάπια μου και ψάχνω για διάφορα μεζεδάκια, που θα «νοστιμίσουν» την παρέα.
Οι μπροκολοκεφτέδες μου ενθουσίασαν τους φίλους μας πριν μερικές μέρες στο εξοχικό μας.
Είναι τραγανοί εξωτερικά, πολύ μυρωδάτοι και πολύ πολύ γευστικοί.
Δοκιμάστε αυτούς τους διαφορετικούς και πολύ νόστιμους κεφτέδες με καλή παρέα και πολλές παγωμένες μπυρίτσες!
Πάμε να δούμε πως τους φτιάχνουμε!

Τα υλικά μας:
400 γρ. μπουκετάκια μπρόκολου
280 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
200 γρ. παρμεζάνα τριμμένη
1 αυγό
1 κουταλάκι μπέϊκιν
1 μεγάλο κρεμμύδι
3-4 κλαράκια δυόσμο (τα φυλλαράκια)
3-4 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
μισό φλιτζάνι μαϊντανό ψιλοκομμένο
μισό φλιτζανάκι (μικρό) ελαιόλαδο
αλάτι – πιπέρι
Επιπλέον
ελαιόλαδο ή κάποιο ελαφρύ λάδι για το τηγάνισμα
αλεύρι για το αλεύρωμα
Πάμε να τους φτιάξουμε:
Βράζουμε τα μπουκετάκια του μπρόκολου σε μπόλικο νερό, μέχρι να μαλακώσουν.
Τα στραγγίζουμε καλά και τα βάζουμε σε ένα βαθύ μπολ.
Τα πατάμε με ένα πιρούνι να κοπούν σε μικρότερα κομμάτια.
Χτυπάμε στο μούλτι το κρεμμύδι, τον δυόσμο, τον μαϊντανό, τον άνηθο και μισό φλιτζανάκι ελαιόλαδο.
Αδειάζουμε το μείγμα στο μπολ με το μπρόκολο και ανακατεύουμε καλά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε το αυγό, το μπέϊκιν, την παρμεζάνα και σταδιακά το αλεύρι, ανακατεύοντας στα ενδιάμεσα.
Το μείγμα μας θα κολλάει αρκετά, δεν θα πλάθεται δηλαδή με τα χέρια.
Βάζουμε σε ένα πιάτο αλεύρι για να αλευρώσουμε τους κεφτέδες μας.
Παίρνουμε μεγαλούτσικες κουταλιές από το μείγμα, τις βάζουμε στο πιάτο με το αλεύρι και τις καλύπτουμε ολόγυρα με αλεύρι.
Έτσι εύκολα θα μπορούμε να πλάσουμε τους κεφτέδες μας.
Τους πλαταίνουμε ελαφρά ανάμεσα στις παλάμες μας, και τους τηγανίζουμε σε μπόλικο λάδι, το οποίο πρέπει να έχει κάψει καλά.
Χαμηλώνουμε λίγο την θερμοκρασία, ώστε να μην μας αρπάξουν.
Τους γυρίζουμε 3-4 φορές.
Δεν θέλουν ιδιαίτερα πολύ τηγάνισμα, ίσα να πάρουν χρώμα και να γίνουν τραγανοί.
Κατόπιν τους βάζουμε σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας να στραγγίξουν από τα πολλά λάδια.
Τους απολαμβάνουμε ζεστούς.
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα!

52 comments:

Selcouth said...

Λιγώθηκα πρωί πρωί! Δεν είχα ξανακούσει τέτοια κεφτεδάκια, αλλά δεν έχει καμία σημασία! Το μπρόκολο μου αρέσει πολύ, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε λίγο καιρό θα τους δεις αναρτημένους κι από 'μένα!
Πάρα πολύ ωραία συνταγή Έλενά μου!

Καλημέρα, καλή εβδομάδα! Φιλιά!

Unknown said...

Kαλημερα Ελενα ευχομαι να εχεις μια καλη και δημιουργικη εβδομαδα.Η σημερινη σου αναρτηση με αιφνιδιασε ευχαριστα!Βλεπεις μεχρι τωρα τα μονα κεφτεδακια λαχανικων που γνωριζα,περιοριζονταν στα γνωστα υλικα..κολοκυθακια,πατατες,χορτα,κανενα καροτακι..Και ομως πολυ σωστα σκεφτηκες και χρησιμοποιησες αυτο το υπεροχο,υγιεινο,νοστιμοτατο λαχανικο για να παρασκευασεις μια λιχουδια που και το πιο δυσκολο παιδι,μια που αυτα συνηθωα ειναι επιφυλακτικα στα λαχανικα,θα δοκιμαζε ευχαριστα!!Απλο στην εκτελεση,αρωματικο με τοση ποικιλια μυρωδικων,ιδιαιτερα πικαντικο με την εντονη παρουσια και γευση του τυριου και φυσικα οταν κατι σπαρταραει στο λαδακι ,αυτο και μονο αποτελει εγγυηση νοστιμιας.Ελενα μου η φαντασια πολλες φορες παιζει περιεργα παιγνιδια,αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση δημιουργησε μια ευχαριστη εκπληξη!!Φιλια πολλα,πολλα.

Irene said...

αυτα θα τα προσθεσω στην συλλογη μου για κεφτεδακια. υπεροχα.
ειρηνη

Chrisi said...

Καλημέρα ,καλή εβδομάδα,απο μπρόκολο πρώτη φορά το βλέπω ,ωραιοι θα είναι,θα τους φτιάξω ,φιλάκια πολλά.

Μαριλένα said...

Eλενα μου!!! καταπληκτικοί!!
αυτού του ειδους οι κεφτέδες, ειναι απλά, λατρεμενοι!!
καλη βδομάδα να 'χουμε :))
φιλιά πολλά!!

SPYRIDOULA said...

Πολύ ωραία και πρωτότυπα κεφτεδάκια!!!Σίγουρα θα είναι πεντανόστιμα!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

Helen Gr said...

Και μπρόκολο έχω αλλά και παρμεζάνα, λέω αύριο να τους δοκιμάσω. Αν ακούσεις μέχρι εκεί φωνές, από εμάς θα είναι!!! Μου είπαν, τέλος οι δοκιμές (!) αλλά εγώ θα τους ευχαριστηθώ, γιατί λατρεύω τους χορτοκεφτέδες.
Ελενάκι, ευχαριστώ πολύ για την ιδέα.
Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

paraxeno pirouni said...

Όλα (ή σχεδόν όλα) τα λαχανικά μπορούν να γίνουν κεφτέδες, γιατί όχι και το μπρόκολο?
Ωραία ιδέα, τους έκανες βλέπω και έξτρα τυρένιους και αφράτους, εξαιρετικό μεζεδάκι!
Καλή βδομάδα και καλή συνέχεια εύχομαι!

Katerina The KM Projects said...

Τι μας κάνεις Δευτεριάτικα..... γιαμ γιαμ... Καλή εβδομάδα!

Summertime Blues said...

μεζέδες, μεζέδες, μου έβαλες ιδέα.
πάω στην κουζίνα.
καλή μας εβδομάδα!!

Maria B. said...

Λενάκι μου είσαι απίστευτη ! καλέ ποσο αφράτοι φαίνονται ??????
πρέπει να είναι πεντανόστιμοι αν και δεν τους εχω ξανακουσει ποτέ!!!! παντα με εκπλήσεις !!!

για στα χέρια σου φιλεναδίτσα μου !!!!!!!!!!!

Ερμιόνη said...

Το μπρόκολο ταιριάζει απίθανα με την παρμεζάνα, οπότε πολύ καλά έκαναν οι φίλοι σας και ενθουσιάστηκαν με αυτά τα κεφτεδάκια!
Πολύ πρωτότυπη ιδέα Ελενάκι, μπράβο!
Σε συνδυασμό με ένα δροσερό ντιπ, το αποτέλεσμα θα είναι φανταστικό!
Φιλιά πολλά

Effie's Sweet Home Designs said...

Καλή εβδομάδα!
Ελενα μου πολύ νόστιμοι φαίνονται!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλησπέρα!! Τρελαίνομαι για κεφτέδες..δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή την συναταγή!Έχεις δικιο το καλοκαίρι είναι προτιμότεροι οι μεζέδες..! Καλή εβδομάδα!!

SpIrToKoYto said...

επειδή μου άρεσε η πρωινή δόση,ήρθα κι από δω να πάρω κι άλλο κεφτεδάκι...
πραγματικά απίθανο μεζεδάκι...
φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλες σας...-:))

Fanypap said...

Πολύ νόστιμοι φαίνονται!!Σίγουρα θα τους δοκιμάσω!!!φιλάκια.

Vita said...

Λαχταριστοί φαίνονται Έλενα! Και δεν του τόχα του μπρόκολου... Αλλά συνδυασμένο τόσο όμορφα πρέπει να είναι πολύ νόστιμο!

Eri said...

θα τους φτιάξω όπωσδήποτε και μάλιστα αυτη την εβδομάδα Έλενα, υπέροχοι μου φάινονται! Λες να γίνονται στον φούρνο?
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth μου, αν αγαπάς το μπρόκολο, οι κεφτέδες αυτοί θα σε ενθουσιάσουν!
Εννοείται περιμένω να δω τις προκοπές σου!
Φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Οι μπροκολοκεφτέδες είναι όπως ακριβώς τους περιέγραψες.
Πολύ αρωματικοί, με μια πικάντικη νότα από την παρμεζάνα, τραγανοί εξωτερικά, αφράτοι εσωτερικά και απίστευτα γευστικοί!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου είναι λίγο διαφορετικά από τα λοιπά "ψευτοκεφτεδάκια", πιστεύω θα σου αρέσουν!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Neli ναι, δεν είναι από τους συνηθισμένους ψευτοκεφτέδες, αλλά είναι απίστευτα γευστικοί!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Μαριλενάκι μου, πολλά πολλά πολλά φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σπυριδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου ποπιος σε καταπιέζει να τον μαλώσω??
Δοκίμασέ τους, είναι μια διαφορετική γεύση που πιστεύω θα σου αρέσει!
Πολλά φιλιά, να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα παλιότερα έλεγα ότι τα πάντα θα μπ[ορούσα να τα .... μαφινιάσω, τώρα είμαι στο στάδιο που λες, τα πάντα μπορώ να τα κεφτεδιάσω χα χα χαα!!
Αφράτοι και τυρένιοι πραγματικά γίνανε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues μου στην κουζίνα ολοταχώς!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι είδες τι εκπλήξεις εγώ??? χα χα χαααα!
Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα, καλή μας εβδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου το δροσερό ντιπ απαραίτητο συνοδευτικό δεν το συζητάω, τους σερβίρησα με ένα δροσερό ντιπ γιαουρτιού και το καταευχαριστηθήκανε μπορώ να πω!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, για μένα καλοκαιράκι = μεζεδάκια και καλή παρείτσα!
Φιλάκια, καλή δροσερή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα σερβιρίσου δεξιόθεν, αριστερόθεν και γενικώς πανταχόθεν!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Φανή μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

Taelia88 said...

Μμμ! Πρωτότυπα κεφτεδάκια!! Σίγουρα αξίζουν μία δοκιμή!!!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βαγγελιώ μου το μπροκολάκι δένει υπέροχα με τα αρωματικά και το τυράκι και το αποτέλεσμα είναι πολύ γευστικό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου δεν ξέρω να σου πω.
Συνήθως παναρισμένα κρεατικά ή λαχανικά, τα ψήνω και στον φούρνο.
Αλευρωμένα δεν το έχω επιχειρήσει, ίσως και να γίνονται.
Δεν θέλουν πολύ τηγάνι όμως, ελάχιστο.
Κι εγώ σου ομολογώ ότι τα πολλά τηγάνια δεν τα μπορώ με αυτές τις ζέστες, αλλά αυτά δεν είχαν ιδιαίτερη φροντίδα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Taelia μου!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

giota said...

καταπληκτικη συνταγη....πω πω...πιστευω να αρεσει στους επισκεπτες μου....ευχαρισστουμε για την συνταγη....φιλακια!

Eri said...

Οκ Έλενα θα τα κάνω και θ δω αναλόγως όπως μου φανεί του Λολοστεφανή χαχα!! Φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Είναι όντως πεντανόστιμοι αλλά το μπρόκολο είναι εκτός εποχής....θα τους δοκιμάσω το χειμώνα!!!!!

athina μπασιούκα said...

Θετική ψήφος και από εμένα. Θα αργήσω λίγο να τους φτιάξω βέβαια γιατί θα περιμένω τα μπρόκολα του κήπου μας να βγούνε τον χειμώνα, αλλά τα σάλια μου τρέχουν από τώρα.

athina μπασιούκα said...

Να κάνω και ένα σχόλιο ακόμα τώρα που το σκέφτηκα; Αν διαθέτετε ατμομάγειρα, σε τέτοιου τύπου συνταγές προτιμήστε να μην βράσετε τα λαχανικά σας αλλά να ετοιμάσετε στην συσκευή αυτή. Η γεύση του λαχανικού είναι πολύ πιο πραγματική και πολύ πιο έντονη. Πολλά φιλάκια!

Tante Kiki said...

Έχεις απόλυτο δίκιο Έλενά μου, το καλοκαίρι είναι η εποχή του μεζέ και της παρέας... Οι μπροκολοκεφτέδες σου είναι πεντανόστιμοι κι ό,τι πρέπει για ουζάκι ή μπυρίτσα ξανθιά ξανθιά! ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!! Τους φαντάζομαι παρέα με ντοματοκεφτέδες, κολοκυθοκεφτέδες κι άλλα μεζεδάκια και λιγώνομαι!!!!
Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!
Αργώ να γράψω σχόλια γιατί είμαι ακόμα στο χωριό και τριγυρνάω (πολύ χρήσιμος ο προγραμματισμός της ανάρτησης χαχαχαχα).
Και πάλι ΦΙΛΙΑ!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώτα καλώς όρισες!
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη χα χα χααα!
Περιμένω εντυπώσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι με κατεψυγμένο μπρόκολο τους έκανα, που να το βρω το φρέσκο τέτοια εποχή??
Ομως γίνανε μια χαρά, δεν νομίζω να είχαν καμιά διαφορά με το φρέσκο.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αθήνά καλώς μας όρισες!
Τον ατμομάγειρα τον έχω βολευτεί κι εγώ πολύ και τον χρησιμοποιώ συχνά.
Κάλή επιτυχία αν τους φτιάξεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου κοίτα να ευχαριστηθείς τις διακοπούλες σου και μην σε νοιάζει τίποτε!
Ο προγραμματισμός είναι ότι καλύτερο έχει δώσει ο blogger, κι εμενα με έχει σώσει, ούτε τολμώ να σκεφτώ να σηκωνόμουν πουρνό πουρνό να βάλω ανάρτηση χα χα χαα!
Φιλάκια, να περνάς πολύ όμορφα!

dhmhtra said...

Ένας πολύ καλός μεζές για το τσίπουρο
και για τις ρακές !
Θα δοκιμαστεί αμέσως!
Φιλιά

mari beika said...

Φανταστικοί κεφτέδες!!!μπράβο σου Έλενα!! ήθελα να είχα καμιά δεκαριά τώρα!!
Φιλιά πολλά.

Anonymous said...

Πολύ πρωτότυπη συνταγή Έλενα και πολύ καλή ιδέα! Έμαθα να τρώω μπρόκολο και κουνουπίδι σουφλέ με τυρί στην Αγγλία, αλλά ομολογουμένως η δική σου συνταγή φαίνεται πολύ πολύ νόστιμη! Μπράβο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...