Thursday 9 August 2012

Ζεστή κοτο-πατατοσαλάτα

Για την σαλάτα αυτή δεν θα πω παρά 3 λέξεις!
«Φτιάξτε την οπωσδήποτε!!»
Είναι από τις σαλάτες που «τα σπάνε» όπως μου δήλωσε μπουκωμένος ο γιος μου!
Είναι μια αρκετά ιδιαίτερη σαλάτα, μιας και τα υλικά της μαγειρεύονται και δεν σερβίρονται ωμά, όπως στις περισσότερες σαλάτες.
Η must πινελιά της, είναι η υπέροχη γλυκιά σάλτσα μουστάρδας, που μοσχοβολάει δυόσμο.
Άνετα μπορείτε να το σερβίρετε και σαν κυρίως πιάτο, αν προτιμάτε!
Πάμε να δούμε πως την φτιάχνουμε!

Τα υλικά μας:
400 γρ. κοτόπουλο φιλέτο
500 γρ. πατάτες
200 γρ. μανιτάρια σε φετάκια (καθαρό βάρος)
1 κρεμμύδι
7-8 λιαστές ντομάτες
1 φλιτζανάκι λευκό κρασί
1 φλιτζανάκι νερό
αλάτι, πιπέρι, λίγο θυμάρι
Για την σάλτσα μουστάρδας
3 κουταλιές μουστάρδα
μισό φλιτζανάκι ελαιόλαδο
1,5 κουταλιά λευκό μπαλσάμικο
2 γεμάτα κουταλάκια μέλι
φυλλαράκια δυόσμου πολύ ψιλοκομμένα
Στην πράξη:
Θα χρειαστούμε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι με σκέπασμα, αλλιώς μια κατσαρόλα μας.
Κόβουμε το κοτόπουλο σε λεπτές λωριδίτσες και τις πατάτες σε μικρά κυβάκια.
Κόβουμε το κρεμμύδι σε φετάκια
Ψιλοκόβουμε τις λιαστές ντομάτες.
Βάζουμε στο τηγάνι λίγο ελαφρύ λάδι και σοτάρουμε τις πατάτες και τα κρεμμύδια για 3-4 λεπτά.
Προσθέτουμε τα μανιτάρια και το κοτόπουλο και συνεχίζουμε το σοτάρισμα για μερικά λεπτά ακόμα, να ροδίσει το κοτόπουλο καλά από όλες τις πλευρές.
Σβήνουμε με το κρασί, προσθέτουμε το νερό, αλάτι, πιπέρι και πασπαλίζουμε με λίγο ξερό θυμάρι όλα τα υλικά.
Σκεπάζουμε το σκεύος μας, χαμηλώνουμε αρκετά την θερμοκρασία (με ανώτερο το 9 χαμηλώνουμε στο 4) και αφήνουμε τα υλικά να μαγειρευτούν για 20 λεπτά.
Απομακρύνουμε το σκεύος από την φωτιά και ετοιμάζουμε την σάλτσα μουστάρδας ως εξής.
Χτυπάμε με αυγοδάρτη σε ένα μπολάκι την μουστάρδα με το ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε το μπαλσάμικο και το μέλι και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να ομογενοποιηθούν καλά τα υλικά.
Σταματάμε το χτύπημα και προσθέτουμε τα φυλλαράκια δυόσμου ψιλοκομμένα.
Τόσα όσο σας αρέσει, εγώ βάζω μπόλικα.
Βάζουμε τα υλικά της σαλάτας σε απλωτή πιατέλα και τα περιχύνουμε με την σάλτσα μουστάρδας.
Απολαμβάνουμε!!!!
Σημειώσεις:
1) Η σαλάτα αυτή σερβίρεται ζεστή ή τουλάχιστον σε θερμοκρασία δωματίου.
2) Την σάλτσα μουστάρδας θα την προσθέσουμε λίγο πριν σερβίρουμε την σαλάτα μας.
Καλή επιτυχία!!

42 comments:

Unknown said...

Kαλημερα Ελενα
Δεν απορω με την εκδηλωση θαυμασμου του γυιου σου!!Και λιγα ειπε!Τι υπεροχο πιατο μας προσφερεις παλι Ελενα!!Καταπληκτικος συνδυασμος υλικων που απο μονα τους και μονο εγγυουνται την απολαυση και την γαστριμαργικη ευφροσυνη.Πιατο που εγω προσωπικα θα το ετρωγα σαν κυριο και οχι σαν σαλατα ,αφου πιστευω οτι θα υποβιβαζα την θεσπεσια γευση του.Με τη συνοδεια καποιας φρεσκιας δροσερης πρασινης σαλατας η ακομα και βραστης,αποτελει ενα θρεπτικο,απολαυστικο και το κυριωτερο ευγευστο πιατο ιδανικο για τους καλοκαιρινους μηνες ,που ψαχνεις πιο ελαφρες συνταγες.Ιδεα που οχι μονο ΄΄τα σπαει΄΄,αλλα μαλλον ΄΄τα σαρωνει΄΄στο στρωσιμο του τραπεζιου!!Φιλια πολλα,πολλα.

Lila Xagorari said...

Ε άμα είπε ο γιος οτι η σαλάτα τα σπάει....να μην τα σπάσουμε κι εμείς????
Καλημέρα!!!

Chrisi said...

Καλημέρα ,α εγώ πάντα με τους γιούς είμαι είναι οι καλύτεροι διαφημιστές της μαμάς τους ,αλλα και οι πιο αυστηροί γευσιγνώστες ,οπότε αν είπε τα σπάει όντως τα σπάει,θα τη δοκιμάσω,φιλακιαααααααααα.

mari beika said...

Ξεκαθαρισμένο!!! οι γιοι είναι αυτοί που δίνουν το έναυσμα για τα τέλεια πιάτα!!!Καταπληκτικό πιάτο Έλενα ομολογουμένως!!
Φιλιά πολλά.

Ξανθή said...

Καλημέρα, διακρίνω μαι ιδιαίτερη συμπάθεια για τους γιους από όλες, ε μετά πως να μην μας λεν χαζομανάδες!!
Επειδή εμένα μου λείπει πολύ αυτή η κριτική τα τελευταία χρόνια ζηλεύω.
Μου αρέσει η σάλτσα σου Έλενα κι ο συνδιασμός των υλικών.

Ζουζού said...

Καλημέρα! καλημέρα! και εδώ μια χαζομαμά με 2 γιούς, και σήμερα έλεγα πως να κάνω τα φιλετάκια πολύ ωραία συνταγή μπράβο ¨Ελενα!!!

Tante Kiki said...

Καλημερούδια Ελενάκι μου!!
Δεν μου λέτε;;; Θα μιλήσουν μόνον οι αγορομάνες;;;; Οι κοριτσοθειές δεν έχουν λόγο;;;; Για να ξέρω δηλαδή!!!
χαχαχα
Λοιπόν, η σαλάτα σου "τα σπάει" πράγματι κι εγώ θα την φτιάξω και θα την φάω για κύριο γεύμα!!! ΥΠΕΡΟΧΗ και με λατρεμένα υλικά!!!
Φιλιά

Selcouth said...

Θέλω κι εγώωωωω! Φαίνεται τέλεια και ο γιόκας σου την περιέγραψε με τις πιο ακριβείς λέξεις! Χα,χα,χα,χα!
Πω, πω... Για άλλη μια φορά έχεις κάνει το στομάχι μου να διαμαρτύρεται!!!

Πολλά φιλιά και πολλές καλημέρες!

Μαριλένα said...

πω πω Ελενα μου, τι καταπληκτικό πιάτο είναι τούτο!
εξαιρετικό! είμαι σίγουρη πως όχι μόνο τα σπάει, αλλά είναι "τα πάντα όλα" που συμπληρώνουν οι δικές μου γλωσσοπλάστριες, χαχχχχ
φιλιά πολλά πολλά!!

Maria B. said...

χαχαχαχαχα! Λενάκι μου τα είπαν όλα οι προλαλήσασες !!!!!!!!!!!
είμαι σίγουρη ότι θα είναι άπαιχτη η σαλάτα σου !!!!!!!!!!!!!! γεια στα χέρια σου !!!! ''αντε γειά '' που λένε τα δικά μου !!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Anonymous said...

Κοτόπουλο, μανιτάρια, πατατούλες, μουστάρδα... Αχ κι εμείς απολαμβάνουμε Έλενα με τέτοιες θεσπέσιες συνταγές που δημοσιεύεις! Ο,τι πρέπει ήρθε η συνταγή σου σήμερα, έχω και ένα δισκάκι φιλέτο κοτόπουλου στο ψυγείο ;-) Καλή σου μέρα!

Summertime Blues said...

όπως διατάξατε!!
κι έχω αύριο τραπέζι σπέσιαλ, χι χι.
φιλιά.

giota said...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΑΡΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΣΟΥ.ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΣΟΥ.!!!!!ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!

Magdalene B. said...

popo moiazei teleio!tha to ftiksw sigoyra, afoy ta spaei kiolas!!!xixi!

Unknown said...

Καλώς σε βρήκα στο ζεστό και λι΄χούδικο σπιτάκι σου.Τα υλικά από μόνα τους δείχνουν ότι η συγκεκριμένη συνταγή θα είναι καταπλητική!!!...και λέω να τη δοκιμάσω τη Κυριακή, που έχω τραπέζι.Να είσαι καλά, οι οδηγιές σου αναλυτικότατες.Ελπίζω να τα λέμε!

Taelia88 said...

Θα εμπιστευτώ κι εγώ την κρίση του γιού σου!! Η σαλάτα φαίνεται υπέροχη!!
Φιλιά!!

paraxeno pirouni said...

Μου αρέσει πολύ αυτή η σαλάτα που δεν είναι ακριβώς σαλάτα και η σος μουστάρδας από πάνω θα την κάνει υπέροχη!
Ωραία πρόταση και για τους φθινοπωρινούς μήνες, ακόμα και εμφανισιακά μου φαίνεται πως ταιριάζει με Σεπτέμβρη ή Οκτώβρη!

Eri said...

Πολύ ωραία η κοτοσαλάτα και την περίμενα, χθες εκανα τους μπροκολοκεφτέδες κ ήταν τέλειοι, μπράβο Έλενα μου, θα συνεχίσω να τους φτιάχνω όλο τον χειμώνα!
Έρχεται και η σειρά της σαλατούλας..
Φιλάκια!

KANTHAR0S said...

Έτσι!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Τι σαλάτα Ελενα μου είναι αυτή καλέ;; απο μονη της ειναι ενα υπέροχο γευμα.. σίγουρα θα προστεθεί στο μενού μας... όλο ωραία πιάτα μας κάνεις εδώ και πολλές φορές μας βγάζεις απο το αδιέξοδο του φαγητου...να εισαι καλλά και πολλα φιλακια...

spoon_n_love said...

Aχ Ελενα τι υπέροχη σαλάτα έφτιαξες,δηλαδή τι σαλάτα κυρίως πιάτο είναι αυτό θα την φτιάξω σύντομα, τη ζήλεψα...

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινή μου, νομίζω ότι τα παιδιά μας είναι τελικά οι πιο αυστηροί κριτές μας!
Το πιάτο αυτό σίγουρα τρώγεται άνετα ως κυρίως, στα κιτάπια μου το έχω καταχωρημένο ως ζεστή σαλάτα και ως τέτοιο υποτίθεται το μαγείρεψα, φαντάζομαι ως σαλάτα δεν θα θέλει κανένα απολύτως συνοδευτικό. Ως κυρίως όμως, το συνοδεύουμε με ότι θέλουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα εννοείται να τα σπάσουμε!
Εμείς από την περασμένη εβδομάδα τα σπάσαμε ήδη δις;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλη μου όπως τα λες είναι χα χα χααα!!!
Νομίζω πιο αυστηροί κριτές από τους γιόκες μας δεν υπάρχουν!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου ως αγορομάνα κι εσύ, ξέρεις τι σημαίνει αυτό χα χα χαα!\
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου έλα ντε!
Φταίνε μετά οι άλλοι να μας την λένε???
Είμαι σίγουρη ότι ο γιόκας σου όποτε απολαμβάνει την μαγειρική της μανούλας είναι ο πιο δίκαιος κριτής!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζουζού μου είδα την συνταγή σου και όπως δήλωσα τα σπάει ομοίως;-)
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου οι κοριτσοθειές έχουν ακόμα πιο αυστηρούς κριτές θα έλεγα χα χα χαα!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth εσύ ξέρεις!!!
Κάτι τέτοια πιάτα τα ξεπετάς στο πιτς φυτίλι!
Φιλιάαααααααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι, άντε να δω τι άλλο θα ακούσω από τους γιόκες μου χα χα χααα!!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, ααααα εσείς έχετε άλλη διάλεκτο χα χα χααα!!!!
Τι να κάνουμε?? Θα τα μάθουμε κι εμείς αναγκαστικά!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελεάνα μου φτιάξε την συνταγή με το δισκάκι που διαθέτεις και θα ενθουσιαστείς!
Γίνεται απίστευτα νόστιμη!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues, απόλαυσε το σπέσιαλ τραπέζι, με λιχουδιές φτιαγμένες από τα χεράκια σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώτα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
Χαιρόμαστε πάρα πολύ που σε έχουμε κι εμείς στην παρέα μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Magdalene σε ευχαριστώ πολύ!!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρμονία μου καλώς μας όρισες!!!
Και βέβαια θα τα λέμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Taelia ναι, να το εμπιστευτείς το παιδί χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα, η σάλτσα μουστάρδας ταιριάζει απίστευτα με τα υπόλοιπα υλικά!!!
Νομίζω είναι ένα πιάτο για κάθε μήνα, δεν μπορώ να σου πω ότι μου παραπονέθηκε κανείς που την σέρβιρα καλοκαιριάτικα χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσαν οι μπροκολοκετέδες, κι εγώ σήμερα θα τους ξανακάνω.
Δοκίμασε και την σαλατούλα, είναι κι αυτή πολύ νόστιμη!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο, όπως τα λες!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
Να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου δοκίμασέ την!
Τόσο εύκολη και τόσο νόστιμη!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...