Monday 11 March 2013

Τάρτα με σπανάκι και ρικότα


Πως περνάει αλήθεια ο καιρός!!
Φτάσαμε στην τελευταία εβδομάδα της Αποκριάς, την Τυρινή!
Παραδοσιακά αυτήν την εβδομάδα καταναλώνονται γαλακτοκομικά και ζυμαρικά.
Από γλυκά, φτιάχνουμε σιροπιαστά, ρυζόγαλα, γαλατόπιτες και γαλακτομπούρεκα.
Στις Κατηγορίες των συνταγών μας θα βρείτε απ’ όλα!
Το τυράκι που έβαλα στην σημερινή μου τάρτα, είναι ρικότα, που το συνδύασα με ανθότυρο (έτσι κι αλλιώς αυτά τα δύο τυράκια μοιάζουν κάπως).
Το τυρί ρικότα είναι πιο κρεμώδες από το ανθότυρο, αν θέλουμε μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με ανθότυρο, αλλά θεωρώ πιο πετυχημένο και εύγευστο τον συνδυασμό τους.
Δοκιμάστε μιαν υπέροχη τάρτα, που γίνεται πανεύκολα και που η νοστιμιά της θα σας εκπλήξει ευχάριστα!

Τα υλικά μας:
300 γρ. σπανάκι
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
μισή κούπα άνηθο ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι δυόσμο
250 γρ. τυρί ρικότα
250 γρ. ανθότυρο
αλάτι – πιπέρι
Επιπλέον
1 έτοιμο φύλλο σφολιάτας ή ζύμης για τάρτα (έβαλα το φύλλο για τάρτες της Pillsbury)
2 αυγά
100 ml κρέμα γάλακτος
Πάμε να την φτιάξουμε:
Σε ένα μπολ λιώνουμε με πιρούνι τα δύο τυριά και τα αναμειγνύουμε.
Σε αντικολλητικό τηγάνι σοτάρουμε τα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα.
Προσθέτουμε το σπανάκι, τον άνηθο, τον δυόσμο, αλάτι (με προσοχή) και πιπέρι.
Σπανάκι έβαλα κατεψυγμένο, αν χρησιμοποιήσετε φρέσκο θα το ζεματίσετε για ελάχιστα λεπτά και θα το στραγγίξετε πριν το χρησιμοποιήσετε.
Ανακατεύουμε για λίγα λεπτά όλα τα υλικά στο τηγάνι, μέχρι να απορροφηθούν τα πολλά πολλά υγρά.
Κατόπιν προσθέτουμε το περιεχόμενο του τηγανιού στο μείγμα των τυριών.
Φροντίζουμε να το πάρουμε με τρυπητή κουτάλα, ώστε να είναι όσο πιο στεγνό γίνεται.
Αναμειγνύουμε τα τυριά με το μείγμα του σπανακιού.
Βουτυρώνουμε μια ταρτιέρα 22 εκ. και στρώνουμε σε αυτήν το φύλλο σφολιάτας ή την ζύμη για τάρτες.
Απλώνουμε από πάνω το μείγμα με τα τυριά και το σπανάκι.
Ισιώνουμε την επιφάνεια με ένα μαχαίρι.
Χτυπάμε καλά δύο αυγά με την κρέμα γάλακτος.
Απλώνουμε το μείγμα πάνω από την γέμιση στην ταρτιέρα.
Ψήνουμε την τάρτα σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω, για 40-50 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο μας.
Καλή επιτυχία, καλή Τυρινή εβδομάδα!

69 comments:

Unknown said...

Kαλημέρα Έλενα και καλή σου εβδομάδα!
Πλησίασε και σχεδόν έφτασε η εποχή του χρόνου που ημερολογιακά αλλά και συναισθηματικά με αγγίζει πιο πολύ.Με την τελευταία εβδομάδα,αυτή της Τυρινής,να μας επιτρέπει το ψάρι και τα γαλακτοκομικά,φτάνουμε στην κατανυκτική περίοδο της σαρακοστής του Πάσχα.
Και με μία μοναδική τάρτα που συνδυάζει την αψάδα του πράσινου λαχανικού με την γλυκύτητα των δύο υπέροχων τυριών!Ωραίος και ισορροπημένος ο συνταιριασμός τους σε μία λαχταριστή τάρτα που μας επιτρέπει να γευτούμε μία πιο ανοιξιάτικη και ανάλαφρη γεύση.
Στέλνω πολλά πολλά φιλιά.

Roula Tofea said...

Καλημέρα Ελενάκι μου!!!!
Υπέροχη η τάρτα σου, ένα κομματάκι για το πρωινό μου θα ήταν ότι καλύτερο τώρα.
Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

paraxeno pirouni said...

Καλημέρα!
Είναι από τις τάρτες που αρέσουν πάντα και παντού πιστεύω. Η επιλογή αυτών των τυριών που δεν είναι πολύ αλμυρά θα της χαρίζουν μια μεστή, απαλή γεύση φαντάζομαι.
Πολύ ωραία η σημερινή πρόταση, καλή βδομάδα να έχουμε!

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, με απίθανες νοστιμιές, μας ξεκινάς την εβδομάδα της τυρινής! Αλήθεια οι μέρες της Αποκριάς σχεδόν πέρασαν και τόσο γρήγορα μάλιστα. Θα παρηγορηθούμε όμως με την ωραία σου τάρτα με το σπανάκι και τα ωραία τυράκια. Άλλωστε αυτήν την εβδομάδα, τα τυράκια έχουν την τιμητική τους!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε.

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου... υπέροχη τάρτα με υπέροχη γέμιση... λατρεμένη!!! Κι όπως την έφτιαξες φαντάζομαι γέμισε άρωμα η κουζίνα σου και απόλαυσατε νοστιμιά ανείπωτη! Γεια στα χέρια σου!
Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

SpIrToKoYto said...

αααααααα...κακό μπελά άρχισα με το να έρχομαι πρωί πρωί να παίρνω το Πιάτο της Ημέρας...
Κοκομπλόκο παθαίνω...
Κι εσύ άκαρδο μέλος δεν στέλνεις και ταπεράκι...
πα πα πα ,που λέει και ο Παναγιώτης...!!!

φιλιά,καλή εβδομάδα σε όλες σας...-:))

Vasia b. said...

Με πολύ ωραία τάρτα μας ξεκινάς την εβδομάδα της Τυρινής Ελενάκι μου!!!
Φαίνεται πολύ νόστιμη και λαχταριστή!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

Helen Gr said...

Τέλεια, Έλενά μου, υλικά και εμφάνιση! Αν έμεινε κομματάκι-που δεν το πιστεύω- το κατοχυρώνω!
Καλή εβδομάδα.
Φιλάκια πολλά.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Καλή εβδομάδα!

Σε βρίσκω πουλάκι μου άριστη στη γρηγοράδα.. και το κατεψυγμένο σπανάκι πολύ μου άρεσε!!
Τσακ- μπαμ..τελειώσαμε 10 με τόνο!

Στα κορίτσια μου φιλιά!!!

sundayspoon said...

Τι ωραία πρόταση! Εξαιρετικός συνδυασμός υλικών! Μπράβο για την ωραία ιδέα!

Unknown said...

Καλημέρα!!!
Πολύ ωραία ιδέα και πολύ όμορφο και γευστικό πιάτο! Θα το δοκιμάσω!:)

Selcouth said...

Το σπανάκι δεν το συμπαθώ, αλλά σε τάρτα το έχω ξαναφτιάξει για ένα τραπέζι και το έφαγα! Κι εδώ απ΄ό,τι βλέπω τα επιπλέον υλικά μου αρέσουν, οπότε θα το ξαναπροσπαθήσω! Άσε που είναι κι εύκολη!
Καλή εβδομάδα Έλενά μου! Πολλά φιλιά!

syros2js said...

Λατρεύουμε το σπανάκι οικογενειακώς, οπότε θα την τιμήσουμε δεόντως την υπέροχη συνταγή σου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Καλή εβδομάδα!!!

eleni said...

Έλενα,υπέροχος συνδυασμός και νοστιμιά!
Τι καλά,έχω σπανάκι-μόλις το έπλυνα-ανθότυρο έχω μόνο,το απόγευμα θα την φτιάξω.Ποτέ δε λέω όχι σε τέτοια λιχουδιά!
Φιλιά!

Dorothy said...

Πολύ ωραίο φαίνεται Έλενα. Έχω δοκιμάσει κάτι παρόμοιο με πράσο και κολοκυθάκι, αλλά το σπανάκι το λατρεύω!
Καλή εβδομάδα, φιλιά!

Ερμιόνη said...

Ελενάκι... θέλω κομμάτι τώρα!!
Μου αρέσει που χρησιμοποίησες τα συγκεκριμένα τυριά, δίνουν ένα πολύ ανάλαφρο και εκλεπτυσμένο αποτέλεσμα!
Φιλιά πολλά!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

μου κεντρισε το ενδιαφερον!!!να, αυτα κανετε καθε δευτερα και δεν μπορω να ξεκινησω διαιτα!!!!

Lila Xagorari said...

Σπέσιαλ ταρτούλα για όλες τις ώρες!!!

Maria B. said...

Στο έχω πει και αλλη φορά φιλεναδίτσα, πως έχεις καταφέρει και εχεις φτιάξει τοοοόσες συνταγές πεντανοστιμες και γρήγορες είναι απορίας άξιον !!!!!!!!! τςςςςςς ! είσαι απίστευτη!!!!


φιλια πολλά και καλή βδομάδα Λενάκι μου !!!

Ξανθή said...

Στις τάρτες δε λέω ποτέ όχι!!
Καλή εβδομάδα.

Rena said...

Να 'χα τώρα ένα κομμάτι και δύο μπορώ να σου πω!!!!
Φιλάκια Ελενα!!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Ενα ταπεράκι προς Κρήτη παρακαλώ;;χι.χι. ωραια η ταρτα σου.. Ελενα μου.. και τρελαίνομαι για οτι εχει ζύμη...θαρρω ποως ζήλεψα παλι..αχ!!!! τι με κάνεις!!!! χαλαλι σου όμως...ας παει και το παλιάμπελο φιλια πολλα λιγουρευτα..

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Γεια σου Ελενάκι μου με τις νοστιμιές σου! πολύ λαχταριστά βλέπω ξεκινάει η βδομάδα!! μιαμ!!!!
θα δοκιμαστεί η τάρτα ΣΤΑΝΤΑΡ!
(μήπως ξαναβγήκε το σχόλιο γιατί δεν το έπαιρνε..)
φιλιά :)

Anonymous said...

ρεσιταλ έλενα δεν λέω κατι άλλο..την τύχη μου που είμαστε λιγακι απόμακρα.....καλή εβδομαδα

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Καλησπέρα Έλενά μου!!!
Πολύ καλή επιλογή συνταγής. Εγώ θα προτιμήσω τη ζύμη για τάρτες όταν θα τη φτιάξω. Θα έχω να λέω σε όλους πάλι χαχαχαχααα
Πολλά φιλιά Ελενάκι μου!!!
Φιλιά σε όλη την όμορφη παρέα της ομάδας!!

Δημιουργία said...

Η τάρτες αυτού του είδους Έλενα είναι πολύ νόστιμες και γίνονται και γρηγορότερα από τις πίτες που πρέπει να ανοίξεις και φύλλο.

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλή βδομάδα και σε σένα Φώτεινή μου!
Νομίζω κι εγώ ότι αυτή είναι η πιο όμορφη εβδομάδα της Αποκριάς, η εβδομάδα πριν την Σαρακοστή.
Χαίρομαι που σου άρεσε η τάρτα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρουλάκι μου όσα κομμάτια θέλεις!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτειούλα μου, νομίζω κι εγώ ότι η επιλογή των συγκεκριμένων τυριών είναι αυτή που κάνει την τάρτα ξεχωριστή, ταιριάζουν πολύ όμορφα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου είναι πραγματικά η εβδομάδα που τα τυράκια έχουν την τιμητική τους!
Καλή Τυρινή εβδομάδα να έχουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου είναι νομίζω από τις πιο νόστιμες τάρτες που έχω φτιάξει!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή, what is kokobloko???
Καλέ να στείλω ταπεράκι, τσακίζομαι!!!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Σμουάτς!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Το κομματάκι σου κατοχυρωμένο Ελενάκι μου!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη, αφού ξέρεις τι τεμπέλα είμαι εγώ!!!
Δος μου τσακ μπαμ συνταγή και τι άλλο!
Σε φιλώ πολύ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion μου αξίζει να την δοκιμάσεις την ταρτούλα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel μου πανεύκολη, δεν το συζητάω!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Γιάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου και με ανθότυρο μόνο, υπέροχη θα σου γίνει!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντόροθυ πολύ ενδιαφέρουσα και η παραλλαγή που προτείνεις!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου πραγματικά τα τυριά αυτά κάνουν όλη την διαφορά στην τάρτα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεχτό Μπισκότο, πονεμένη ιστορία η δίαιτα χα χ χααα
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα συμφωνώ!
Καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σταμάτα καλέ να λες τέτοια κολακευτικά και να το παίρνω επάνω μου!!! χα χα χααα
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ξανθή μου, σ' ευχαριστώ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι όσα κομμάτια θέλεις!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρουλάκι μου τι καλά να είμασταν κοντά!!!!!
Σε φιλώ πολύ πολύ!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέλα μου μια χαρά το βλέπω το σχόλιο, όλα καλά!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Παναγιώτη μου τι να σου κάνω??
Επρεπε να μένουμε κοντά εμείς οι δύο!
Οχι τίποτε άλλο, αλλά να δοκιμάζω κι εγώ τις νοστιμιές της πεθερούλας χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ροδούλα μου χρυσοχέρα!!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου συμφωνώ απόλυτα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

kiki said...

Αγαπημένα υλικά, άρα νόστιμη!

Unknown said...

μετα το οσομπούκο, μας αποτελείωσες!καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Kικίτσα νόστιμη, το εγγυώμαι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Chrisi said...

Πολύ νοστιμη φαίνεται και με ωραία υλικά,το κατεψυγμένο σπανακι μας γλυτώνει απο το πλυσιμο που είναι δύσκολο,πολύ ωραία ταρτουλα θα ηθελα λιγη τώρα,φιλιά πολλά.

mookies said...

Καλημέρα Ελένη,
η τάρτα σου φαίνετε θαυμάσια, όταν μαζί με τη ζύμη έχεις σπανάκι και τυρί δεν χρειάζεσε τίποτα άλλο. Ίσως λίγη μπύρα ή κρασί.

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλλη μου πραγματικά μεγάλη ευκολία, εγώ το έχω βολευτει πολύ, ειδικά όταν δεν βρίσκω φρέσκο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mookies σε ευχαριστώ πολύ!
Η μπυρίτσα ταιριάζει απόλυτα!
Φιλιά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Μου αρέσει πολύ το σπανάχι . Και οι σπανακοτυρόπιτες..μιαμ.μιαμ...να χα ένα κομμάτι τώρα :) Κάτι ήξερε ο Πόπαι που δεν αποχωριζόταν το σπάναχι του . Καλημέρα

Eleni said...

Ελενάκι μου φανταστική τάρτα, θα φτιαχτεί εντός της εβδομάδος!!!Οι συνδυασμοί άκρως επιτυχημένοι...σλουρπ!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι χα χα χααα!
Είδες ο Ποπάϊ???
Φιλούθκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά πολλά!

DIMI said...

Πολύ όμορφη συνταγή Ελενά μου!!Λατρεύω τίς αλμυρές τάρτες!!θα τήν δοκιμάσω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Notoula said...

Τρελαίνομαι για τάρτες και σπανάκι!
Υπέροχη η συνταγή!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ντίμη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νοτούλα μου δοκίμασέ την, πολύ νόστιμη η συγκεκριμμένη!
Φιλιά!

Unknown said...

Καθυστερημένη εγώ και καταιδρωμένη αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω την όμορφη τάρτα και την πολύ γευστική υποθέτω...Ωραία ιδέα Ελενάκι μου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...