Wednesday 31 July 2013

Πίτσα σε σφολιάτα


Μια φορά την εβδομάδα, στο σπίτι μας έχουμε ημέρα πίτσας.
Αρέσει σε όλους πολύ κι έτσι τους την φτιάχνω για να τους ευχαριστήσω.
Προσπαθώ να συνδυάζω διαφορετικά υλικά κάθε φορά, για να υπάρχει ποικιλία.
Η σημερινή πίτσα είναι λίγο διαφορετική από τις συνηθισμένες, μιας και αυτήν την φορά αντί να φτιάξω την ζύμη για την βάση της πίτσας που συνήθως κάνω, σκέφτηκα να τυλίξω τα υλικά μέσα σε τραγανή ζύμη σφολιάτας.
Άρεσε πολύ σε όλους, και τα δύο μεγάλα ρολά πίτσας που έφτιαξα εξαφανίστηκαν προτού καν το καταλάβω!
Πάμε να δούμε πως φτιάχνουμε πίτσα σε σφολιάτα!

Θα χρειαστούμε:
2 φύλλα σφολιάτας
400 γρ. μοτσαρέλα τριμμένη
5-6 φέτες καπνιστό ζαμπόν ή γαλοπούλα
1 μέτρια πιπεριά κομμένη σε λωρίδες
1 μέτριο κρεμμύδι λιωμένο στο μούλτι
2 κουταλάκια ρίγανη
3 κουταλιές ελαιόλαδο
4 γεμάτες κουταλιές κέτσαπ
Επιπλέον
κέτσαπ για το άλλειμα της σφολιάτας εσωτερικά
1 αυγό για το άλλειμα της σφολιάτας εξωτερικά
Στην πράξη:
Βάζουμε σε βαθύ μπολ τα τριμμένα τυριά.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε καλά.
Χωρίζουμε το μείγμα σε 2 ίσα μέρη.
Αλείφουμε κάθε φύλλο σφολιάτας με αρκετή κέτσαπ.
Μοιράζουμε την γέμιση στα δύο φύλλα, στο άκρο και κατά μήκος της μακριάς πλευράς.
Κλείνουμε προς τα μέσα τις δύο κοντές πλευρές του κάθε φύλου.
Τυλίγουμε σε ρολό από την μακριά πλευρά.
Βάζουμε τα δύο ρολά σε ταψί φούρνου, καλά λαδωμένο, με την ένωση προς τα κάτω.
Τα αλείφουμε με χτυπημένο αυγό.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, αντιστάσεις πάνω κάτω, στους 180 βαθμούς, μέχρι να ροδίσει η σφολιάτα.
Εννοείται ότι μπορούμε να προσθέσουμε όποια άλλα υλικά μας αρέσουν, όπως μπέικον ή άλλα αλλαντικά, μανιτάρια, λουκάνικα, ελιές κλπ.
Καλή επιτυχία!!!

UPDATE
Ιδού και η πίτσα από τα χεράκια της Βιβής, στην οποία μάλιστα πρόσθεσε και ζαρζαβατικά από τον μπαξέ της!!

30 comments:

paraxeno pirouni said...

Τι ωραία ιδέα είναι αυτή!?
Εντάξει Έλενα, στα γρήγορα κι εύκολα τύπου μεζεδο-σνακ σου βγάζω το καπέλο!
Θα το φτιάξω πολύ άμεσα αυτό, είναι σούπερ!! :)

gwgw said...

Για σφολιατα και για πιτσα πεθαινω..2 σε 1 τι αλλο θελω?
Ωραιοτατη Ελενακι μου!
Κι εγω σημερα ταρτοπιτσακια με σφολιατα ανεβασα και αυτοι που τα εφαγαν ξετρελαθηκαν!
Καλη σου μερα φιλακια!!!

mari beika said...

Μια φορά την βδομάδα; μην το δει ο γιος μου γιατί θα με μισήσει!! Μάλλον θα στον στείλω από κει να τον ταΐζεις!!
Εγώ τι να πω; μου φαίνεται τέλεια η πίτσα σου!
Πολλά φιλιά!

DIMI said...

Καλημέρα Ελενά μου!Πώς νά μήν εξαφανιστεί!!!Καί γρήγορη,καί εύκολη καί πεντανόστιμη η συνταγή σου!!!Αντί γιά ζύμη,σφολιάτα!!!Τέλεια!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Φιλάκια!!!

SpIrToKoYto said...

Είναι ήδη έτοιμη και τυλιγμένη στο ψυγείο,περιμένοντας να ψηθεί μόλις είναι να έρθει ο Λύκος...
Μ'εσωσες κοπελίτσα μου,μ'έσωσες με 40 βαθμούς...
Φιλιά πολλά πολλά πολλά σε όλες σας...-:))

Mary said...

Εμμμμ... βέβαια! Τη συγκεκριμένη μέρα της πίτσας δε με κάλεσες για να μη τη φάω όλη!
Τώρα θα έρχομαι κάθε μέρα για να πετύχω τη θεσπέσια νοστιμιά!

Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά Ελενάκι μου, λαχταριστή είναι!

Φιλάκια σου στέλνω τόσα πολλά ώστε να λιώσουν τα μαγουλάκια σου σαν το τυράκι στη σφολιάτα!!!

nikiad.blogspot.gr said...

Πάλι σε μεγάλο πειρασμό μας βάζεις !!
Διάβασα τη συνταγή-υπέροχη !!
Και καθώς κοιταζα παλιές σας αναρτήσεις βρήκα και πίτσα με μελιτζάνα !!!!! Ποιά να φτιαξω
πρώτα ????
φιλάκια !!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα μου είδες τι ιδέες ξεπηδάνε μέσα από την τεμπελιά??? χα χα χααα
Πάντως η τεμπέλικη πίτσα μου εξαφανίστηκε σε χρόνο ρεκόρ, από 5 πεινασμένους φοιτητές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου, τι σύμπτωση σήμερα με τις συνταγές μας??
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, έτσι??
Εννοείται ότι σερβιρίστηκα από τα υπέροχα ταρτοπιτσάκια σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι να μου το στείλεις το παιδί, αν και δεν νομίζω να έχει ανάγκη με τέτοια χρυσοχέρα μανούλα που έχει!
Εδώ και χρόνια μου έχουν καθιερώσει την ημέρα πίτσας, αν θέλω ας κάνω κι αλλιώς χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου, αν και τεμπέλικη, είναι πεντανόστιμη η άτιμη, και χωράει ένα σωρό παραλλαγές στην γέμιση!
Σε φιλώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα καλοφάγωτη!
Είμαι σίγουρη θα την ευχαριστηθεί πολύ ο Λύκος σου!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρουλίνι μου, θα σου τηλεφωνώ όποτε έχουμε μέρα πίτσας στο σπίτι, και αλλοίμονό σου αν μου πεις ότι δεν έρχεσαι, ε????
Φιλιά πολλά πολλά πολλά, περισσότερα από τα δικά σου!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη και η πίτσα με την μελιτζάνα γίνεται φοβερή (έχω και μια λατρεία στην μελιτζάνα) αλλά και αυτή γίνεται πολύ νόστιμη και σούπερ εύκολη!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Roula Tofea said...

πωπωπω υπέροχο Ελενάκι μου!!!
Μου άνοιξες την όρεξη....
Πολλά φιλιά.

Maria B. said...

Πότε προλάβατε πότε τα κανονίσατε και φτιάξατε και οι δυό σας την πίτσα δεν κατάλαβα !!!!!!(εκ της ταινίας μμμ.. μάλλον τα κίτρινα γάντια με τον Σταυρίδη !!!)

Οσο για την ιδέα ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ !!!!

εισαι αστέρι Λενιώ μου και είμαι πολύ υπερήφανη που σε έχω φιληνάδα και βεβαιως βεβαιως είσαι το ημισυ μου !!!!!!!!!!!!!!χαχαχα

καλά ψησίματα - εννοώ απο την ζέστη και ουχί για την πίτσα !!!!!!!

Ερμιόνη said...

Καλά πολύ φοβερό που έχετε ημέρα πίτσας στο σπίτι σας!
Φαντάζομαι ότι θα την περιμένετε πώς και πώς!
Πολύ μου αρέσει η ιδέα της σφολιάτας, είναι και γρήγορη αλλά και πολύ γευστική!
Ωραία ιδέα και για πάρτυ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά Ρουλάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου είδες???
Απαιχτη η φιλενάδα Βιβή, πατ κιουτ την ετοίμασε την πίτσα, πατ κιουτ την έφαγε ο Λύκος, πάμε γι άλλα τώρα χα χα χααα!!!

Καλέ μην μου λες τέτοια και κοκκινίζωωωωω!!!
Φιλιά πολλά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου τι να κάνω??
Μου την καθιερώσανε την ημέρα πίτσας.
Ημέρα οσπρίων δεν λένε να μου καθιερώσουν με τίποτα όμως χα χα χαα
Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

mookies said...

Πολύ καλή ιδέα Έλενα! Το λιωμένο κασέρι και το ζαμπόν μέσα στην τραγανή σφολιάτα μου άνοιξαν τη όρεξη. Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε.
Φιλιά

Ειρήνη Ε. said...

Ένα τόσο νόστιμο φαγητό όπως η πίτσα, γίνεται να μην έχει μια ημέρα της εβδομάδας, αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτήν; Σίγουρα, είναι η μέρα που αδειάζουν όλοι το πιάτο τους ασυζητητί και ζητούν και δεύτερο! Δεν είναι όσπρια, βλέπεις!! Χιχιχί!!! Πολύ ωραία ιδέα της πίτσας με ζύμη σφολιάτας! Για να ξεφύγουμε και λίγο, από το κλασσικό ζυμάρι.
Καλό μας βράδυ.

Tante Kiki said...

Νοστιμότατη η πίτσα σου Έλενα και ε σφολιάτα γίνεται καταπληκτική... είναι αυτό που λέω πίτα-πίτσα!!!
Μοναδική λιχουδιά έφτιαξες!!!!
Μμμμμμμμ!!!! Αχ τί τραβάω βραδιάτικα ...πώς θα ήθελα ένα κομμάτι τώρα!!!
Φιλάκια!

Eleni said...

Ελενάκι καταπληκτική!!!Αχ αυτό το λιωμένο τυράκι πωπω!!!Ξελιγώθηκα!Γίνεται πανεύκολα και εξαφανίζεται ευκολότερα σίγουρα!Μα ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια τέτοια λιχουδιά?
Φιλάκια πολλά!!!

Εφη said...

Φανταστική και γρήγορη! Οτι πεις με αυτή τη ζέστη! Φιλιά Ελενα!

Chrisi said...

Τέλεια ιδέα,και ευκολη και νοστιμη...μπραβο !!!!!! πολλα φιλια.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Μιαμ,μιαμ, μου αρέσουν οι πίτσες :)

peps said...

Mou trexoun ta salia!!!!

κορδονέτο said...

Τι ωραία και εύκολη πίτσα με σφολιάτα! Καλό μήνα και φιλάκια!

Silena said...

Με πρόλαβε η peps!!! Ακριβώς αυτό ένοιωσα!!!!
Είναι και πολύ καλή ιδέα για το κολατσιό των παιδιών σε λίγο που θα ανοίξουν τα σχολεία!!!
Φιλάκια Έλενά μου! Καλά να περνάς!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...