Tuesday 29 July 2014

Μιλφέιγ ατομικά


Για τα γενέθλια του καλού μου, θα σας κεράσω ένα από τα αγαπημένα του γλυκάκια!
Μίνι μιλφέιγ, σε ατομικά κομμάτια που σερβίρονται όμορφα!!
Με υπέροχη σπιτική κρεμ πατισερί, τραγανή σφολιάτα και αφράτη σαντιγί.
Ένα γλυκάκι ιδιαίτερα αγαπητό σε όλους, μικρούς και μεγάλους!

Υλικά για 16 τεμάχια:
1 φύλλο σφολιάτας
Για την κρέμα:
600 ml φρέσκο γάλα
200 ml κρέμα γάλακτος
2 κρόκοι αυγών
200 γρ. ζάχαρη
2 βανίλιες
65 γρ. αλεύρι γ.ο.χ
55 γρ. βούτυρο τύπου Κερκύρας ή αγελαδινό
Για το γαρνίρισμα:
350 ml κρέμα γάλακτος
4-5 κουταλιές ζάχαρη άχνη (αν θέλετε βάλτε περισσότερη ή λιγότερη)
Για την διακόσμηση:
τρίμματα από ψημένα φύλλα σφολιάτας
ζάχαρη άχνη
Τι κάνουμε:
Με ένα μαχαίρι κόβουμε την σφολιάτα σε 16 τετράγωνα.
Σε ένα μεγάλο ταψί στρώνουμε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και το λαδώνουμε ελαφρά. Τοποθετούμε πάνω σ’ αυτό τα τετράγωνα σφολιάτας. Αν δεν χωράνε όλα στο ίδιο ταψί, τα μοιράζουμε στα 2, δηλαδή οχτώ και οχτώ, και τα ψήνουμε χωριστά σε 2 δόσεις.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, μέχρι τα κομμάτια σφολιάτας να ροδίσουν . Τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Όταν κρυώσουν τελείως, τα χωρίζουμε οριζόντια στη μέση με ένα μαχαίρι.
Τα τρίμματα που θα προκύψουν καθώς τα χωρίζουμε, δεν τα πετάμε. Τα φυλάμε για την διακόσμηση στο τέλος.
Ετοιμάζουμε τη κρέμα για την γέμιση.
Ζεσταίνουμε καλά σε ένα κατσαρολάκι το γάλα, την κρέμα γάλακτος, τη ζάχαρη, τις βανίλιες και τους κρόκους αυγών, ανακατεύοντας συνεχώς.
Σε μια άλλη κατσαρόλα ρίχνουμε το αλεύρι με το βούτυρο, τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να λιώσει το βούτυρο και ενωθεί με το αλεύρι. Αφήνουμε 1 λεπτό ακόμη συνεχίζοντας το ανακάτεμα, μέχρι να πάρει ελαφρώς χρώμα το αλεύρι.
Στη συνέχεια αδειάζουμε όλο το μείγμα με το ζεστό γάλα μέσα στη κατσαρόλα με το αλεύρι και δουλεύουμε ζωηρά και γρήγορα με ένα σύρμα για μη μας σβολιάσει η κρέμα.
Σκεπάζουμε την κρέμα με μια διαφανή μεμβράνη κουζίνας για να μη πιάσει κρούστα και την αφήνουμε να κρυώσει τελείως.
Γεμίζουμε ανά δύο τα φύλλα σφολιάτας με την κρέμα, είτε χρησιμοποιώντας σακούλα κορνέ είτε με ένα κουτάλι, απλώνοντάς την μόνο στο κάτω φύλλο του κάθε ψημένου κομματιού.
Ετοιμάζουμε μια σφικτή σαντιγί χτυπώντας με μίξερ χειρός καλά σε ένα μπολ την κρέμα γάλακτος με την άχνη.
Γαρνίρουμε με τη σαντιγί τα ατομικά μιλφέιγ, και πασπαλίζουμε με τα τρίμματα σφολιάτας που φυλάξαμε, και ζάχαρη άχνη.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

17 comments:

Mageirissa said...

Πολύ όμορφα τα γλυκάκια σου! Νατον χαίρεσαι τον καλό σου!

Unknown said...

Να τον χαίρεσαι Ελενάκι! Το καλύτερο γλυκό του έφτιαξες! Όταν είναι ατομικά τα μιλφέιγ βγαίνουν πολύ πιο όμορφα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μα τι τυχερό παιδί ο Γιώργος, που έχει μιαν Ελένη να του ετοιμάζει τόσες νοστιμιές!!!!
Ελενάκι μου να τον χαίρεσαι, χιλιόχρονος και καλόχρονος να είναι!!
Φιλιά και στους δυο σας!!
Και φυσικά τεράστιο φιλί στο Ναταλάκι μου το αγαπημένο :))

Niki said...

Χρόνια του πολλά,ετοίμασες ωραίο γλυκάκι αγαπημένο σε όλους!

Niki said...

Χρόνια του πολλά,ετοίμασες ωραίο γλυκάκι αγαπημένο σε όλους!

DIMI said...

Χρόνια πολλά Ελένη μου!Νά χαίρεσαι τόν καλό σου!!Αυτά τά μικρά μιλφείγ μού αρέσουν πάρα πολύ!!Η συνταγή σου είναι φανταστική!!Φαντάζομαι τήν γεύση τους!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

- spoonstories- said...

Βρε τι κορίτσι του δώσαμε του τυχερού!! Να τον χαίρεσαι κοπέλα μου και φυσικά και αυτός να σε χαίρεται το ίδιο!
Πολύ μου αρέσει το ατομικό Μιλφέιγ γιατί πάντα μου έσπαγε τα νεύρα να το κόβω σε μερίδες όταν το έκανα ολόκληρο!
Φιλιά πολλά

Ερμιόνη said...

Να τα εκατοστίσει ο σύζυγος Ελένη μου και να τον χαίρεστε!
Πολύ μου αρέσει το γλυκό που έφτιαξες προς τιμή του.
Το γεγονός ότι κόβεις από την αρχή τη σφολιάτα, εξασφαλίζει ότι το γλυκό θα έχει άψογη εμφάνιση στο τέλος!
Τα φιλιά μου!

Tante Kiki said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι από δω Ελένη μου,να τον χαίρεσαι τον σύζυγό σου!!! Και του χρόνου με υγεία!!!
Υπέροχο το μιλφέιγ και είναι λατρεμένο γλυκό! Σου έγινε νοστιμότατο και η παρουσίαση όπως συνήθως καταπληκτική!!!
Φιλιά!

Νίκη said...

Πρώτα πρώτα να ευχηθώ χρόνια πολλά στον καλό σου!
Αυτά είναι τα πιο ευπαρουσίαστα μιλφέιγ που έχω δει ποτέ! Αυτό το γλυκό, όσο κι αν είναι νοστιμο έχει ένα θεματακι με το σερβίρισμα, κάτι που τώρα λυθηκε!
Ευχαριστούμε για την ιδέα!

Maria B. said...

Χρόνια πολλά Λενάκι μου να τον χαίρεστε τον αγαπημένο του σπιτιού σας !!!!!!

Πανεμορφο το κερασμά σου σαν την υπεροχη οικογενεια σου!!!!

ειδες σας εκανα και ομοικαταληξία!!

να είσαστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι, δωστου ένα μεεεγάλο φιλι απο μένα !!!!

καλό βραδυ και τα λέμε απο βδομάδα που θα γυρίσω στη βάση μου !!!

Ειρήνη Ε. said...

Πολύχρονος ο αγαπημένος σου σύντροφος Ελένη! Πάντα γερός, δυνατός και ευτυχισμένος!
Σούπερ το κέρασμα! Το μιλφέιγ είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!
Καλό βράδυ.

Chrisi said...

Πολύχρονος,να τον χαίρεσαι,πολύ ωραία γλυκάκια του έφτιαξες,να είστε καλα παντα ,πολλά φιλια.

love2love said...

θα χαρώ να γίνεις μέλος στο Blog μου

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Πρωτα οι ευχες για τον καλό σου Ελενη μου να τα εκατοστήσει να το χαίρεσαι..πολύχρονος..να είναι όσο για το κερασμα ..μμμμμμμ είναι για να γλύφεις τα δάχτυλα σου... ευχαριστούμε...πολύ για την συνταγή... φιλακιααααα..!!

Elenis Cooking said...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ απο καρδιάς όλους για τις ευχές σας!!!Εύχομαι και για σας ότι καλύτερο!
Φιλιά πολλά!!!

Mary said...

Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι γερό και δυνατό Ελενάκι μου!
Πολύ ωραίο το εορταστικό σας γλυκάκι και του χρόνου!!!

Φιλιά πολλά!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...