Saturday 31 January 2015

Cupcakes βανίλιας


Κεκάκια βανίλιας, νόστιμα, απλά, μικρά και χαριτωμένα!!
Τα είχα φτιάξει πριν αρκετό καιρό, στα γενέθλια της μικρής μου.
Ετοιμάζονται γρήγορα και πανεύκολα, με λίγα και απλά υλικά!
Για την διακόσμηση, αφήνουμε την φαντασία μας να δουλέψει, στολίζοντάς τα σύμφωνα με το γούστο μας.
Εγώ τα διακόσμησα με λουλουδάκια που αγόρασα έτοιμα και έφτιαξα ετικετούλες που τις κόλλησα σε οδοντογλυφίδες και τις στερέωσα πάνω σε κάθε κεκάκι.

Υλικά για 12 τεμάχια:
Για τα κεκάκια:
1 φλιτζάνι τσαγιού + 1 κουταλιά αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
μισό φλιτζάνι τσαγιού βούτυρο ή μαργαρίνη (σε θερμοκρασία δωματίου)
¾ φλιτζανιού τσαγιού ζάχαρη
1 μεγάλο αυγό
2/3 φλιτζανιού τσαγιού ξινόγαλα
1 κουταλάκι εσάνς βανίλιας
1/8 κουταλάκι σόδα
μια τσιμπιά αλάτι
Για το frosting:
350 γρ. κρέμα γάλακτος
3 κουταλιές ζάχαρη άχνη
1 κουταλάκι εσάνς βανίλιας
Για την διακόσμηση:
διάφορα διακοσμητικά της αρεσκείας μας
Τι κάνουμε:
Ετοιμάζουμε τα κεκάκια.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τα στερεά υλικά, δηλαδή το αλεύρι, το αλάτι και την σόδα.
Σε χωριστό μπολ βάζουμε το βούτυρο ή τη μαργαρίνη και την ζάχαρη, και τα χτυπάμε για λίγο με μίξερ χειρός.
Προσθέτουμε το αυγό και συνεχίζουμε για λίγο ακόμη το χτύπημα.
Στην συνέχεια προσθέτουμε την βανίλια και εναλλάξ το ξινόγαλα με το μείγμα των στερεών υλικών.
Τα χτυπάμε όλα με το μίξερ, ώστε να ενωθούν καλά τα υλικά.
Στρώνουμε τις 12 υποδοχές στο μαφινοταψάκι μας με χαρτάκια ψησίματος για cup cakes και μοιράζουμε το μείγμα πάνω στα χαρτάκια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 175 βαθμούς, για 15 περίπου λεπτά.
Αφήνουμε τα κεκάκια να κρυώσουν καλά.
Ετοιμάζουμε το frosting.
Χτυπάμε σε ένα μπολ την κρέμα γάλακτος με την βανίλια σε σφικτή σαντιγί, προσθέτοντας κουταλιά κουταλιά την ζάχαρη άχνη στα ενδιάμεσα του χτυπήματος.
Βάζουμε την σαντιγί σε σακούλα κορνέ με αστερωτή μύτη και γαρνίρουμε τα κεκάκια μας.
Τα διακοσμούμε σύμφωνα με το γούστο μας.

Σημείωση:
Λόγω της σαντιγί, τα κεκάκια θα πρέπει να διατηρηθούν στο ψυγείο.
Στο ψυγείο όμως, συνήθως «σφίγγουν» λίγο.
Γι αυτό θα σας πρότεινα να διατηρήσετε τα κεκάκια εκτός ψυγείου, να φυλάξετε την σακούλα κορνέ με την σαντιγί στο ψυγείο, και λίγο πριν τα σερβίρετε να τα γαρνίρετε και να τα διακοσμήσετε.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

21 comments:

Unknown said...

Όχι απλά είναι νόστιμα, αλλά κουκλίστικα επίσης! Μου άρεσε το frosting σαντιγύ και όχι βούτυρο που συνηθίζεται. Θα δοκιμάσω τη δική σου εκδοχή στα επόμενα. Καλημέρα!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Συμφωνώ, βρε κορίτσια! Αυτά δεν είναι για φάγωμα, είναι για να τα βλέπεις και να χαίρεσαι! Σούπερ!

Niki said...

Αχ είναι πανέμορφα!!!

Συννεφάκι said...

Φαίνονται νοστιμότατα και είναι Θαυμάσια στην εμφάνιση. Σίγουρα θα δοκιμάσω να φτιάξω το frosting.
Σ' ευχαριστούμε.

syros2js said...

Κι εγώ κουκλίστικα θα τα χαρακτήριζα χωρίς δεύτερη σκέψη!!
Τα λουλουδάκια (που μου θυμίζουν ανεμώνες!) νομίζω πως ταίριαξαν απόλυτα στο decor!
Φιλάκια!
Καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Αυτά δεν είναι cupcakes καλό μου!
Αυτά είναι ζωγραφιές!!!
Είμαι σίγουρη ότι το Ναταλάκι και οι φιλεναδίτσες της θα τα λάτρεψαν!
Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

Ariadni St. said...

Πολύ ωραία συνταγή και τελεια διακόσμηση!

Vasia b. said...

Σαν να βγήκαν απο παραμύθι τα κεκάκια σου Ελενάκι μου!!!Με μάγεψαν με την ομορφιά τους και την ευκολία τους!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!

DIMI said...

Wow!!Τί όμορφα πού είναι!!!Λυπάσαι νά τά φάς!!Τέλεια τά cup cakes σου Ελένη μου!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

- spoonstories- said...

Κουκλο-φτιαγμένα!
Νόστιμα,λαχταριστά και βγαλμένα από περιοδικά γεύσης! Μπράβο σου!!! Φιλιά πολλά, πολλά!

Ερμιόνη said...

Πάρα πολύ ωραία, εμφανίσιμα και ιδανικά για μικρές κυρίες!
Ιδανικά για πάρτι ή για το σχολικό κέρασμα!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

Beauty Follower said...

Πολύ χαριτωμενα όλα μαζί πάνω στο stand!

Maxistinkouzina said...

Πολύ ωραία συνταγή, τέλεια εικόνα, απλά έχω ξετρελαθεί, θα με βάλεις να τα φτιάξω χωρίς να το καταλάβω!!
Φιλιά, καλή Κυριακή!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

Mari said...

;))) Μου αρέσει η διακόσμηση που χρησιμοποιήσατε!
B7s

Ειρήνη Ε. said...

Κουκλίστικα τα κεκάκια σου, Ελένη! Σαν λουλουδάκια επάνω σε λευκά συννεφάκια!! Θέλω και εγώ δύο-τρία!
Καλό βράδυ!!

Pepi said...

Απίθανα τα cup cakes !! Κουκλίστικα! Σαν μικρά ανθισμένα ζαχαρωτά ! Θα μπουν στην wish list! Καλό μήνα να'χεις, Ελένη!

Eleana-My Home My Memories said...

Αν είχα τώρα μερικά ;) Δείχνουν λαχταριστά και όμορφα διακοσμημένα!!! Είμαι σίγουρη πως σκίζουν και από γεύση!! :))

Mary said...

Παραμυθένια στολίδια είναι Ελενάκι μου!!!

Καλό μήνα, φιλάκια πολλά!!!

Decor Asylum said...

Μα είναι τόσο χαρωπά!!!!
Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

Maria B. said...

Τι να πω τώρα εγώ γιαυτα τα κομψοτεχνήματα ???? είναι υπέροχος ο στολισμός τους !!!!!!!

γεια στα χεράκια σου τα χρυσά Λενάκι μου !!!!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...