Tuesday 19 May 2015

Γλυκό κουταλιού καρότο


Από όσα γλυκά κουταλιού έχω φτιάξει, το καρότο είναι νομίζω το πιο εύκολο.
Καρότα μπορούμε να βρούμε καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου και να ετοιμάσουμε λαχταριστό γλυκάκι, που θα ικανοποιήσει και τους πιο αυστηρούς ουρανίσκους.
Το γλυκό καρότο στην γεύση μοιάζει αρκετά με το κυδώνι.
Το γλυκό μου το αρωματίζω με αρμπαρόριζα και βανίλια και γίνεται υπέροχα αρωματικό!
Πάμε να σας πω τι κάνω!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό καρότα
1 κιλό ζάχαρη
3 ποτήρια νερό
2 βανίλιες
3-4 φύλλα αρμπαρόριζας
χυμό από μισό λεμόνι
αμύγδαλα ανάλατα και ασπρισμένα
Στην πράξη:
Πλένουμε, καθαρίζουμε τα καρότα μας και τα κόβουμε σε ροδέλες πάχους 0,5cm περίπου.
Εγώ για να τα καθαρίσω, χρησιμοποιώ το εργαλείο που βλέπετε στην παρακάτω φωτό, το οποίο κάνει αυλακώσεις πάνω στο καρότο

και μετά τα κόβω σε ροδέλες με το μαντολίνο που κόβουμε το λάχανο, ώστε όλες οι ροδέλες να έχουν το ίδιο πάχος
Έτσι παίρνω όμορφα πορτοκαλί λουλουδάκια!!
Βάζουμε τα καροτένια λουλουδάκια σε κατσαρόλα με νερό να βράσουν. Θέλουμε να μαλακώσουν αρκετά, δεν θέλουμε να «κρατάνε», γιατί μόλις τα ρίξουμε στο σιρόπι θα σφίξουν λίγο.
Ταυτόχρονα σε άλλη κατσαρόλα βράζουμε την ζάχαρη με το νερό, τις βανίλιες και την αρμπαρόριζα και φτιάχνουμε ένα δεμένο σιρόπι.
Τα καρότα και το σιρόπι θέλουν περίπου τον ίδιο χρόνο βρασίματος.
Όταν το σιρόπι μας δέσει καλά, αφαιρούμε την αρμπαρόριζα.
Σουρώνουμε τα βρασμένα καρότα και όπως είναι ζεστά τα ρίχνουμε στο καυτό σιρόπι.
Τα αφήνουμε 10-12 ώρες μέσα στο σιρόπι να βγάλουν τα υγρά τους.
Όταν περάσει ο αναφερόμενος χρόνος ξαναβάζουμε το γλυκό στην φωτιά και ξαναδένουμε το σιρόπι μας.
Όταν πλέον το γλυκό μας είναι έτοιμο, του προσθέτουμε τον χυμό του λεμονιού και τα αμυγδαλάκια.
Κατόπιν το βάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα, όσο ακόμα είναι ζεστό.
Το απολαμβάνουμε σκέτο με ένα ποτήρι κρύο νεράκι ή πάνω στο γιαούρτι μας ή ακόμα πάνω σε ένα ωραίο δροσιστικό παγωτό.
Καλή επιτυχία!
Μέτη

16 comments:

ΑΧΤΙΔΑ said...

Το έκανα πέρσι όμως με μπέιμπι καρότα και το αρωμάτισα με αμπαρόριζα όπως εσύ. Είναι ένα όμορφα οπτικά γλυκό μα δεν το προτιμούν.Κάνω γλυκά για το μαγαζί της κόρης μου για συνοδεία στο καφέ και δεν το προτιμούσαν όλοι, ενώ "ξέσχιζαν"το συκαλάκι!Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου!

mia xara said...

Ωραίο το γλυκό σου Μέτη, σίγουρα θα μου αρέσει γιατί λατρεύω το κυδώνι!Πολύ όμορφη παρουσίαση! Καλημέρα και καλή εβδομάδα, ΧΟΧΟ

Tante Kiki said...

Μμμμμμμμμμ!!! Λατρεύω το γλυκό σου Μέτη ...αγαπημένο γλυκό και το έφτιαξες υπέροχο!!!
Καλημέρα!!

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραίο !!! Υπέροχο γλυκάκι με ένα τόσο απλό και θρεπτικό υλικό !!

zina said...

λατρευω γλυκο καροτο!!! ευκαιρια να το φτιαξω και μονη μου!

alekacraftaholic said...

Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ μου γιατί δεν ήξερα ότι μπορεί το καρότο να γίνει γλυκό του κουταλιού.Ευκαιρία ,λοιπόν!Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετούλι μου χρυσοχέρικο!!!
Εχω δοκιμάσει το υπέροχο λουλουδοκαροτάκι σου και έχω να πω ότι ήταν το καλύτερο γλυκό καρότο που έχω φάει, τόσο τραγανό και αρωματικό!!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξέχασα!
Να πω κάτι αν μου επιτρέπεις στην Αχτίδα!
Αχτιδούλα μου τα baby καρότα είναι συνήθως κατεψυγμένα και το γλυκό κουταλιού που θα δώσουν δεν έχει καμία σχέση με το γλυκό καρότο της Μέτης.
Μα και κατεψυγμένα να μην είναι, πάλι το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο γιατί πιστεύω θα "νερουλιάζουν".
Το καροτάκι για να δώσει ωραίο, τραγανό γλυκό, πρέπει να είναι κομμένο σε φετάκια, όπως περιγράφει η Μέτη μας.
Σε φιλώ!

Maria Pirgianaki said...

αρμπαρόριζα και βανίλια τι πιο απολαυστικό μυρωδικό για γλυκό του κουταλιου.Εχω δοκιμάσει αυτό το γλυκάκι καρότου και μου άρεσε πάρα πολύ....

Unknown said...

Δεν έκανα πότε γλυκο καρότο ...
εύκολα φαίνεται ..
ευχαριστω για την συνταγή

Vasia b. said...

Μετάκι μου τι υπέροχο γλυκό μας κερνάς σήμερα!!!! Οσο και να έχουμε στο σπίτι εξαφανίζεται!! Αρεσει σε όλους μας πολύ!!!!
Πολύ όμορφη παρουσίαση!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Μαρία Έλενα said...

Όμορφο γλυκό
Φιλάκια ...

DIMI said...

Δέν έχω φτιάξει ποτέ!!Φαίνεται πολύ νόστιμο τό γλυκάκι σου Μέτη μου!!Καί πολύ εύκολη συνταγή!!Καλή εβδομάδα!!

Ειρήνη Ε. said...

Υπέροχο Μέτη μου! Τι καταπληκτικό χρώμα!! Απίθανο γλυκό του κουταλιού, από τα πιο ωραία! Πολύ ωραίο το λουλουδένιο του σχήμα!!
Καλή μας ημέρα.

Maria B. said...

Εγω τώρα τι να πω γιαυτό το γλυκάκι οέο ??? εχω δει σε διαφορες εκδηλώσεις που το προσφεραμε την αντίδραση όλως - Στην αρχή λένε: Καρότο ? οχι ! οχι ! και μετά από προτροπή για να το δοκιμάσουν, δεν σταματούσανε να ζητάνε κι άλλο!
Είναι υπέροχο και σε γεύση αλλά και σε εμφάνιση, η πιο ευπαρουσίαστη εκδοχή του γλυκού αυτού !!!

Φτιάξτε το και σίγουρα θα το απολαύσετε !!!!


φιλια πολλά πολλά

AgapameAnDolmas said...

υπεροχο γλυκο!! γεια στα χερια σου!!! το γκατζετακι αυτο πρωτη φορα το βλεπω!!! που το βρισκω;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...