Monday 10 October 2016

Μακαρόνια με κιμά της τεμπέλας


Θυμάστε τα τεμπέλικα γεμιστά μου??
Όπου αντί να κάθομαι να γεμίζω ντοματοπιπεριές, τα πέταξα όλα μέσα στην κατσαρόλα, γέμιση και ντοματοπιπεριές, και προέκυψε ένα φαγάκι σούπερ???
Αυτή λοιπόν η συνταγή μου είχε μεγάλο σουξέ, την είχαν φτιάξει πάρα πολλές και είχαν κατενθουσιαστεί, φαίνεται υπάρχουν κι άλλες τεμπέλες σαν κι εμένα ;-)
Συνεχίζοντας τις τεμπελοσυνταγές μου, έφτιαξα τεμπέλικα μακαρόνια με κιμά.
Δηλαδή??
Κατά τα γνωστά τα πέταξα όλα στην κατσαρόλα, μακαρόνια κιμά και τυρί.
Τι προέκυψε???
Φαγάκι θεϊκό!!!!
Δυο πιάτα ο καθένας έφαγαν οι άντρες μου, ο μικρός μου μάλιστα μου είπε ότι του θύμιζε πολύ μεξικάνικο φαγητό. Ίσως γιατί είχα προσθέσει και λίγη καυτερή σαλτσούλα μέσα στον κιμά.
Μα δείτε στην παρακάτω φωτό πόσο λαχταριστό φαίνεται με το τυράκι να λιώνει προκλητικά!!

Και πάμε να σας πω πόσο εύκολα θα το ετοιμάσουμε σε μισή μόνο ωρίτσα!

Θα χρειαστούμε:
600 γρ. κιμά μοσχαρίσιο
300 γρ. όποιο ζυμαρικό προτιμάτε
2 κρεμμύδια
1 μεγάλη κόκκινη πιπεριά (όχι από βάζο)
1 βαζάκι (400 γρ.) έτοιμη σάλτσα ντομάτας
1 κουτί (400 γρ.) ντοματάκια κονκασέ, στο μούλτι
1 φλιτζανάκι κόκκινο κρασί
1 ξύλο κανέλας
1 κουταλάκι βασιλικό ξερό
1 γεμάτο κουταλάκι chilli sauce (προαιρετικά)
1 κύβο λαχανικών
200 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά
αλάτι – πιπέρι - ελαιόλαδο
Στην πράξη:
Επιλέγουμε το αγαπημένο μας ζυμαρικό, φτάνει να είναι «κοντό», πέννες, ριγκατόνι, κοχυλάκι, κοφτό μακαρονάκι κλπ., να μην είναι δηλαδή σπαγγέτι, λιγκουίνι ή άλλο «μακρύ» ζυμαρικό.
Εγώ είχα κάτι πολύχρωμα στριφταράκια και αυτά έβαλα.
Δεν χρησιμοποιούμε όλο το πακέτο, μόνο τα 300 γρ., στην συνταγή αυτή επικρατεί ο κιμάς περισσότερο από τα μακαρόνια.
Κόβουμε τα κρεμμύδια σε κυβάκια και την πιπεριά σε λωρίδες.
Ρίχνουμε στην κατσαρόλα μας ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα κρεμμύδια και τις πιπεριές για 2-3 λεπτά.
Προσθέτουμε τον κιμά, ανακατεύοντας μέχρι να αλλάξει χρώμα.
Σβήνουμε με το κρασί και συνεχίζουμε το ανακάτεμα, να εξατμιστεί το αλκοόλ.
Πασπαλίζουμε με βασιλικό και προσθέτουμε στην κατσαρόλα τις 2 σάλτσες, τον κύβο, την κανέλα, την chilli sauce (αν βάλουμε) και αλάτι με προσοχή, γιατί έχουμε βάλει τον κύβο και στο τέλος θα βάλουμε και το τυρί.
Ρίχνουμε στην κατσαρόλα και 400 ml νερό, την σκεπάζουμε και σιγομαγειρεύουμε για 10 λεπτά.
Κατόπιν προσθέτουμε τα μακαρόνια και αφού όλα πάρουν μία βράση, σκεπάζουμε καλά την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε την φωτιά και μαγειρεύουμε για 15-20 λεπτά ακόμη.
Προσέχουμε κατά την διάρκεια του μαγειρέματος μήπως χρειαστεί να συμπληρώσουμε νερό.
Εγώ αυτή τη φορά μαγείρεψα στο καινούριο μου απόκτημα, μια άκρως αντικολλητική κατσαρόλα που μαγειρεύει με λιγότερο νερό από τις υπόλοιπες κι έτσι δεν χρειάστηκε να προσθέσω καθόλου επιπλέον νερό. Στην παλιά μου κατσαρόλα όμως πιστεύω σίγουρα θα χρειαζόταν, γι αυτό καλό είναι να ελέγχετε κατά διαστήματα.
Το ζητούμενο είναι στο τέλος του μαγειρέματος να μείνει το φαγητό με την σάλτσα του.
Λίγο πριν σερβίρουμε, προσθέτουμε στην κατσαρόλα και τα τριμμένα τυριά και ανακατεύουμε καλά.
Αυτά θα λιώσουν μέσα στο φαγάκι και δεν σας συζητάω τι νοστιμιά θα προκύψει!!!!
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα!

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...