Tuesday 11 July 2017

Μανιταρόπιτα με κρέμα


Μιας και στα μανιτάρια έχω αδυναμία, ήταν φυσικό η μανιταρόπιτα να είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου πίτες.
Όσες φορές έτυχε να δοκιμάσω κάπου μανιταρόπιτα, έλεγα μέσα μου «καλή είναι, νόστιμη είναι, αλλά σαν της αδελφούλας μου δεν είναι»
Και η αλήθεια είναι ότι η αδελφούλα μου κάνει την πιο νόστιμη μανιταρόπιτα που έχω δοκιμάσει.
Είναι η πίτα που της ζητάμε να μας ετοιμάσει σε όλα τα τραπέζια και τις οικογενειακές μαζώξεις μας.
Φτιαγμένη από τα χεράκια μου αυτήν την φορά, μοιράζομαι μαζί σας την συνταγή της αδελφούλας μου.

Θα χρειαστούμε:
2 φύλλα ζύμης κουρού
400 γρ. άσπρα μανιτάρια
3-4 κρεμμυδάκια φρέσκα
6 φέτες μπέικον
μισό φλιτζανάκι κρασί
150 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά
Για την κρέμα μπεσαμέλ
70 γρ. βούτυρο
55 γρ. αλεύρι
500 ml γάλα
2 κρόκους αυγών
μισό κουταλάκι αλάτι
Στην πράξη:
Κόβουμε τα μανιτάρια σε φετάκια.
Ψιλοκόβουμε το μπέικον.
Κόβουμε τα κρεμμυδάκια σε ροδέλες.
Σε απλωτό αντικολλητικό τηγάνι, σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα μανιτάρια και τα κρεμμυδάκια για 4-5 λεπτά. Προσθέτουμε το μπέικον και συνεχίζουμε το σοτάρισμα για 3-4 λεπτά ακόμη.
Αφήνουμε το τηγάνι στην άκρη ως να ετοιμάσουμε την κρέμα μπεσαμέλ.
Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ όπως περιγράφουμε εδώ.
Παίρνουμε με τρυπητή κουτάλα το περιεχόμενο του τηγανιού και το προσθέτουμε στην μπεσαμέλ.
Ανακατεύουμε καλά.
Τέλος προσθέτουμε και τα τριμμένα τυριά και ανακατεύουμε και πάλι.
Απλώνουμε το ένα φύλλο ζύμης σε καλά λαδωμένο μεγάλο πυρέξ.
Από πάνω ρίχνουμε όλη την γέμιση.
Καλύπτουμε με το δεύτερο φύλλο ζύμης.
Λαδώνουμε το πάνω φύλλο και το χαράσσουμε ελαφρά σε κομμάτια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, αντιστάσεις πάνω-κάτω, για 50-60 λεπτά, ως να ροδίσει καλά η πάνω και κάτω ζύμη.
Καλή επιτυχία!

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...