Tuesday 3 March 2009

Χαλβάς σιμιγδαλένιος

Καλώς σας βρίσκουμε και πάλι φίλοι μας!! Ελπίζουμε να περάσατε όλοι πολύ όμορφα το τριήμερο που μας πέρασε.
Ξεκινάμε και πάλι τα μαγειρέματά μας από σήμερα και όπως σας υποσχεθήκαμε θα προσπαθήσουμε να έχουμε και αρκετές συνταγές νηστίσιμες, για όσους φίλους μας θα νηστέψουν όλες τις μέρες της Μεγάλης Σαρακοστής. Εγώ δυστυχώς δεν τα καταφέρνω, παρά μόνο την Μ. Εβδομάδα.
Προσπαθώ τουλάχιστον να απέχω από κρέας τις μέρες αυτές.
Σήμερα λοιπόν κερνάμε χαλβά σιμιγδαλένιο που είναι και νηστίσιμος και νόστιμος.
Ελάχιστους ξέρω που θα πουν όχι σε έναν καλοκαβουρντισμένο σιμιγδαλένιο χαλβά, πασπαλισμένο με άχνη και μπόλικη κανέλα.
Πέρα από νηστείες, τον φτιάχνω πολύ συχνά, γιατί αρέσει σε όλους μας πολύ.
Ο σωστός χαλβάς - λέγανε οι "παλιές" - είναι ο ... 1,2,3,4. Και εννοούσαν με αυτό 1 μέρος βούτυρο ή λάδι, 2 μέρη σιμιγδάλι χοντρό, 3 μέρη ζάχαρη και 4 μέρη νερό.
Η μέτρηση γίνεται πάντα με το ίδιο σκεύος.
Η προσθήκη ξηρών καρπών είναι προαιρετική. Άλλοι τους προτιμάνε και άλλοι όχι. Εμάς μας αρέσει πολύ ο χαλβάς με κουκουνάρια.
Επίσης το χρώμα του χαλβά, εξαρτάται από το πόσο πολύ τον θέλουμε καβουρντισμένο. Όσο πιο πολύ καβουρντίζουμε το σιμιγδάλι, τόσο πιο σκούρος γίνεται.
Πάμε να φτιάξουμε χαλβά σιμιγδαλένιο λοιπόν
Χρειαζόμαστε
1 κούπα βούτυρο ή λάδι (εγώ χρησιμοποιώ συνήθως ένα ελαφρύ λάδι, πχ ηλιέλαιο)
2 κούπες σιμιγδάλι χοντρό
3 κούπες ζάχαρη
4 κούπες νερό
2 ξύλα κανέλας
8-10 γαρυφαλλάκια
την φλούδα από ένα τέταρτο λεμονιού
για το πασπάλισμα
ζάχαρη άχνη
μπόλικη κανελίτσα
προαιρετικά
λίγα μύγδαλα ασπρισμένα ή καρύδια ή κουκουνάρια
Τον φτιάχνουμε
Θα χρειαστούμε δυο κατσαρόλες. Μια αρκετά μεγάλη και μια μικρότερη.
Στην μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε το νερό, την ζάχαρη, την κανέλα, τα γαρυφαλάκια και το λεμόνι. Μόλις πάρουν βράση, χαμηλώνουμε την φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε να βράσουν για 5 λεπτά. Αφαιρούμε κατόπιν τα κανελογαρρύφαλλα και το λεμόνι από το σιρόπι που ετοιμάσαμε.
Στην μικρότερη κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο ή λάδι και το σιμιγδάλι. Ανακατεύοντας συνεχώς, καβουρντίζουμε το σιμιγδάλι σε μέτρια φωτιά, μέχρι να πάρει το χρώμα που θέλουμε. Αν θέλετε και ξηρούς καρπούς, θα τους προσθέσετε λίγο πριν ολοκληρωθεί το καβούρντισμα, έτσι ώστε να καβουρντισθούν και αυτοί λίγο.
Μεταφέρουμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή το καβουρντισμένο σιμιγδάλι στην κατσαρόλα με το σιρόπι. Η μεταφορά γίνεται σιγά σιγά, και σταδιακά. Ποτέ όλο το σιμιγδάλι με μιας μέσα στο σιρόπι, γιατί κινδυνεύουμε να πάθουμε κανένα έγκαυμα.
Όταν μεταφερθεί όλο το καβουρντισμένο σιμιγδάλι, αρχίζουμε να ανακατεύουμε συνεχώς με ξύλινη κουτάλα, σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, ώστε το σιμιγδάλι να απορροφήσει όλο το σιρόπι.
Ο χαλβάς μας θα είναι έτοιμος, όταν το σιμιγδάλι ξεκολλάει από την κουτάλα εύκολα.
Αποσύρουμε από την φωτιά την κατσαρόλα, την σκεπάζουμε με μία καθαρή πετσέτα και πάνω από την πετσέτα τοποθετούμε το καπάκι της κατσαρόλας.
Αφήνουμε 20-30 λεπτά σκεπασμένη έτσι την κατσαρόλα.
Αδειάζουμε τον χαλβά σε φόρμα, αφήνουμε να κρυώσει αρκετά και ξεφορμάρουμε σε μία πιατέλα.
Πασπαλίζουμε αν θέλουμε με ζάχαρη άχνη και μπόλικη κανέλα.
Καλή επιτυχία.

56 comments:

mamastinkomotini said...

΄ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Σήμερα ήρθα στη δουλειά και είπα να ξεκινήσω τη μέρα μου ... νόστιμα. Που την βρίσκεις τόση δύναμη πρωί πρωί!
Είσαι φοβερή.
Καλή Σαρακοστή φιλενάδα.

Maria B. said...

Καλημέρα σας!!!!! καλό μήνα και καλή σαρακοστή!!

Ελενακι μου, η γιαγιά μου έλεγε ''χαλβά στο τηγάνι'' γιατί τον καβουρδιζε στο τηγάνι. Οπως κατάλαβες ειμαι και εγώ φαν και πολύ μάλιστα, αυτού του χαλβά που μου ξυπνά όμορφες αναμνήσεις. Τον φτιάχνουμε αρκετά συχνά και με τον ίδιο τρόπο 1-2-3-4, μόνο που εγώ βάζω ελαιόλαδο αντί για άλλο ελαφρύ λάδι. Μπράβο Ελενάκι που τον θυμήθηκες!!!!

Anonymous said...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή.Θέλω χαλβά τώρααα!!!Καλέ τι μας κάνετε πρωί πρωί?Και αυτή η φωτο!!!!σου έρχεται να φάς την οθόνη βρε παιδί μου!!

Anonymous said...

Πάρα πολύ μου αρέσει ο σιμιγδαλένιος χαλβάς.
Μπράβο Ελενα για τις αναλυτικές οδηγίες παρασκευής του και την πανέμορφη όπως πάντα φωτό σου!
Εγώ βάζω αμύγδαλα στον χαλβά.

Maria Tzirita said...

Ελενάκι μου, τον φτιάχνω κι εγώ τον χαλβά αλλά με παραλλαγή! Βάζω μισό χοντρό, μισό ψιλό σιμιγδάλι και βάζω περισσότερο μέλι και πολύ λίγο ζάχαρη! Δοκίμασέ τον με μέλι και θα με θυμηθείς! Φιλάκια πολλά, σε σένα και το Μαράκι και καλή σαρακοστή! Θα σου στείλω και συνταγή για κέικ νηστίσιμο να δημοσιεύσεις!

Anonymous said...

Καλημέρα καλή Σαρακοστή!!!
Ελενα ωραία συνταγή.
Θα συμφωνήσω με την Μαρία Τζιριτα για το μέλι και με το Μαράκι για το λάδι.Εγώ βάζω κουκουνάρια και σταφίδες.
Περιμένω και τις επόμενες νηστίσιμες συνταγές :-))

Anonymous said...

Καλημέρα.
Κι εγώ λίγο απ' όλα.
Κάνω το 1,2,3,4 βάζω ελαιόλαδο, χοντρό σιμιδγάλι και μισό μισό ζάχαρη και μέλι. Εννοείται χωρίς "φουντούκια" που λέει ο γιός μου χαχαχα.
Τελευταία έχετε βρει τα γούστα του κορίτσια... Τον τσακίζει.
Ελενα μου αρέσει η φόρμα σου !
sgr

lila said...

Καλημέρα,καλή Σαρακοστή και καλό μήνα.Χρόνια πολλά και για τα γενέθλιά σου Έλενα,αν και θα τα γιορτάσεις σε...3 χρόνια αφού δεν είχε 29 ο Φεβρουάριος φέτος(τυχερούλα)!
Ωραίο χρώμα ο χαλβάς και ωραία φόρμα,σαν φέτες φαίνεται.
Φιλάκια

eleni said...

Ελενα,αγαπημένες παλιές γεύσεις!
Και βέβαια έφτιαξα χτες με το γνωστό τρόπο δοσολογίας 1,2,3,4.
Μόνο το νερό με τη ζάχαρη δεν το βράζω-είναι καλύτερα όπως περιγράφεις;Γιατί πρέπει να βράσουν λίγο;
Φιλιά!Καλό μήνα!

Maria B. said...

Ελενάκι, είναι πάρα πολύ καλύτερο να βράσεις το σιρόπι οπως λέει η Ελενα, γίνεται και πιο γρήγορα ο χαλβάς και επίσης δεν βράζει πολύ ώρα το σιμιγδάλι και ετσι δεν λασπώνει.

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα μανούλα από Κομοτηνή!!
Ελπίζω όλα να είναι καλά και να πέρασες όμορφα το τριήμερο!!
Καλή Σαρακοστή να έχουμε:))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου κι εσύ φαν του χαλβά το ξέρω, και νομίζω σχεδόν τον ίδιον κάνουμε. Ισως είναι καλύτερος με ελαιόλαδο, εγώ τον έχω συνηθίσει με ηλιέλαιο και τον κάνω έτσι.
Next time λέω να βάλω μισό μισό.
Που δεν αργεί η next time, μιας και είναι εύκολο γλυκάκι και το κάνω συχνά.

ΕΛΕΝΑ said...

Xαρούλα, μην φας την οθόνη χρυσό μου, έλα να σε κεράσουμε κανονικό χαλβαδάκι να το ευχαριστηθείς.
Θα σου στείλω ταπεράκι με την Μαρία:))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, πολλοί συνηθίζουν το σιμιγδάλι μισό μισό, για το μέλι δεν το ξερα, θα το δοκιμάσω σίγουρα!!
Περιμένουμε με χαρά συνταγή σου για νηστίσιμο κέικ.
Σήμερα θα ξεκινήσω το βιβλίο σου, μιας και το τριήμερο με είχε παρασύρει η Μαρία μας, και το περάσαμε στας εξοχάς με πολύ φαί, πολύ γέλιο και ακόμα περισσότερο κους κους χα χα χα!!
Φιλάκια πολλά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία μου καλημέρα:))
Και με καβουρντισμένα μυγδαλάκια ο χαλβάς γίνεται υπέροχος!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου για το μέλι θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ.
Σωστές και οι δύο Μαρίες μας:))
Με σταφίδες μου αρέσει πάρα πολύ ο χαλβάς, αλλά ... τσαντίζομαι να βλέπω τον γιο μου τον μεγάλο να τις βγάζει μία μία, κι έτσι δεν τις βάζω.
Το περίεργο είναι ότι αυτό το παιδί, τρελαίνεται για ... σταφιδόψωμο.
Τι να πω η μάνα???

ΕΛΕΝΑ said...

Λιζάκι μου, χωρίς "φουντούκια" το θέλει ο Μιχαλάκης??? Ε, χωρίς φουντούκια θα του φτιάξουμε του παιδιού μας!!!!
Κι εσύ βάζεις μέλι???
Η φόρμα είναι μια απλή φτηνιάρα φόρμα, που όμως με έχει βολέψει πολύ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Λίλα μου, καλό μήνα, καλή Σαρακοστή να έχουμε:))
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, αν και όπως πολύ σωστά λες κάθε 4 χρόνια γιορτάζω!! Ο άντρας μου όμως επιμένει να με γιορτάζει στις 28 του μήνα (όταν δεν υπάρχει 29), κι έτσι αναγκάζομαι να θυμηθώ ότι μεγάλωσα άλλον έναν χρόνο.
Μα να μην με αφήνουν με τίποτα να το ξεχάσω???
Φιλιάααααα!!!

Μαριλένα said...

καλώς ήρθατε και καλη Σαρακοστή!
ωραιος ο χαλβάς, συνηθίζω να τον κανω ή μαλλον τον έκανα, γιατί παχαίνει απίστευτα, αχχχχ..

ολα τα ωραια, όμως, κατι κανουν πάντα ε;
αυτο ειναι το τίμημα :ΡΡ

φιλιά πολλά
καλο μήνα και καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Elenaki μου, όπως ακριβώς τα λέει η Μαρία (Μαράκι ευχαριστώ για την απάντηση)
Θέλει 5 λεπτάκια βράσιμο το σιρόπι ακριβώς για τους λόγους που λέει η Μαρία.
Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου άτιμη κοινωνία χα χα χα!!!
Συνάντησα εχθές στο εξοχικό της Μαρίας που είχαμε πάει, μια κοπελίτσα που .... μέχρι κι εσένα έτρωγε. Μα δεν μπορείς να φανταστείς τι έφαγε .... ζωή να χει η κοπέλα, και πόσο, μα πόσο αδύνατη ήταν!!!
Εμείς και με ένα κομματάκι χαλβαδάκι .... νοιώθουμε τύψεις!!!
Καλό μας μήνα και Καλή Σαρακοστή:))

Maria B. said...

Ελενιώ, αυτό με τις σταφίδες και το σταφιδόψωμο ήταν απίθανο !!

Λιζάκι αρχίσαμε να πιάνουμε τα γούστα του Μιχαλάκη ? πολύ καλό αυτό !!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λοιπόν Μαρία, λέω να φτιάξουμε ειδική κατηγορία στο blog μας "τροφές που αρέσουν στον Μιχαλάκη" τι λες??
Η απλά "Μιχαλάκης"!!!!
Λιζάκι συμφωνείς???

Crazy Tourists said...

Έχω δύο ερωτήσεις:
1. Αν ρίξω το σιρόπι στο σιμιγδάλι πειράζει;
2. Διατηρούμε στο ψυγείο ή έξω; Πόσες μέρες αντέχει;
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

KAΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΛΒΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.

Maria B. said...

crazy tourists:
1/ δεν πειράζει αλλά πρέπει να προσέχεις πολύ όταν ρίχνεις το σιρόπι γιατί σκάει και πετάει μεγάλες μπαλιτσες καυτές. Εαν ρίξεις το σιμιγδάλι στο σιρόπι λίγο-λίγο, όπως λέει και η Έλενα,
είναι καλύτερα τα πράγματα.
2/ διατηρείται παρα πολύ καλά και στο ψυγείο, δεν ξέρω όμως να σου πω για ποσες μέρες γιατί στο σπίτι μας δεν κρατάει πάνω απο δύο μέρες. Πιστεύω όμως ότι κρατάει αρκετά -μέχρι να ξεραθεί- γιατί δεν έχει κάτι που χαλάει.
Ισως το Ελενάκι ξέρει να μας πει.

Olga said...

Έλενα μου, καλο μήνα και καλή σαρακοστή!Εχεις ακριβώς την συνταγή της μαμάς μου, που είναι με λάδι και όχι με βούτυρο, κι'αυτο μου αρέσει! Απλώς εγώ, ρίχνω το σιρόπι στην κατσαρόλα, κι'ετσι νομίζω, είναι πιο εύκολο!!Αν θέλεις βέβαια, να μην είναι πολύ γλυκό, 2 ποτήρια ζάχαρη, αντι για 3[έτσι το κάνω εγώ, γιατι βάζω και σταφίδες]...

Crazy Tourists said...

Ευχαριστώ πολύ Maria B.!!
Θα το φτιάξω και θα σας πω εντυπώσεις!!
Ελπίζω να τα καταφέρω και να μην καώ!! Χαχα!!!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

Peter M said...

Elena, I know it's Lent but Halva when made with butter is out of this world!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου, είδες που κάνω κι εγώ την συνταγή της μανούλας σου της χρυσοχέρας??
Καλή Σαρακοστή:))

ΕΛΕΝΑ said...

Τρελοτουριστριούλα. ευτυχώς που έχω την Μαρία σήμερα, στο ρόλο της ... άμισθης σεκρετέρας μου και απαντάει, διότι τρέχω σαν τον Βέγγο σήμερα.
Λοιπόν, αν σε πρόλαβα, θέλω να σου πω ότι καλύτερα να μην κάνεις το αντίθετο.
Πετάει πολλές φουσκάλες έτσι, όπως λέει και η Μαρία, και το φοβάμαι.
Θα έλεγα καλύτερα το σιμιγδάλι σε δόσεις μέσα στο σιρόπι.
Στο ψυγείο όχι μόνο διατηρείται μια χαρά, αλλά εμένα μου αρέσει και πιο πολύ κρύος.
Σκέπασέ τον μόνο με κάτι (π.χ μια διάφανη μεμβράνη) για να μην σου ξεραθεί.
Φιλάκια και καλή επιτυχία:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγίτσα μου κι εγώ να σου πω την αλήθεια, τον προτιμώ λιγότερο γλυκό. Με τις αναλογίες που δίνω, είναι αρκετά γλυκούτσικος, γιατί έτσι τον προτιμάνε οι δικοί μου.
Οποιος τον προτιμά λιγότερο γλυκό, μπορεί να μειώσει την ζάχαρη, όπως λέει και η Ολγα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, I agree:)
But as you said .... nistevoume;-)

Matriga said...

Γεια σας κορίτσια και καλή σαρακοστή! Επλίζω να περάσατε όμορφα. Έλενα σήμερα "ζήλεψα" από σας και έβαλα μια παλιά συνταγή μπουγάτσας στο blog μου. Ψάχνομαι να αρχίσω να φτιάχνω και γλυκά, αλλά δεν είδα κάποια αντίστοιχη σε σας..
Φιλιά!

Matriga said...

Γεια σας κορίτσια και καλή σαρακοστή! Επλίζω να περάσατε όμορφα. Έλενα σήμερα "ζήλεψα" από σας και έβαλα μια παλιά συνταγή μπουγάτσας στο blog μου. Ψάχνομαι να αρχίσω να φτιάχνω και γλυκά, αλλά δεν είδα κάποια αντίστοιχη σε σας..
Φιλιά!

Δημιουργία said...

Ο χαλβας γλυκο αγαπημενο και γινεται και πολυ ευκολα και γρηγορα.Καλη Σαρακοστη να εχετε.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Δοκίμασε να βάλεις και ξύσμα απο πορτοκάλι ..γίνεται υπέροχος!

Anonymous said...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΩΡΑΙΟΣ Ο ΧΑΛΒΑΣ! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΗΝ Κ.ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΦΤΙΑΞΑ MUFFINS ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ & ΠΟΡΤΟΚΛΑΙ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ & Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ετσι μπράβο, καλοκαβουρντισμένος.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Dorothy said...

Εννοείται πως, όταν μας τον φτιάχνει η μαμά μου,εξαφανίζεται σε χρόνο ρεκόρ! Καλό μήνα, καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Matriga μου τι να πρωτοπρολάβουμε να βάλουμε μέσα σε 3 μήνες??
Σου υπόσχομαι όμως την Πέμπτη, να ... σπάσουμε την νηστεία και να βάλω συνταγή μπουγάτσας.
Είδα και τις πληροφορίες στο blog σου, πάρα πολύ ενδιαφέρουσες!!!
Και βέβαια να αρχίσεις να κάνεις γλυκά, σιγά το δύσκολο δηλαδή.
Θα σου δώσω συνταγή μπουγάτσας που θα την κάνεις στο πιτς φυτίλι:))

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Δημιουργία μου, ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα το τριήμερο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου, ναι, σκοπεύω να το δοκιμάσω, με ξεσήκωσε και η Lila για το πορτοκάλι!
Φιλάκια:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αφροδίτη καλώς όρισες, Καλή Σαρακοστή!!
Το μέιλ μας θα το δεις στη δεξιά στήλη του blog μας. Πάτα επάνω στο γατάκι και θα σου εμφανιστεί το μέιλ μας.
Ευχαρίστως θα φιλoξενήσουμε την συνταγή σου, που ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα, αρκεί να υπάρχει και μια φωτογραφία της.
Σε ευχαριστούμε πολύ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου, καλό μήνα και Καλή Σαρακοστή!!
Φιλιά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy, σε χρόνο ρεκόρ δεν λες τίποτα!!
Καλό μήνα, Καλή Σαρακοστή!!

kiki said...

Αχ...ποιος μπορεί να πει όχι σε χαλβά;
Καλη σαρακοστή κορίτσια!

Crazy Tourists said...

Ευχαριστώ ΕΛΕΝΑ!!

Nena said...

Βρε δεν πα να παχαίνει. Απάνω του κι ας λένε. Κερνάς ορέ Έλενα;

ΕΛΕΝΑ said...

Αν κερνάω εσένα Νενάκι μου?? Πάντα!!!!

Unknown said...

Μπράβο για τις λεπτομερείς οδηγίες!Thanks!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιάννη σε ευχαριστούμε πολύ!
Καλή Σαρακοστή!

Γιώργος said...

Ελένη, ευχαριστώ πολύ για την συνταγή. Έφτιαξα για πρώτη φορά στη ζωή μου με τις οδηγίες σου και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Τόσο πολύ μου άρεσε που σε λίγες μέρες ξαναέφτιαξα και πλέον θα το καθιερώσω να φτιάχνω τακτικά.

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και τον ευχαριστήθηκες!!
Τώρα πια θα του έχεις πάρει τον αέρα και θα τον φτιάχνεις πολύ εύκολα φαντάζομαι!
Καλοφάγωτος!

Chrisi said...

Καλη Σαρακοστη,με υγεια και πολλες και νοστιμες συνταγες,φιλακιαααααααααααααα

Eláki said...

11 χρόνια μετά το αρχαϊκό ποστάρισμα, χαχαχαχαχα
Έλενα χρόνια σου πολλά, φέτος είχε 29 ο Φλεβάρης :) Εγώ γενεθλιαζα 7 Μαρτη! Θέλω να φτιάξω το χαλβά σου αύριο και όχι με ζάχαρη, αλλά με μέλι. Οπότε χρειάζομαι ακριβή ποσότητα. Ευχαριστώ πολυ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...