Ειλικρινά δεν ξέρω πως όταν κυκλοφορεί κάποιο παιχνίδι στην μπλογκο-γειτονιά, καταφέρνω πάντα να το αφήνω τελευταία στιγμή.
Οοοοχι, δεν το κάνω για λόγους εντυπωσιασμού χα χα χαα!!!
Απλά τυχαίνει!
Τώρα όμως τα μάζεψα όλα, βραβεία – δωράκια – παιχνίδια, και… πάμε!
Το
Ελενάκι από το νόστιμο blog
Μαγειρική με Φαντασία, το άλλο
Ελενάκι από το επίσης νόστιμο blog
cook with Elena, η φιλενάδα μου η
Ελένη με τα υπέροχα
Ταξίδια της, η γλυκιά και προκομμένη
Pela από το νόστιμο
That’s Eat, η φιλεναδίτσα μου η
Λίλα και τα
λιλά της, αλλά και η καινούρια μας φίλη
Μαρίνα με το πολύ ενδιαφέρον blog
Il Laboratorio di mm_skg μου έδωσαν 2 πολύ όμορφα βραβεία, που κρύβουν και ένα παιχνίδι.
Τις ευχαριστώ όλες πάρα πολύ και προχωρώ στην διαδικασία συμμετοχής.
Το πρώτο βραβείο
7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ:
1. Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να γίνω δημοσιογράφος. Τελικά με κέρδισαν τα Οικονομικά και έγινα Οικονομολόγος.
2. Μέχρι την ημέρα που παντρεύτηκα, δεν ήξερα να βράζω ούτε μακαρόνια, και το κυριότερο … δεν είχα καμιά τρελή επιθυμία να μάθω πως βράζουν.
Η αγάπη για την Μαγειρική μου ήρθε εντελώς ξαφνικά, όταν την είδα σαν μια μορφή δημιουργίας και όχι σαν αγγαρεία.
3. Μέχρι πριν 4 μήνες κάπνιζα 2,5 πακέτα τσιγάρα (25άρια παρακαλώ)
Μετά ανακάλυψα το ηλεκτρονικό τσιγάρο και πλέον καπνίζω μόνο αυτό.
Να δούμε πόσο θα το κρατήσω!
4. Γνώρισα τον άντρα μου όταν ήμουν 15 χρονών και μέχρι σήμερα είμαστε μαζί (εδώ νομίζω ότι μάλλον θα μας γράψουν στο βιβλίο Γκίνες:P)
5. Δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί, γενικά εγώ και η βελόνα έχουμε εδώ και χρόνια μια σχέση μίσους. Τα «Χρυσά Ψαλίδια» έχουν θησαυρίσει μαζί μου!
6. Οι γιοι μου είναι και οι δύο Ταύροι στο ζώδιο, και μάλιστα το προγραμμάτισα έτσι ώστε να γεννηθούν Ταύροι.
Δεν ξέρω πως μου ήρθε, θεωρούσα τους Ταύρους πολύ δυναμικό ζώδιο και ήθελα πολύ να γίνουν δυναμικοί.
Τώρα βέβαια το πληρώνω, γιατί μου παραβγήκαν δυναμικοί χα χα χαα!
7. Έχω γεννηθεί στις 29 Φεβρουαρίου!!
Αυτό σημαίνει βέβαια ότι έχω γενέθλια κάθε 4 χρόνια.
Επίσης σημαίνει – λέω εγώ – ότι μεγαλώνω κάθε 4 χρόνια, σωστά???
Το δεύτερο βραβείο:
10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που περιμένουν απάντηση:
1.Name your favorite song: Ακούω σχεδόν τα πάντα, ανάλογα με την διάθεση της στιγμής
2. Name your favorite dessert: Lemon cheesecake
3. What ticks me off: Οι άνθρωποι που επιμένουν στα ψέματά τους.
4. When I’m upset: Καλύτερα εξαφανιστείτε από μπροστά μου χα χα χαα!
5. What’s your favorite pet: Τα χρυσόψαρά μας
6. Black or white: Black and white
7. Biggest fear: Το να χάσω κάποιον αγαπημένο μου.
8. Everyday attitude: Καφέεεεεεςςςς και τσιγάρο (ηλεκτρονικό είπαμε)
9. What is perfection: Όλες οι όμορφες στιγμές που ζω παρέα με τους αγαπημένους μου
10. Guilty pleasure: Πολλές, ποια απ’ όλες να πω???
7 ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
1. Να πάρω την Μαρία στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα.
2. Να πάρω την μαμά στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα!
3. Αυτοί οι γιοι μου, θα αποφασίσουν να με πάρουν κανένα τηλέφωνο? Σιγά μην τους πάρει ο πόνος και σκεφτούν ότι ανησυχώ!
4. Πρέπει να πάω στο σούπερ μάρκετ και βαριέμαι. Κάνει και ένα κρύο!!!
5. Ο Θ. και η Ν. είπαν ότι θα έρθουν για μπιρίμπα. Τι μεζεδάκια να ετοιμάσω?
6. Δεν με βλέπω να ψωνίζω τίποτε φέτος στις εκπτώσεις, αχ βαχ!
Εάν κάποιος φίλος blogger δεν έχει παίξει ή θέλει να ξαναπαίξει, πολύ θα χαρώ να πάρει τα δύο βραβεία!
Να και ένα βραβείο που πήρα παλιότερα από τις αγαπημένες φίλες
Tante Kiki,
Mari Plateau,
Ελπινίκη και
Ελενα!
Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ από καρδιάς!
Και ένα υπέροχο βραβείο φιλίας, που μου χάρισε η αγαπημένη μου
Ροδούλα, που αυτόν τον καιρό περνάει δύσκολες στιγμές!
Στιγμές που στιγματίζει ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου, που τις έχω ζήσει και ξέρω πόσο πολύ πονάνε!
Ροδούλα μου σε ευχαριστώ, σ’ αγαπώ πολύ!
Τέλος θα ήθελα να σας δείξω τα υπέροχα δωράκια που μου έστειλε το πολυαγαπημένο μου
Ελενάκι, από το πανέμορφο blog
Έτσι …. χωρίς πρόγραμμα, και με γέμισε πολλήηηηη χαρά!!!
Βαλσαμάκι για τα χείλη που σκάνε τον χειμώνα (δεν σας λέω τίποτα …. μοσχοβολάει τριαντάφυλλο!!!!), κρεμούλα για την μουρίτσα μου, και απίθανα σαπουνάκια.
Όλα φτιαγμένα από την ίδια την Ελένη, με τα χρυσά της τα χεράκια!
Τα συνόδευε μια υπέροχη κάρτα-ακουαρέλα, που εννοείται είχε ζωγραφίσει η ίδια η Ελένη!
Ελενάκι μου πολλά πολλά ευχαριστώ για τα δωράκια σου!
Αυτάααααα!!!
Ελπίζω να τα είπα και να τα έδειξα όλα και να μην ξέχασα τίποτα!
Να έχετε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!