Showing posts with label βραβεία. Show all posts
Showing posts with label βραβεία. Show all posts

Monday, 25 June 2012

Σιροπιαστό κέικ με ρόφημα σοκολάτας

Και σιροπιαστό και σοκολατένιο.
Δεν είναι ένα ακόμη κέικ σοκολάτας, δεν είναι brownies.
Είναι ίσως από τα πιο αφράτα κέικς που έχετε δοκιμάσει και αυτό το καταλαβαίνετε από την πρώτη μπουκιά.
Αυτό που κάνει το κεκάκι αυτό ιδιαίτερο, είναι η σκόνη για ρόφημα σοκολάτας αντί για κακάο στα υλικά του, το baileys τόσο στην ζύμη όσο και στο σιρόπι που του δίνει υπέροχο άρωμα και κυρίως η κρέμα γάλακτος στην ζύμη που το κάνει απίστευτα αφράτο.
Πάμε να το φτιάξουμε.
Θα χρειαστούμε:
100 γρ. σκόνη για ρόφημα σοκολάτας
180 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
2 κουταλάκια μπέικιν
350 γρ. ζάχαρη
6 αυγά
100 γρ. βούτυρο Lurpac
150 ml κρέμα γάλακτος
50 ml λικέρ baileys
Για το σιρόπι
2 κούπες νερό
1,5 κούπα ζάχαρη
μισή κούπα baileys
(η κούπα μου είναι των 200 ml)
Στην πράξη:
Χτυπάμε με μίξερ χειρός τα αυγά και την ζάχαρη, σε ένα βαθύ μπολ.
Προσθέτουμε το βούτυρο, την κρέμα, το baileys,την σκόνη σοκολάτας και το μπέικιν και ξαναχτυπάμε πολύ καλά.
Τελευταίο προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά το μείγμα.
Βουτυρώνουμε ένα πυρέξ ή ταψάκι και αδειάζουμε εκεί το μείγμα του κέικ.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για 40 λεπτά ή μέχρι να δούμε την λάμα ενός μαχαιριού να βγαίνει καθαρή αν την βυθίσουμε στην επιφάνεια του κέικ.
Βγάζουμε το κέικ από το φούρνο και το χαράζουμε σε κομμάτια.
Ετοιμάζουμε το σιρόπι βράζοντας όλα τα υλικά του μαζί για 2-3 λεπτά.
Περιχύνουμε το κέικ (χλιαρό) με το σιρόπι (ζεστό).
Αφήνουμε να κρυώσει καλά το κέικ πριν σερβιριστούμε.
Το καλοκαίρι το συνοδεύουμε με μία μπάλα παγωτό baileys-σοκολάτα ή παγωτό βανίλια, για μεγαλύτερη απόλαυση.
Περιχύνουμε το παγωτό (ή και το κέικ αν θέλουμε) με το σιρόπι σοκολάτας της Λίλας για την υπέρτατη απόλαυση και τις υπέρτατες … ενοχές (μια ψυχή που ναι να βγει ας βγει;-)
Καλή επιτυχία!
Να και μερικά βραβεία που πήραμε από τους αγαπημένους μας φίλους, και που ως συνήθως καθυστερημένα πάλι τα αναφέρω!Τους ευχαριστούμε από καρδιάς!!
Από την γλυκιά μας Ελενα (Fantasia)
Από την αγαπημένη μας Beauty str.
Από τον καλό μας φίλο Leviathan
Από την φιλενάδα μας την Ερη
Να έχετε όλοι μιαν πολύ όμορφη και όσο γίνεται δροσερή εβδομάδα!!

Saturday, 18 February 2012

Βραβείο κι ένα μουσικό Σαββατοκύριακο

Πήρα ένα πολύ όμορφο βραβείο από τις φίλες μας Βάσω, Ελένη και Marie Meraki με τον όρο να αναφέρω 5 από τα αγαπημένα μου τραγούδια (κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ από καρδιάς).
Έτσι αντί για συνταγή, σας αφήνω 5 αγαπημένα μου τραγουδάκια να σας κρατάνε συντροφιά το Σαββατοκύριακο.
Όπως έχω πει και σε παλιότερο παιχνιδάκι ακούω τα πάντα ανάλογα με την διάθεση της στιγμής, από σκληρό ροκ και ραπ μέχρι όπερα.
Πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάρα πολλά τα αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά μιας και 5 μόνο πρέπει να αναφέρω, σας τα αφιερώνω παρακάτω.
Συνοδεύονται και με πολύ όμορφα βιντεάκια, ελπίζω να τα απολαύσετε.
Το βραβειάκι χαρισμένο σε όλη την μπλογκογειτονιά!

Συνταγές Μαγειρικής – Χαϊνήδες, εννοείται πολύ αγαπημένο μου;-)

Κόκκινη γραμμή – Θεοδωρίδου

Το φάντασμα της όπερας η καλύτερη ερμηνεία για μένα με τον μοναδικό Μάριο Φραγκούλη

Το καλοκαίρι μου – Μιχάλης Χατζηγιάννης

Και το πολυαγαπημένο μου Summer wine (αχ καλοκαιράκι, γιατί αργείς??)
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Wednesday, 8 February 2012

Τάρτα με σπανάκι ..... και δυο βραβεία

Αυτή η τάρτα γίνεται νόστιμη και «πλούσια».
Φρέσκο σπανάκι με μπόλικα μυρωδικά και από πάνω βελούδινη μπεσαμέλ.
Δύσκολο να σταματήσεις στο ένα κομμάτι αν την δοκιμάσεις.
Απολαύστε την με ένα ποτήρι παγωμένο κρασάκι και καλή παρέα.

Τα υλικά μας:
1 βάση τάρτας όπως περιγράφεται εδώ ή ένα έτοιμο φύλλο σφολιάτας
200 γρ. σπανάκι
1 κρεμμύδι ξερό
4 κρεμμυδάκια φρέσκα
μισή κούπα μαϊντανό
μισή κούπα άνηθο
1 κουταλάκι δυόσμο ξερό
1 κουταλάκι εστραγκόν (προαιρετικά)
λίγο πιπέρι
100 γρ. φέτα
1 αυγό
50 ml γάλα
Για την μπεσαμέλ
70 γρ. βούτυρο
55 γρ. αλεύρι
500 ml γάλα
1 κρόκος αυγού
ελάχιστο αλάτι
Στην πράξη:
Ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια και τα κρεμμυδάκια και τα σοτάρουμε σε ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε το σπανάκι κομμένο σε μικρότερα κομμάτια, τα μυρωδικά όλα, ρίχνουμε και ελάχιστο νεράκι και τα αφήνουμε για 4-5 λεπτά σε μέτρια φωτιά.
Αφού κρυώσουν λίγο, προσθέτουμε το αυγό χτυπημένο, την φέτα χοντροτριμένη και το γάλα.
Παίρνουμε μια ταρτιέρα 22 εκ. και στρώνουμε σε αυτήν την ζύμη της τάρτας ή την σφολιάτα, έτσι ώστε να καλύψει την βάση και τα τοιχώματα της ταρτιέρας.
Απλώνουμε το μείγμα με το σπανάκι πάνω στην ζύμη.
Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ.
Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι το βούτυρο και το αλεύρι και ζεσταίνουμε μέχρι να λιώσει το βούτυρο.
Απομακρύνουμε από την φωτιά και ρίχνουμε το γάλα μονομιάς.
Ανακατεύουμε καλά με το σύρμα ώστε να γίνει η κρέμα ομοιογενής.
Ξαναβάζουμε το κατσαρολάκι στην φωτιά, χαμηλώνουμε την θερμοκρασία στο μισό και συνεχίζουμε να ανακατεύουμε με το σύρμα μέχρι να πήξει η μπεσαμέλ.
Αποσύρουμε από την φωτιά την κατσαρόλα και προσθέτουμε στην μπεσαμέλ έναν κρόκο αυγού και λίγο αλατάκι.
Ανακατεύουμε καλά.
Απλώνουμε την μπεσαμέλ κουταλιά κουταλιά πάνω στην γέμιση με το σπανάκι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω, για περίπου 40 λεπτά, μέχρι να ροδίσει η μπεσαμέλ.
Αφήνουμε να κρυώσει και να «ανασάνει» λίγο η τάρτα, πριν την κόψουμε σε κομμάτια.
Καλή επιτυχία!

Πήραμε και καινούρια βραβεία!
Για να μην χρονίσω πάλι μέχρι να τα αναρτήσω, είπα αυτή τη φορά να βιαστώ;-)
Ένα πολύ όμορφο λουλούδι, ένα kiku από την αγαπημένη μας Thalassenia, που μας ταξίδεψε μαγικά τον τελευταίο καιρό με τα ταξίδια της!
Thalassenia μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς!!!!

Ένα πολύ πολύ όμορφο βραβείο από το Σοφάκι και το πανέμορφο blog της, Sophie’s Paradise αλλά και από την Κικίτσα μας και το αγαπημένο Tante Kiki
Το βραβείο αυτό δεν κρύβει κάποιο παιχνίδι, πρέπει όμως να το δώσουμε με την σειρά μας σε άλλους 10 bloggers.
Ξέρετε ότι τα βραβεία μας συνήθως τα δίνουμε σε όλη την μπλογκο-γειτονιά, γιατί όλοι είσαστε μοναδικοί και αγαπημένοι για μας, κανέναν δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε.
Όμως αυτό το βραβείο θα θέλαμε πολύ να ανακυκλωθεί και να κυκλοφορήσει σε όλους, γιατί κρύβει και έναν πολύ όμορφο συμβολισμό.
Συμβολίζει την οικογένεια, την παρέα και το δέντρο της ζωής.
Παραβιάζοντας τους κανόνες (συγγνώμη!!), το δίνουμε όχι σε 10, αλλά σε 20 bloggers, και ευχόμαστε να το δούμε να κυκλοφορεί σύντομα σε όλα τα blogs.
Στην Μαριλένα και την Ισημερία της
Στην Λίλα και τα λιλά της
Στην Βιβίκα και το Άρωμα Γυναίκας
Στην Εφη, την Μάνα του Λόχου
Στην Εύα και το Live the Life
Στην Ερμιόνη και το The one with all the tastes
Στην Ερη και το Captain Cook
Στην Κική και το Tante Kiki
Στην Γωγούλα και τις Νόστιμες Συνταγές της
Στην Helengr και τα Ταξίδια της
Στην Mari Plateau
Στην Thalassenia
Στην παρέα του Να λείπει το βύσσινο
Στην Ελένη και το Μαγειρική με Φαντασία
Στην Ελπινίκη και την Μαγειρική της
Στην Έλενα και το Cook with Elena
Στην Betty και το Betty’s Cuisine
Στην παρέα του Cook the Book
Στις Pela – Sofi και το That’s Eat
Στην Ροδούλα
Καλή και όμορφη μέρα σε όλους σας!

Saturday, 4 February 2012

Βραβεία - Παιχνίδια - Δωράκια!!!

Ειλικρινά δεν ξέρω πως όταν κυκλοφορεί κάποιο παιχνίδι στην μπλογκο-γειτονιά, καταφέρνω πάντα να το αφήνω τελευταία στιγμή.
Οοοοχι, δεν το κάνω για λόγους εντυπωσιασμού χα χα χαα!!!
Απλά τυχαίνει!
Τώρα όμως τα μάζεψα όλα, βραβεία – δωράκια – παιχνίδια, και… πάμε!

Το Ελενάκι από το νόστιμο blog Μαγειρική με Φαντασία, το άλλο Ελενάκι από το επίσης νόστιμο blog cook with Elena, η φιλενάδα μου η Ελένη με τα υπέροχα Ταξίδια της, η γλυκιά και προκομμένη Pela από το νόστιμο That’s Eat, η φιλεναδίτσα μου η Λίλα και τα λιλά της, αλλά και η καινούρια μας φίλη Μαρίνα με το πολύ ενδιαφέρον blog Il Laboratorio di mm_skg μου έδωσαν 2 πολύ όμορφα βραβεία, που κρύβουν και ένα παιχνίδι.
Τις ευχαριστώ όλες πάρα πολύ και προχωρώ στην διαδικασία συμμετοχής.
Το πρώτο βραβείο
7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ:
1. Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να γίνω δημοσιογράφος. Τελικά με κέρδισαν τα Οικονομικά και έγινα Οικονομολόγος.
2. Μέχρι την ημέρα που παντρεύτηκα, δεν ήξερα να βράζω ούτε μακαρόνια, και το κυριότερο … δεν είχα καμιά τρελή επιθυμία να μάθω πως βράζουν.
Η αγάπη για την Μαγειρική μου ήρθε εντελώς ξαφνικά, όταν την είδα σαν μια μορφή δημιουργίας και όχι σαν αγγαρεία.
3. Μέχρι πριν 4 μήνες κάπνιζα 2,5 πακέτα τσιγάρα (25άρια παρακαλώ)
Μετά ανακάλυψα το ηλεκτρονικό τσιγάρο και πλέον καπνίζω μόνο αυτό.
Να δούμε πόσο θα το κρατήσω!
4. Γνώρισα τον άντρα μου όταν ήμουν 15 χρονών και μέχρι σήμερα είμαστε μαζί (εδώ νομίζω ότι μάλλον θα μας γράψουν στο βιβλίο Γκίνες:P)
5. Δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί, γενικά εγώ και η βελόνα έχουμε εδώ και χρόνια μια σχέση μίσους. Τα «Χρυσά Ψαλίδια» έχουν θησαυρίσει μαζί μου!
6. Οι γιοι μου είναι και οι δύο Ταύροι στο ζώδιο, και μάλιστα το προγραμμάτισα έτσι ώστε να γεννηθούν Ταύροι.
Δεν ξέρω πως μου ήρθε, θεωρούσα τους Ταύρους πολύ δυναμικό ζώδιο και ήθελα πολύ να γίνουν δυναμικοί.
Τώρα βέβαια το πληρώνω, γιατί μου παραβγήκαν δυναμικοί χα χα χαα!
7. Έχω γεννηθεί στις 29 Φεβρουαρίου!!
Αυτό σημαίνει βέβαια ότι έχω γενέθλια κάθε 4 χρόνια.
Επίσης σημαίνει – λέω εγώ – ότι μεγαλώνω κάθε 4 χρόνια, σωστά???
Το δεύτερο βραβείο:
10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που περιμένουν απάντηση:
1.Name your favorite song: Ακούω σχεδόν τα πάντα, ανάλογα με την διάθεση της στιγμής
2. Name your favorite dessert: Lemon cheesecake
3. What ticks me off: Οι άνθρωποι που επιμένουν στα ψέματά τους.
4. When I’m upset: Καλύτερα εξαφανιστείτε από μπροστά μου χα χα χαα!
5. What’s your favorite pet: Τα χρυσόψαρά μας
6. Black or white: Black and white
7. Biggest fear: Το να χάσω κάποιον αγαπημένο μου.
8. Everyday attitude: Καφέεεεεεςςςς και τσιγάρο (ηλεκτρονικό είπαμε)
9. What is perfection: Όλες οι όμορφες στιγμές που ζω παρέα με τους αγαπημένους μου
10. Guilty pleasure: Πολλές, ποια απ’ όλες να πω???
7 ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
1. Να πάρω την Μαρία στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα.
2. Να πάρω την μαμά στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα!
3. Αυτοί οι γιοι μου, θα αποφασίσουν να με πάρουν κανένα τηλέφωνο? Σιγά μην τους πάρει ο πόνος και σκεφτούν ότι ανησυχώ!
4. Πρέπει να πάω στο σούπερ μάρκετ και βαριέμαι. Κάνει και ένα κρύο!!!
5. Ο Θ. και η Ν. είπαν ότι θα έρθουν για μπιρίμπα. Τι μεζεδάκια να ετοιμάσω?
6. Δεν με βλέπω να ψωνίζω τίποτε φέτος στις εκπτώσεις, αχ βαχ!
Εάν κάποιος φίλος blogger δεν έχει παίξει ή θέλει να ξαναπαίξει, πολύ θα χαρώ να πάρει τα δύο βραβεία!

Να και ένα βραβείο που πήρα παλιότερα από τις αγαπημένες φίλες Tante Kiki, Mari Plateau, Ελπινίκη και Ελενα!
Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ από καρδιάς!

Και ένα υπέροχο βραβείο φιλίας, που μου χάρισε η αγαπημένη μου Ροδούλα, που αυτόν τον καιρό περνάει δύσκολες στιγμές!
Στιγμές που στιγματίζει ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου, που τις έχω ζήσει και ξέρω πόσο πολύ πονάνε!
Ροδούλα μου σε ευχαριστώ, σ’ αγαπώ πολύ!

Τέλος θα ήθελα να σας δείξω τα υπέροχα δωράκια που μου έστειλε το πολυαγαπημένο μου Ελενάκι, από το πανέμορφο blog Έτσι …. χωρίς πρόγραμμα, και με γέμισε πολλήηηηη χαρά!!!
Βαλσαμάκι για τα χείλη που σκάνε τον χειμώνα (δεν σας λέω τίποτα …. μοσχοβολάει τριαντάφυλλο!!!!), κρεμούλα για την μουρίτσα μου, και απίθανα σαπουνάκια.
Όλα φτιαγμένα από την ίδια την Ελένη, με τα χρυσά της τα χεράκια!
Τα συνόδευε μια υπέροχη κάρτα-ακουαρέλα, που εννοείται είχε ζωγραφίσει η ίδια η Ελένη!
Ελενάκι μου πολλά πολλά ευχαριστώ για τα δωράκια σου!

Αυτάααααα!!!
Ελπίζω να τα είπα και να τα έδειξα όλα και να μην ξέχασα τίποτα!
Να έχετε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

Monday, 22 November 2010

Ενα βραβείο, ένα δώρο, ένα παιχνίδι και ένα ... μεζεδάκι

Από τις αγαπημένες μας φίλες Εφη και Λίνα, πήραμε ένα πανέμορφο βραβείο!
Τις ευχαριστούμε από καρδιάς!!!
Το χαρίζουμε με την σειρά μας σε όλες τις μπλογκομανούλες!

Το blog της ταλαντούχας φίλης Ρένας, συμπλήρωσε ένα χρόνο στην μπλογκογειτονιά μας και χάρισε σε όλους τους φίλους αυτό το υπέροχο δώρο!!
Ευχόμαστε να απολαμβάνουμε για πολλά χρόνια ακόμα τις δημιουργίες της Ρένας μέσα από το πανέμορφο blog της!

Η Έφη μας κάλεσε να πάρουμε μέρος στο παιχνίδι TO BLOG OR NOT TO BLOG, αναφέροντας 5 θετικά και 5 αρνητικά του blogging.
Χμμμμμ…. για να δούμε!!!
5 θετικά
1)Κοινότυπο, αλλά ειλικρινές!! Μας αρέσει το blogging γιατί μέσα από αυτό επικοινωνούμε καθημερινά και απολαμβάνουμε την παρέα με όλους εσάς, που έχετε γίνει πια το αγαπημένο μας παρεάκι!
2)Μας αρέσει που μέσα από το blogging μπορούμε και μοιραζόμαστε μαζί σας αυτά τα λίγα που ξέρουμε πάνω στην μαγειρική, που όλες αγαπάμε.
Καμιά μας δεν είναι επαγγελματίας, αλλά αυτό που μοιραζόμαστε μαζί σας γίνεται πάντα με αγάπη και από καρδιάς!
3)Είναι πολύ όμορφο που με αρκετούς φίλους bloggers έχουμε γνωριστεί και το «απρόσωπο» nick ή όνομα, έχει πάρει μορφή!
Ελπίζουμε στο μέλλον να γνωριστούμε με ακόμα περισσότερους.
4)Απολαμβάνουμε όλες τις γνώσεις και ιδέες που απλόχερα μοιράζεστε μαζί μας!
5)Χαιρόμαστε τόσο πολύ για όλα τα mails που λαμβάνουμε από φίλους που μας διαβάζουν και τα τόσα επαινετικά τους σχόλια.
Νοιώθουμε πως κάτι προσφέρουμε κι εμείς με τον δικό μας τρόπο.
Εντάξει, με το ζόρι συγκρατούμε την Μαρία να μην ανέβει στο καλάμι της, αλλά όλες οι υπόλοιπες είμαστε σεμνές χα χα χαα!!!
…. και 5 αρνητικά
Δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε αρνητικά και ούτε υπάρχουν πολλά αρνητικά στο blogging πιστεύουμε!
Η λεκτική επαλήθευση που οι περισσότεροι αναφέρατε είναι αυτό που μας ενοχλεί περισσότερο.
Όχι για κανέναν άλλον λόγο, αλλά επειδή μας εμποδίζει ή καθυστερεί από το να επικοινωνήσουμε με τους φίλους bloggers.
Βγάλτε την βρε παιδιά να πάει στο καλό!!
Τίποτα απολύτως δεν προσφέρει!
Ένα άλλο που μας ενοχλεί, είναι οι τεράστιες φωτογραφίες και οι πολύ «βαριές» σελίδες, που μας δυσκολεύουν πολύ μέχρι να «γεμίσουν».
Κατά τα άλλα…. όλα καλά;-)
Με την σειρά μας καλούμε όλους τους φίλους bloggers που θέλουν να πάρουν μέρος, να μας πουν τι τους ευχαριστεί και τι όχι στο blogging!

Κι επειδή σας ζαλίσαμε με όλα αυτά, περάστε στον μπουφέ για ένα ουζάκι κι ένα μικρό μεζεδάκι.
Τυρομπαλάκια γεμιστά με …. ότι εσείς θέλετε!
Για να τα φτιάξουμε θα χρειαστούμε
200 γρ. κριμ τσιζ ( π.χ φιλαδέλφεια)
2 κουταλιές κοτατζ τσιζ
τριμμένο φιστίκι Αιγινης ανάλατο
την … φαντασία μας!!
Τα φτιάχνουμε
Αφού αφήσουμε λίγη ώρα το κριμ τσιζ σε θερμοκρασία δωματίου να μαλακώσει, το αναμειγνύουμε με το κότατζ τσιζ.
Βρέχοντας και σκουπίζοντας κατά διαστήματα τα χέρια μας, γιατί το μείγμα βέβαια κολλάει, πλάθουμε μπαλάκια τα οποία γεμίζουμε με ότι εμείς θέλουμε π.χ μια ελίτσα γεμιστή με πιπεριά, μια γαριδούλα βρασμένη, κομματάκια ζαμπόν, κριτσανιστό bacon – φαντασία να έχουμε.
Βάζουμε τα τυρομπαλάκια στο ψυγείο για περισσότερο από μια ώρα, για να σφίξουν. Τα βγάζουμε και τα κυλάμε στο τριμμένο φιστίκι .
Ξανά στο ψυγείο μέχρι την ώρα που θα τα σερβίρουμε.
Καλή βδομάδα ευχόμαστε σε όλους!

Sunday, 11 July 2010

Βραβεία από φίλους

Ενα σωρό βραβεία μαζέψαμε από φίλους αγαπημένους, και τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς.
Δεν είχαμε προλάβει μέχρι τώρα να τα αναρτήσουμε, και ζητούμε συγγνώμη για αυτό, αλλά πλέον ήρθε η ώρα τους!
Ενα υπέροχο βραβείο πήραμε από τις φίλες μας Μάρη και PotpouriΑλλα τρία βραβεία μας έδωσε η γλυκιά Μάρη!Και τέλος βραβείο Χαμόγελου και Θετικής ενέργειας από την χρυσοχέρα Ελευθερία και τα "νόστιμα" κορίτσια του "Γλυκό από σπίτι".Ευχαριστούμε πολύ τις φίλες που μας τα χάρισαν για την τιμή που μας έκαναν!!
Με την σειρά μας, τα χαρίζουμε σε όλους εσάς τους φίλους bloggers, που είσαστε το καθημερινό μας παρεάκι και που η παρουσία σας μας ομορφαίνει την μέρα!
Να έχετε μιαν όμορφη Κυριακή!!

Saturday, 27 February 2010

Δυο ακόμη βραβεία!!

Εδώ και μερικές μέρες έχουμε αναρτήσει στο blog μας δυο ακόμη βραβεία που μας χάρισαν 3 αγαπημένες φίλες bloggers.
Δεν είχαμε προλάβει να βάλουμε σχετική ανάρτηση, αλλά είναι τόσο όμορφα και τα δύο, που θέλουμε να σας τα δείξουμε και να τις ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας!

Αυτό είναι το βραβείο από την Μαριλένα μας και το γλυκό Ραφάκι.Δεν είναι πανέμορφο??
Αυτό που το κάνει πολύ ιδιαίτερο, είναι ότι το έχει φτιάξει το ίδιο το Ραφάκι πάνω στην άμμο.
Μια … ερωτοχτυπημένη καρδούλα και οι πατουσίτσες της Ραφαηλίας πάνω στην άμμο!!!
Μαριλένα και Ραφαηλία, ευχαριστούμε πολύ πολύ γι αυτό το υπέροχο δώρο, που θα στολίζει από εδώ και στο εξής το blog μας.Το δεύτερο βραβείο είναι από την γλυκιά Εβελίνα.Όπου όπως θα διαπιστώσετε, εκτός από πανέξυπνες, καλονοικοκυρές, καταπληκτικές σύζυγοι και μητέρες, είμαστε ΚΑΙ κούκλες!
You are a doll μας λέει η Εβελίνα, γι αυτό πήραν τα μυαλά μας αέρα;-)
Εβελίνα μας σε ευχαριστούμε από καρδιάς για το πανέμορφο βραβειο!!Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο ευχόμαστε σε όλους σας φίλοι μας!!

Wednesday, 13 January 2010

Βραβείο Αγάπης για το Παιδί

Ένα ακόμη βραβείο μας χάρισε η καινούρια μας φίλη, η Adriana από το Βιβλίο Μαγειρικής, και την ευχαριστούμε από καρδιάς γι αυτό το πολύ γλυκό και τρυφερό βραβείο!
Το βραβείο ξεκίνησε από το Χαμομηλάκι, ένα ιστολόγιο με θέμα το Παιδί και την προστασία του.

Οι κανόνες απονομής του Βραβείου Αγάπης για το Παιδί είναι οι εξής:
Το ιστολόγιο να έχει θέμα το Παιδί και ότι αφορά Αυτό.
Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου να έχει αναδείξει μια πράξη, ένα γεγονός υποστήριξης των παιδιών.
Το ιστολόγιο να προβάλει την Αγάπη ως το μόνο μέσο για την καλυτέρευση του κόσμου που ζούμε.
Να τοποθετήσουν οι αποδέκτες το βραβείο στο blog τους
Να το χαρίσουν επίσης σε άλλες ιστοσελίδες που ασχολούνται με το Παιδί.
Να βάλουν συνδέσμους στα ιστολόγια που θα το χαρίσουν.
Να το ανακοινώσουν στα blogs που το χάρισαν.

Το ιστολόγιο μας βέβαια μαγειρικό είναι, δεν έχει να κάνει άμεσα με το Παιδί.
Όμως θεωρούμε ότι και η μαγειρική είναι μια πράξη αγάπης και προσφοράς και ότι ίσως έμμεσα τελικά αφορά και το Παιδί.

Με τη σειρά μας θα θέλαμε να χαρίσουμε το βραβείο αυτό:
Σε 4 δασκάλους που με πολλή αγάπη διαπλάθουν παιδικούς χαρακτήρες
Την αγαπημένη μας Marian
Τον γλυκύτατο Κώστα Ματζίρη
Την έξω καρδιά κυρά Δασκάλα, την Αγγελικούλα
Την γλυκύτατη cook, την μπισκοτένια μας
Σε πέντε πολύ τρυφερές μανούλες
Την αγαπημένη μας Μαριλένα
Το Ελενάκι για να στολίσει το καινούριο της ιστολόγιο
Την γλυκιά μανούλα από την Κομοτηνή
Την Βίκυ την Μαμά
Την Γλαρένια που με πολλή αγάπη μεγαλώνει τα γλαρόπουλά της
Και τέλος σε ένα τσαχπίνικο και πολύ γλυκό παιδί, στο απίθανο Ραφάκι!!

Ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας, όλα τα παιδάκια του κόσμου να είναι πάντα καλά, πάντα ευτυχισμένα, και για όλα να υπάρχει πάντα μια ζεστή αγκαλιά μέσα στην οποία θα νοιώθουν σιγουριά και ασφάλεια.

Thursday, 7 January 2010

Ενα ηλιόλουστο βραβείο

Ένα ηλιόλουστο, πανέμορφο, ζεστό βραβείο πήραμε από τις αγαπημένες μας φίλες Elen, Pandora, Betty, Πουαντερί, Ασπα, cook, Αστερόλιλα (Λίλα και Μαράκι),Marian, τα Αστρο-συμμοριτάκια, από το νόστιμο Βιβλίο Μαγειρικής, που τώρα ανακαλύψαμε και από το φωτεινό Μονοπάτι μας!!
Τους ευχαριστούμε όλους μέσα από την καρδιά μας, για την τιμή που μας κάνανε.

Σύμφωνα με τους όρους του βραβείου, θα πρέπει όσοι το παραλάβουν:
Να τοποθετήσουν το βραβείο στο blog τους
Να το χαρίσουν επίσης σε άλλους 12 blogers της επιλογής τους.
Να βάλουν λίνκ στα ονόματα των blogers που θα το χαρίσουν.
Να το ανακοινώσουν στο blog των οποίων το χάρισαν.

Το να επιλέξουμε 12 μόνο blogs ήταν και το δυσκολότερο για μας, μιας και όλοι είστε το ίδιο πολύτιμοι κι αγαπημένοι.
Προσπαθήσαμε λοιπόν να επιλέξουμε blogs που δεν το έχουν ίσως παραλάβει ακόμη, και πιστεύουμε ότι κι αυτά με την σειρά τους θα το … ανακυκλώσουν σωστά, έτσι ώστε το ηλιόλουστο βραβείο να φτάσει σε όλα τα blogs!

Δίνουμε λοιπόν το βραβείο:
Στην αγαπημένη μας Marian, για τα υπέροχα «σεντόνια» που μας κεντάει
Στο Μαριλενάκι μας, φίλη καρδιάς
Στην Una Cucina του φίλου μας του Γιώργου!
Στα Apotypomata της δικιάς μας Ζαμπίας
Στο Elenaki από το Aroma Cooking και σε όλα τα κορίτσια του Aroma
Στον καλό μας φίλο Αντώνη
Στην χρυσοχέρα Δημιουργία
Στην ταλαντούχα Δήμητρα και τα Μανιτάρια της!
Στην αγαπημένη μας συγγραφέα και φίλη Μαρία Τζιρίτα
Στην πάντα δημιουργική Βίκυ
Στον «ταξιδιάρη» Φοίβο
Στην πάντα ευρηματική Γλαρένια

Θα θέλαμε τέλος να ευχηθούμε Χρόνια πολλά και καλά στις Ιωάννες και τους Γιάννηδες που σήμερα γιορτάζουν!
Πολλές ευχές από καρδιάς!

Thursday, 3 September 2009

Σαρδέλες ξυδο-ριγανάτες

Είναι μια πρόταση για όσους αγαπούν τις πικάντικες θαλασσινές νοστιμιές. Μπορείτε να τις απολαύσετε σαν μεζεδάκι αλλά και σαν κανονικό γεύμα μαζί με μια χωριάτικη σαλάτα. Τις ποσότητες θα τις υπολογίσετε σύμφωνα με το μέγεθος του τηγανιού
που θα χρησιμοποιήσετε
Χρειαζόμαστε:
Σαρδέλες
Ξύδι
Ελαιόλαδο
Σκόρδο
Αλάτι
Πιπέρι
Ένα τηγάνι που δεν κολλάει
Φτιάχνουμε τις σαρδελίτσες:
Καθαρίζουμε καλά τα ψάρια, τα πλένουμε και τ’ αφήνουμε λίγο να στραγγίξουν. Ζεσταίνουμε καλά σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ελαιόλαδο και ρίχνουμε μερικές σκελίδες ψιλοκομμένο σκόρδο. Μόλις το φέρουμε δυο – τρείς βόλτες στο τηγάνι βάζουμε και τις σαρδέλες την μια δίπλα στην άλλη, σε μια σειράκαι ρίχνουμε αρκετό ξύδι, λίγο αλάτι, αρκετούτσικο πιπέρι , ρίγανη, σκεπάζουμε το τηγάνι μ’ ένα καπάκι και μαγειρεύουμε για κανένα δεκάλεπτο.
Κουνάμε αρκετές φορές το τηγάνι πέρα – δώθε για να μην μας κολλήσουν τα ψάρια. Με δύο κουτάλια τα γυρίζουμε μια φορά, προσεκτικά για να μην μας λιώσουν. Δοκιμάζουμε όταν κοντεύουν να γίνουν και αν χρειαστεί, προσθέτουμε και άλλο ξύδι – αλάτι – πιπέρι ή ρίγανη, μέχρι να γίνουν όσο πικάντικα θέλουμε.
Σερβίρουμε σ’ ένα πιάτο ρίχνοντας από πάνω αρκετό από το λαδάκι του τηγανιού και αρχίζουμε ...... τις βουτιές με φρέσκο ψωμάκι !!!!!!!!!!!

Και κάτι ακόμα!!
Από την αγαπημένη μας φίλη Lila πήραμε πριν λίγες μέρες ένα ακόμη βραβείο, το βραβείο Smart blogger!!Την ευχαριστούμε πάρα πολύ και της ευχόμαστε από καρδιάς τα καλύτερα!!
Δεν ξέρουμε σε πόσους bloggers πρέπει να το δώσουμε, αλλά και δεν μας νοιάζει.
Πλέον δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε κανέναν σας, μας είστε όλοι το ίδιο αγαπημένοι, το ίδιο πολύτιμοι!
Eίστε τόσοι πολλοί, που θα σας κουράσουμε αν γράψουμε τα ονόματα όλων σας.
Είστε το καθημερινό παρεάκι μας, είστε πια "δικοί" μας άνθρωποι.
Θα χαρούμε πολύ όλοι οι φίλοι bloggers,να αναρτήσετε το μπανεράκι στο blog σας, αφιερωμένο με πολύ αγάπη από εμάς, σε όλους εσάς τους φίλους μας με τα πανέξυπνα και πανέμορφα blogs!!

Saturday, 1 August 2009

I Love Your Blog

Ενα ακόμα βραβείο πήραμε από τον καλό μας φίλο Αντώνη και την αγαπημένη μας Ειρήνη!
Επίσης από την γλυκιά Ανεμώνη!
Ενα βραβείο καρδιάς!!
Τους ευχαριστούμε για την αγάπη τους από καρδιάς.
Το όμορφο είναι, ότι δεν υπάρχει κανένας περιορισμός, σε πόσους blogger θα το προσφέρουμε!
Αφιερωμένο λοιπόν σε όλους εσάς τους φίλους bloggers, που καθημερινά μας ομορφαίνετε την μέρα μας, με ένα σχόλιό σας, μια καλημέρα, μια "καλή βδομάδα", που μας ομορφαίνετε την μέρα μας με την αγάπη σας!!
Ελπίζω τα ονόματα όλων όσων θα θέλαμε να μοιραστούμε το βραβείο να φαίνονται στα favourite links μας, αν κάποιο έχουμε ξεχάσει, παράλειψή μας, συγχωρέστε μας.
Είσαστε στα favourite links μας, γιατί WE LOVE YOUR BLOG!!!!!!

Monday, 22 June 2009

Ενα αξιαγάπητο blog

Ένα ακόμη βραβείο πήραμε από τις φίλες μας Χρύσα, Ανεμώνη, Εύα, Βίκυ, Πουαντερί, Δημιουργία, Marian, Αγγελική, Betty, Dorothy, Luna αλλά και από τις Αγγελική Ν,Lila, Ξανθή και Λίνα που θέλησαν να το μοιραστούν με όλους τους φίλους bloggers.
Το βραβείο για το πιο αξιαγάπητο blog!!
Τις ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!!!
Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το link στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε γι΄ αυτό το βραβείο.
Θεωρούμε όλα το blogs των φίλων μας, το ένα πιο αξιαγάπητο από το άλλο!!!
Για μας, το έχoυμε ξαναπεί, όλοι το ίδιο αγαπημένοι είστε.
Τηρώντας όμως τους κανόνες, και προσπαθώντας να το δώσουμε σε φίλους bloggers που πιθανόν δεν το έχουν λάβει μέχρι αυτή τη στιγμή, δίνουμε το βραβείο με την σειρά μας στους:
1) Μαριλένα και την Ισημερία της
2) Marian την αγαπημένη μας φιλενάδα
3) Matrigaki, το αγαπημένο μας
4) Peter τον Καλοφαγά
5) Δήμητρα και τα Μανιτάρια της
6) Ειρήνη, για την καλή της την παρέα
7) Cook the Book, την μπισκοτένια μας
8) Μαρία Τζιρίτα, την φιλενάδα μας
9) Παναγιώτη τον homemade
10) Elen και τα κουζινοσκαλίσματά της
11) Betty και την πεντανόστιμη κουζίνα της
12) Γιώργο Varvaki, τον γλυκύτατο
13) Φοίβο τον ταξιδιάρη
14) )Όλγα και Κωνσταντίνο από το Headlight, και
15) στο γλυκύτατο Ραφάκι με το αξιαγάπητο blog του.
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!!

Tuesday, 2 June 2009

Βραβείο Φαντασίας

Το βραβείο Φαντασίας πήραμε σήμερα κι εμείς και μάλιστα από δυο φίλες.
Την Lila και την Αγγελική.
Τις ευχαριστούμε και τις δυο από καρδιάς και τους ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο δημιουργικές και δραστήριες όσο είναι!!
Το βραβείο λέει:
Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα;
Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers
.
5 λόγους λοιπόν για τους οποίους μας αρέσει η μαγειρική
1) Η μαγειρική για μας είναι τέχνη, φαντασία, μεράκι, και ποτέ αγγαρεία!
2) Η μαγειρική είναι αγάπη για τους δικούς μας ανθρώπους, την οικογένεια αλλά και τους φίλους μας.
3) Η μαγειρική είναι η χαρά του να βλέπεις το δημιούργημά σου ολοκληρωμένο και πετυχημένο.
4) Η μαγειρική είναι αγχολυτική….. ναι … ναι… σας διαβεβαιώνουμε!!
5) Η μαγειρική είναι η χαρά του να ανακαλύπτεις νέες συνταγές ή να αυτοσχεδιάζεις δημιουργώντας νέες δικές σου.
6) Η μαγειρική είναι …… μόνο 5 έχουμε?? Θα μπορούσαμε να σας πούμε άλλους 55 λόγους, αλλά σταματάμε.
Τώρα πρέπει να δώσουμε σε άλλους 5 το βραβείο αυτό.
Δύσκολη η επιλογή και πάρα πολλοί οι «δημιουργικοί» φίλοι μας.
Ευτυχώς οι περισσότεροι έχουν πάρει το βραβείο ήδη, οπότε το δίνουμε σε ......
2 δασκάλους, γιατί τι πιο δημιουργικό από το να διαπλάθεις και μάλιστα σωστά παιδικές ψυχές?? Στην φίλη μας την Marian λοιπόν και στον Ματζίρη Κώστα
2 μαγειρισσούλες «νόστιμες» και δημιουργικές, την Elen και την Betty
και τέλος στην φίλη μας την Μαριλένα που ξέρει να δημιουργεί αγάπη και φροντίδα για τους αγαπημένους της, με άπειρη φαντασία.
UPDATE 1:Η φίλη μας η Betty μας ανταπέδωσε το βραβείο. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τιμή που μας έκανε!!
UPDATE 2: Και η φίλη μας η Marian μας ανταπέδωσε το βραβείο!! Τι να πούμε?? Ευχαριστούμε πολύ και την γλυκιά Marian για την τιμή!
UPDATE 3: Το ίδιο βραβείο μας δίνει και ο Σκρουτζάκος μας!! Τον ευχαριστούμε πολύ πολύ!
UPDATE 4: Το βραβείο μας έδωσε και το Matrigaki μας!! Ευχαριστούμε το Μαράκι μας από καρδιάς!!

Thursday, 22 January 2009

Το βραβείο μας!!!!!!!

Ενα πολύ όμορφο βραβείο πήραμε κι εμείς από την γλυκιά μας Κατερίνα, την Δημιουργία μας. Το θεωρούμε πολύτιμο, γιατί είναι ένα βραβείο φιλίας και αγάπης, πράγμα που το κάνει μοναδικό.
Σ' ευχαριστούμε Κατερίνα από καρδιάς, και σένα και όλους τους φίλους μας, που μέσα σε 2 μόνο μήνες μας αγκάλιασαν τόσο πολύ ζεστά.
Ευχόμαστε αυτό το βραβείο να αναπαράγει περισσότερες φιλίες, περισσότερες ζεστές ανθρώπινες σχέσεις, ακόμη και μέσα από κάτι τόσο ψυχρό, όσο η οθόνη του υπολογιστή μας.Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.
Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»

Proximidade is described as follows: 'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.

As I have to choose only eight, the Proximidade Award goes to:

Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου στους:

Μαρία Τζιρίτα, το αγαπημένο μας Μαράκι!!
Μαριλένα, την γλυκιά κι αγαπημένη φιλεναδίτσα μας!
Peter, τον καλοφαγά που ζει στον Καναδά και λατρεύει την Ελλάδα!
Ζαχαρούλα, την Ζαχαρένια μας!
cook την πεντανόστιμη μπισκοτένια μας!
στα δυο γλυκά και πάντα ερωτευμένα τρελοτουριστάκια!
Ζαμπία, φίλη από παλιά, αγαπημένη!!
Marian,που ξέρει να μιλάει την γλώσσα της καρδιάς και να την διδάσκει στους μαθητές της!Ευχόμαστε το ίδιο βραβείο να μπορούσαμε να δώσουμε σε όλους σας, ακόμα και σ' αυτούς που ήδη το έχετε πάρει, γιατί όλοι είσαστε για μας το ίδιο αγαπημένοι και πολύτιμοι.
Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Κατερινάκι που μας τίμησε.

UPDATE:
Κι άλλο ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Luna, που μας τίμησε με το ίδιο βραβείο.
Luna σε ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε σε σένα και στην οικογένειά σου τα καλύτερα!!

Και .... ξανά UPDATE:
Ενα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ στον Homemade, που εκτός του να μας ταξιδεύει μουσικά, μας χάρισε κι αυτός το ίδιο βραβείο.
Σε ευχαριστούμε από καρδιάς!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...