Tuesday 2 June 2009

Βραβείο Φαντασίας

Το βραβείο Φαντασίας πήραμε σήμερα κι εμείς και μάλιστα από δυο φίλες.
Την Lila και την Αγγελική.
Τις ευχαριστούμε και τις δυο από καρδιάς και τους ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο δημιουργικές και δραστήριες όσο είναι!!
Το βραβείο λέει:
Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα;
Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers
.
5 λόγους λοιπόν για τους οποίους μας αρέσει η μαγειρική
1) Η μαγειρική για μας είναι τέχνη, φαντασία, μεράκι, και ποτέ αγγαρεία!
2) Η μαγειρική είναι αγάπη για τους δικούς μας ανθρώπους, την οικογένεια αλλά και τους φίλους μας.
3) Η μαγειρική είναι η χαρά του να βλέπεις το δημιούργημά σου ολοκληρωμένο και πετυχημένο.
4) Η μαγειρική είναι αγχολυτική….. ναι … ναι… σας διαβεβαιώνουμε!!
5) Η μαγειρική είναι η χαρά του να ανακαλύπτεις νέες συνταγές ή να αυτοσχεδιάζεις δημιουργώντας νέες δικές σου.
6) Η μαγειρική είναι …… μόνο 5 έχουμε?? Θα μπορούσαμε να σας πούμε άλλους 55 λόγους, αλλά σταματάμε.
Τώρα πρέπει να δώσουμε σε άλλους 5 το βραβείο αυτό.
Δύσκολη η επιλογή και πάρα πολλοί οι «δημιουργικοί» φίλοι μας.
Ευτυχώς οι περισσότεροι έχουν πάρει το βραβείο ήδη, οπότε το δίνουμε σε ......
2 δασκάλους, γιατί τι πιο δημιουργικό από το να διαπλάθεις και μάλιστα σωστά παιδικές ψυχές?? Στην φίλη μας την Marian λοιπόν και στον Ματζίρη Κώστα
2 μαγειρισσούλες «νόστιμες» και δημιουργικές, την Elen και την Betty
και τέλος στην φίλη μας την Μαριλένα που ξέρει να δημιουργεί αγάπη και φροντίδα για τους αγαπημένους της, με άπειρη φαντασία.
UPDATE 1:Η φίλη μας η Betty μας ανταπέδωσε το βραβείο. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τιμή που μας έκανε!!
UPDATE 2: Και η φίλη μας η Marian μας ανταπέδωσε το βραβείο!! Τι να πούμε?? Ευχαριστούμε πολύ και την γλυκιά Marian για την τιμή!
UPDATE 3: Το ίδιο βραβείο μας δίνει και ο Σκρουτζάκος μας!! Τον ευχαριστούμε πολύ πολύ!
UPDATE 4: Το βραβείο μας έδωσε και το Matrigaki μας!! Ευχαριστούμε το Μαράκι μας από καρδιάς!!

39 comments:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα, πάντοτε να μας χαρίζεται όμορφες στιγμές με τις συνταγές σας με αστείρευτη φαντασία και μεράκι

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ σε ευχαριστούμε πολύ, πολλά συγχαρητήρια και σε σένα για το βραβείο σου και τις νοστιμιές που μας ετοιμάζεις:))

Phivos Nicolaides said...

Τα συγχαρητήρια μας για τη βράβευση!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου σε ευχαριστούμε πολύ:))

Z. said...

Ωωωωω!
Ευχαριστούμε πολύ πολύ, και βέβαια πολλά συγχαρητήτρια σε όλους όσοι το πήραν ήδη!
Έλενα, Μαρία, Αμαλία τώρα πρέπει να κάνουμε καλή διαχείρηση της τιμής που μας επιφύλαξαν και να αυξήσουμε τη φαντασία μας στις επόμενες δημιουργίες μας...:)

kiki said...

Μπράβο κόρες!

elen said...

Συγχαρητήρια κορίτσια μπράβο!!!!!Πάντα να είστε καλά και με τις φανταστικές σας συνταγές να νοστιμίζετε τη ζωή μας. Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε να μου δώσετε και μένα αυτό το βραβείο. Με συγκινείτε.Πολλά πολλά φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπάκι μου τώρα θα δεις!! Θα αφήσω την ήδη καλπάζουσα φαντασία μου να οργιάσει τελειώς χα χα χα!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους, όσους πήραν ή δεν πήραν το βραβείο, όλοι το ίδιο δημιουργικοί είμαστε, στον τομέα του ο καθένας!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα ευχαριστούμε πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου εμείς σε ευχαριστούμε για την φιλία σου και τις πεντανόστιμες συνταγές σου!
Να είσαι καλά!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Δικαιωματικά αλλά και αξιοκρατικά το αξίζετε.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria Tzirita said...

Σας αξίζει και με το παραπάνω! Είστε μοναδικές και ανεπανάληπτες! Φιλιά και στις δυό σας!

mia maria said...

Τώρα τι να πούμε σε σας βρε κορίτσια! Συγχαρητήρια για το βραβείο σας! Ήθελα και εγώ να σας δώσω αλλά με πρόλαβε η Lila!ΜΠΟΥ ΧΟΥ ΧΟΥ!

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου, σε ευχαριστούμε πολύ καλή μου!
Να είσαι πάντα καλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι μου σιγά τις μοναδικές και ανεπανάληπτες χα χα χα!
Οχι τίποτε άλλο, αλλά δεν μπορώ να κατεβάσω την Μαρία από το καλάμι που ανεβαίνει κάθε φορά που ακούει τέτοια:PPP
Φιλάκια πολλά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama μου κι εμείς δεν ξέραμε που να το πρωτοδώσουμε, γιατί για μας όλοι το ίδιο ακριβώς είστε!!
Το ίδιο αγαπημένοι και το ίδιο δημιουργικοί και εξαιρετικοί.
Μην σκας λοιπόν, ούτε παρεξηγήσεις υπάρχουν σε αυτά ούτε στεναχώριες.
Φιλιά πολλά:))

lila said...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Να είστε καλά και να συνεχίσετε την φανταστικές δημιουργίες σας!
Τα συγχαρητήρια μου,για το διπλό βραβείο!
Πολλά φιλιά

Μαριλένα said...

αχ, κόρες αγαπημενες, ευχαριστώ τόοοσο πολύ :))

χίλια μπράβο για το βραβείο σας, με τα χίλια το αξίζετε, γιατί αυτή η ζεστή γωνιά που με τόση αγάπη και χαμόγελο έχετε φτιάξει, σημαίνει πολλά για μας!
νομιζω, ξερετε καλά, πως δεν ερχόμαστε μόνο για τις συνταγες, έτσι δεν ειναι; :)))

φιλιά πολλά
κι ευχαριστώ ξανά!

Betty's Cuisine said...

Εννοείται βέβαια πως αν κάποιος αξίζει βραβείο δημιουργικότητας αυτές είστε εσείς. Μπράβο και πάλι μπράβο πάντα τέτοια και πάντα να μας εμπνέετε με τις καταπληκτικές δημιουργίες σας!
Υ.Γ. Και μόνο που με αναφέρατε είναι τιμή! Ευχαριστώ...

Olga said...

Νάμαι κι' εγώ!Κορίτσια συγχαρητήρια!! Το αξίζετε...Φιλιά!

Maria B. said...

Ευχαριστούμε !!!! ευχαριστούμε !!!
Λίλα και Αγγελικούλα, τι είναι αυτό που μας κάνατε ! πανω που είχαμε αφήσει για λίγο το καλάμι μας αντε φτου και απο την αρχή !!!!

Εγω πάντως Ελενάκι σου το λέω, ΔΕΝ πρόκειται να κατέβω απο το καλάμι !!!!!! χιχιιχιχιχι

ευχαριστούμε και όλους τους φίλους μας που μας επισκέπτονται καθημερινά και δημιουργούν μαζί μας αυτην την όμορφή παρέα που υπάρχει στις ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!

φιλάκια πολλά - πολλά !!!

Συγχαρητήρια και στην υπέροχη δασκάλα και γλυκύτατη μας Μαριαν, στον υπέροχο δάσκαλο κ. Κώστα Ματζίρη, στην καλή μας και δημιουργική Elen, την πολύ νόστιμη, οπως λέει και η Ελενα, Βetty μας, και την πολύ καλή μας φίλη Μαριλένα που είναι πάντα δίπλα μας.

καλό σας βράδυ και όνειρα γλυκά !!!
όσο για μένα? το καλάμι θα το βάλω δίπλα στο μαξιλάρι μου για να το βρω αμέσως το πρωί!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Lila μου εμείς σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας έκανες!!
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένααααα!!! Θέλεις να με κάνεις να βάλω τα κλάματα βραδιάτικα, έτσι?? χα χα χαα!!
Σε ευχαριστούμε τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια και την φιλία σου!!

ΥΓ. Κι εγώ που νόμιζα ότι ερχόσουν εδώ για το Ιταλοπαστίτσιο μου:P

ΕΛΕΝΑ said...

Betty μου δικιά μας η τιμή που σε έχουμε στην παρέα μας!
Σε ευχαριστούμε πολύ γι αυτό!!
Να είσαι πάντα καλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγάκι που είσαι κοπέλα μου?? Μας έλειψες, όλα καλά??
Σε ευχαριστούμε πολύ!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία, ξεκαβάλα το καλάμι, με κάνεις ρεζίλι στους ανθρώπους:PPP

eirini said...

Κορίτσια φαίνεται πόσο αγαπάτε την μαγειρική!!! Όλες σας οι συνταγές πέρα από πεντανόστιμες, είναι παρουσιασμένες και με πολύ αγάπη!
Καλημέρα και πολλά φιλιά!!!

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Έλενα & Μαρία σας συγχαίρω όχι μόνο για το εξαίσιο ιστολόγιό σας και τις λαχταριστές συνταγές σας μα και για την αμεσότητα και ζωντάνια που σας διακρίνει με τους φίλους και αναγνώστες σας. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνατε!

Λίνα said...

Κορίτσια συγχαρητήρια. Εύχομαι υγεία και δημιουργικότητα.

Vana said...

Κορίτσια συγχαρητήρια!
Το αξίζετε για όλα όσα μοιράζεστε μαζί μας!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
Πολλά φιλιά κι από εμάς:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Κωστή δικιά μας η τιμή που σε έχουμε στην παρέα μας!
Να είσαι πάντα καλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίνα μου συγχαρητήρια πολλά και σε σας!! Εύχομαι ότι το καλύτερο!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βανούλα ευχαριστούμεεεεε!!!
Φιλάκια!!!

Amali said...

Λοιπόν αν και καθυστερημένα να ευχαριστήσω και εγώ για αυτό το βραβείο αν και νομίζω ότι κατά 99% πηγαίνει στα άλλα τα κορίτσια!!!!
Βέβαια μετά από κάθε βραβείο ο πήχης ανεβαίνει πολύ ψηλά και δημιουργεί κίνητρα για όλο και πιο ψηλά ανεβάσματα...
Τώρα να δείτε φαντασία λοιπόν
πολλά φιλιά
Αμαλία

Αγγελικη Ν said...

Τα λόγια είναι περιττά! Μπράβο κορίτσα! Το αξίζετε!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα, επιστράτευσε την φαντασία σου και άσε τους μαθηματικούς υπολογισμούς και τα ποσοστά!! Το ποσοστό είναι ένα και κοινό:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

Matriga said...

Κορίτσια το αξίζετε με το παραπάνο το βραβείο σας! Μπράβο σε όλες σας xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...