Friday 19 June 2009

Καλαμάρια γεμιστά με φέτα

Το μεζεδάκι αυτό έμαθα να το φτιάχνω από ένα ουζερί που δούλευα εδώ στη Χαλκίδα τα χρόνια της αθωότητας και μου άρεσε πάρα πολύ.
Αν μάλιστα μπορείτε να το απολαύσετε ψημένο στα κάρβουνα, είστε πολύ τυχεροί!!!
Χρειαζόμαστε
Καλαμάρια ή θράψαλα (κατά προτίμηση μεγαλούτσικα)
Τυρί φέτα
Πιπεριά πράσινη
δυόσμο
Ντομάτα
Μουστάρδα
Λάδι, πιπέρι
2 σφηνάκια τσίπουρο
Το φτιάχνουμε
Κόβουμε τη ντομάτα, και την πιπεριά σε κυβάκια και τα ανακατεύουμε όλα μαζί σε μία λεκάνη με την τριμμένη φέτα, το τσίπουρο, την μουστάρδα, το λάδι και το πιπέρι.Πλένουμε τα καλαμάρια καθαρίζοντας το εσωτερικό τους πολύ καλά. Με ένα κουτάλι τα γεμίζουμε με προσοχή όχι περισσότερο από τα ¾ τους, γιατί θα μας ανοίξουν και θα χυθεί η γέμιση όπως σε ένα από τα δικά μου.
Κλείνουμε με οδοντογλυφίδες και ψήνουμε στο φούρνο για μισή με ¾ της ώρας.Λίγο πριν σερβίρουμε μπορούμε να τα βάλουμε στο γκριλ για λίγο, έτσι ώστε να αποκτήσουν το «χρωματάκι» τους
Αν περισσέψει γέμιση μπορούμε να τη βάλουμε σε μία λαδόκολλα με τα μουστάκια και τις ουρές, αλλά την ανοίγουμε με προσοχή, γιατί τα μαλάκια βγάζουν πολλά υγρά.
Καλή όρεξη!!
Αμαλία

64 comments:

Anonymous said...

Τέλειο καλοκαιρινό μεζεδάκι.
Μου αρέσει που δεν έχει ρύζι και νομίζω ότι η μουστάρδα θα του πηγαίνει τέλεια. Όσο δε για το ροδοκοκκίνισμα στο φούρνο είναι το κερασάκι στην τούρτα ! Να ρωτήσω μόνο κάτι, αν δεν έχεις κάρβουνα τα ψήνεις στο φούρνο σε λαδωμένο πυρέξ ?
Πολύ πολύ καλό μεζεδάκι!
sgr

Xara said...

Φανταστικά!!!!!!!!Πολύ αγαπημένο μεζεδάκι Αμαλία, ευχαριστούμε.

Maria B. said...

Αμαλια μου καταπληκτικό, πανευκολο και πεντανόστημο !!! Λατρεύω τα θράψαλα, είναι η πρώτη συνταγή που θα κάνω μόλις τ'αγοράσω!! ευχαριστούμε Αμαλί !!!!!!!! είσαι γλύκα !!!

Giorgos Varvakis said...

Γεια στα χεράκια σου Αμαλία. Απίθανο καλοκαιρινό και πεντανόστιμο ( που λέει και η "συμμαθήτριά μου" από πάνω) :)
Καλό Σαββατοκύριακο!!

THANASIS MAKEDONAS said...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ Αμα πιω και κανενα τσιπουρακι με τα καλαμαρια πειραζει;καλημερα.

Rena said...

Καταπληκτική η γεύση τους. Το απόλυτο μεζεδάκι. Την πρώτη φορά που τα φτιαξα θυμάμαι μου είχε χυθεί όλη η γέμιση και τη μάζευα με το κουτάλι. Δε μου λες? ¨Οταν τα ψήνεις στο φούρνο δε βάζεις καθόλου υγρό στο ταψί σου?

mar9659 said...

ΑΧ!κοριτσια,βαλθήκατε να μας τρελάνεται και να μας κάνεται να μην βγούμε στις παραλίες με μπικίνι,αλλά με κελεπία όπως πάτε χαχαχαχα!! η μια νοστιμιά , καλύτερη απο την άλλη....πέρασα για καλήμέρα!!! φεύγω στο γραφείο ,αλλά πρωτα θα περάσω απο τον ψαρά μου να μου κρατήσει καλαμαράκια,για να τα φτιάξω αύριο!!σήμερα έκανα φρέσκα φασολάκια ,απο τον μπαξέ ,ενός φίλου μας!!φιλιά πολλά και καλό σας σαβ/κοοο!!!

Amali said...

sgr-ιτσα αχ δυστυχώς λίγοι είναι οι τυχεροι με τα κάρβουνα...
εγώ τα έβαλα σε ταψί χωρίς λάδι και δεν μου κόλησαν βγάζουν από μόνα τους πάρα πολλά υγρά.
φιλιά

Amali said...

Χαρούλα μου καλημέρα
ευχαριστώ πολύ
φιλιά

Amali said...

Α-γα-πω α-γα-πω μια πιτσιρίκα είναι τρέ είναι τρέλα είναι γλύκα
Καλημέρα Μαράκι
Είναι πάαααααρα πολύ ωραίο μεζεδάκι, να το φτιάξεις με την πρώτη ευκαιρία
Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Γειά σου Γιώργο
καλημέρα σε ευχαριστώ πολύ...
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Βρε Θανάση μόνο κανένα;;;;;
άκου πειράζει!!!!Άμα δεν πιείς πειράζει!!!
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Deli καλάααα έτσι την πάτησα και εγώ με ένα μου το γέμισα μάλλον πάνω από το όριο...αλλά και με το κουτάλι καλό ήταν!!!
όχι δεν βάζω καθόλου νερό στο ταψί γιατί βγάζουν από μόνα τους πάρα πολλά υγρά (εμένα τουλάχιστον στο φούρνο μου...)

Πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

καλημέρα Μαριάννα μου....
να μας πεις τις εντυπώσεις του καλού σου και των υπολοίπων όταν το φτιάξεις... τις δικές σου τις διαβάζουμε και από εδώ...
πολλά πολλά φιλιά και καλή δουλειά
Αμαλία

Εφη said...

αυτο το μεζεδακι το κανω και γω. ειναι πολυ νοστιμο και τραβαει τσιπουρακι μπολικο. και κυριως στα καρβουνα, ειναι μμμμμμ υπεροχο.
καλημερα κοριτσια και καλο σ/κ σας ευχομαι απο σημερα, γιατι λογω δουλειας δεν θα μπορεσω να σας ξαναμιλησω για μερικες μερες.
φιλια πολλα.

stratos o ψήστης said...

Μιας και είμαστε κοντά να φέρω το ούζο να βάλετε το μεζέ.Φιλιά!

Z. said...

Αμαλί, όταν θα ανοίξουμε το δικό μας ουζερί, θα φτιάχνεις μόνο τέτοια, για να σου δίνεται η ευκαιρία να ζεις και να ξαναζείς "τα χρόνια της αθωότητας..."!
Άριστο, εξαιρετικό, το έχω φάει (στα κάρβουνα) και είναι τέλειο.
Congratulations darling!

Amali said...

Ααααχ Έφη μου αυτά τα κάρβουνα πονεμένη ιστορια...
καλό Σ'Κ κ σε περιμένουμε όταν ξαναμπορέσεις...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Στράτο δεν ντρέπεσαι;;;; εμείς το μεζέ κ εσύ το ούζο;;;;;Αν δεν μας τα ψήσεις εσύ τότε ποιος θα το κάνει;;;;
Φέρνω κ τσίπουρο κ ούζο κ μεζέδες (ωμά) κ σου'ρχομαι!!!!!
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

αντε βρε Ζαμπάκι που είσαι κ μου έλειψες!!!!!!!!!εγώ πάντα ζω τα χρόνια της αθωότητας καθότι παιδούλα -ακόμη-

THANX Ζάμπι
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα σούπερ ντούπερ το μεζεδάκι σου σήμερα!!
Ολα τα υλικά της γέμισης δένουν πολύ ωραία μεταξύ τους. και ο δυόσμος και το τσιπουράκι πρέπει να το απογειώνουν!!

Ζαμπία η απάντησή της δεν μου άρεσε καθόλου. Μάλλον εννοεί ότι εμείς έχουμε αφήσει προ πολλού πίσω τα χρόνια της αθωότητας μου φαίνεται:PPP

mia maria said...

Καταπληκτικό μεζεδάκι! Και στα κάρβουνα, θα είναι τέλειο φαντάζομαι. Προσέχουμε λίγο τη δίαιτα μας αυτό το καιρό αλλά που θα πάει, ο καιρός έρχεται! Θα αρχίσουμε τα μεζεδάκια και τα ούζα!

Amali said...

Γλυκεία μου Έλενα,
τι ωραία που τα λες για το δυόσμο κ το τσίπουρο ;)
όσο για την απάντηση δεν ήθελα να πω τίποτα για εσας, απλώς πως όσο κ να γίνω εγώ πάντα θα είμαι αιώνια έφηβος σαν τα χρόνια της αθωότητας!!!!!!!!!αλλά όποιος έχει τη μύγα α;ς την επιστρέψει!!!!χιχιχι

Λενιώ

Z. said...

Αυτό υπονοεί Έλενά μας, αλλά και εμείς το αγνοούμε...επιδεικτικά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία χα χα χαααα!!!
Επιστρέφω λοιπόν την μύγα και περιμένω την Ζαμπία (άλλη αιώνια έφηβο και αθώα παιδίσκη) να σε βάλει στην θέση σου:P

ΕΛΕΝΑ said...

A, βλέπω σε έβαλε ήδη.
Ναι Ζαμπία μου, το αγνοούμε, το αγνοούμε!!

Amali said...

εγώ πάντως big mama κάνω πάντα δίαιτα προς τα έξω και πάντα χάνω όλο το λίπος από τα αυτιά....
όταν καταφέρεις να το κάνεις!!!
φιλιά
Αμαλία

Maria B. said...

και εγω στην σειρά με τις έφηβες!!!
γιατί καλέ με ξεχάσατε ????????

καλά σου Ελενακι και Ζαμπία δεν σας αγαπάω, ελάτε να κόψουμε !!!

χαχαχχαχααχαχα ετσι δεν λέγαμε όταν ήμασταν παιδάκια !!!!!!

Amali said...

Εντάξει λοιπόν,
θα σιωπήσω και θα κάτσω στα αυγά μου σαν καλό και αθώο κοριτσάκι, υπακούοντας την γηραιότερη έφηβο της παρέας.... ;)
ματς μουτς
Αμαλία

Amali said...

Μαρία έχω απορία: τι σημαίνει έλατε να κόψουμε (μην το πάρεις στραβά, αλλά έχουμε διαφορά μισής γενιάς...)χιχιχιχιχιχι
είδες δεν σε παίζουν τα κορίτσια, σα δε ντρέπονται!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαρία μου σε παίζουμε, σε παίζουμε!! Μην την ακούς, είσαι φίλη μας:)))
Αυτό το περί "μισής γενιάς", αγνόησέ το που λέει και η μικρή Ζαμπία;-)

Amali said...

Άντε μωρέ αφήστε με εντάξει;;;;;;;
θα πάω να κάτσω στη γωνιά μου, και μόνο θα μαγειρεύω, δεν σας ξαναμιλάω γιατί δεν μου δίνετε και σημασία με ΑΓΝΟΕΙΤΕ!!!!ουτε τις απορίες μου, μου λύνετε...
άντε

Z. said...

Γλυκιά μας Μαρί Μπέλ. θυμάσαι, ωχ! τί λέω;
Θα αποκαλυφθώ στην ομήγυρη και δεν το θέλω, δεν το θέλω.

*Αμαλί, μισή; Είσαι ευγενική ψυχή τελικά.

*Μαρί, έχω μια παλιά φωτό με τα δάκτυλα σταυρωμένα έτοιμα να "κόψουν", πως μου προέκυψε δεν θυμάμαι, έχει περάσει και μισή γενιά εκ τότε...Χα χα χα!

Καλά αποτελέσματα

Z. said...

Αμέρικαν μπαρ το κάνατε το καλαμάρι, για μαζευτείτε...

Αμαλί, για τις απορίες: google it!
Έλενα, πρέπει να μεγαλώσουμε κάποτε, σιγά σιγά όμως, δεν βιαζόμαστε...
Μαρί, δεν σε παίζουμε βρε, (έχεις κανέναν ώμο να κλάψεις;!).

Amali said...

συνεχίζετε όμως να με αγνοείτε επιδεικτικά!!!
καλά εγώ πάω να κόψω αφού δεν με παίζετε (κι ας μην ξέρω τι σημαίνει...)

Z. said...

Αμαλί, στις απορίες απαντά η Μαρί και o γούγλης, ουφ!

Amali said...

δεν θέλω γούγλη, θέλω εσείς!!!!!!!!!!εσείς!!!!!!! εσείς!!!!!!!!!

Amali said...

Άσε όπου να 'ναι θα σκάσει μύτη η marian θα πάθει πάλι πλάκα που θα διαβάσει τα σχόλια, θα της στρώσουμε και τα έντερα από τα γέλια που θα βάλει, αλλά τουλάχιστον ελπίζω ότι θα μου λύσει την απορία μου....

Truthseeker.Vasiliki said...

Αμαλία ένας τέλειος ουζομεζές και όχι μόνο... Μπράβο και ευχαριστούμε που μας δίνεις την συνταγή αυτή.
Τα θαλασσινά και τα ψάρια γενικότερα είναι η αδυναμία μου.
Θα την δοκιμάσω σίγουρα την συνταγή σου με τα γεμιστά καλαμάρια.

Να είσαι καλά,
καλό μεσημέρι.

Amali said...

Βασιλική μου
και που είσαι ακόμα με τα θαλασσινά....είναι κι άλλα να έρθουν..
καλό μεσημέρι
Αμαλία

γαστεροπλήξ said...

βάλε πιάτο, φέρε και το τσίπουρο, ταράτσα θα την κάνουμε απόψε, εγώ τα ψήνω στη σχάρα, δε το συζητώ με έχεις σκοτώσει τώρα

Νίκη said...

Πολύ ωραία συνταγή.. Θα δοκιμαστεί σίγουρα!!

Amali said...

Γαστεροπλήξ,
να 'μαι στη γωνιά του σπιτιού σου, κουβαλάω τα καλαμάρια, τα πιάτα και μια νταμιτζάνα με τσίπουρο με βλέπεις;;;προλαβαίνω να σε αναστήσω;;;Άντε καλέ που είναι η φωτιά και δεν τη βλέπω!!!
Σε χρειαζόμαστε και εσένα και τις πολύτιμες γνώσεις και συμβουλές σου...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

mama περιμένουμε με αγωνία εντυπώσεις...
καλό Σ'Κ
Αμαλία

Μαριλένα said...

Aμαλίτσα, δεν έρχεσαι μια βόλτα από την Αίγινα να μου τα κάνεις με τα χεράκια σου; :))


κόρες, αύριο πρωί πρωί με την αυγουλα φεύγουμε.
καλές διακοπές εύχομαι σε όλες, να ειστε και να περνάτε καλά
και πολλά πολλά φιλάκια!!

καλό Καλοκαίρι κι επισημως πλέον :)))

Maria B. said...

Mαριλενάκι μου καλές διακοπές σου εύχομαι στο ωραίο μας νησί. Ερχομαι 2-3 φορές τον χρόνο στην Αγία Μαρίνα, εχουν εξοχικό οι κουμπαροι μας (έχουμε βαφτίσει την μικρή τους) καθώς επίσης και αλλοι φίλοι μας εχουν σπιτια στο down town Αίγινα. καλά μπανια !!!!!!

Ζαμπία μου όπως τα λες είναι, τι πλάκα που είχε το κόψιμο !!!

Μην λες όμως στον σπόρο (βλέπε Αμαλία) τι εννοούμε αστην να το βρει στον γκουγκλι γιατι πολύ με νευρίασε με την ηλικία !!! χιχιχιχιχιχιχι!!!!!


καλά μπανια και καλο σ/κ

MOLEMOU said...

AX TI ME KANEIS MESIMERIATIKA KAI DEN EFAGA AKOMA EUTIXOS DEN AKOUS THN KOILIA MOU POS KANEI TORA RPRGRHIHIPRGPIRHGPRIHGPRHGRPGRHG ASTA NA PANE BALE ENA PIATO NA FAO TORA KAI ASE THS GRAPTA -ANTE EGO BAZO TO OUZO-KALHSPERA APO TO MONAXO KAI NA PERNATE KALA ENA OMORFO SABATOKIRIAKO NA EXETE OLH SAS

eirini said...

Καλαμάρια γεμιστά με φέτα;;;;;;;
Κορίτσια το μπλοκ σας είναι άκρως επικίνδυνο! Από τότε που έρχομαι εδώ και σας διαβάζω έχω βάλει 2 κιλά! Πώς;;; Αμέσως μετά κάνω επιδρομή στο ψυγείο! Και όχι τίποτα... αλλά δεν έχω κάτι τόσο νόστιμο!

Στείλτε το πιάτο της φωτογραφίας τώρα!!!!!

Teteel said...

Κι ότι έψαχνα μια συνταγή για καλαμάρια γεμιστά με κάτι άλλο εκτός από ρύζι. Θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.Μου άρεσε πολύ το "τα χρόνια της αθωότητας", τώρα ποιά διανύεις; Καλό Σαββατοκύριακο.

Amali said...

Μαριλένα μου έρχομαι όποτε θες!!!!
όχι αυτό το ΣΚ όμως γιατί είμαι κλεισμένη, θα πάω Β.Ευβοια για αχινοσαλάτα και μπάνια!!!!Το νησί σας πολύ μας αρέσει και το τιμούμε!!!!
Καλό καλοκαίρι και καλά να περάσεις στις διακοπές σου..
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ναι με βρήκατε μικρό και δεν μου λέτε τίποτα εμένα να μαθαίνω!!!!!!!
δεν πειράζει κάτι θα βρω και θα δείτε μετά!!!!!!
πολλά φιλιά
Μαριώ...

*εγώ φταίω που είπα για μισή γενιά έπρεπε τελικά να πω για 2 μήπως;;;;χιχιχιχιχιχαχαχαχαχαχα

Amali said...

MOLEMOU κάτσε πετάγομαι δυό λεπτά μέχρι μόναχο να σου φέρω το πιάτο να πάρω και λίγο αέρα γιατί αυτή η ζέστη εδώ ώρες ώρες δεν υποφέρεται!!!!
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ωωωω ναι Ειρήνάκι διαφορετική πρόταση από αυτή του ρυζιού...
Πιάνεις το έστειλα!!!!!!!!!
Αμαλία
Καλό ΣΚ

Amali said...

Ελευθερία μου ακόμα τα χρόνια της αθωότητας διανύω...
Είναι μακρά αυτή η περίοδος για εμένα και δεν βλέπω να τελειώνει και ποτέ να σου πω την αλήθεια!!χιχιχιχιχι
ΠΟλλά φιλιά
και καλό ΣΚ

πουαντερι said...

ΠΕΡΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΩ!

marian said...

Βρε τρελοκομεία μια μέρα έλειψα και πραγματικά (καλά λέει η Ζαμπία) το κάνατε american bar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τσ τσ τσ τσ!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλά δεν ντρέπεστε λίγο τι πράγματα ειναι αυτά!!!!!!!!!!!!Σας ακούει κι ο κοσμος!!!
Αμαλίτσα μου μην χαλιέσαι, από την ζήλια τους τα κάνουν όλα, που είσαι ακόμη... στο άνθος της ηλικίας σου!!! ενώ αυτές είναι.... λίγο μεγαλύτερες!!!
Να πω την αμαρτία μου δεν καταλαβαίνω και γω τι θα πει "να κόψω"... γιατί μάλλον φταίει και η .... δική μου ηλικία!!!!
Στο ..... άνθος είμαι και γω!!!!!!!!!!(που σαι μάνα να ακούσεις την κόρη σου!!!!!!!!!!!!!!!)
όσο για σενα Μαράκι μου μην στεναχωριέσαι ουτε και συ!
Εμείς σε παίζουμε!!!
Εσείς οι δυο για συμμαζευτείτε που δεν αφήνετε άνθρωπο σε χλωρό κλαρί!!!Ειδικά η Ζαμπία πολύ ζούζουλο είναι!!! Μπράβο σου έτσι κάνουν τα καλά παιδιά;;;
Μπράβο Ελενάκι χάλασες και συ!!!!!!

Κοριτσάρες μου γλυκές πολύ γέλασα με όλα αυτά!!!(ελπίζω και όσοι τα διάβασαν γιατί αλλιώς... θα μας ξεφωνίσουν!!!!)

Υ.Γ. Ας σχολιάσω Αμαλίτσα μου και τα ... τέλεια καλαμαροθράψαλά σου!!!!Τέλεια, τέλεια, τέλεια!!!!
Ο συνδυασμός με την φέτα απίθανος, και το τσιπουράκι όλα τα λεφτά!!!!!!Αλλά στα βάθος της φωτο κι εκείνα τα χόρτα.... Μούρλια!!!!
φιλιά πολλά!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!
ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!:))

Betty's Cuisine said...

Αμαλία ευχαριστώ για την συνταγή, ο καλός μου θα ενθουσιαστεί, στα κάρβουνα θα γίνεται θαύμα!

Betty's Cuisine said...

Κορίτσια, για περάστε να παραλάβετε ένα ακόμα βραβείο !!!
Φιλιά...

Amali said...

πουαντερι, έφτασεεεεεεεεεεεεεϊιιιιι
τι να με θες άραγες;;;;
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

marian
άντε που είσαι περίμενα πως και πως τα σχόλια σου....για τα δρώμενα της Παρασκευής...
είδες τι μου κάνουν;;;;
καλή εβδομάδα
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Bwtty μου μόνο ο καλός σου να ενθουσιαστείς και εσύ!!!!!!!χιχιχιχιχι
φιλιά
Αμαλία

kiki said...

Τέλεια πρέπει να είναι...

Vana said...

Μμμμ...
Λαχταριστό!

Μαίρη (Ginger) said...

χίλια ευχαριστώ για την ιδέα, την βάλαμε σ'εφαρμογή χθες Σάββατο και προστέθηκε στη λίστα των αγαπημένων μας. Εκτός από ελάχιστο ζουμάκι τίποτα δεν ξέφυγε απ' τα καλαμαροπουγκάκια. Τέλεια συνταγή. Σ'ευχαριστώ και πάλι.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...