Tuesday 23 June 2009

Παγωτό baileys-σοκολάτα

Το καλοκαίρι είπαμε ότι το πιο εύκολο γλυκάκι είναι ... το σπιτικό παγωτό. Στο πλαίσιο των "εύκολων" παγωτών, αυτοσχεδίασα και επιχείρησα να φτιάξω παγωτό με άρωμα και γεύση από το αγαπημένο μου baileys. Το αποτέλεσμα άρεσε σε όλους. Βέβαια, δεν είναι ένα παγωτό που συνιστώ για μικρά παιδάκια, γιατί το ποτό "ακούγεται" αρκετά. Οι μεγάλοι δοκιμάστε άφοβα και πιστεύω ότι θα σας αρέσει πολύ.
Πάμε να το φτιάξουμε
Θα χρειαστούμε:
500 ml κρέμα γάλακτος (προτιμότερο φυτική)
1 κουτί μόρφατ
200 ml baileys (αν έχετε με κρέμα καραμέλας, ακόμα καλύτερα)
60 γρ. ζάχαρη άχνη (4 γεμάτες κουταλιές περίπου)
125 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
Για τη διακόσμηση
κουβερτούρα σε νιφάδες ή τριμμένη σοκολάτα
σιρόπι καραμέλας ή μαρμελάδα καραμέλας γάλακτος
Το φτιάχνουμε
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε σαντιγί.
Προσθέτουμε στο μπλέντερ μαζί με την κρέμα γάλακτος, το baileys, την μόρφατ και την ζάχαρη, και τα ξαναχτυπάμε πολύ καλά όλα μαζί.
Αδειάζουμε σε μπολ ή δοχείο παγωτού και βάζουμε στην κατάψυξη μέχρι να μισοπήξει το παγωτό.
Το βγάζουμε από την κατάψυξη και το ξαναχτυπάμε πολύ καλά.
Λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στο μικροκυμάτων την κουβερτούρα. Την ρίχνουμε μέσα στο δοχείο με το παγωτό και ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά με ένα κουτάλι, γιατί η σοκολάτα έχει την τάση να κατακάθεται στον πάτο του δοχείου. Θέλει λοιπόν πολύ καλό ανακάτεμα, να ενσωματωθεί με τα υπόλοιπα υλικά.
Ξαναβάζουμε στην κατάψυξη το παγωτό, μέχρι να πήξει καλά.
Σερβίρουμε με τριμμένη σοκολάτα και το σιρόπι που μας αρέσει. Ταιριάζει πολύ σιρόπι καραμέλας και ακόμη περισσότερο η μαρμελάδα καραμέλας γάλακτος, που πια νομίζω κυκλοφορεί σε όλα σχεδόν τα Σ/Μ.
Καλή επιτυχία!

55 comments:

ΙΟΥΛΙΑ said...

Ελα βρε Ελενα, περιμένω από το πρωί να δω τι θα βάλεις.
Λέω δεν μπορεί, κάτι θα μας βάλει.
Τουλάχιστον μας αποζημίωσες με λαχταριστό παγωτό!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία μου δεν ξέρω πραγματικά τι έγινε. Είχα προγραμματίσει το ποστ για τις 8.30 το πρωί σήμερα, αλλά για κάποιον λόγο δεν εμφανίστηκε.
Πιθανόν μέσα στην ... νύστα μου χθες το βράδυ κάτι έκανα λάθος.
Sooooorrryyy!!
Φιλάκια:)

Κατερίνα Κ. said...

Ελενα δεν πειράζει, μην στεναχωριέσαι! Οπως λέει και η Ιουλία μας αποζημίωσες και με το παραπάνω.
Αυτή την μαρμελάδα καραμέλας γάλακτος, περιττό να σου πω ότι την τρώω με το κουτάλι, είναι τέλεια!!
Την φαντάζομαι πάνω από αυτό το παγωτό, πρέπει να είναι το κάτι άλλο!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Αυτή η μαρμελάδα είναι πραγματικά εξαιρετική, την χρησιμοποιώ πολύ για διακοσμήσεις γλυκών και σε διάφορα παγωτά.
Ειδικά με αυτό το παγωτάκι ταιριάζει πάρα πολύ:)

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Ελενα μας πέθανες πρωί πρωί... Baileys αγαπημένο και σε παγωτό!!!! Ερώτηση: μορφατ εννοείς το τενεκεδένιο κουτάκι; Επίσης μαρμελάδα καραμέλας γάλακτος έιναι αυτή που βάζουμε και στο μπανόφι, με το βρασμένο γάλα και που την βρίσκω έτοιμη στα S/M; Φιλάκια πολλά!!!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου τι έπαθες πουλάκι μου ???? μήπως μεσα στην κουρασή σου την χθεσινή το προγραμμάτισες για τις 9.30 αντί για τις 8.30???
δεν πειράζει όμως γιατί ανταμειψες την αναμονή μας με τον καλύτερο τρόπο !!!! ποίημα το παγωτάκι σου!!! τα υλικά θα δένουν τέλεια μεταξύ τους! ωχ Παναγιά μου τι πάθαμε πάλι !!!!!!!!!

Ευη, όπως είπες είναι η μαρμελάδα που βάζουμε στο μπανόφι θα σου απαντήσει με λεπτομέρις και το Λενιώ μας που είναι εξπερτ όπως διαπίστωσες και στο μπανόφι !!!


φιλάκια και καλό μεσημέρι !!!

Ειρήνη said...

Μπράβο Έλενα με τις τσαχπίνικες ιδέες σου. Αυτό το παγωτάκι ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Το Baileys μου αρέσει και εμένα πολύ! Την λιωμένη σοκολάτα δεν μπορούμε να την προσθέσουμε πριν βάλουμε το παγωτό στη κατάψυξη?

Maria B. said...

*λεπτομέριες

Amali said...

ωωωχχχ ουφφφφφ ααχχχχ
Έλενα ελπίζω να εχεις κι αλλο παγωτο, γιατί μ'αυτά και μ'αυτά ξεχαστηκα το έφαγα το μπωλ....
τοοοοοοοοοοοοσο πολύ μου άρεσε!!!!!!!!!

Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

* Το παγωτό ήταν για να γιορτάσουμε τα βραβεία εεε;;; χαχαχα

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου καλημέρα!!!
Μορφατ ναι, αυτή στο τενεκεδένιο κουτάκι.
Καραμέλα γάλακτος εγώ να σου πω δεν βάζω στο μπανόφι, καραμελώνω ζαχαρούχο γάλα και βάζω, όπως λέω και στην συνταγή του μπανόφι που έδωσα πρόσφατα.
Αλλά ναι, είναι αυτή που βρίσκουμε έτοιμη στα ΣΜ.
Φιλιά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Mαριώ μου άστα τι πάθαμε σήμερα!
Τι έπαθα εγώ δηλαδή!!! Δεν ξέρω και τι έγινε, εγώ μια χαρά το είχα προγραμματίσει, αλλά ξέρεις τι κούραση είχα εχθές ειδικά!
Φιλάκια πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου μπορείς και πριν την κατάψυξη να βάλεις την σοκολάτα λιωμένη μέσα στο παγωτό.
Και πάλι θέλει καλό ανακάτεμα, να ενσωματωθεί με τα υπόλοιπα υλικά.
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα μου, στο σπίτι μας είμαστε γενικά της .... ποσότητας, έφτιαξα μπόλικο, don't worry, be happy!!!
E βέβαια, με κάτι έπρεπε να γιορτάσουμε τα βραβεία μας!!
Φιλιάααα:))

Aristodimos said...

Σιγουρα δροσιστικό και ιδιαίτερα γευστικό αφου γαρνίρεται και με Baileys.

Υ.Γ Θα θελαμε να περάσεις και απο εδω και να το προωθησεις κι εσυ.

Καλη εβδομάδα

Αρης

Anonymous said...

Να ΄μαι και εγω!Τρομαξα λιγο το πρωι,λεω που ειναι οι φιλεναδες μου,κανενας υπουλος εχθρος και ετρεχα προληπτικα για Αntivarious!

Eξαιρετικη ιδεα,τα λατρευω ολα μαζι,δεν θα δυσκολευτω να το φτιαξω,μονο επλιζω να προλαβω να δοκιμασω..Ξεχασα να σας πω οτι την προηγουμενη εβδομαδα ξετρελαθηκε ολο μου το σοι(και δεν ειναι και μικρο)με το παγωτο βανιλια που τους εφτιαξα..Ακολουθωντας βεβαιως βεβαιως την πεπατημενη της επιτυχιας του blog σας,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΙΑ....

ΝΑ ΚΛΕΨΩ ΕΝΑ ΜΠΩΛ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ?

KISSES
ALMA LIBRE

eleni said...

Ελενάκι,πολύ νόστιμο θα είναι το παγωτάκι σου!Δε θα κεραστώ,γιατί μόλις ανέρρωσα από αμυγδαλίτιδα-η άτιμη,δε με ξεχνάει κάθε καλοκαίρι.

Έφτιαξα το μπανόφι,μόνο που δεν έβαλα την μπανάνα,γιατί δε μ΄αρέσει σε γλυκά.Ήταν νοστιμότατο!Όσους κέρασα,μου ζήτησαν τη συνταγή.
Φιλάκια!

Z. said...

Παγωτοκερασματάκι σπέσιαλ! Έλενά μας. Μμμμ! Περίσσεψε κανένα μπωλάκι για τις σκληρά εργαζόμενες;
Ή πρόλαβε και τα έφαγε όλα η Αμαλί;

Τασολάμπρου Χρυσούλα said...

Κάτι τέτοια κάνεις και εγώ σου δίνω βραβείο.
Πέρνα να το παραλάβεις!!

Νίκη said...

Φαίνεται τέλειο.. θα δοκιμαστεί απόψε κιόλας την ώρα που θα χαλαρώσουμε με το έτερον...

Truthseeker.Vasiliki said...

΄Ελενα, πολύ καλή ιδέα δίνεις για σπιτικό παγωτό!
Πάντως εμφανισιακά φαίνεται υπέροχος ο συνδυασμός!
Να ξέρουμε τι τρώμε!
Αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ μου σπιτικό παγωτό, αυτή τη συνταγή θα την τολμήσω!
Η γεύση καραμέλας είναι η αδυναμία μας οικογενειακώς!

Να είσαι καλά φίλη μου.

mia maria said...

Λαχταριστό το παγωτό σου και το baileys είναι και εμένα το αγαπημένο μου!

Betty's Cuisine said...

Ααααχ Έλενα.. τι μας κάνεις... ευτυχώς που το πρωί είμαι στη δουλειά και δεν βλέπω τις λιχουδιές σου... άπαιχτο το παγωτό σου, στο χω πει πως δεν έχω φτιάξει ποτέ μου παγωτό; με τις συνταγές σου όμως νομίζω πως είναι καιρός να ξεκινήσω...κάλλιο αργά... φιλιά πολλά!

marian said...

Helloooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Μπαίνω κι εγώ πρωι πρωί βλέπω ακόμη το χθεσινό ποστ!!!
λέω και γω τι έγινε!!!!
Ήταν που ετοιμάζατε το κέρασμα και αργήσατε, το κατάλαβα τώρα που το είδα!!!!
Έμεινε καθόλου ή το φάγατε όλο;;
Να μάθω να μην αργώ αλλη φορά τόσο πολύ!!!
Υπέροχο παγωτό και το baileys μεγάλη αδυναμία μου! κι από ότι βλέπω Έλενα και δική σου!!!(το χρησιμοποιείς όπου σου δοθεί η ευκαιρία!!!Μπράβο καλά κάνεις!!!)
Παίρνω το μπωλάκι μου και πάω στο μπαλκόνι να το φάω!!!
φιλάκια πολλά πολλά!!!:))

Unknown said...

Sounds divine! Perfect for cooling down in this weather!

Ξανθή said...

Ωραιότατο!!αλλά εγώ παγωτό δεν φτιάχνει να πάρω το δικό σας;;;

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

καλέ άργησα σήμερα, πρόλαβα καθόλου παγωτάκι, και με baileys το πολύ-πολύ να σουρώσω και να κοιμηθώ, άλλο που δε θέλω!!!!!!!!

despoina said...

Εγώ τώρα χρειάζεται να μιλήσω; Και άλλη ωραιότατη ιδέα για παγωτό. Περιττό να πω πως θα δοκιμαστεί άμεσα. Μπράβο, Έλενα. :)))

Phivos Nicolaides said...

Θα γίνουμε 'καρδιακοί' με τα παγωτά σας, 'συνταγμένα' με καρδιά μεγάλη!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρη σε ευχαριστώ πολύ!
Θα περάσω οπωσδήποτε, είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους τους Ελληνες νομίζω!

ΕΛΕΝΑ said...

Alma Libre μου, εγώ και μόνο εγώ φταίω για τα πρωινά!!
Εγώ και η χθεσινή μου ... νύστα:P
Ποιος ξέρει τι προγραμμάτισσα εχθές το βράδυ, μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας;-)
Πολύ χαίρομαι που το σόι ευχαριστηθηκε το παγωτάκι!! Γεια στα χέρια σου!!
Και φυσικά να κεραστείς από το σημερινό μας!!
Μany kisses:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!! Περαστικά γρήγορα εύχομαι!!
Εφτιαξες το μπανόφι?? Πολύ χαίρομαι που άρεσε!! Μα δεν ήταν εύκολο??
Φιλάκια, να περνάς πολύ όμορφα στις διακοπές σου:))

ΕΛΕΝΑ said...

Σκληρά εργαζόμενο Ζαμπάκι μου, για σένα δεν θα περίσσευε??
Of course dear:))
Kisses!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρύσα μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!! Να είσαι καλά:)

ΕΛΕΝΑ said...

Mama μου, άσε το έτερον να χαλαρώνει και ξεπέταξε σε λίγα λεπτά το παγωτάκι;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασιλικούλα μου, η καραμέλα και σε ποιον δεν αρέσει??
Δεν υπάρχει τίποτε πιο εύκολο από το να φτιάξεις παγωτάκι, πίστεψέ με!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama, ο συνδυασμός της σοκολάτας με το baileys, είναι αχτύπητος πραγματικά!
Καλό βράδυ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου δεν το πιστεύω ότι εσύ ειδικά δεν έχεις φτιάξει παγωτάκι!! Τίποτε πιο εύκολο και ειδικά για μιαν έμπειρη σαν και σένα!
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, είδες τι έπαθα σήμερα η γυναίκα?? Σηκώνομαι το πρωί και τι να δω??
Που είναι το παγωτό μου?? οεο?? λέω! Πουθενά!!
Θα μας περάσουν για ψώνια που έχουμε ακόμα τα βραβεία, μου λέει η Αμαλία.
Ευτυχώς που δεν ήταν από τις μέρες που σηκώνομαι .... μεσημέρι δηλαδή!!
Πάρε παγωτάκι, πήγαινε στην βεράντα και έρχομαι σε λίγο να σου κάνω παρέα;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Cupcakes.gr, thank you very much:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου και βέβαια να πάρεις??
Δεν φτιάχνεις παγωτάκι?? Δεν το πιστεύω!!
Καλό βράδυ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ μόνο έτσι έχουμε ελπίδα να κοιμηθούμε το βράδυ εμείς οι ξενύχτησσες χα χα χα!!
Καλό βράδ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Δεσποινάκι κι αυτό πολύ νόστιμο, δοκίμασέ το κάποια στιγμή!
Φιλάκια:))

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου, κερασμένα από καρδιάς είναι τα παγωτάκια μας, αλλά όχι να σας κάνουμε και καρδιακούς χα χα χα!!
Καλό σου βράδυ!!

Μαρια Νικολαου said...

Eνα γλυκο φιλακι για σενα κοριτσουδα μου :)

ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΘΕΛΩΩΩΩ

kiki said...

Πιάσε ένα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι!!!!!!!!!!!!!
Γύρισες?? Welcome:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Kικίτσα, ορίστε ένα περιποιημένο με μπόλικη σάλτσα καραμέλας:))

Giorgos Varvakis said...

Δεν τρώω παγωτό! Δεν τρώω παγωτό!! Δεν τρώω παγωτό!!! (το λέω μήπως και το πιστέψω...) Άντε μια κουταλίτσα ίσως..
Υπέροχη δημιουργία
Φιλιά πολλά Λενιώ μου
Καλό απόγευμα

Peter M said...

OPA...it's hot over here now and I big bowl of Bailey's ice cream would hit the spot!

Summertime Blues said...

ευτυχώς πού έχετε αυτό το you might also like όχι ότι δε μ άρεσε το παγωτό που έχετε στη σημερινή ανάρτηση, αυτό, όμως, με μάγεψε!
καλό Σαββατόβραδο, πολλά φιλιά.

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη μου πολλές κουταλίτσες για σένα χα χα χααα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, μ' αυτήν την ζεστη τι καλύτερο από σπιτικά παγωτάκια??
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Bluea μου αυτό είναι ένα παγωτό που όσοι το δοκίμασαν τους έμεινε αξέχαστο!!!
Αλλά και η τούρτα παγωτό μας σπέσιαλ είναι, δεν το συζητώ!
Φιλάκια!

Anonymous said...

Δύο πολύ αγαπημένες γεύσεις μαζί, Baileys και σοκολάτα! Είσαι φανταστική, μπράβο, γεια στα χέρια σου!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελεάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Αυτό το παγωτο τα σπάει, που λέει και ο γιος μου χα χα χαα
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...