Monday 29 June 2009

Λαχανικά με mozzarella

Πολύ καλοκαιρινό και εύκολο φαγάκι, που το φτιάχνω με φρέσκια mozzarella.
Έδωσα την συνταγή στην Marian, και το έφτιαξε της κορούλας της και από ότι μου είπε πολύ το ευχαριστήθηκαν.
Μάλιστα η Marian πρόσθεσε και μπεσαμέλ κι έφτιαξε έτσι έναν πολύ νόστιμο «ψευτομουσακά»!!
Τα υλικά μου:
4 μελιτζάνες τσακώνικες
3 τρυφερά κολοκυθάκια
3 μέτριες πατάτες
2 μεγαλούτσικες πιπεριές
250 γρ. μανιτάρια τεμαχισμένα
2 κόκκινες και σφικτές ντομάτες
350 γρ. μοτσαρέλλα (μπαλίτσες)
100 γρ. τριμμένη γραβιέρα γλυκιά
ρίγανη
Και η εκτέλεση
Έκοψα σε πολύ λεπτές φέτες τις μελιτζάνες και τα κολοκυθάκια. Έκοψα τις πατάτες σε πολύ λεπτές ροδέλες και τις πιπεριές σε λωρίδες.
Τηγάνισα τις πατάτες και πέρασα από το τηγάνι τα υπόλοιπα λαχανικά, να μαλακώσουν αρκετά. Για όσους «μισείτε» το τηγάνι, ψήστε τα λαχανικά στο φούρνο, με λίγο λάδι, μέχρι να μαλακώσουν.
Σ’ ένα μικρό πυρέξ (οι δόσεις που δίνω δεν είναι για μεγάλο, προσαρμόστε ανάλογα), αφού το λάδωσα έστρωσα τις πατάτες. Πασπάλισα με την μισή ποσότητα της γραβιέρας. Κατόπιν έστρωσα τις μελιτζάνες και τα κολοκυθάκια Πασπάλισα με την υπόλοιπη γραβιέρα. Στη συνέχεια έστρωσα τις πιπεριές, τα μανιτάρια και τέλος τις ντομάτες σε στρογγυλές φέτες, στυμμένες και αλατισμένες. Πασπάλισα με ρίγανη. Πάνω απ όλα, αράδιασα την mozzarella, κομμένη σε στρογγυλές φετούλες, και κάλυψα μ’ αυτήν όλο το φαγάκι. Έψησα στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά. Έτοιμο.
Καλή επιτυχία!

Κι εδώ βλέπετε τον μουσακά που έφτιαξε η Marian, προσθέτοντας εκτός από mozzarella και μπεσαμέλ

34 comments:

ΙΟΥΛΙΑ said...

Μου αρέσει η ιδέα του ψευτομουσακά με λαχανικά και τυριά!
Και με μοτσαρέλλα, αλλά και με μπεσαμέλ που τον βλέπω, πρέπει να είναι πολύ νόστιμος!
Καλή βδομάδα Ελενάκι!

Lila Xagorari said...

Δεν υπάρχει καλύτερο για το καλοκαίρι από τα φαγητά με τα λαχανικά!Τέλεια ιδέα.Ευχαριστούμε!!!

TzinaVarotsi said...

Μμμμ... τέλεια ιδέα!
Καλή σου βδομάδα :)

Χριστίνα said...

Να μαι κι εγώ μετά από πολύ καιρό, μιας και ήμουν ταξιδάκι.
Ελενα μου αρέσει αυτό το φαγάκι!!
Εχω κολοκυθάκια και μελιτζάνες τσακώνικες που μόλις κατέφτασαν, θα το κάνω αύριο, γιατί δεν έχω μοτσαρέλλα σήμερα.
Καλή βδομάδα σε όλες σας!

marian said...

Κοριτσάρες καλημέρα και καλή βδομάδα!!!
Καλά δεν το συζητώ ο μουσακάς με τα λαχανικά είναι απίθανος!!!
Όλοι ενθουσιάστηκαν, είναι πεντανόστιμος!!!
Και επισης δεν έβγαλα την μοτσαρέλα!!
Εχει και μοτσαρέλλα και μπεσαμέλ!!!(ένα κι ένα για δίαιτα!!!)
Ελενάκι μου την συνταγή σου την ακολούθησα ακριβώς, το μόνο που έκανα επιπλέον ήταν η μπεσαμέλ
γιατί ήθελα να φυλάξω κομμάτια και στην κατάψυξη (για την κόρη μου την φοιτήτρια !!!)και δεν ήξερα αν θα μπορούσα να την φυλάξω μόνο με την μοτσαρέρα!!!
Πάντως η μοτσαρέλα δίνει απίθανη γεύση!!!!
Κορίτσια απίθανη συνταγή, όπως όλες των κοριτσιών εξάλλου!!!

φιλάκια πολλά!!
Καλή σας όρεξη!!!

Amali said...

καλημέρα
Καταρχάς χρόνια πολλά και καλά για σήμερα για τους Πέτρους και τους Παύλους και ιδιαίτερα σε μία "ιντερνετική" φίλη για τον αντρούλη της...θα καταλάβει όταν το δει...
Για τη σημερινή δημιουργία τώρα μόνο μια λέξη: Φ Ο Β Ε Ρ Ο
επίσης σκέφτηκα ότι μπορεί να συνδυαστεί και με το προχτεσινό ρολό ό,τι μείνει (και καλά σιγά μη μείνει) να μπεί στο φαγητό μιας και τα υλικά είναι ίδια... εεε Λενιώ τι λες;;;
Πολλά φιλιά
Αμαλία

γαστεροπλήξ said...

και οι δυο εκδοχές μια χαρά τώρα το καλοκαίρι, που έχουμε πληθώρα φρεσκων λαχανικών, βέβαια με τα τυριά οι θερμίδες πετάνε στα ύψη αλλά σκασίλα μας, το φαγάκι να είναι νόστιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Ιουλίτσα μου, καλή βδομάδα!!
Πως και δεν έχεις φύγει ακόμα διακοπούλες?? Ολος ο κόσμος λείπει!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου να σαι καλά, καλή σου βδομάδα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Τζίνα!!
Από τα αγαπημένα μας φαγάκια το καλοκαίρι, αυτά με τα λαχανικά!
Καλή σου εβδομάδα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Xριστινάκι, που είσαι εσύ κοπέλα μου?? Σε χάσαμε και μας έλειψες!!
Που είχες πάει ταξιδάκι?? Πέρασες όμορφα??
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μarian τα έβαλες και τα δύο??
Καλά, πρέπει να σου έγινε σούπερ ντούπερ σπέσιαλ!!
Νόμιζα είχες αντικαταστήσει την μοτσαρέλλα με μπεσαμέλ.
Πράγματι η φρέσκια μοτσαρέλα προσθέτει πολύ στη γεύση, πολύ χάρηκα που το είχατε ευχαριστηθεί:)
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα καλή βδομάδα!!
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν!
Να χαίρεται η φίλη σου τον αντρούλη της, πολλές πολλές ευχές!

Μια χαρά μπορούμε να συνδυάσουμε τα δυο φαγάκια όπως λες!!
Εχουν παρόμοια υλικά!
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ
Σκασίλα μας μεγάλη και δέκα παπαγάλοι, μια ζωή την έχουμε.... κλπ κλπ, ας πούμε κι άλλα τέτοια μπας και μειώσουμε τις τύψεις μας χα χα χαα!!
Καλή σου εβδομάδα:))

mia maria said...

Και στις δύο εκδοχές μια χαρά είναι. Αφού έχει λαχανικά δε μπορεί παρά να είναι τέλειο! Το κρέας, μου φαίνεται, το έχουμε εξορίσει όλοι καλοκαιριάτικα!

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Τέλειο είναι , Έλενα κι όντως πολύ καλοκαιρινό μου φαίνεται. Φτιάξαμε την κερασόπιτά σου με τη διαφορά ότι αντί για σιμιγδάλι βάλαμε αλεύρι. Φοβερή γεύση, πράγματι,ειδικά με τον απογευματινό καφέ!

mar9659 said...

Αχ!!κορίτσια μου τι νοστιμιά είναι αυτή!Να είστε καλά πάλι μου δώσατε εκπληκτική ιδέα να το φτιάξω για την κορούλα μου που έρχεται,απο Πάτρα και ψοφάει για παστίτσιο η μουσακά!!θα είναι έκπληξη για αυτήν που θα νομίζει οτι είναι μουσακάς,ενω θα είναι με λαχανικά,που επίσης της αρέσουν ,διότι είναι πιο λάιτ ας πούμε... Φιλακια και καλή εβδομάδα και οσονούπω και μήνα!!!

Betty's Cuisine said...

και οι δυο συνδυασμοί σούπερ μου φαίνονται, τι να το κάνουμε το κρέας όταν έχουμε τέτοια λαχανικά! καλή βδομάδα κορίτσια...

Λίνα said...

Υπέροχα και τα δύο πιάτα. Να ξεφεύγουμε και λίγο από το κρέας πιά.
Καλή εβδομάδα.

kiki said...

Γιαμ γιαμ!
Έλενα ούτε εγώ μπορώ να προγραμματίσω ποστ. Κάποιο πρόβλημα έχει ο μπλόγκερ...

eleni said...

Έλενα,πολύ νόστιμο και με τυράκι και με μπεσαμέλ!Τα λαχανικά είναι τέλεια και ελαφρά για το καλοκαίρι.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama, η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι μας τραβάνε περισσότερο τα λαχανικά.
Βέβαια στο σπίτι μας το κρέας χλωμό το βλέπω να εξοστρακίζεται, διότι οποιοδήποτε φαγητό χωρίς κρέας, θεωρείται από τους άντρες μου .... μεζές:P
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κωστή ελπίζω να ξεκουράζεσαι και να απολαμβάνεις τις διακοπές σου!!!
Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η κερασόπιτα!!
Καλή βδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριάννα μου καλώς να δεχθείς και να καλοπεριποιηθείς την κορούλα!!
Καλή βδομάδα και σε σένα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Μπετούλα, με πολλές νοστιμιές από την κουζίνα σου!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίνα μου, αυτό προσπαθώ κι εγώ να κάνω, λιγότερο κρέας, αλλά αντιμετωπίζω .... τεχνικές δυσκολίες με τους υπόλοιπους κρεατοφάγους του σπιτιού!
Καλή σου βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου άστα, μου χει κόψει τα χέρια αυτή η κατάσταση, κλααααψψ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου έχεις απόλυτο δίκιο!!
Καλή συνέχεια στις διακοπούλες σου!
Κάνε κανένα μπανάκι και για μας, που ξεκίνησα να πάω στη θάλασσα το προηγούμενο ΣΚ και έριξε μέχρι και χαλάζι:(
Φιλάκια!!

marian said...

Ελενάκι μου γλυκό εννοείται ότι έβαλα και τα δύο!!!
Θα τολμούσα εγώ να αλλάξω συνταγή που μου δίνεται από εσάς;
Αν είναι δυνατόν!!!
Εννοείται ότι έβαλα μοτσαρέλλα γιατί διαφορετικά δεν νομίζω να είχε και τόσο ωραία γεύση!!!
Μέχρι το τυρί την εκανα ακριβώς ίδια με την δική σου, στο τελος μόνο εβαλα μπεσαμέλ!
Το τυρί εκανε την διαφορά!!!!

φιλάκια πολλά πολλά!!!
Καλό βραδάκι!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολη την ημέρα δεν έχω προλάβει να το διορθώσω Μαριαν μου!!
Τρέχω τώωωρραααα!!!
Φιλιά, καλό σου βράδυ!!

Maria B. said...

Με όλη την τρέλλα που είχα εχθές ξέχασα να κεραστώ το κομμάτι μου απο αυτόν τον πολύ μιαμ - μιαμ μουσακά !!! καλέ Ελενάκι μου τι ωραία που δείχνουν τα λιωμένα τυράκια !!!! πω πω είναι κόλαση !!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλή σου μέρα Λενιώ μου !!!!!!!!

Roadartist said...

Πρώτη φορά βλέπω τόσο λαχταριστά λαχανικά :)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου το κομμάτι σου είναι πάντα φυλαγμένο, το ξέρεις!
Πως πάνε τα τρεχάματα στην δουλίτσα??
Φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Roadartist μου σε εχαριστώ πολύ!
Καλό μήνα εύχομαι!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...