Tuesday 16 June 2009

Γεμιστά "ορφανά"

Όλοι λίγο πολύ μία συνταγή για γεμιστά την έχουμε!!
Ορφανά ή με κιμά, τα γεμιστά είναι το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό!!
Τις προάλλες έφτιαξα 3 ταψιά (!!!!!) για τα μαστόρια στο χωριό, και σκέφτηκα να τα φωτογραφίσω και να σας δώσω και την δική μου συνταγή.
Με ενέπνευσε και το περιβάλλον με τα έλατα και η φύση γενικότερα!!!
Τι χρειαζόμαστε:
ντομάτες (καλύτερα μεγάλες και ώριμες)
πιπεριές
1 κρεμμύδι ξερό
1 καρότο μεγάλο
1 μελιτζάνα (κατά το μεγαλύτερο μέρος καθαρισμένη από τη φλούδα)
3 κολοκύθια
2 - 3 πατάτες
δυόσμο
μαϊντανό
σταφίδες
ρύζι φάνσυ για γεμιστά (υπολογίζω 1 κουταλιά της σούπας για κάθε κομμάτι που γεμίζω)
αλάτι, πιπέρι, λάδι
φρυγανιά τριμμένη
σκόρδο (προαιρετικά) εγώ δεν βάζω
Ας τα φτιάξουμε:
Βάζουμε τα κρεμμύδια, το καρότο, τη μελιτζάνα και το 1 από τα 3 κολοκύθια στο μούλτι σε αργή ταχύτητα, και τα ψιλοκόβουμε, δεν θέλουμε να μας γίνουν «πολτός».
Καθαρίζουμε τις πιπεριές και αδειάζουμε από τις ντομάτες το περιεχόμενο τους σε ένα μπολ.
Μέσα σε ένα βαθύ αντικολητικό τηγάνι ρίχνουμε ότι ψιλοκόψαμε στο μούλτι και τα αφήνουμε σε μέτρια φωτιά σκεπασμένα να βγάλουν τα υγρά τους.
Όσο περιμένουμε το τηγάνι περνάμε στο μούλτι το περιεχόμενο από τις ντομάτες, ώστε να γίνει πολτός.
Μόλις το περιεχόμενο στο τηγάνι μας πάρει μία βράση ρίχνουμε μέσα το ρύζι , το οποίο έχουμε πλύνει πρώτα, τις σταφίδες, μαϊντανό, δυόσμο, αλάτι, πιπέρι, λάδι, τη μισή από την ποσότητα τις πολτοποιημένες ντομάτας και το σκόρδο εάν αποφασίσουμε να βάλουμε.
Αφήνουμε περίπου ένα τέταρτο να απορροφηθούν τα πολλά πολλά υγρά και σβήνουμε τη φωτιά, χωρίς να αποσύρουμε το τηγάνι από το μάτι.
Όσο ξεκουράζεται η γέμιση καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε στα 4 κυδωνάτες και τα κολοκύθια στα 3 σε ροδέλες χοντρές.
Γεμίζουμε τα γεμιστά προσέχοντας μην ξεχάσουμε κανένα και όπου υπάρχει κενό παραχώνουμε πατατούλες και κολοκύθια. Σε κάθε ντομάτα και πιπεριά από πάνω στο καπάκι της ρίχνουμε λίγη τριμμένη φρυγανιά.
Τέλος ρίχνουμε προσεκτικά στην βάση του ταψιού τον πολτό της ντομάτας που έχουμε κρατήσει καθώς και λίγο λάδι
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο περίπου 1½ ώρες και τα απολαμβάνουμε με μπόλικη φέτα και φρέσκο ζυμωτό ψωμάκι.
Εσείς πως φτιάχνετε τα γεμιστά σας??
Αμαλία

47 comments:

despoina said...

Λοιπόν, Αμαλία μου, νομίζω πως φτιάχνουμε ακριβώς τα ίδια γεμιστά, αλλά με μερικές μικροδιαφορές. Εγώ πρώτα σοτάρω το κρεμμύδι (δύο μεγάλα) και έπειτα ρίχνω τα λαχανικά ένα ένα. Επίσης, στη γέμιση προσθέτω και ψιλοκομμένα μανιτάρια. Οι πιπεριές που χρησιμοποιώ είναι οι χρωματιστές γιατί γίνονται πολύ γλυκές και νόστιμες. Και άλλη μια διαφορά μας είναι πως εγώ τα ψιλοκόβω όλα στο χέρι. Μου αρέσει να ξεχωρίζουν μέσα στο ρύζι. Και από μυρωδικά βάζω μαϊντανό και άνηθο. Όσο για το ρύζι, δοκίμασε καμιά φορά και την ποικιλία Τάι... Καλή μέρα να έχουμε και καλά μαγειρέματα. Φιλάκια πολλά.

Anonymous said...

Αχ αυτά τα ορφανά εκεί στα έλατα μπορώ να τα υιοθετήσω εγώ. Κρίμα να μείνουν μόνα τους.
Αμαλία μου στα δικά μου γεμιστά, δεν βάζω καρότο και προσθέτω και κουκουνάρια. Τις σταφίδες επίσης τις μουλιάζω σε κονιάκ να πάρουν γεύση.
Βέβαια ο καλός μου δεν θέλει κουκουνάρια και σταφίδες, κι έτσι πότε πότε τα κάνω μόνο με μυρωδικά.
Μοσχομύρισαν πάντως τα γεμιστούλια σου.
sgr

Εφη said...

πολυ ωραια τα ορφανα σου και τα προτιμω ετσι. ελα μου ομως που ο παππους τα θελει με μανα και πατερα. οποτε αναγκαστικα και γω βαζω και κιμαδακι. που χρονος για να κανω ξεχωριστα φαγητα.
καλημερουδια στα κοριτσια της καρδιας μας.

Amelie said...

Καλημέρα συνονόματη! Εγώ τα γεμιστά τα φτιάχνω παρόμοια απλώς βάζω και κουκουνάρια στη γέμιση. Επίσης τα τελευταία χρόνια αντί για πράσινες πιπεριές βάζω και μερικές κόκκινες και κίτρινες. Μου φαίνονται πιο γλυκές και νόστιμες και επιπλέον το ταψί αποκτά και μία ευχάριστη πολυχρωμία! Τέλος, εγώ γεμίζω και 2-3 μελιτζάνες και 2-3 κολοκυθάκια, οπότε υπάρχει ένα γεμιστό για όλα τα γούστα! Αχ, ωραίο φαγητάκι τα γεμιστά, ειδικά κρύα τώρα το καλοκαίρι με λίγη φέτα, γιαμ γιαμ!!!

ΙΟΥΛΙΑ said...

Αμαλία αν κατάλαβα καλά, στην γέμιση βάζεις και καρότο και μελιτζάνα???
Η μελιτζάνα στην γέμιση θα πρέπει να δίνει ξεχωριστή γεύση είναι η αλήθεια!
Ορφανά μας αρέσουν κι εμάς, αλλά το κουκουνάρι απαραίτητο όταν βάζω και σταφίδες.

Amali said...

despoinaki ποτέ δεν σωτάρω κρεμμύδια ή κάτι άλλο γιατί το στομάχι μου δεν τα αντέχει μετά διαμαρτύρεται...όσο για τα μανιτάρια καμιά φορά βάζω και εγώ όταν μαγειρεύω για εμάς, όταν όμως αυτό που θα φτιάξω θα το φάνε πολλοί αποφεύγω τα "περίεργα" που οι ιδιόρυθμοι δεν τρώνε...
Αααα τα λαχανικά μέχρι και πριν από αυτά τα ταψιά τα ψιλόκοβα, αλλά για 30 γεμιστά! δεν άντεχα και τα έκανα έτσι και πολύ πιο γρήγορα ήταν και μιά χαρά βγήκαν, άλλωστε σαν ψιλοκομμένα έγιναν..
πολλά φιλιά
και θα δοκιμάσω και τη δική σου εκδοχή ρυζιού
Αμαλί

Amali said...

sgr-ίτσα μμμμ καλή ιδέα το κονιάκ...πάρε ένα κομματάκι για το μεσημεριανό σου
πολλά φιλιά
Αχχχ αυτά τα έταιρα ήμισι και τα παιδάκια που δεν τρώνε τα διάφορα και στερούμαστε και εμείς...
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Έφη μου γιατί να κάνεις ξεχωριστά φαγάκια;;;;
φτιάξε τα ορφανά που θες εσύ και με τη γέμιση φτιάξε τα μισά και ρίξε λίγο κυμά στην υπόλοιπη γέμιση και γέμισε και τα υπόλοιπα...και έτσι θα είστε όλοι ευχαριστημένοι
Πρόσεχε μην τσακωθούν όμως μεταξύ τους μέσα στο ίδιο ταψί....
καλημέρα ξέχασα να πω...
Αμαλία

Amali said...

καλημέρα Amelie, ανάλογα με τη λαϊκή τι θα βρω γίνονται και τα γεμιστά, με μελιτζάνες κολοκύθια και λοιπα.
όσο για τις πολύχρωμες πιπεριές νόμιζα ότι επειδή είναι χοντρόσαρκες ότι θα έβγαζαν πολλά υγρά και ότι θα είχα πρόβλημ με το χρόνο ψησίματος. Θα το δοκιμάσω όμως
φιλιά
Αμαλί

*ααααα και μία παρατήρηση: μπόλικη φέτα όχι λίγη!!!!!!!

Amali said...

Ιουλία καλημέρα,
όταν στα γεμιστά βάζω και μελιτζάνες παίρνω τη σάρκα τους την ψιλοκόβω και τη βάζω μέσα στη γέμιση. Αυτή τη φορά όμως δεν βρήκα καλές μελιτζάνες και έβαλα μόνο μία στη γέμιση..πάντως και με το καρότο παίρνει άλλη γλύκα
Το κουκουνάρι μου αρέσει αλλά δεν το θυμάμαι πάντα...

Πολλά φιλιά
Αμαλία

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα πραγματικά εντυπωσιακή η γέμισή σου με τα ψιλοκομμένα λαχανικά.
Ορφανά μου αρέσουν κι εμένα με σταφίδες και κουκουνάρι, αλλά επειδή οι υπόλοιποι στο σπίτι τα θέλουν με κιμά, περιμένω πότε θα τα φτιάξει η μανούλα μου να μου στείλει ταπεράκι.
Τώρα που βρήκα εσένα όμως, θα ξεκουράσω την μανούλα μου και θα περιμένω το δικό σου ταπεράκι;-)
Smac!!

Maria B. said...

Υπάρχει ανθρωπος με Ελληνικές καταβολές που δεν λατρεύει τα γεμιστά ???? εγω φτιάχνω μισό ταψί με ρύζι για τα παιδιά και το αλλο μισό με κιμά για τον συζυγο!!! δεν τσιγαρίζω την γέμιση και δεν βάζω ούτε σταφίδες αλλά και ούτε κουκουνάρι. Βέβαια αμα μου τύχει καποιο καλομαγειρεμένο πιάτο θα δοκιμάσω και αυτην την εκδοχή !!!!

μπραβο αμαλιτσα μου και χαρας το κουράγιο σου, 3 ταψιά !!!!!!!!!!!!

καλή σου μέρα μικρούλι μου, παντα να μας κερνάς τα όμορφα πιάτα σου !!!

heart n soul said...

τέλεια, έτσι μ'αρέσουν κι εμένα,η μόνη έξτρα πινελιά είναι μια υποψία κανέλας πάνω στις ντομάτες

Amali said...

Ελενά μου μετά χαράς!!! εδώ τα έκανα ντελίβερι 3 ώρες δρόμο μακριά θα κολήσω να σου φέρω στην Αθήνα!!!!σιγά το πράμα... θα έχω και το τυχερό μου, αφού όλο και κάτι θα με τρατάρεις!!!
εμείς πάντως κυρίως έτσι τα τρώμε οπότε καταλαβαίνεις....
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Μαριώ το έπιασα το υπονοούμενο!!!!!
όταν πάω Αθήνα άντε βρε θα πεταχτώ και μέχρι Πειραιά και για σένα!!!!!!!!!!!!!
Αααα εσύ πάντως δεν τα φτιάχνεις μόνο ορφανά αλλά 5-όρφανα χωρίς μάνα χωρίς πατέρα στους 10 δρόμους....
εεεε τι να κάνω είχα πολλά στόματα να θρέψω και να σκεφτείς ότι στο τσακ έφτασαν τα 3 ταψιά!!!

πολλά πολλά φιλιά
το μικρούλι το Αμαλάκι χιχιχιχι

Amali said...

heart n soul
πολύ ενδιαφέρουσα η πινελιά σου...
φιλιά Αμαλία

Amali said...

Ααααα Λενιώ τώρα που το θυμήθηκα!!!!!
όταν σου φέρω τα γεμιστά κανόνισε να έχεις lemon pie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλιάααααααααααααα

Maria B. said...

χαχαχααχ!!!!!!! Ελενααααααα επειδή είμαι καλό κορίτσι όταν φτιάξεις Λεμον παϊ μην μου κρατήσεις καθόλου. Δωστην όλη στην Αμαλία, να έχει και για τον δρόμο του γυρισμού, μην την πιάσει λιγούρα στον και δεν εχει κάτι να βάλει στο στόμα της !!!!!!!!!!!!!! χιχιχιχιχιχιχιιχι!!!!!!

Κατερίνα Κ. said...

Αμαλία εγώ συνήθως με κιμά τα κάνω.
Μπόλικο δυόσμο και μπόλικο μαϊντανό βάζω, είτε ορφανά είτε με κιμά.
Τελευταία αντί για πράσινες πιπεριές, γεμίζω κόκκινες Φλωρίνης.
Πολύ πιο γλυκές και νόστιμες νομίζω από τις πράσινες.
Και έχεις δίκιο!
Γεμιστά = το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό!

Matriga said...

Αμαλία μου, το πρώτο φαγητό που έφτιαξα στη ζωή ήταν τα γεμιστά. Μου το έμαθε η γιαγιά μου στα 11, ώστε να μαγειρεύω κάτι διαφορετικό εκτός από πατάτες και μακαρόνια, επειδή η μητέρα μου είχε σπάσει το δεξί της χέρι.
Μια χαρά τα πετυχαίνω από τότε (σπάνια μαγείρευα μέχρι πρόσφατα), παρότι δεν φτιάχνω ορφανά, λόγω της αναιμίας μου! Δεν βάζω καρότο, αλλά τώρα θα το δοκιμάσω. Η γιαγιά μου με είχε μάθει να βάζω και λίγο ζαχαρίτσα σε κάθε καπάκι εσωτερικά από τις ντομάτες & τις πιπεριές.
Καλή σου όρεξη και γεια στα χέρια σου!

ΕΛΕΝΑ said...

E, μα πως βρε Μαρία μου?? Με άδεια χέρια θα την αφήσω να επιστρέψει??
Τι είμαι εγώ, καμιά γαϊδούρα???
Δεν θα της δώσω κάτι ξινό να έχει??
Μια lemon pie, ένα lemon cheese cake, τον περίφημο κορμό μου με λεμόνι (3 μέρες και 3 νύχτες εξηγούσα στην Ζαμπία πως να τον κάνει:PPP), μια πατάτα λεμονάτη έστω!!
Μαρία μου δεν ξέρω αν η Αμαλία θα δεχτεί την θυσία σου, είναι πραγματικά μεγάλη και θα έρθει σε δύσκολη θέση;-)

Μatrigaki μου καθημερινά μας εκπλήσσεις!! Πολύ σωστή η παρατήρηση για την ζαχαρίτσα, πολλοί μάλιστα πασπαλίζουν όλο το εσωτερικό των γεμιστών με ζαχαρίτσα!
Σε ευχαριστούμε πολύ κι από εδώ για το βραβείο που μας έδωσες, ακόμα δεν έχω αξιωθεί να κάνω update, θα το κάνω μέσα στην ημέρα!!
Φιλάκια!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

ορφανούλια τα τρώω και γω, εμείς δε βάζουμε σταφίδες και κουκουνάρι, μόνο μελιτζάνα, αλλά δεν τα πολυτρώνε και τα στερούμε η έρμη

eirini said...

Εμένα μ'αρέσουν τα γεμιστά όπως και να 'ναι!!! Συνήθως τα κάνω μόνο με ρύζι γιατί ο άντρας μου έτσι τα τρώει, αλλά δεν βάζω μέσα σταφίδες και κουκουνάρι! Οι σταφίδες δεν μου αρέσουν καθόλου!!!
Επίσης μου αρέσουν τα γεμιστά να έχουν ζουμί! Δεν μπορώ να τα φάω στεγνά! Όχι να το παινευτώ αλλά τα κάνω πολύ νόστιμα χαχα!!!

Καλησπέρα και πολλά φιλιά!!!!

marian said...

Κορίτσια μου καλησπέρα!!
Αμαλία μου έπαθα με την γέμιση σου και με όλα αυτά που βάζεις μέσα!!!
Ακούγεται εντυπωσιακότατη!!
Εμείς τα γεμιστά τα κάνουμε μόνο ορφανά!!!!
Δεν τα τρώμε με κιμά, δεν αρέσουν σε κανέναν!!!Όλοι προτιμούν με το ρύζι για πιο ελαφριά, αλλά εκτός από αυτό δεν βάζω μέσα σχεδόν τίποτα από αυτά που γράφεις!!!Ρυζάκι,ντομάτα,μαιντανό,κρεμμύδι αλάτι,πιπέρι,και λαδάκι!!!νεράκι για να φουσκώσει το ρυζι!!!
Εντελώς απλή συνταγή,γιατί ετσι την έκανε και η μανούλα μου!!!!
Η αλήθεια είναι ότι είναι το αγαπημένο καλοκαιρινό φαγητό μικρών και μεγάλων!!!!

Πάντως τα δικά σου φαίνονται υπέροχα!!!
Χαρά στο κουράγιο σου με τα 3 ταψιά!!!!!
καλό απόγευμα!:))

Ξανθή said...

Μόλις τα έβαλα στο φούρνο μέσα σε γάστρα αλλά με κιμά, αγαπημένο φαγητό της οικογένειας αλλά ιδιαίτερα του γιου ο οποίος τρώει ένα ταψί μόνος του. Για το λόγο αυτό έμαθε και τα μαγειρεύει μόνος του εκεί στα ξένα που βρίσκεται.
Τώρα εγώ θα σας πω μνήμες από γεμιστά στο χωριό με λαχανικά απ΄τον κήπο της μαμάς.
Μαϊντανό,σχοινόπρασο,λίγα λάπατα μπόλικο κρεμμύδι και ρύζι.
Α και ψήσιμο στη γάστρα με τα ξύλα.
Δεν έχω ξαναφάει τόσο νόστιμα.

Amali said...

όχι βρε Μαρία μου σιγά δεν πειράζει πάρε ένα κομματάκι lemon pie δεν θα μου το στερήσεις...
στο γυρισμό θα είμαι άνεμος και δεν θα προλάβει η λιγούρα να με πιάσει θα της ξεφύγω!!!
φιλιάαααααα εεεε
Αμαλία

Amali said...

Κατερίνα Κ.
ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η πρόταση για αυτές τις πιπεριές Φλωρίνης.....
Θα δοκιμαστεί άμεσα στο επόμενο ταψί..
Αμαλία

Amali said...

Matriga μου ευχαριστώ πολύ,
μπράβο το είχα ξεχάσει για τη ζάχαρη, παλιά έβαζα πολύ συχνά στη ντομάτα και στη σάλτσα ζάχαρη, (η ντομάτα στο ψήσιμο αποκτά μία υπόξινη γεύση και με τη ζάχαρη εξαφανίζεται) αλλά τώρα πιά δεν βάζω
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Έλενα από όλα αυτά που ανέφερες θα φάω τις πατατούλες και τα υπόλοιπα θα τα φέρω ανέγγιχτα στον καλό μου....
Κάθε προσφορά δεκτή που λέει και ο μπαμπάς μου
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Αχ βρε gasteroplix τι κρίμα που δεν μπορείς να φας τα αγαπημένα σου γεμιστά...Στο επόμενο μου ντελίβερι προς τα βόρεια κατέβα εσύ Νότια να μοιράσουμε τη διαφορά της διαδρομής να πάρεις και εσύ το ταπεράκι σου...
Πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

eirini μου είμαι σίγουρη ότι τα κάνεις και εσύ πολύ νόστιμα, αχ ναι και εμένα με ζουμάκι μου αρέσουν, για να ξεφεύγουμε και λίγο με βουτιές ψωμιού!!!!!
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

marian και τα δικά σου τα εντελώς ορφανά είναι εξίσου νόστιμα....
Όσο τώρα για τα 3 ταψιά δεν μου φάνηκαν καθόλου, γιατί πριν καμιά δεκαριά χρόνια που ήμουν μαγείρισσα σε κατασκήνωση έφτιαχνα 6 με 7 λαμαρίνες οπότε τωρά αυτό μου φαίνεται ξεπέτα που λέει και η έλενα μας...
Πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Να και η Ξανθή ήρθε να μας ξεσηκωσει με τις παραδοσιακές γάστρες στον ξυλόφουρνο, αχ αυτά έχουν οι τυχεροί...
Πάντα τέτοια
Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

Dorothy said...

Τι σύμπτωση! Αύριο το μενού έχει γεμιστά και μάλιστα... "ορφανά" :) (Εγώ δεν τα φτιάχνω, μόνο τα τρώω!)

Anonymous said...

Αμαλί, έξοχο το εξοχικό γεμιστό!
Την επόμενη φορά πάρε τα ταψιά(-α-α-α, μη μπερδευτείς; Πληθυντικός)και αντί για βόρεια, βάλε την πυξίδα να δείχνει νότια, ξέρεις εσύ!;
Στη συνέχεια σπρώχνεις την αυλόπορτα με το πόδι και τσουπ έφτασες...
Μερσί.

*Αν βρεις δυσκολία στη διαδρομή, παίρνεις τηλ...

** Προς τη Mme Elena:
Ήμουν μικρό κι άβγαλτο και δεν ήξερα από ξινά...
Z.

Amali said...

τα παπούτσια της Dorothy νομίζω κάνεις την καλύτερη δουλειά....στα φτιάχνουν και εσύ τα τρώς..
φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Ζάμπι έγινεεεεεε, θα φτιάξω 5 λαμαρίνες φούρνου, 1 θα την αφήσω στο Λενιώ, μετά κατεβαίνω στον Πειραιά να αφήσω άλλη μία στη Μαρία μας και τις άλλες 3 που περισσεύουν κόβω αζιμούθιο προς Νότο και σου έρχομαι...καλύτερα άσε την πόρτα ανοιχτή γιατί με την ποδαριά φοβάμαι μην την γκρεμίσω δεν μπορώ να ελέγξω τη δύναμή μου.. χιχιχιχι

Πολλά φιλιά
Αμαλί

**στο σχολιάκι διακρίνω μία υποψία πονηράδας ή το μυαλό μου εμένα είναι έτσι;;; εεε;;; για διαφωτίστε με!!!

Betty's Cuisine said...

Κι εμείς ορφανά τα προτιμάμε Αμαλία τα γεμιστά μας και σε γενικές γραμμές τα ίδια υλικά χρησιμοποιώ κι εγώ, χωρίς όμως καρότα και σταφίδες...

ΣΜΑΡΩ said...

Εγώ μόνο με κιμά έμαθα να τα φτιάχνω κι έτσι τα έχουμε συνηθίσει στο σπίτι, μας αρέσουν ζουμερά δίχως τσιγάρισμα της γέμισης. Θα πειραματιστώ όμως κάποια φορά με τα ορφανά σου, μου φαίνονται πολύ ελκυστικά! Ε, αν δεν αρέσουν στ¨ αγόρια, θα τα τρώω μοναχιά μου, άλλο που δε θέλω, χε χε !

mia maria said...

Η μόνη διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν χρησιμοποιώ καρότα, μελιτζάνα και σταφίδες. Κατά τα άλλα τη γέμιση την κάνω ακριβώς έτσι.

mar9659 said...

Αμαλία μου έτσι ακριβώς τα κάνω και εγώ,αλλά δεν έβαζα μελτζάνα στην γέμιση,βάζω αλεσμένα στο μούλτι μανιτάρια,οι τις σταφίδες θα τις παραλείψω,επειδή δεν αρέσουν στο έτερο μου ημιση,θα τα φτιάξω αύριο κιόλας,σκεφθόμουν τι να μαγειρέψω φασολάκια η γεμιστά,και ο κύβος ερίφθει θα κάνω γεμιστά ορφανά χαχαχα !!να είστε καλά όλες σας!!

Amali said...

καλημέρα
τελικα Betty από ότι παρατηρώ ο περισσότερος κόσμος τα προτιμάει ορφανά τα γεμιστά του.. Πάει το αποφάσισα είναι το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό...
πολλά φιλια
Αμαλία

Amali said...

Σμαρώ αν δεν αρέσουν στα αγόρια σου τα ορφανά, βάλε μία φωνή όλο και κάποιος εθελοντής θα βρεθει να σε βοηθήσει χιχιχι
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

big mama δεν ξέρω αν σου αρέσουν οι σταφύδες αλλά αξίζει να δοκιμάσεις καρότα και μελιτζάνα μέσα στη γέμιση
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

mar9659 καλημέρα,
πωπω τόσο μεταμεσονύκτια επίσκεψη πως θα σηκωθείς να φτιαξεις γεμιστά;;;
Αχ και εμένα μου αρέσουν τα μανιτάρια στα γεμιστά (και γενικότερα) αλλά τα βάζω που και που...
Την καλημέρα μου και σε εσένα
Φιλιά Αμαλία

mar9659 said...

Αμαλία μου καλήμέρα !!τα γεμιστά είναι ήδη στον φούρμο ,θέλουν ενα δεκάλεπτο για να κλείσω τον φούρνο και να φύγω στο γραφειο, ο εργοδότης μου είναι ο άνδρας μου οπότε δεν χτυπώ κάρτα χαχαχα! Είμαι ξύπνια απο τις 6.30 π.μ.για το αν απόρρησες πότε πρόλαβα να κάνω τα γεμιστά. πολλά φιλάκιααα!!!

Amali said...

αααχχ χαράς στο κουράγιο σου μόλις με 4 ώρες ύπνο, ελπίζω τουλάχιστον ο εργοδότης να μην είναι σκληρός μαζί σου άμα σε πιάσει κανα χασμουρητό εν ώρα εργασίας....
φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...