Monday 15 June 2009

Μανιάτικα σπανακοπιτάκια τηγανιτά

Τις πιτούλες αυτές τις θυμάμαι από τον καιρό που άρχισα να καταλαβαίνω τον εαυτό μου (δηλαδή...... από την εποχή του χαλκού που λέει και ο γιός μου). Τις έφτιαχνε αρχικά η γιαγιούλα μου η Μανιάτισσα και μετά η μητέρα μου.
Δεν υπάρχει σπίτι στην Λακωνία και ιδιαίτερα στην Μάνη που να μην τις φτιάχνει.
Τα ανίψια μου όταν έρχονται στο εξοχικό, ζητάνε συνεχώς από τη γιαγιά να τους τις φτιάξει , είναι λένε η καλύτερη γεύση που έχουν από την παιδική τους ηλικία και τους θυμίζουν τα καλοκαίρια που περνούσαν με την γιαγιά και τον παππού.
Είναι λίγο μπελαλίδικες αλλά είναι πολύ – πολύ νόστιμες.
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήρθαν τα ανίψια μου με τα κορίτσια τους και με όλους τους υπόλοιπους φτάσαμε 12 άτομα. Την πλήρωσα εγώ με την μητέρα μου για να μπορέσουμε να τα χορτάσουμε.
Τα υλικά που σας αναφέρω μας έδωσαν σχεδόν 40 κομμάτια, κάποια στιγμή σταμάτησα να μετράω γιατί μόλις έβγαιναν από το τηγάνι τις έτρωγαν αμέσως και έτσι έχασα τον ... λογαριασμό !!!
Εσείς αν θέλετε να τις φτιάξετε θα υπολογίσετε ότι χρειάζεστε περίπου 3 πιτάκια για το κάθε άτομο και μειώστε τα υλικά αναλόγως
Υλικά για 40 κομμάτια
Για το φύλλο
1 ½ κιλό αλεύρι μπλε + λίγο ακόμη
4 ποτήρια του νερού, νερό
¾ κουταλάκι του γλυκού αλάτι
½ φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
Φτιάχνουμε το φύλλο
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί, ρίχνοντας το τελευταίο ποτήρι νερό λίγο-λίγο
για να δούμε πόσο θα χρειαστεί. Ζυμώνουμε για 5-6 λεπτά μέχρι να έχουμε μια ζύμη λίγο σκληρή αλλά ελαστική. Την αφήνουμε για κανένα τέταρτο να ξεκουραστεί.
Για την γέμιση
¾ κιλού φέτα
3 αυγά
2 κιλά σπανάκι φρέσκο
(μπορούμε να βάλουμε και διάφορα άγρια χόρτα για πίτα)
3-4 κουταλιές ελαιόλαδο
4-5 κρεμμυδάκια φρέσκα ή 1 μεγάλο ξερό ψιλοκομμένο
4-5 κλαράκια άνηθο, ψιλοκομμένα
1 κουταλιά της σούπας κοφτή αλάτι
1 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι
Φτιάχνουμε την γέμιση
Ρίχνουμε σε μια μεγάλη κατσαρόλα το ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε τα κρεμμυδάκια με τον άνηθο, στην συνέχεια ρίχνουμε το σπανάκι, πλυμένο καλά – καθαρισμένο και κομμένο. Ρίχνουμε το αλάτι, το πιπέρι και τσιγαρίζουμε για 2-3 λεπτά. Το σουρώνουμε και πατάμε μαλακά το σπανάκι για να φύγουν τα υγρά. Το αφήνουμε να κρυώσει μέσα στον σουρωτό.
Εάν θέλουμε μπορούμε να το τσιγαρίσουμε και από την προηγούμενη μέρα.
Όταν έχει κρυώσει αρκετά το σπανάκι, λιώνουμε μ’ένα πιρούνι την φέτα και χτυπάμε τα αυγά σαν ομελέτα. Τ’ ανακατεύουμε όλα μαζί με το σπανάκι.
Και … συνεχίζουμε
Παίρνουμε ένα μπαλάκι από την ζύμη και ανοίγουμε σε μια λεία επιφάνεια, ένα φύλλο με μικρό πάχος ρίχνοντας λίγο αλεύρι τριγύρω και επάνω στην ζύμη, προσέχοντας στο τέλος να μην έχει το φύλλο πολύ αλεύρι από πάνω γιατί θα καεί στο τηγάνι.Κόβουμε το φύλλο σε λωρίδες, δεν πειράζει εάν δεν είναι ίσιες.Βάζουμε σε κάθε λωρίδα από μια κουταλιά γέμισηκαι κλείνουμε γυρίζοντας τις δύο άκρες προς τα μέσα, σαν φακελάκι.Η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σχετικά γρήγορα για να μην αρχίσει να κολλάει το φύλλο στην επιφάνεια που το έχουμε. Το καλύτερο από όλα είναι να ανοίγουμε το φύλλο, να γεμίζουμε τα πιτάκια, να τα ρίχνουμε στο τηγάνι και τότε να ανοίγουμε το δεύτερο φύλλο και πάει λέγοντας.
Εάν μας τελειώσει η γέμιση και έχουμε ακόμη φύλλο, μπορούμε να φτιάξουμε με τον ίδιο τρόπο και τυρόπιττες, βάζοντας στην γέμιση φέτα, αυγά και προαιρετικά λίγο δυόσμο.
Βάζουμε σ’ ένα τηγάνι αρκετό ελαιόλαδο και λίγο ελαφρύ λάδι, μόλις κάψει αρκετά ρίχνουμε τις πιτούλες γυρίζοντας δυο τρεις φορές για να ψηθούν ομοιόμορφα.
Όταν τις βγάλουμε τις τοποθετούμε σ’ ένα σουρωτό που έχουμε στρώσει χαρτί κουζίνας για να απορροφηθούν τα λάδια από το τηγάνισμα.
Τρώγονται ζεστές αλλά και κρύες. Εμένα μου αρέσουν πολύ και την άλλη μέρα.
TIP : Εάν τηγανίσουμε πολλές, θα πρέπει να αλλάξουμε το λάδι και να σκουπίσουμε το τηγάνι γιατί θα αρχίσουν να καίγονται οι πίτες.

67 comments:

Anonymous said...

Α πα πα πρωι- πρωι τι μας κανεις!!!!Τελειο!!!Παιρνω το κερασμα μου και φευγω να προλαβω την ημερα!Πραγματικα δεν την ηξερα αυτη την πιτουλα θα την κανω σε πρωτη ευκαιρια.

Kisses,
Alma Libre

Υ.Γ Και ξερουμε παντα ποιος την πληρωνει σε ξαφνικες η τακτικες συγκεντρωσεις!!!
Ας ειναι καλα οι γρηγορες λυσεις που παντα μας προσφερετε!!!!!

dhmhtra said...

Καλημέρα Ελενα.
Οι πιτούλες εύκολες και νόστιμες μου άνοιξαν την όρεξη.
Πολύ καλή λύση για έκτακτη περίσταση.
Φιλιά

Ξανθή said...

Καλημέρα κορίτσια!!
Τι ωραία πιτάκια είναι αυτά Μαράκι.
Κι ασφαλώς δεν περίσσεψε τίποτα και για μας.
Φιλάκια!!

Rena said...

Με κόλασες άτιμο θηλυκό πρωί πρωί. Έτσι τις θυμάμαι κι εγώ από μικρή αυτές τις σπανακόπιτες. Η μητέρα μου τις φτιάχνει ακόμα, καθώς και τυροπιτάκια με άνηθο με αυτό το ζυμάρι. Τις κρεμμυδόπιτες τις θυμάσαι? Άλλη πονεμένη ιστορία αυτές. Γεια στα χεράκια σου!

ΙΟΥΛΙΑ said...

Μαρία μου αυτή πρέπει να είναι νοστιμιά μοναδική!!!!
Λίγο μπελαλίδικη πρέπει να είναι, αλλά σίγουρα θα αξίζει τον κόπο.
Καλή βδομάδα!

Anonymous said...

Υπέροχα, τέλεια πιτάκια. Έτσι μου αρέσουν τηγανητά κι ας έχουν ένα βουνό θερμίδες.
Επειδή είδα ότι βγαίνουν πολλά κομμάτια κι εμείς είμαστε λίγοι (2 δηλ. ο Μιχάλης δεν υπολογίζεται φυσικά)θα μπορούσα λες να βάλω να τα έβαζα κατάψυξη τα υπόλοιπα ?
Γειά στα χέρια σου.
sgr

Mary said...

Αχ τα λατρεύω αυτά τα σπανακοπιτάκια. Τα κάνει και η μαμά μου, μόνο που εμείς τους δίνουμε τριγωνικό σχήμα και τα λέμε «Τριγωνάκια». Τέλειαααα!!! Με ξελυγώσατε πρωί πρωί!

Amali said...

καλημέρα μπορώ να φάω όσα θέλετε κ για πρωί και για μεσημέρι και βράδυ ζεστά ή κρύα!!!!!αλλά θα αρκεστώ μόνο σε 1, να αφήσω κ τίποτα κ για τους άλλους μην είμαι αγενής!!!!
τις καλημέρες μου
πολλά φιλιά ευγε Μαριώ!!!
Αμαλία

Μαριλένα said...

αχ βρε Μαράκι με τα ωραία σου!
:)))

νοστιμοοο!

φιλάκια πολλά
και καλό καλοκαίρι :))

lila said...

Μαρία γεια στα χέρια σου.Πολύ ωραίες φαίνονται οι πιτούλες σου,φαντάζομαι θα είναι και πολύ νόστιμες.
Και δυστυχώς όπως όλες οι χορτόπιτες, έχουν πολύ κόπο για να γίνουν,οπότε αρκούμαι στις ωραίες φωτογραφίες σου!
Φιλάκια

Maria B. said...

alma libre μου, καλή σου μέρα !!!
είμαι σίγουρη ότι θα τα φτιάξεις, εδω φτιάχνεις ετσι για πλάκα παγωτάκια και δεν θα φτιάξεις τα πιτάκια?? περιμένω και την συνταγή για το φύλλο που μου έταξες απο την μανούλα!!!!

Maria B. said...

Δημητρούλα μου είναι πολύ ωραία! δοκίμασε τα και δεν θα χάσεις !!!

φιλάκια πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ τα σχόλιά μου τα έκανα όταν πρωτοείδα την φωτό, που κόντεψα να ... πέσω κάτω!!!
Αυτά τα σπανακοπιτάκια θέλω να τα φάω από τα χεράκια της μανούλας, γιατί δεν νομίζω να μπορέσω να πετύχω το φύλλο σαν κι αυτήν!!
Αν και απ' ότι βλέπω φιλενάδα έχεις πάρει κι εσύ το κολάϊ στο άνοιγμα, οπότε η μόνη ανεπίδευκτη νομίζω έχω μείνει!!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα:))

Maria B. said...

Ξανθή, ρώτα αν περισσεψε τίποτα για μένα και την μαμά μου ?? τα φάγανε όλα σου λέω !!!! αχ αυτά τα νιάτα τι σου είναι - σκάφες φαγητού τρώνε και δεν τρέχει τίποτα!!!!
φιλάκια, αντε και κοντεύει η μεγάλη μέρα!!! τελείωσες με τις ετοιμασίες?

Maria B. said...

Nτέλι μου, παίζει να βρείς τις κρεμμυδόπιτες και να μας τις πείς??? αχ τι κάνουν οι παιδικές αναμνήσεις !!!!!!!
καλή εβδομάδα και σε γλυκοφιλώ!!!!

Maria B. said...

Ιουλία μου, όπως τα λες είναι, μπελαλίδικα αλλα πεντανόστιμα!!!
βεβαια αμα φτιάξεις λίγα κομμάτια δεν είναι ιδιαίτερη κούραση αλλά αμα τηγανίζεις 40-45 κομμάτια είναι λίγο πακετάκι !!!!

καλή σου μέρα!

Maria B. said...

sgr, σιγα μην έτρωγε ο Μιχαλάκης σπανακόπιτα !!!!!!!!!! δεν νοζίζω ότι μπορείς να τις καταψύξεις στο σταδιο που είναι πριν απο το ψήσιμο. Αυτό που σίγουρα μπορείς να καταψύξεις είναι το μίγμα της γέμισης. Δεν πειράζει όμως Λιζάκι φτιάξε εσύ πολλές και μην φοβάσαι δεν πρόκειται να μείνει τίποτα, εμεις εδώ τι κάνουμε δεν θα βοηθήσουμε την φιλενάδα μας ?????
Χιχιχιχιχιχιχιχι!!!

φιλάκια πολλά-πολλά !!!

Maria B. said...

Μαιρούλα μου !!! Μαιρούλα μου !!! τα δικά σας τα τριγωνάκια όπως σου έχω πει και στο παρελθόν είναι σχεδόν ίδια με τα δικά μας. Εμεις δεν τα κάνουμε τρίγωνα - όπως λέω και στο Ελενάκι μας, όπου πάρει η πρώτη!!! κόβουμε το φύλλο, το διπλώνουμε και ετσι έχουμε ...... ότι σχήμα θέλεις !!!!

καλή μέρα και καλή εβδομάδα??

Υ.Γ. Είσαι να πάμε στην Λίζα να την βοηθήσουμε για να μην της μείνουν πιτούλες ???

Maria B. said...

Αμαλίτσα έλα παρέα μου και εγω τις ίδιες προτιμήσεις έχω στις ώρες !!! χιχιχιιχι - πρωί, μεσημέρι, βράδυ, ξημερώματα και πάει λέγοντας !!!!!

καλή σου μέρα μικρούλι !!!

Maria B. said...

Μαριλενάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ !!! καλή εβδομάδα να έχετε και τώρα που τελείωσε το σχολείο, ποιός σας πιάνει!!!!!!! φιλάκια στις γλυκειές σου κοπελάρες !!!

Maria B. said...

Λίλα, μην ανησυχείς θα πάμε στην Sgr, που δεν έχει ποιος να φάει τις πιτουλες της όταν τις φτιάξεις και θα περάσουμε καλά !!!!! καλή σου μέρα !!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου, αφού ανοιγω και εγω αυτό το φύλλο καταλαβαίνεις τι εύκολο είναι !!! βεβαια αμα θα τις δοκιμάσεις απο το χέρι της μανούλας είναι αλλο πράγμα !!!!!!
κανόνισε εσυ να έρθεις και θα σου φτιάξει ότι τραβάει η ορεξή σου !!!
σε φιλώ γλυκο μου ήμισυ !!!!!

heart n soul said...

μμ, κρεμμυδοπίταρα!
"το τυρί και το πιτάρι τι ωραία που παντάρει"!:)
αν υπήρχαν ακόμα κι όλα αυτά τα αρωματικά χόρτα, βασιλοσκάτζικα κλπ, που έβαζε η γιαγιά.. Αλλά κι έτσι, ωραία που κρατάτε την παράδοση:)

eirini said...

Σπανακοπιτάκια;;;;;;;; Τρελλαίνομαι για σπανάκι! Μου άνοιξες την όρεξη! Πολύ νόστιμα φαίνονται!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αμάν! με θανάτωσες..τι υπέροχα πιτάκια και να μη μπορώ να απλώσω χέρι πάνω τους..τι κακιά που είσαι καλέ!

γαστεροπλήξ said...

όπως κι αν είναι οι πιτούλες αρέσουν σε όλη την οικογένεια, χθές το βραδάκι τους έκανα με τυράκι και το υπόλοιπο ζυμαράκι θα το τηγανίσουμε το απόγευμα, αλλά και αυτές με το σπανάκι ζηλευτές έγιναν, μπράβο Μαράκι

marian said...

Αχ Μαρία, αχ Μαρία τι μας κάνεις με τις υπέροχες πιτούλες σου!!
Πώς να αντισταθεί κανείς σε κάτι τόσο νόστιμο!!!
μη μου πείτε που το ξέρω!!!
Τηγανιτά πιτάκια και άνοστα δεν υπάρχει περίπτωση!!!
Να είσαι καλα χρυσοχέρα μου!!!!
Πολλά φιλάκια!!!
Καλό απόγευμα!:))

Νίκη said...

Τέλεια και εχω αδυναμία στις πατροπαράδοτες συνταγες... Θα την δοκιμάσω άμεσα...

mar9659 said...

Ax βρε κοριτσακια τι μας κάνεται πάλι με τις πιτούλες σας τις κάνουμε και στην Μακεδονία σκέτη κόλαση παει πάλι η διαιτα μου,παίρνω μια γιατί είμαι θεονήστικη,μόλις γύρισα απο την δουλειά μου ευχαριστώωω!!πολλα φιλάκια.

mia maria said...

Εσένα σου λέει από την εποχή του χαλκού; Εμένα ο γιός μου μου λέει, τότε με τον Κολοκοτρώνη!
Πολύ νόστιμες οι πίτες σου, κρίμα που είμαι άχρηστη στο φύλλο!

Unknown said...

ελενα....σε ευχαριστώ πολύ η γιαγια μου ..θεός να την προσέχει.....πια..μου έφτιαχνε καθημερινά τέτοια βλέπεις βέρα μανιάτισα....μυροβουνι...γυθείου
νάσαι καλά με συγκίνησες ....ήταν ενα μάλαμα...άνθρωπος ..κορώνι μου

νάσαι καλά ......αλλά μου άνοιξες και την όρεξη.....ορμω...

Betty's Cuisine said...

Σπανακοτυροπιτάκια με σπιτικό φύλλο! το καλύτερό μου... μας ξεσηκώνεις Ελενα, να 'χαμε κανα-δυο τώρα!

creationsbyeve said...

δώσε μου πίτα και πάρε μου την ψυχή!!!τρελλαίνομαι για όλων των ειδών τις πίτες!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΩ ΠΩ!!!ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩ ΟΛΕΣ ΕΓΩ;ΠΕΙΝΑΩΩΩΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ΣΜΑΡΩ said...

Απλά, ΤΕΛΕΙΑ! Λες να γίνονται και στο φούρνο? Μάλλον όχι,ε? Δε θα είναι το ίδιο....

kiki said...

Μου αρέσουν οι πίτες κι αυτή έχει ωραιότατη γέμιση. Και ψητή θα είναι τέλεια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρα, Μπετούλα μου και Παναγιώτη, σας ορκίζομαι,τα σπανακοπιτάκια τα έκανε η Μαρία, όχι εγώ (δυστυχώς):P
Φιλιά!!!!

Αγγελικη Ν said...

Γεια σου Μαράκι με τα ωραία σου!
Υπέροχα τα πιτάκια σου! Τα καμαρώνω!

Λίνα said...

Μάνη και Κρήτη φτιάχνουν σχεδόν τα ίδια φαγητά. Αυτά τα φτιάχνουμε και εδώ με την μόνη διαφορά ότι το φύλλο έχει το σχέδιο του τετράγωνου καλιτσουνιού (μικρό δλδ.)και όχι πίτας. Πάντως από γεύση σκίζουν.
Είναι απίστευτα νόστιμα. Όσοι δεν τα έχουν δοκιμάσει ας τα φτιάξουν και δεν θα χάσουν.
Μπράβο Μαρία για την υπέροχη συνταγή σου.

Maria B. said...

Ηeart, τι ρίμα ήταν αυτό που έκανες ??? που τα θυμήθηκες βρε θηρίο τα σκατζίκια !!!! για να δούμε θα βρούμε συνταγή για κρεμμυδοπίταρα ???
πως παει το βροχερό γηραιό βασίλειο??
καλή σου μέρα !!!!

Maria B. said...

ειρηνάκι, αφού σου αρέσουν τόσο πολύ πάρε 2 κομματια !!! είδες, δεν σταματάμε ποτέ στο ένα !!! καλή σου μέρα Ειρηνούλα!!

Maria B. said...

Γιατί βρε Αχτιδούλα μου δεν απλώνεις το χεράκι σου ?? πάρε όσα θέλεις (χιχιχιχιχι) εσύ δεν έχεις πρόβλημα με θερμίδες είσαι μια χαρά !! φιλάκια

Maria B. said...

γαστεροπλήξ, λατρεύω τις πιτούλες με σκέτο ζυμαράκι και φέτα απο πάνω !!!! σλούρπ σλούρπ!!! να έρθω να με κεράσεις ????

καλή σου μέρα !!!

Maria B. said...

Μαριανάκι μου γλυκό !!! πάντα με τον καλό σου λόγο !!!
αρχίσανε οι διακοπές ??? πάει και αυτή η σχολική χρονιά, με το καλό του χρόνου !!!!

θα πατε Κέρκυρα ή θα έρθει η ...Κερκυραία σε εσάς??

πολλές καλημέρες !!

Maria B. said...

mama, όπως το είπες είναι και εγω εχω αδυναμία στις γιαγιαδο-μαμαδίστικες συνταγές. δοκιμασε τες και δεν θα χάσεις !!!

σε φιλώ !

Maria B. said...

mar9656, τις κάνετε και εσείς στην Μακεδονία ?? άρα εχουμε κοινές αναμνήσεις !!! βάζετε κάτι διαφορετικό στο μείγμα ή στο φύλλο?? για δώσε μας οδηγίες.

φιλάκια και καλή σου μέρα

Maria B. said...

bigmama, χαχαχααχαχαχα!!! εγω είμαι δηλαδή μεγαλύτερη απο εσένα που είσαι την εποχή του Κολοκοτρώνη !!!! μην το φοβάσαι το συγκεκριμένο φύλλο, δεν θέλει καμμιά στοργή, γίνεται στο πι και φι. Σου το λέω εγώ που δεν τα πάω καθόλου καλά με τα φύλλα. Δοκιμασε το και θα δείς ότι έχω δίκιο. Περιμένω νέα σου !!!

καλημέραααα

Maria B. said...

homemade, βρε κορώνι !! όπως λέει και το Λενιώ μας η Μανιάτισσα της παρέας είμαι εγώ, η Μαριώ !! είδες πως το ταίριασα?? χαίρομαι που σου ξύπνησα γλυκιές αναμνήσεις !!!!!

κοίταξε αν θέλεις δίπλα στις κατηγορίες μας στα γλυκά θα βρείς και τις ''κουταλίδες ή τηγανίτες''. Είμαι σίγουρη ότι και αυτό το πόστ θα σου ξυπνήσει πάρα πολλές αναμνήσεις !!!! θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες γιαγιουλίστικες συνταγές !! μείνε στους δείκτες σου !! χιχιχιχιχι

φιλάκια πατριωτάκι!!

Maria B. said...

Mπετούλα, στην διαθεσή σου κουκλίτσα μου, φτιάξαμε και άλλη δόση πάρε όσα θέλεις !!!!
χιχιχιχιχι

φιλάκια πολλά !!!

Maria B. said...

creationsbyeve, αχ! την ίδια αδυναμία έχουμε (μια απο τις πολλές μου αδυναμίες !!) δώσε μου πιτούλες και πιτάκια και κάνε με τον καλύτερο σου φίλο !!!!

καλημερααα

Maria B. said...

σκρουτζακο μου, μικρούλι μου !! πες μου πότε θα έρθεις να σου φτιάξω όσες θέλεις!!! να σου χαλάσω εγω χατήρι ??? δεν γίνεται !!

καλή σου μερα !!!

Maria B. said...

Σμαρώ, δεν ξέρω εαν γίνεται να τις ψήσουμε στον φούρνο, ισως να γίνονται ξερές, δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ. Εγω τις λατρεύω με αυτόν τον τρόπο. Τώρα αν είναι για τις θερμίδες και για θέμα υγείας τι να πω, δοκίμασε το και ενημέρωσε για τα αποτελέσματα !!!

φιλάκια

Maria B. said...

Κικίτσα μου, γιατί εσύ πουλάκι μου θέλεις να τις κάνεις στον φούρνο ?? αφού δεν έχεις κανένα πρόβλημα βάρους !!!!
δοκίμασε να τις φτιάξεις στο τηγάνι και φάε μόνο μία άμα
επιμένεις για τις θερμίδες !!!!

Τελείωσε το σχολείο??? καλό καλοκαίρι σας εύχομαι.
Υπάρχει περίπτωση να έρθουμε Ζάκυνθο για μια βδομάδα, θα σου στείλω μειλ να μου πεις που είναι καλύτερα να μείνουμε και βέβαια να κλείσουμε το ραντεβού μας !!!!

φιλια πολλά-πολλά

Maria B. said...

Ελενιώ μου !!!!! είπαμε παιδί μου είμαστε ιντερνετικό ΕΝΑ !!! χιχιχιχιχιχιχι!!!!!

φιλάκια πολλά πολλά - σματς σμουτς!!!

Maria B. said...

Αγγελικούλα μου, με τιμούν τα καλά σου λόγια !!!!! καλά να περνάς !!!
φιλάκια πολλά - πολλά

Maria B. said...

Λινάκι μου, τα ίδια φτιάχνουμε ??? όπως λές είναι νοστιμότατα !!! εμεις τα κοβουμε όπως είπα και πιο πάνω όπου πάρει η πρώτη !!! άνισα, γυρίζουμε όλες τις πλευρές απο πάνω και τις πατάμε με τα δάκτυλα για να κλείσουν.

αχ να είχαμε τώρα μερικές !!!!

φιλάκια Λικάκι !!

heart n soul said...

Maria, η ρίμα της μητρός από τα παιδικά της χρόνια:) Εδώ κάνει ξαστεριά αλλά δε το λέω για να μη το ματιάσω και μουλιάσουμε πάλι:)

Maria B. said...

χαχαχα!!!! μην σε νοιάζει θα το ξεματιάσω εγώ το βασίλειο και όλα θα είναι εντάξει!!!! φιλάκια πολλά - πολλά!!!! είχα μείνει πολύ καιρό στο croydon, έχεις πάει ποτέ??

heart n soul said...

χαχαχα, ιντερνετικό ξεμάτιασμα:))) Croydon όχι, πώς ήταν; τους ξεματιάσατε;:)

anemona said...

καλημέρα
H γιαγιά μου έφτιαχνε παρόμοιες… το φύλλο ήταν φοβερά τριφτό… ήταν πολύ καλή μαγείρισσα (είχε ένα όμως κουσούρι δεν έλεγε μυστικά.. έτσι πήρε αυτή την υπέροχη συνταγή μαζί της)
Μου άρεσε η συνταγή σου (οι συνταγές σου ) θα την κάνω την Κυριακή ..
Να είσαι καλά μας έφερες μια γλυκιά νοσταλγία…

Maria B. said...

ναι ναι ιντερνετικό ξεμάτιασμα !!!! χαχαχααααχ - Βασιλειάδου σε ιντερνετική έκδοση !!!!! χαχαχα!! το Cronydon είναι ένα σικ θα έλεγα προάστειο του Λονδίνου στο νότιο μέρος.
Είναι περίπου 35-40 λεπτά με το τραίνο το οποίο παίρνεις κάτω απο το London bridge, όχι απο την μεριά του παλατιού, απο την αλλη πλευρά που έχει τις συγκοινωνίες.
Είναι ήσυχα και έχει και πολύ ωραία μαγαζιά !!!!

φιλια πολλά - πολλά !!!

marian said...

Μαράκι μου γλυκό επιτέλους τέλος!!!!!!!!!!!
Να ξεκουραστούμε και να πάρουμε δυνάμεις για του χρόνου!!!
Δεν θα πάμε ακόμη Κέρκυρα,(η μικρή μου ακόμη γράφει εξετάσεις!!!), θα έρθει η Κερκυραία μόλις τελειώσει η εξεταστική της!!!Εμείς θα πάμε κατα τον Αυγουστο!!!ελπίζω!!!!

φιλιά πολλά!
καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!:))
Υ.Γ Τελικά εσύ πότε θα έρθεις Θεσσαλονίκη;

Maria B. said...

Μαριανάκι μου καλά αποτελέσματα να έχει το παιδί και καλή ξεκούραση σε όλους. Εμας αλλάζουν λίγο τα σχέδια και μάλλον θα πάμε προς την Ζάκυνθο, γιατί θα πάρω προς το παρόν μόνο μια βδομάδα άδεια όποτε δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε το προγραμμα που αρχικά είχαμε κανονίσει(Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική-Καβάλα-θάσο) εαν αλλάξει κάτι σίγουρα θα ανέβουμε προς τα πάνω.

Η Κέρκυρα είναι υπέροχη και ετσι όπως έχετε μάθει τώρα τα μέρη θα περάσετε υπέροχα.

Φιλάκια πολλά-πολλά!!!!!

Maria B. said...

Ανεμώνη σ'ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Τι κρίμα να μην έχεις την συνταγή της γιαγιας, θα μας την έλεγες και εμας τώρα και έτσι θα μαθαίναμε πολλα μυστικά.
καλή επιτυχία εαν τις φτιάξεις και ενημέρωσε μας.
καλό απογευμα !!

mar9659 said...

Μαράκι μουδεν έχω να σου δώσω οδηγίες για τις πιτούλες,διότι έτσι ακριβώς τις κάνουμε και εμείς...Συνταγή απο την γιαγιούλα μου!!τι μου θύμησες γυρνούσαμε απο το σχολείο το απόγευμα όταν είχαμε,και μόλις στρίβαμε για την γωνιά του σπιτιού μοσχομύριζε ,όλη η γειτονιά αποτις πιτούλες της...γλυκοαρμυρές αναμνήσεις να είσαι καλά που μου τις θύμησες..φιλιά πολλά!

Giorgos Varvakis said...

Υπέροχα λαχταριστά κι αγαπημένα, Μαράκι!!
Φιλιά πολλά και καλημέρα

Renoula Bou said...

Οι περιβόητες ΛΑΧΑΝΟΠΙΤΕΣ!!!!! ΜΑΧΗ γίνεται κάθε φορά που πάμε στην Μάνη !!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...