Thursday 4 June 2009

Πίτσα στα γρήγορα

Έχει βραδιά champions league ή Eurovision ή εκεί που δεν το περιμένετε ο καλός σας, σας αιφνιδιάζει λέγοντας ότι έρχεται φέρνοντας μαζί του μερικούς φίλους.
Που να παραγγέλνετε τώρα? Θα κάνουν τουλάχιστον 50 λεπτά μέχρι να σας τα φέρουν!!!!! Χώρια που δεν ξέρετε τι υλικά χρησιμοποιούν οι διάφοροι αγνώστου ταυτότητος!!!
Να λοιπόν μια εύκολη και βολική λύση.
Χρειαζόμαστε:
Για τη βάση:
Πίτες για γύρο τις μεγάλες (διαμέτρου περίπου 20cm)
Ντοματάκια ψιλοκομμένα
Λάδι
Ξύδι
Αλάτι
Πιπέρι
Ρίγανη
Από πάνω μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε βάζοντας ότι μας αρέσει
Εγώ έβαλα:
Τυρί κίτρινο τριμμένο
Cottage cheese
Γαλοπούλα
Πιπεριά
Κρεμμύδι
Μανιτάρια
Ας τις φτιάξουμε:
Σε ένα μπολ βάζουμε τα ντοματάκια και όλα τα υπόλοιπα υλικά της βάσης και ανακατεύουμε πολύ καλά με ένα πιρούνι, ώστε να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα (όσο αυτό είναι δυνατόν).
Βάζουμε τις πίτες πάνω σε μία λαδόκολλα, ρίχνουμε 2 κουταλιές της σούπας από τη σάλτσα σε κάθε πίτα και απλώνουμε τη σάλτσα ώστε να πάει παντού.
Από πάνω απλώνουμε τα υλικά της αρεσκείας μας και ψήνουμε για περίπου 20 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο.Tip:
Τη λαδόκολλα την βάζω απευθείας στη σχάρα του φούρνου χωρίς ταψί για να παίρνει η πίτα όλη τη θερμότητα του φούρνου.
Καλή μας όρεξη…
Αμαλία

57 comments:

Ένδειξη ζωής said...

Kαταπληκτική ιδέα! Πολύ εύκολη κι ακούγεται νοσιμότατη!
Θα την δοκιμάσω σύντομα.
Καλή σας μέρα.

Εφη said...

καλημερα. ωραια ιδεα αυτη με την πιτα για γυρω να κανουμε πιτσα. κοιτα να δεις που εγινα τοσων χρονων κι αυτο δεν το ειχα σκεφτει. να ειστε καλα βρε κοριτσια.
γηρασκω, λεει, αει διδασκομενος.
χαχααα.
φιλια.

πουαντερι said...

Καλα τελειο;!
μεχρι τωρα τις πιτες αυτες τις εφτιαχνα τοστ στην τοστιερα, αλλά πιτσα; ολα τα λεφτα!!!!!!!

Πειναω ρε γμτ......

Maria B. said...

Βρε Αμαλιτσα μας έστειλες πρωϊ-πρωϊ με την ιδέα σου, είναι καταπληκτική !!!! μπραβο σου !
Να ρωτήσω κάτι? η πιτα απο την πάνω μεριά ψήνεται καλά ή κραταει υγρασία απο την σάλτσα?

καλη μέρα και φιλάκια πολλά

ΙΟΥΛΙΑ said...

Αμαλία,τι ιδέα!!!
Ούτε που το είχα σκεφτεί να κάνω με τις πίτες αυτές πίτσες.
Ηθελα να ρωτήσω, δεν ξεραίνονται πολύ με το ψήσιμο?

Matriga said...

Καλημέρα Αμαλία μου. Μπράβο πολύ ωραία και επίκαιρη συνταγή :)

Νίκη said...

Οχι.. πρέπει να αντισταθώ σε αυτή την μυρωδιά.. μην με παρασείρετε στον βούρκο.. θέλω να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης και τα παιδιά μου κοντεύουν να πάνε φαντάροι.. Παρακαλώ έλεος....

Amali said...

καλή σου μέρα και σε εσένα ένδειξη ζωής!!!
όντως πανεύκολη και νομίζω καλύτερη από τις ετοιματζίδικες...
εμάς έχει γίνει η αγαπημένη μας και σπανίως παραγγέλνουμε πια
φιλιά Αμαλία

Amali said...

Γειά σου ρε γηράσκουσα Έφη αεί διδασκόμενη!!!!!!!!! χα καλό...
σιγά μην σε πήραν και τα χρόνια!!!
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Α χα πουαντερί, και τοστ εεε;;;
νατη και η άλλη ιδέα που έπεσε στο τραπέζι....θα την επεξεργαστώ χιχιχιχι
φιλιά

Amali said...

Μαρία και Ιουλία θα σας απαντήσω και στις 2 ούτε υγρασία κρατάει γιατί βάζουμε με μέτρο τη σάλτσα αλλά ούτε ξεραίνεται... ο καλός μου δε τις θέλει ξεροψημένες και τις αφήνω μέσα στο φούρνο και αφού τον σβήσω...
Να σας πω όμως την αλήθεια δεν έχω παρατηρήσει κιόλας γιατί δεν προλαβαίνουμε εξαφανίζονται πριν καλά καλά πέσουν στο τραπέζι...
πολλά φιλια

Amali said...

ευχαριστώ Matriga μου,
επίκαιρη γιατί;;;;;
Πάλι τραπέζι ετοιμάζεις;;;; εε; εε;
πουλάκι μου
φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία όπως κατάλαβες μας έχεις αφήσει όλους σπίτσλες (που θα έλεγε και η Ζαμπία) με την ιδέα σου!!
Εύγε κόρη πρωτότυπη!!!

Amali said...

mama δεν ξέρω αν είναι παχυντικές ή όχι οι πιτσούλες σίγουρα ξέρω ότι είναι λιγότερο από αυτές που παραγγέλνουμε.... οπότε πάρε ένα δύο κομματάκια άφοβα!!!
φιλιά Αμαλί

Αγγελικη Ν said...

Αμαλία ωραία η πίτσα σου!
Το κόλπο με το χαρτί του φούρνου πολύ μου άρεσε!
Στα παιδιά μου αρέσει ιδιαίτερα αυτή η "πίτσα" (και μάλιστα μόνο με τυρί)!
Και για όποιον αρέσει η βάση πιο ξεροψημένη, μπορεί να ψήσει (στον αέρα) για λίγα λεπτά την πίτα και μετά να προσθέσει τα τυριά-σάλτσες κλπ και να ξαναψήσει μέχρι να λυώσει το τυρί!

Amali said...

γκουντμορνινγκ λοιπόν σπιτσλες Έλενα....όσο για ιδέες που είσαι ακόμα....και καλά (δανείστηκα λίγο το καλάμι της Μαριώς..)
Πολλά φιλιά

Amali said...

Μπράβο βρε Αγγελικούλα, ορίστε άλλη μία εξαιρετική ιδέα...
όντως ό,τι και να βάλουμε ή να μην βάλουμε γίνεται πολύ ωραία.
Επίσης σε περιόδους νηστείας αυστηρής την κάνω και χωρίς τυρί και γίνεται τι να λέμε....
Αυτά με λιγώσατε πρωί πρωί....
Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μπράβο, πολύ καλή ιδέα. Δεν το είχα σκεφτεί για ...σουβλακόπιτες και έφτιαχνα δική μου ζύμη.
Ααα...θα τις φτιάξω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Amali said...

Ααααα Φυρδην - Μίγδην τότε να μας στείλεις τη συνταγή για τις πίτες όπωσδήποτε για να είναι εντελώς αγνά τα υλικά και δικά μας...

πάω να πιάσω ένα γλάρο από την παραλία να σου στείλει ένα φιλί και μια αγκαλιά

Υ.Γ. ααα μία απορία: το μάτι δικό σου είναι; αν ναι είχαμε την ίδια έμπνευση βλέπω εεε!!!

Maria Tzirita said...

Τα κάνω κι εγώ αυτά τα πιτσάκια στην κόρη μου με τις μικρές πιτούλες κι είναι τρέλα! Δοκιμάστε με φέτα, κάπαρι, πιπεριές κι ελιές, είναι πρωτότυπο και πεντανόστιμο!
Φιλιά σε όλες τις χρυσοχέρες της παρέας!

THANASIS MAKEDONAS said...

μμμμμμμμμ μολις μου ειρθε μια λιγουρα

Μαριλένα said...

Αμαλιτσα, τις κάνω και γω στο Ραφάκι μου :)))
εχουμε τη συμφωνία, να τρώει ό,τι θέλω εγώ, το μεσημερι και το βράδυ ο,τ θέλει αυτή.

αγαπημενη προτιμηση η πιτσα που αναφερεις :))

despoina said...

Η ιδέα είναι εξαιρετική και εύκολα πραγματοποιήσιμη. Ειδικά από τύπους ανεπίδεκτους στη ζύμη όπως εγώ. Φιλιά και καλή συνέχεια.
mama, γέλασα πολύ με τα κιλά της εγκυμοσύνης σου. Μου θύμισες μια φίλη, ηλικίας 82 χρόνων, η οποία σε κάθε συνεύρεσή μας επιμένει πως η κοιλιά της (η οποία είναι λίγο μεγάλη) δεν προέρχεται από το πάχος αλλά από τις καισαρικές της....

Z. said...

Κατ΄ αρχήν έμεινα όχι απλώς σπίτσλες και τα τοιαύτα από την ιδέα, αλλά το ότι μας έβαλε τα γυαλιά η μικρά...
Που λέει και η Έφη, 100 χρονών ώριμη, χμ χμ χμ! και ετούτο δεν το είχα φάει, σκεφτεί, φανταστεί!!!
Τα συγχαρητήριά μου Τσικό και θα στο αγοράσω ολόχρυσο...το καλάμι.
Χε χε χε.

ΕΛΕΝΑ said...

Χα χα χαααα!!
Περίμενα να εμφανιστείς Ζαμπία, για να δω τι θα πεις στο μικρό.
Είδες το βρέφος?? Μέχρι που πήγα ΣΜ να πάρω πίτες να κάνω πίτσες-ξεπέτα;-)

Μαριλένα μου δίκαιη την βρίσκω την συμφωνία με το Ραφάκι, δεν μπορώ να πω!!
Να σε παω στοίχημα ότι σε λίγα χρόνια θα αποφασίζει ΚΑΙ για το μεσημεριανό?? χα χα χα!!
Δος της ένα σβουριχτό φιλάκι:))

Z. said...

Εμ! Μα είδες, είδες. Τσ τσ τσ, και ότι άλλο επιφώνημα υπάρχει...
Μα η Αμαλία μας;
Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα ζητήσω έξτρα αμοιβή να της πάρω το χρυσό! Κανονίστε με τη Μαρία...

Amali said...

Maria μου αυτά τα πιτσάκια νομίζω όλα τα παιδάκια τα τρώνε...με τα κατάλληλα υλικά πάντα εεε;;
Ασε που αυτό και ο Μιχαλάκης θα το φάει, ζαμπόν τυρί όχι επιπλέον...
ανταποδίδω τα φιλιά

Amali said...

Θανάση κόπιασε και πάρε όσο θες, ευκολο, γρήγορο είναι και ο φούρνος ζεστός...
φτιάχνουμε κιάλλα

Amali said...

Μπράβο Μαριλένα, καλόοοοοο
θα το έχω υπ'όψη όταν μεγαλώσει ο Νικολής και δεν τρώει...
τα φιλιά μου και στο Ραφάκι

Amali said...

despoina όχι μόνο εύκολα πραγματοποιήσιμη, μέχρι να ζεσταθεί ο φούρνος είναι έτοιμα και μετά κολλάς τη μούρη σου στο τζάμι του περιμένοντας να ψηθούν...

Ααααα και κάτι ακόμα: μη μου πεις ότι είσαι και συνομίληκη με τη φίλη σου την 82 ετών και σερφάρεις στο ιντερνετ γιατί θα μείνω εγώ σπιτσλες τώρα...

Amali said...

γεια σου Ζαμπία με τα ωραία σου, εδώ τσικό...(περιττό να σου πω ότι μου άρεσε πάρα πολυ το επίθετο)
ευχαριστώ πάρα πολύ για τα συγχαρητήρια αν και δεν νομίζω ότι χρειάζονται, σιγα δεν έφτιαξα και τίποτα σπουδαίο...
καλάμι μην μου πάρεις δεν χρειάζεται αν είναι δνείζομαι καμιά φορά της Μαρίας όταν ψωνίζομαι... (είδες είμαι και οικονόμα!!!)
ΠΟλλά πολλά φιλιά

Amali said...

Βρε Έλενα γιατί δεν το έλεγες χτες να τις ονομάσουμε έτσι;;;;
Πίτσες ξεπέτα!!!!!!!!!!!!
πολύ ωραίο!!!!!χιχιχιχιχι

Amali said...

Ζορό και πάλι ευχαριστώ,
κράτα τα λεφτά να μου πάρεις ένα σετ με μαχαίρια που έχω μπανίσει...
χιχιχιχιχι μην πάρεις καλάμι που θα πάει και άχρηστο!!!!!!

Z. said...

Για τα μαχαίρια "μέσα", μόνο πες μου ποιον θα σφάξουμε!

ΕΛΕΝΑ said...

Για τα μαχαίρια εγώ δεν πληρώνω - δεν είναι μες την συμφωνία:PPP

Amali said...

ωραία...
τώρα ποιον θα σφάξουμε;; Κανά γουρούνι, κανα μόσχο σιτευτό, κανα κοτοπουλάκι... η συγκάτοικός μου η Ιταλίδα με φώναζε butcher...

Amali said...

πω πω τσιγκουνιά!!!!!!!!!!!!
Αμα δεν είναι κιμπάρης ο άλλος τι να πεις....

ΑΧΤΙΔΑ said...

Πολύ μου αρέσει η πίτσα μα δεν την κάνουμε συχνά γιατί μόνον εγώ τη τρώω..μα αν τη έχω ..είμαι ικανή να την φάω όλη!Δώσε ένα κομματάκι τώρα..

marian said...

Καλά έχω πάθει και την πλάκα μου!!!!
Τόσο με τις πίτσες... "ξεπέτα" όσο και με τις συνομιλίες σας!!!
Είστε σκέτη απόλαυση!!!!
Από τα "τσικό" μέχρι τις "κυρίες ετών 82"!!!

Λοιπόν κοριτσάρες μου δώσατε καταπληκτική ιδέα για την κόρη μου την φοιτήτρια,που κάθομαι και της ετοιμάζω πίτσες και τις βάζω στην κατάψυξη για να τις ψήνει!!!!
Με τέτοιες πιτούλες στην κατάψυξη μπορεί να ετοιμάζει μόνη της όποτε θέλει!!!!
Αχ βρε Αμαλίτσα δεν το έλεγες νωρίτερα να γλιτώσω εγώ η μάνα από κάτι!!!!
Αλλά κάλλιο αργά παρα ποτέ!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!:)

Amali said...

Αχτίδα πάρε όση θες,
αλλά αφού δεν την τρώει κανείς άλλος στο σπίτι πάρε πιτούλες και φτιάξτη παράλληλα με κάποιο άλλο φαγητό στο φούρνο και έτσι θα είστε όλοι ευχαριστημένοι
πολλά φιλιά

Amali said...

είδες marian τι ωραία που τα λέμε....
πάντως μ'αρέσει που μας έδωσες το ρεζουμέ των συνομιλιών!!!!!!!
καλέ πίτσες ετοιμάζεις του παιδιού...τώρα θα τις φτιαχνει μόνη της και εσύ θα έχεις χρόνο για σένα!!!!!
πολλά φιλιά

Τασολάμπρου Χρυσούλα said...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!
Όλη η φασαρία για να κάνω πίτσα είναι στην παρασκευή της ζύμης και μου έδωσες τη λύση.
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία, τι τσιγκουνιές και κιμπαριλίκια μου λες??
Εχουμε πουλήσει ένα σπίτι εγώ κι ένα οικοπεδάκι η Μαρία για να πληρώσουμε το promotion που μας κάνει η Ζαμπία!!! Πόσα πια να δώσουμε??
Τώρα μας ζητάει να σου πάρουμε και μαχαίρια!! Ε ινάφ νομίζω:PPP

Μarian μου τι να κάνω με τα τρελοκομεία που έμπλεξα??
Εβγαλε το Δεσποινάκι (που είναι πιο μικρό και από την ίδια) ετών 82!!!! Ελεος!!!

Amali said...

Χρύσα μου αυτό ακριβώς....
είναι λίγο φασαρία εκτός αν έχεις αρτοπαρασκευαστή, που εγώ δεν έχω...
Φιλιά πολλά

Amali said...

Τιιιιιιιιιιι πότε τα πουλήσατε και εγώ που ήμουν να τα αγοράσω!!!!!!!!γμτ έχασα την ευκαιρία!!!!!!!!
Ναι η Ζαμπία τόσα σας έχει φάει και εγώ που ζήτησα ένα σετ μαχαιράκια αμέσως όχι!!!!!!!
Άλλωστε για να σας φτιάχνω φαγητά το ζήτησα :(( κλαψ κλαψ
δεν πειράζει θα πάω να το πάρω μόνη μου με τον τίμιο ιδρώτα μου!!!!!

Amali said...

Αααα και τώρα που το θυμήθηκα το είδα τι είπες για το λεμονάκι χτες εεε;;;; ε ναι λοιπόν δεν το τρώω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χιχιχιχιχιχιχι

ΕΛΕΝΑ said...

Αααααααααα, όλα τα βλέπεις, έτσι?? χα χα χα!!
Θα σου πάρουμε βρε μαχαιράκια, αλλά θα στα πάρουμε εμείς!
Οχι να πληρώσουμε την Ζαμπία για να πει ότι σου έκανε δώρο.
Αν θέλει να σου πάρει κάτι, να στο πάρει με ... τον δικό της ιδρώτα (τον τίμιο πάντα εννοείται;-)
Η Ζαμπία όπως πολύ σωστά είπες, ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ και μας εκβιάζει ότι την ζητάνε και αλλού και θα φύγει, κι εμείς φοβόμαστε μην την χάσουμε κι έχουμε ξεπουληθεί.
Τώρα ετοιμάζομαι να πουλήσω το μονόπετρο του αρραβώνα μου να φανταστείς:P

Amali said...

ααααααα το μονόπετρο να πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει...
ευχαριστώ για τα μαχαίρια να περιμένω πακέτο ή θα τα φέρεις η ίδια;;;;

Z. said...

Βρε!; Παλιοκόριτσα, θα αφήσετε κανένα να δουλέψει ή μας δουλεύετε...

Έλενα, (η Μαρία "αγρόν ηγόρασεν"):
1) Δεν έχεις δουλειά με το παιδί;
2) Οι συμφωνίες είναι συμφωνίες, άμα δεν θέτε να σκίσουμε τα συμφωνητικά και να υπογράψω συμβόλαιο αλλού, που με παρακαλούν (μη χάσουν τη φοβερή ευκαιρία...).
3) Τα μαχαίρια της Αμαλί (όπως π.χ. τραπεζώματα με πελάτες, ταξίδια, μικροέξοδα κ.λ.π) εμπίπτουν στα επαγγελματικά έξοδα και βαρύνουν τον εργοδότη! Ίδε Κεφ. 75ο, παράγρ. 5η, του συμφωνητικού μας.
4) Άντε, μη σας στείλω το δικηγόρο μου, το Μπούγια...
:D

Z. said...

Προς Αμαλί

Ησύχασε, θα πάρεις μια από τα ίδια με μένα, όπως: οικόπεδο, σπίτια κ.λ.π, σύμφωνα με το συμφωνητικό, που υπέγραψες...
Για το μονόπετρο, αδίκως περιμένεις...Τόχω καπαρώσει κι αυτό, αλλά η Έλενα δεν το θυμάται!

Betty's Cuisine said...

Πολύ καλή η ιδέα της πίτας για σουβλάκι... και επίσης μόλις γύρισα απ τη δουλειά και πεινάω σαν λύκος - περίσσεψε τίποτα? αααχ και το χω πει να μην βλέπω το blog σας πεινασμένη, πάει καταστράφηκα ούτε γραμμάριο δεν θα χάσω φέτος! Οι φωτό άπαιχτες, σαν να νοιώθω τη μυρωδιά τους...Φιλιά...

kiki said...

Κι εγώ χρησιμοποιώ τις πίτες για γύρο για γρήγορη πίτσα! Είναι μεγάλη ευκολία!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Amali said...

έλα βρε ζάμπι δουλεύεις και μας παρακολουθείς ταυτόχρονα!!!!Ωσάν τον Ναπολέοντα ένα πράμα...όσο για το μονόπετρο όπως προείπα, χάρισμά σου δεν με απασχολεί προτιμώ τη γη και την ακίνητη περιουσία...

Amali said...

Betty φτιάξε ντε κανά πιτσάκι να φας...
Αν δεν έχεις πίτα βάλε για βάση ψωμί του τοστ με λιγότερη σάλτσα όμως γιατί κρατάει υγρασία..Αχ πάλι αποκάλυψα τα μυστικά μου...
πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Kiki μου φοβερή ευκολία, δε λες τπτ, γιατί που να κάθεσαι να ζυμώνεις....

Phivos Nicolaides said...

Με τέτοιες σαλάτες και υπέροχες συνταγές πώς να μην τρέξουμε στο τραπέζι σου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...