Tuesday 2 June 2009

Ρολό κιμά γεμιστό

Το ρολό κιμά μπορούμε να το γεμίσουμε με διάφορα. Αυγά βραστά, καροτάκια ή άλλα λαχανικά, τυριά διάφορα ….φαντασία και όρεξη να’ χουμε.
Καιρό τώρα, ανακάλυψα την γέμιση που αρέσει στα παιδιά μου.
Τυρί-ζαμπόν-μανιτάρια.
Το έφτιαξα ως εξής.
Χρησιμοποίησα ένα κιλό κιμά που τον ζύμωσα όπως ακριβώς τον κάνω για μπιφτέκια (δεν δίνω κάτι ιδιαίτερο, κάθε μία έχει την δική της συνταγή για τα μπιφτεκάκια της).
Να πω μόνο πως πάντα προσθέτω στον κιμά κατά το ζύμωμα 2 γεμάτες κουταλιές της σούπας μουστάρδα.
Στο ταψί που θα έψηνα το ρολό, άνοιξα τον κιμά σε ορθογώνιο φύλλο. Αυτό το έκανα μέσα στο ταψί, ώστε να μην χρειαστεί να μεταφέρω το ρολό μου και χαλάσει το σχήμα του κατά την μεταφορά. Προσοχή, στο ταψί δεν έχω βάλει ακόμα λάδι..
Πάνω στο ορθογώνιο φύλλο του κιμά, άπλωσα 6 φέτες τυρί και 6 φέτες ζαμπόν, όπως βλέπετε παρακάτω. Στην μέση και κατά μήκος άπλωσα μανιτάρια κομμένα σε φετάκια και σοταρισμένα με λίγο βούτυρο.Με προσοχή ανασήκωσα τα πλαϊνά και έκλεισα την γέμιση μέσα στον κιμά, βρέχοντας τα χέρια μου κατά διαστήματα, ώστε να δώσω κατά το δυνατόν καλύτερο σχήμα στο ρολό. Έριξα λαδάκι στο ταψί και έψησα το ρολό.
Δοκιμάστε το, είναι ένα διαφορετικό ρολό και αρέσει πολύ στα πιτσιρίκια – και όχι μόνο!!
Καλή επιτυχία.

33 comments:

πουαντερι said...

Το λατρεμενο φαγητο του γιου μου!
εγω το φτιαχνω με αυγα.
Μια φορα δοκιμασα με κοκκινη σαλτσα και πατατουλες και το εψησα στον φουρνο κανονικα, εγινε πολυ νοστιμο και ετσι!

Εφη said...

καλημερα. και φαντασια και ορεξη εχουμε . και ολα αυτα που μας φτιαχνεις ειναι ωραια. χρονο δεν εχουμε ομως, γιαυτο αρκουμαστε στο να τα βλεπουμε. φατε ματια ψαρια, που λενε.

Χριστίνα said...

Με αυγά το συνηθίζω εγώ. Αυτό θα αρέσει σίγουρα στη κόρη μου που πάντα τό βγάζει το αυγό στην άκρη.
Ωραία ιδέα Ελενα.

αντωνης said...

Αγαπημενη συνταγη, μια μεριδα παρακαλω μπορω να εχω;
Καλημερα!!!

ΙΟΥΛΙΑ said...

Καλημέρα Ελενάκι, πολύ νόστιμη η πρότασή σου!
Εφτιαξα εχθές το παγωτό βανίλια.
Θέλω να πω σε όλους ότι είναι ίσως το πιο νόστιμο παγωτό που έχουμε δοκιμάσει.
Το αυγό δεν το καταλαβαίνει κανείς στην γεύση, δεν μυρίζει καθόλου, αντίθετα έχει μια γεύση εξαιρετική.
Δεν χρειάστηκε καθόλου χτύπημα στα ενδιάμεσα, απλά ένα ανακάτεμα όπως είπες μετά από μιάμισι ώρα.
Ηταν τέλειο!! Μετάνοιωσα που δεν έκανα διπλή δόση, γιατί κοντεύουμε να το τελειώσουμε μέσα σε μια μέρα.
Σε ευχαριστούμε πολύ Ελενάκι για την πολύ καλή συνταγή!

Amali said...

Α ΧΑ άλλος ένας φαν των αυγών!!!
ενδιαφέρουσα πρόταση και αυτή μοιάζει με το ρολό κοτόπουλο οπότε στο επόμενο ρολό λέω να δοκιμαστεί...
πολλά φιλιά
Αμαλί

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Τέλειο το ρολό σας!!! Μερικές φορές και εγώ όταν δεν βάζω αυγό το φτιάχνω έτσι και όταν το θέλω για μπουφέ το βάζω σε μακρόστενη φόρμα. Αχ τι μας κάνεις........ Φιλιά!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Ξέχασα να πω ότι μπορούμε να βάλουμε και μπέικον μέσα........

ΕΛΕΝΑ said...

Πουαντερίτσα δεν το έχω δοκιμάσει κοκκινιστό, αφού λες ότι σας άρεσε, ωραίο θα γίνεται και έτσι!
Και των δικών μου γιων αγαπημένο φαγάκι είναι!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου καλημέρα!!
Είναι από τα φαγάκια που δεν θέλουν πολύ χρόνο, ούτε κόπο.
Γιατί κι εγώ από χρόνο αυτόν τον καιρό .... άστα να πάνε!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χριστινάκι καλώς το!!
Σε χάσαμε και μας έλειψες!
Και οι γιοι μου δεν το ήθελαν με αυγό, γι αυτό κατέληξα σε αυτήν την γέμιση.
Να το φτιάξεις της κορούλας σου, θα της αρέσει:)

ΕΛΕΝΑ said...

Αντώνη μου ειδικά για σένα, όχι μόνο μια μερίδα, αλλά το ταψί ολόκληρο δικό σου:))
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία, το φτιαξες κιόλας βρε θηρίο?? Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε!!
Δεν είχα δίκιο για τα αυγά?? Δεν τα καταλαβαίνεις καθόλου!
Καλοφάγωτο, κι εγώ ετοιμάζομαι να το ξανακάνω σήμερα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα καλώς όρισες!
Πως τα πέρασες??
Δοκίμασέ το και έτσι, γίνεται πολύ νόστιμο.
Τα αυγά στο ρολό τα σταμάτησα, γιατί μόνο ο άντρας μου τα έτρωγε, όλοι οι υπόλοιποι του δίναμε το αυγό μας, οπότε ... απηύδισε χα χα χα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εύη μου και με μπέϊκον και με ότι θέλεις μπορείς πραγματικά να το γεμίσεις.
Η μαμά μου το γέμιζε κάποιες φορές με καρότα θυμάμαι και ήταν αρκετά εντυπωσιακό στο "κόψιμο".
Φιλιά!

Κατερίνα Κ. said...

Καθυστερημένη ήρθα σήμερα!
Πρόλαβα την μεριδούλα μου??
Ελενα κι εγώ με καρότα το συνηθίζω, σαν την μανούλα σου.
Μου άρεσε πολύ η ιδέα με τυρί-ζαμπόν (μανιτάρια ίσως να μην βάλω).
Περιμένω αύριο και το ζελέ φράουλα που μου έταξες, ελπίζω να μην με ξεχάσεις!
Καλό απόγευμα!

γαστεροπλήξ said...

ωραίο και τα μανιτάρια του πηγαίνουν πολύ, έμεινε κανένα κομματάκι;

Z. said...

Έλενα μου, πήραμε όμορφες γεύσεις σήμερα με το ρολό σου!
Κι εγώ με καρότα, όπως τη μανούλα σου το παραγεμίζω και γύρω γύρω απ΄αυτό βάζω πατατούλες με λίγη τριμένη φρέσκια τομάτα και γίνεται φαγάκι ολόκληρο.
Αχ! νάχα ένα πιατάκι τώρα,
που είναι δύσκολη η ώρα...

*Καλέ; Τί ρίμα κι αυτή!;: Ποιητής εκ του προχείρου...
Φιλιά σας

lila said...

Σ'ευχαριστώ Έλενα,για την ιδέα με τα μανιτάρια,δεν το είχα σκεφτεί,κυρίως με αυγά ή ζαμπόν και τυρί το κάνω κι εγώ.
Έχετε ένα δωράκι,όποτε μπορείτε πέραστε να το πάρετε!
Πολλά φιλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αυτή τη συνταγή έχω φτάξε, ιπου ομοογουμένως πολυ άρεσε και στους δικούς μου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Peter M said...

I love surprises in my food...the slices look fab...a mushroom sauce would make a wonderful addition too!

despoina said...

Ωραία ιδέα τα μανιτάρια. Εγώ το φτιάχνω με καρότα συνήθως. Καλά που μου το θύμισες, Έλενα. Καιρό έχω να το φτιάξω. Φιλάκια και καλό απόγευμα.

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου κι εσύ με καροτάκια?? Τελικά πιο πολλοί το συνηθίζουν έτσι, παρά με αυγά όπως νόμιζα!
Εννοείται ότι δεν θα σε ξεχάσω, αύριο θα έχεις το γιαουρτοζελέ σου!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ έμεινε, έμεινε!!
Κόπιασε:)
Τα μανιταράκια είναι η αλήθεια του πηγαίνουν πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Zαμπάκι μου μένω άναυδη!!
Πλην των λοιπών καταπληκτικών σου προσόντων, διαπιστώνω και ποιητική φλέβα που θέλω να πιστεύω ότι είναι έμφυτη και δεν την προκάλεσε η θέα του ρολού μου;-)
Εξ άλλου η συνταγή του δικού σου μου ακούγεται πολύ γιάμι γιάμι, νομίζω θα το δοκιμάσω κι εγώ με ντοματούλα!
Ματς μουτς!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για όλα!
Να είσαι καλά!
Πολλά φιλιά:)

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου το πιστεύω ότι σίγουρα θα αρέσει στους γλάρους σου!!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, συμφωνώ απόλυτα, μια σάλτσα μανιταριών θα του πήγαινε πολύ όμορφα. Θα δώσω σύντομα την συνταγή της!

ΕΛΕΝΑ said...

Δεσποινάκι, τελικά διαπιστώνω οι περισσότεροι με καροτάκια γεμίζουν το ρολό τους, κι εγώ νόμιζα μόνο η μανούλα μου ότι το έκανε.
Φιλάκια!

kiki said...

Το έχω κάνει κι εγώ Έλενα όταν το είδα από σένα και άρεσε πολύ!

Betty's Cuisine said...

Ωπα! τι ωραία παραλλαγή! το σημειώνω άμεσα για την επόμενη φορά που θα είναι η κόρη μου εδώ - είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψει! εγώ φτιάχνω το κλασικό με το αυγό στη μέση αλλά αυτό φαίνεται σούπερ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα το έκανες?? Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βetty μου όλα τα γεμιστά ρολάκια νόστιμα είναι, πιστεύω κι αυτό θα αρέσει στην κόρη!
Φιλιά πολλά!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...