Tuesday 9 June 2009

Ντιπ γιαουρτιού με καρότο

Η Έλενα μου έχει δώσει σαφείς και ξεκάθαρες οδηγίες.
Τα πιάτα που θα φτιάχνω εκτός από φαντασία στη γεύση πρέπει να έχουν και φαντασία στην παρουσίαση.
Έτσι και εγώ έφτιαξα την ερωτοχτυπημένη καροτογιαουρτοσαλάτα και σας την παρουσιάζω.
Χρειαζόμαστε:
1 καρότο τριμμένο
2 κεσεδάκια γιαούρτι στραγγιστό (200gr έκαστο)
2 κουταλιές της σούπας κοφτές μαγιονέζα
Αλάτι
Πιπέρι
Λάδι
Ξύδι
Φέτα (προαιρετικά)
-ποσότητα ίση με ½ πακέτο τσιγάρα κομμένο σε κυβάκια –
Ας την φτιάξουμε
Τρίβουμε το καρότο σε ένα βαθύ πιάτο.
Προσθέτουμε το ξύδι και περιμένουμε λίγο να απορροφηθεί από το καρότο.
Ανακατεύουμε καλά σε ένα μπολ το γιαούρτι και τη μαγιονέζα ώστε να πετύχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Στραγγίζουμε καλά το καρότο και το αφήνουμε στην άκρη.
Στο μπολ με το γιαούρτι και την μαγιονέζα, προσθέτουμε το ξύδι που έμεινε στο πιάτο μαζί με το λάδι, αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύουμε πολύ καλά.
Τελευταίο προσθέτουμε το καρότο, καλά στραγγισμένο από τα υγρά του όπως είπαμε, και ξανα-ανακατεύουμε το μείγμα.
Στο σημείο αυτό, εγώ χώρισα το μείγμα στα δύο.
Στο ένα μέρος πρόσθεσα τριμμένη φέτα, ενώ το άλλο το άφησα χωρίς φέτα.
Και τα 2 έγιναν εξίσου ωραία, για να συνοδεύσουν τα κρεατικά μας.
Καλή όρεξη (όχι ότι δεν την έχουμε δηλαδή!!)
Αμαλία

52 comments:

πουαντερι said...

Μου αρεσε...σαν ενα πακετο τσιγαρα...χα!χα!

Πολυ καλο μου φαινεται και θα το δοκιμασω, εν το μεταξύ εγω προχθες με το ρολο εκανα ενα ντιπ γιαουρτιου με λιγη μουσταρδα,καπαρη και πιπερια φλωρινης ψητη και ηταν θαυμασιο.
Δοκιμασε και αυτο ,ισως σου αρεσει.

Καλημερα και καλη υπόλοιπη εβδομαδα!

Lila Xagorari said...

Tέλεια και δροσερή!Την φτιάχνω κι εγώ χωρίς μαγιονέζα και με μια σκελίδα λιωμένο σκόρδο μέσα.Θα την δοκιμάσω κι έτσι όμως γιατί το καλοκαίρι θέλουμε δροσερές γεύσεις.Όσο για το ντεκόρ είναι.....καρδιάς!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία είσαι ... όργιο χα χα χααα!!!
Ερωτοχτυπήθηκε το ντιπ σου????
Καλά λέει η Λίλα, ντεκόρ καρδιάς μας έβαλες!!
Μια καροτοσαλάτα φτιάχνω κι εγώ με μαγιονέζα, φαντάζομαι με γιαούρτι θα είναι ακόμα πιο δροσερή!!
Φιλάκια:)

Amali said...

Καλημέρα, πουαντερί
για την ακρίβεια σαν μισό πακέτο τσιγάρα!!!!!!!!!
Ααααα ναι ωραίο θα δοκιμάσω και τη δική σου εκδοχή!!!!!

mia maria said...

Πολύ δροσερή και πολύ νόστιμη φαίνεται! Και το στόλισμα μια χαρά! Φτιάχνω και εγώ αλλά χωρίς φέτα. Θα το δοκιμάσω.

Amali said...

Λίλα μου παλιά έβαζα και εγώ σκόρδο σε αντιστοιχία με το τζατζίκι αλλά τώρα το έχω καταργήσει και μ'αρέσει περισσότερο
Ναι είδες ντεκόρ...Μας έχουν βάλει υψηλά στάνταρ εδώ με τις καρδιές!!!
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Έλενααααααααααααααααααα όργιο εγώ;;;; Ναι ερωτοχτυπήθηκε γιατί δεν το πιστεύεις;;;;Ντιπ για ντιπ που λένε και στο χωριό μου....
Με το γιούρτι γίνεται πολύ δροσερή μόνο με μαγιονέζα με λιγώνει και δεν μπορώ να φάω πολύ!!!!!χιχιχιχιχι
πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

big mama και με φέτα πάει πολύ (ίσως επειδή εμένα μου αρέσει πάρα πολύ) δοκίμασε και πε μας
Καλημέρα

Maria B. said...

Αμαλίτσα, δεν παιζεσαι !!!!!!!!!!!!!

χα χα ο τίτλος είναι πολύ πιασιαρικος!!!!!

να είσαι καλά με την ωραια παρουσιασή σου και με το ωραίο σου ντιπ μας έφτιαξες την μερα!!!

φιλάκια πολλά πολλά

BIKY said...

Αμαλία κοριτσια καλημέρα και καλή εβδομάδα
Καταπληκτικό και πολύ δροσερό το ντιπ
Οσο για την παρουσίαση τέλειο
Α εσύ θα ξεπεράσεις και εμένα

Αγγελικη Ν said...

Αμαλία μου, πολύ δροσερή η σαλάτα σου! Ότι χρειάζεται για την καλοκαιρινή περίοδο!

Καλά για το Styling... Της στοχευόμενης καρδιάς!

Amali said...

μαριώ να ξερες τι τράβηξα για να βρώ τον τίτλο....όπως είπα και στην Έλενα είναι ντιπ για ντιπ!!!!!
Το απόγευμα θα πάω και για δεύτερη απόπειρα πακέτου ελπίζω να είναι επιτυχημένη αυτή τη φορά....
πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

να μωρέ Βίκυ η Έλενα μας έχει βάλει υψηλούς στόχους, μη φοβάσαι όμως εσύ δεν ξεπερνιέσαι με τίποτις!!!!!!
πολλά φιλιά

Amali said...

Αγγελική Ν πολύ εύστοχο το σχόλιο:
της στοχευμένης καρδιάς.....
πολλά φιλιά

Matriga said...

Αμαλία, είσαι αστέρι! Τι ωραία συνταγή είναι αυτή για πάρτυ. Τώρα τα τραπέζια τα έκοψα...Το τελευταίο ήταν το Σάββατο. Αυτό το Σάββατο θα κάνω πάρτυ γενεθλίων και από Σεπτέμβριο πάλι.
Τώρα έχω και γω καλάμι σαν το δικό σου ;)
Περάστε από το Shell-land γιατί σας κάνω ψυχανάλυση γεύσης ανάλογα με το ποια γεύση πίτσας και παγωτού προτιμάτε! χα χα χα

Maria Tzirita said...

Πολύ ωραία εναλλακτική του τζατζικιού μου κάνει αυτή η πρωτότυπη σαλάτα! Δροσερή κι ελαφριά, ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι! Ευχαριστούμε Αμαλία, φιλιά σε σένα και στις φιλενάδες μου εκεί!

Rena said...

Ax,ένα ένα τα χτυπήματα έρχονται. Τι ωραίο!!

Amali said...

Matriga sono stella??? que bello!!!!!!
βλέπω τα παρτυ σου σταματαν και αρχίζουν με το ρυθμό των σχολείων!!!!!το Σεπτέμβρη θα έχεις και εγγραφές;;;χιχιχιχιχι θα περάσω να δω τι πιτσα μου αρέσει να μου πεις τι τυπος είμαι...χιχιχιχιχ
πολλά πολλά φιλιά

Amali said...

Μαρία μου όπως είπα και πριν έτσι ξεκίνησα σαν παραλλαγή του τζατζικιού, στην πορεία όμως έβγαλα το σκόρδο και έβαλα λίγη μαγιονέζα..
πολλά φιλιά και σε εσένα

Amali said...

Deli τι χτύπημα ελαφρύ ελαφρύ εεεεεεεεε;;;;;
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

ΕΛΕΝΑ said...

Βίκυ είδες πως τις έχω όλες, ε??
Με το ... μαστίγιο!! χα χα χααα!!
Μην την ακούς Βικάκι μου, το κέφι μας κάνουμε όλες εδώ μέσα!!

Μatrigaki είδα την ανάλυσή μου και ... έπαθα!!
Εγώ είμαι όλα αυτά??
Κορίτσια τρέξτε να σας ψυχαναλύσει η Matriga, ελάτε ... μην φοβάστε... δεν θα πονέσει:P

Aμαλία περιμένω και την Ζαμπία να εμφανιστεί, να δω τι θα πει για την "ερωτοχτυπημένη";-)

LAMBROS said...

Πάνω στην ώρα θα έλεγα μιας και είναι η ώρα που θα μαζέψω τα καρότα. Αρκετά νόστιμη μου φαίνεται και μάλλον που θα την δοκιμάσω :) ... Φιλιά πολλά !!!

eirini said...

Αυτή η ερωτοχτυπημένη καροτογιαουρτοσαλάτα φαίνεται εξαιρετική και πάρα πολύ δροσιστική! Ότι πρέπει για τέτοιο καιρό! Πολύ εύκολη συνταγή Αμαλία! Ευχαριστούμε!

Φιλάκια!!!

Anonymous said...

Άψογη γεύση και άψογη παρουσίαση.
sgr

Z. said...

Τώρα εδώ το Τσικό, πάει γυρεύοντας να τ΄ακούσει...
Δεν μας λες Αμαλί, κι άμα κάποιος
ερωτευτεί "λάθος" άνθρωπο, τότε θα λέμε...τούτος ΄δω έφαγε γιαουρτοσαλάτα της Αμαλί;
Τσ τσ τσ!

* Ωραία φαίνεται, θα τη φτιάξω, μη πτοείσαι από τις κακίες μου. Είναι από αγαθή...ζήλεια και μόνο!

Amali said...

Έλενα είδα την ανάλυσή σου σκέτο ηφαίστειο είσαι και δεν το ήξερες....
ακόμα δεν έχω δει τι μου έβγαλε εμενα η Μαρία!!!!!!
πολλά φιλιά

Amali said...

Τυχερός ο Lambros θα πάει να μαζέψει και τα καροτάκια του...
Μην τα καταναλώσεις όλα κράτα κανα δυό κιλά έρχεται κάτι καλόοοοοο
Αμαλία

Amali said...

Παρακάλώ ειρήνη μου δεν κάνει τίποτα, μερικά οικόπεδα που λέει και η Ζαμπία μας...χιχιχιχιχι
Αμαλί

Amali said...

THANX SGR with no more comments....
amali

Amali said...

aaaaaaaand last but not least Zooooooooro ουπς Ζαμπία ήθελα να πω....
Άμα κάποιος ερωτευτει "λάθος" άνθρωπο θα τρώει τη γιουρτοσαλάτα μου και θα βρίσκει το σωστό.....
Αμαλί

Υ.Γ. ωραία η φώτο αλλά η "Λάρα κροφτ" δεν παιζότανε....
πολλά φιλιά
αγαθή μου ζήλεια
Το τσικό....

Μαριλένα said...

καλέ Αμαλίτσα, τι όμορφη που ειναι!!
όχι μονο ως γεύση
αλλά και ως ..φάτσα, ε;
:)))

Dorothy said...

Η διακόσμηση είναι όλα τα λεφτά!

γαστεροπλήξ said...

αυτή και αν είναι συνταγή καρδιάς όνομα και πράμα, πολύ δροσερή και νόστιμη.
η ερωτοχτυπημένη καρδιά με το βέλος μας έχει στείλει, την ερωτευτήκαμε τη συνταγή σου, με το ντεκόρ έκανες ρεκόρ

Z. said...

Καλά! αυτή η καταπράσινη καρδιά ούτε σουρεαλιστής να την έφτιαχνε!!!
Ξέρω, για γαλαζοαίματους (η παρέα μου...), αλλά πρασινοαίματους;
Μήπως είναι το ντιπ της ερωτευμένης κάμπιας;

* Να ξαναγυρίσω στη Lara?
Λες...

Truthseeker.Vasiliki said...

Πολύ δροσερό και light το ντιπ γιαουρτιού με καρότο, όντως.
Το φτιάχναμε στην Αμερική -όπου έζησα κάποια χρόνια- τα βράδυα κυρίως, και βουτούσαμε μέσα τα doritos και τα διάφορα chips! βλέποντας TV.
Aλλά και σαν συνοδευτικό κρέατος είναι ότι πρέπει. Απλό, γρήγορο, νόστιμο και ελαφρύ!
Και με φέτα ακόμη καλύτερα.
Να είστε καλά κορίτσια.
Ευχαριστούμε!

Amali said...

Μαριλένα πέστο λίγο πιο δυνατά να σε ακούσει και η Ζαμπία που όλο με κακολογεί....
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

Betty's Cuisine said...

Μπράβο Αμαλία! Το ντεκόρ σου είναι όλα τα λεφτά! Οσο για το ντιπ δροσερό και δελεαστικό...

Amali said...

all the money dorothy μου που λέμε και στα ελληνικά!!!!
ευχαριστώ πολύ....
Αμαλί

Amali said...

γαστεροπληξ είσαι και ποιητής εεεε
έκανες φοβερή ρίμα...
πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Δεν μπορώ να εκφραστώ και όπως θέλω λόγω του ότι είμαι το μικρό της παρέας και σέβομαι τις γηραιότερες...Ακούς ζάμπι για σένα τα λέω....
άκου τι είπε το ντιπ της κάμπιας!!!!Πάντως έχεις φαντασία αν μη τι άλλο!!!!!

Τώρα για τους ...αίματους μην λες τέτοια και είμασταν και σε περίοδο εκλογών!!

αμαλί
-με τη λάρα δείχνεις κουκ-λαρα... αλλά και αυτό καλό είναι παραπέμπει στο αρχικό μου χιχιχιχιχι

Amali said...

Vasiliki την έφτιαξα σαν παραλλαγή του τζατζικιού προσπαθώντας να πλησιάσω την coleslaw -λογικά λόγω Αμερικής θα την ξέρεις-
πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

ευχαριστώ Betty μου για τα καλά σου λόγια...
ΠΟλλά φιλιά Αμαλί

marian said...

Τελευταία και καταϊδρωμένη!!!
Σαλάτα αποκλείεται να έχει μείνει,θα έχετε πλύνει και τα πιάτα!!!!
καλά να πάθω να μάθω να γυρνάω με "κακές παρέες" και να γυρίζω σπίτι μου αργά!!!!
Αμαλίτσα η "ερωτοχτυπημένη καροτογιαουρτοσαλάτα" είναι τέεεεεεεεεελεια!!!!!!
Μου αρέσει τρελλά το γιαούρτι και το καρότο!!!!
Και νομίζω ότι ο συνδυασμός πρέπει να είναι κα τα πλη κτι κός!!!!!
Είναι μόνο για ερωτοχτυπημένους ή μπορούν να την φάνε και οι υπόλοιποι... χωρίς να κινδυνεύουν;;;
Όσο για το στόλισμα ... δεν έχω λόγια!!!!

φιλιά πολλά!!!
Πάω να ... βοσκήσω την βραδινή μου σαλάτα!!!!:))

Δημιουργία said...

Σαν ντιπ πρεπει να ειναι πολυ ελαφρυ,αλλα και απο διακοσμηση σκιζει.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μπράβο, η παρουσίαση.... όλα τα λέφτά!!!
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλι.ές

Amali said...

γλυκιά μου marian... μπορεί να είσαι καταϊδρωμένη λόγω ζέστης πάντα, τελευταία δεν είσαι. Μην ανυσηχείς πάντα έχω κρατήσει το κατιτίς μου και για αυτούς που αργούν λίγο παραπάνω...

Μπορούν να το φάνε οι πάντες
ερωτευμένοι ή μη και μετά όλοι ψάχνουν να βρούν το ταίρι τους!!!!

μπορείς να βάλεις αρκετό από αυτό πάνω από τη σαλάτα σου χωρίς τύψεις για να μην νιώθεις πια ότι βοσκάς...Αρκεί το γιαούρτι να μην είναι full fat..

Amali said...

Δημιουργία πήρα λίγο από το όνομά σου κ είπα να δημιουργήσω, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
καλό βράδυ
και πολλά φιλιά στέλνω και μισά στην marian που πριν δεν την καληνύχτισα...
Αμαλία

Amali said...

ευχαριστώ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ για τα καλά σου λόγια και καλό βράδυ
Αμαλί
ήρθε ο γλάρος προχτές που σου έστειλα;;;;

Phivos Nicolaides said...

'Συνταγμένη' σαλάτα της καρδιάς!!

Νίκη said...

Την ερωτευτηκα!! πειράζει???:o))))

Amali said...

Φοίβο μου πάντα τα σχόλια σου ωραία με μεγάλες δόσεις χιούμορ...
καλημέρα
Αμαλία

Amali said...

mama ΕΥΓΕ πετύχαμε το στόχο που είχαμε θέσει.... όσοι την βλέπουν να την ερωτεύονται κεραυνοβόλα!!!!!!
πολλά φιλιά
Αμαλί

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...