Wednesday 3 June 2009

Ζελέ φράουλα με γιαούρτι


Όσο υπάρχουν ακόμα φράουλες, ας φτιάξουμε ένα πολύ δροσιστικό και εύκολο γλυκάκι.
Για την Κατερίνα Κ. που μας ζήτησε την συνταγή και για όλους όσους αγαπάτε τα φραουλογλυκάκια.
Χρειαζόμαστε:
3 κουτιά ζελέ φράουλα
300 γρ. γιαούρτι
300 γρ. φράουλες (ζυγισμένες καθαρισμένες)
3/4 κούπας ζάχαρη
800 ml νερό
2 κουταλιές κονιάκ
Το φτιάχνουμε:
Βάζουμε το νερό να βράσει. Μόλις αρχίσει να κοχλάζει, αποσύρουμε από τη φωτιά και διαλύουμε σε αυτό τα 3 ζελέ.
Ανακατεύουμε πολύ καλά, να είμαστε σίγουροι ότι διαλύθηκε το ζελέ τελείως. Αφήνουμε λίγο να κρυώσει και το μεταφέρουμε στο ψυγείο, όπου το ξεχνάμε για 1 ώρα.
Το βγάζουμε από το ψυγείο και το βάζουμε στο δοχείο του μπλέντερ, μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά. Τα χτυπάμε όλα μαζί σε δυνατή ταχύτητα για 1 λεπτό.
Προσοχή, η ποσότητα είναι αρκετή, γι αυτό το δοχείο του μπλέντερ πρέπει να είναι αρκετά βαθύ
Αδειάζουμε το μείγμα σε βαθιά φόρμα κέικ και την βάζουμε στο ψυγείο να πήξει το ζελέ.
Όταν είναι πλέον έτοιμο, ξεφορμάρουμε με τον γνωστό τρόπο, βυθίζοντας δηλαδή την βάση της φόρμας για λίγα λεπτά σε πολύ ζεστό νερό και κουνώντας με τα χέρια μας την φόρμα, ώστε το ζελέ να αποκολληθεί.
Σερβίρουμε αν θέλουμε με σάλτσα φράουλας.
Καλή επιτυχία!!

77 comments:

Λίνα said...

Πολύ ωραίο το ζελέ.Τα παιδιά μου θα το λατρέψουν, με μπόλικη σάλτσα φράουλας!!!!!Σίγουρα δεν το συζητώ.

Lila Xagorari said...

Το περίμενα πως και πως το ζελέ.Να ρωτήσω μόνο όταν λες 3 κουτιά ζελέ εννοείς τα διπλά?Δηλαδή 6 φακελάκια?

elie said...

Ωραίο το φραουλένιο!

Κατερίνα Κ. said...

Ελενά μου πολύ σε ευχαριστώ για την συνταγή!
Θέλω να πω σε όλους ότι αυτο το γλυκό είναι φανταστικό!! Το έφτιαχνα όλο το καλοκαίρι πέρισυ, είχε γίνει το αγαπημένο μας!
Αξίζει να το δοκιμάσετε!

mia maria said...

Πολύ ωραίο φαίνεται και σε εμφάνιση και σε γεύση φαντάζομαι! Τώρα για το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει! Παλιά έκανα συχνά ένα με ροδάκινο που είχα βρει τη συνταγή σε κουτι από ζελε αλλά το βαρεθήκανε.

ΙΟΥΛΙΑ said...

Εγώ συνταγή Ελενας δεν την αφήνω με τίποτα!
Πάρα πολύ καλό φαίνεται και εύκολο επίσης. Πάω να πάρω φράουλες!
Μήπως για να ξεκολλήσει πιο εύκολα από την φόρμα να στρώσω μια διάφανη μεμβράνη?

Ειρήνη said...

Λαχταριστό χρώμα, τέλεια εμφάνιση και ελαφριά φραουλένια καλοκαιρινή γεύση. Τι άλλο θέλουμε?

Maria B. said...

Ονειρο φαίνεται Ελενάκι μου !
η γεύση του είναι σαν της γρανίτας ή διαφορετική ??

Καλά η παρουσίαση είναι άπαιχτη !!!

πολύ καλημέρα σας !!

Vana said...

Το έχω φτιάξει και είναι καταπληκτικό!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

Εφη said...

καλημερααα. σημερα που δεν δουλευω και εχω χρονο θα το φτιαξω το υπεροχο δροσιστικο γλυκακι.
εχω και την κορη μου μουσαφιρισσα, που ξερω οτι θα το τιμησει δεοντος.

Rena said...

Όνειρο Ελενάκι μου και αυτή η σάλτσα φράουλας πως του πάει. Από τα πιο δροσερά καλοκαιρινά γλυκά.

Τασολάμπρου Χρυσούλα said...

Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι και οι φράουλες είναι το αγαπημένο φρουτάκι μας.

Καλημέρα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Λίνα μου!
Κι εμένα τα παιδιά μου το λατρεύουν!
Και με σάλτσα φράουλας και άνευ, είναι δροσιστικό και αρωματικό!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου όοοοοχχιι!!
Εννοώ 3 φακελάκια, όχι 6!!
Καλή σου μέρα, φιλιά:)

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλημέρα Ελίτσα, φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου όπως είδες δεν σε ξέχασα, οι επιθυμίες σας πάντα διαταγές μας, εφ' όσον μπορούμε βέβαια!!
Φιλιάααα!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama, έκανα παλιά κι εγώ ένα με ροδάκινο, που την έχω αυτή τη συνταγή ούτε που θυμάμαι! Ωραίο ήταν!
Αυτό το φραουλένιο είναι τελείως διαφορετικό από το ροδακινένιο!
Φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Ιουλίτσα!!
Ιουλία μου δεν χρειάζεται να στρώσεις μεμβράνη.
Απλά ακούμπησε την βάση της φόρμας σε πολύ καυτό νερό, άστο 1 λεπτό, μετά κούνησε λίγο την φόρμα και αμέσως αποκολλάται το ζελέ.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα, φραουλένια φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου καμία σχέση με γρανίτα.
Εχει την υφή της πανακότα, στο φραουλένιο της όμως!
Φιλάκια φιλενάδα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Βανούλα μου το έφτιαξες??
Χαίρομαι που σου άρεσε!!
Πολλά φιλιά!

Amali said...

Ααααα τι ωραίο.....
Μετά τις εξετάσεις θα δοκιμαστεί σίγουρα -ας μπέτα για σένα πάει το μετά τις εξετάσεις..χιχιχιχι-
χτες που λέγατε για γιουρτοζελέ άλλο νόμιζα που το έχω γάει και είναι επίσης φοβερό....αλλά και αυτό είνει μούρλια!!!
πολλά φιλιά
και καλό μήνα δεν σας είπα νομίζω!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου, σήμερα που δεν δουλεύεις να καθίσεις να ξεκουραστείς!
Αν και αυτό το γλυκάκι δεν είναι κουραστικό καθόλου. Σας το έχω πει, δύσκολες συνταγές δεν δίνω εγώ, απλές και βατές είναι όλες!
Καλώς να δεχθείς την κορούλα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι του πάει πολύ η φραουλοσάλτσα είναι η αλήθεια!
Εγώ πάντως το προτιμώ σκέτο, οι υπόλοιποι της φαμίλιας βάζουν και μια γενναία δόση φραουλοσάλτσας από πάνω όποτε το φτιάχνω!
Φιλιάαααα!!!

Amali said...

ααα καλά ό,τι θέλω γράφω!!!ζαλίστηκα απο το γλυκό της Έλενας
* έχω φάει
* είναι μούρλια...

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Χρύσα μου, μα υπάρχει κανείς να μην αγαπά τις φραουλίτσες???

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα τα καταλάβαμε όλα, γιατί είμαστε και έξυπνες χα χα χααα!!!!
Φιλάκια, καλό μήνα επίσης!!

Amali said...

είστε οι άτιμες είστε!!!!!!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Τέλειο και πολύ δροσερό το γλυκάκι σας!!! Εφτιαχνα και εγω ένα αλλο γιαουρτογλυκο με φρούτα ψιλοκομμένα,αλλά καμια σχέση. Θα το δοκιμάσω με μπόλικη σαλτσούλα φραουλένια...

Maria B. said...

ωστε μοιάζει με πανακότα! ωραία γιατι την λατρεύω, θα το φτιάξω το σ/κ. Μήπως είναι καλύτερα να έρθω απο το εκεί να το δοκιμάσω απο της
expert τα χεράκια ????

dhmhtra said...

Ελενα καλημέρα
Το περιγράφεις τόσο καλά το γιαουρτόγλυκο που μου ήρθε η γεύση στο στόμα πριν το δοκιμάσω.
Φιλιά

smp said...

Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο.Μπόρω να το φτιάξω με ροδάκινα?
smp

Νίκη said...

Αυτο θα ηθελα να το ρωτήσω και εγω...
Μπορεί να γίνει με πολλά φρούτα έτσι δεν είναι.. κεράσια, βερύκοκα??? Ελένα πάντα με φτιάχνεις γευστικά....

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλημέρα Ευάκι!!
Δοκίμασέ το και έτσι, θα σου αρέσει πιστεύω! Πολύ δροσιστικό!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι και δεν έρχεσαι την Κυριακή?? Πάμε να ψηφίσουμε παρέα και μετά να βάλουμε κάτω το γιαουρτοζελέ να το περιποιηθούμε??

ΕΛΕΝΑ said...

Δημητρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλααααα, που είσαι κοπέλα μου???
Λοιπόν, με ροδάκινα δεν το έχω φτιάξει ποτέ, περιμένω να εμφανιστούν για να το δοκιμάσω.
Φαντάζομαι ωραίο θα γίνεται, αλλά πιστεύω με φραουλίτσες ακόμα πιο ωραίο!
Φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mama, κι εγώ φαντάζομαι με οποιοδήποτε φρούτο και το αντίστοιχο ζελέ θα γίνεται ωραίο!
Μόνο με φραουλίτσες το έχω φτιάξει όμως! Και ένα περίεργο πράγμα! Οποτε ξεκινάω να το δοκιμάσω με άλλο φρούτο .... πάλι στις φράουλες επιστρέφω. Πάντως φέτος θα το φτιάξω και με ροδάκινα.
Φιλάκια!

lila said...

Ωραία φωτογραφία Έλενα(η πρώτη),ο ήλιος παιχνιδίζει στο γλυκάκι σου.Το έβαλε στο μάτι νομίζω!
Φαίνεται πολύύύύ ωραίο!!!!
Θα το δοκιμάζω γιατί μου φαίνεται και ελαφρύ και αφού όπως είπες φέρνει προς την πανακότα,η υφή θα είναι τέλειο.
Πολλά φιλιά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

αυτό το γλυκάκι το φτιάχνω με διάφορα φρούτα, αλλά με φράουλες ή με βατόμουρα είναι άπαιχτο και δεν τους προλαβαίνω (ιδιαίτερα τον άνδρα μου που είναι και γιουρτοφάγος)

και σου πέτυχε, έγινε υπέροχο το χρώμα του με πεθαίνει, και η φωτογράφιση σου πέτυχεεεεεεεεε!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Lila μου, λες να το έβαλε στο μάτι ο ήλιος?? χα χα χαα!!!
Είναι και ελαφρύ και νόστιμο!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ με πρόλαβες, αυτό ήθελα να πω κι εγώ, ότι θα πρέπει να γίνεται πολύ καλό με βατόμουρα.
Αν κατορθώσω να πετύχω βατόμουρα θα το φτιάξω οπωσδήποτε!!
Το χεις φτιάξει και με άλλα φρούτα?? Πάντως κι εγώ πιστεύω τα καλύτερα θα είναι φράουλες και βατόμουρα!
Καλό μεσημέρι!!

Mary said...

Επειδή φοβάμαι ότι το μπλέντερ μου δε θα χωρέσει όλα τα υλικά μαζί... και φοβάμαι ότι θα κάνω την κουζίνα #@^&$*@&$...
... αν βάλω το μισό ζελέ με τα υπόλοιπα υλικά να πολτοποιηθούν και μετά το ανακατέψω με το υπόλοιπο ζελέ λέτε να μη γίνει καλό?

Z. said...

Πολύ ελαφρύ και εύκολο γιαουρτοζελεδάκι, Έλενα.
Λαχταριστό και δροσιστικό.
Να ρωτήσω, υπάρχει περιορισμός στο είδος του γιαουρτιού ή ότι μας αρέσει;

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρούλα αν το μπλέντερ σου δεν είναι αρκετά μεγάλο (γιατί όπως βλέπεις στην φωτό βγαίνει αρκετά φουσκωτό το "κέικ"), θα έλεγα να χτυπήσεις τα υλικά μισά μισά και μετά να τα ενώσεις.
Δηλαδή τις μισές ποσότητες από όλα μια φορά και τις άλλες μισές μια δεύτερη δόση και τέλος να ενώσεις τις 2 δόσεις.
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπάκι μου εγώ στραγγιστό γιαούρτι βάζω, με άλλο γιαουρτάκι ίσως βγει λιγότερο σφιχτό (ίσως όμως και όχι .... who knows??)
Kisses:))

marian said...

Κοπελάρες μου καλησπέρα!!!
Επιτέλους επέστρεψα ωσάν απολωλός πρόβατο στο μαντρί μου!!!!!!
Ευχαριστώ για το κέρασμα!!
Αδυναμία μου μεγάλη 1. ότι είναι γλυκό και 2. ότι έχει ζελέ,φρούτα και γιαούρτι!!!
Μπράβο κορίτσια, για την επιστροφή μου το κάνατε το γλυκάκι!!!
Ευχαριστώ πολύ και για το γλυκό και για το βραβείο!!!!
Η παράσταση πήγε υπέροχα και θα ακολουθήσουν φωτογραφίες!!!!!
φιλιά πολλά πολλά!!!!:))

mar9659 said...

Αχ!κορίτσια πάλι γράψατε με τις φραουλονοστιμιές!!είμαι και σε δίαιτα,αν το κάνω με στραγγιστό 2%πειράζει;οχι τίποτε άλλο δηλ.να έχω λιγοτερες ενοχές!που θα το κάνω για την οικογένεια,αλλά να μην φάω και εγώ;κρίμα δεν είμαι χαχα!να είσαι καλά Ελενα,να μας δίνεις,όπως πάντα νοστιμες και οχι μπελαλίδικες συνταγές,γιατί είμαστε ακόμη,εργαζόμενα κορίτσια χαχα!!φιλάκιαα!

eirini said...

Έλενα το γλυκό σου φαίνεται εκπληκτικό! Δεν το έχω φάει με φράουλα, αλλά το έχω δοκιμάσει με λεμόνι και πρέπει να σου πω ότι ήταν τέλειο!!!!

Καλησπέρα! Φιλί γλυκό!!!!

Betty's Cuisine said...

ΕΛΕΝΑ σαν πανακότα μοιάζει ε? πολύ δροσερό φαίνεται...θα το δοκιμάσω σύντομα ελπίζω - όσο υπάρχουν ακόμα φράουλες...Φιλιά...

mmfevgati said...

εγω κοριτσια δεν ασχολουμαι με την κουζινα. μαυτα που βλεπω ομως, με βαζετε σε μερακια και θα ξεκινησω απο αυτο το ζελεδακι, που μου φαινεται και ευκολο και νοστιμο.
καλο σας βραδυ.

Maria Tzirita said...

Τέλειο το γλυκάκι Έλενά μου κι αν βάλουμε ασπαρτάμη αντί για ζάχαρη είναι και σούπερ διαιτητικό! Φιλάκια πολλά!

despoina said...

Καλά, σε λίγο δε θα μας χωράνε οι πόρτες... Τι ωραίο δροσερό γλυκάκι είναι αυτό; Και με γιαούρτι που το λατρεύει όλη η οικογένεια. Θα το φτιάξω όπως και δήποτε, αλλά αφού φάμε το παγωτάκι σου Έλενά μου, που μόλις μπήκε στην κατάψυξη. Πολλά φιλιά και πολλά ευχαριστώ για τις ωραίες ιδέες. Καλό βράδυ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

αν σου αρέσει η γεύση μάνγκο γίνεται πολύ ωραίο, και θα βάλεις ζελέ μπανάνα ή ζελέ σε σκόνη ή φύλλα με ζάχαρη για να έχει μόνο το άρωμα του μάνγκο, βράζω τη φλούδα του φρούτου στο νερό και αρωματίζεται πολύ ωραία....
εμένα μου αρέσει και με λάιμ, βάζω και μπόλικο τρίμα και χυμό οπότε σπάει και η γλύκα του ζελέ, και γίνεται απίθανο και το χρώμα, όταν δε βρίσκω ζελε λαιμ βάζω λεμονιού και προσθέτω και λίγες σταγόνες πράσινο χρώμα ζαχαροπλαστικής, εμένα την ξινή μου αρέσει, το έτερον ήμισυ ούτε να το βλέπει δε θέλει.

Ξανθή said...

Λοιπόν Έλενα αγόρασα προχτές φράουλες να κάνω λικέρ όμως υπολόγισα λάθος δεν έχω τσίπουρο σε ποσότητα που χρειάζεται οπότε αύριο θα κάνω ζελέ δεν νομίζω να πειράζει αν προσαρμόσω λίγο προς τα κάτω τα υλικά, εμείς εδώ δεν τα πάμε και πολύ καλά με τα γλυκά.
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Mariaaaaannn!!
Είδες που πρόβλεψα για την επιστροφή σου??? Μιας και δεν έχει κανένα γλυκό το blog μας, είπα κάτι να βάλουμε να σε υποδεχθούμε;)
Περιμένουμε λεπτομέρειες από την παράσταση, είμαι σίγουρη ότι σκίσατε!!!!
Φιλιάααααα!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Mar9659:))
Καλώς όρισες και συγχαρητήρια για τα πολύ όμορφα ιστολόγιά σου!!
Είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!!
Να το κάνεις με στραγγιστό 2%, τι να κάνουμε που πρέπει να βγούμε και στις παραλίες?? χα χα χα!
Να μας έρχεσαι να σε κερνάμε από καρδιάς:))

ΕΛΕΝΑ said...

Eιρηνάκι μου ωραίο θα πρέπει να είναι και με λεμονάκι.
Καλά, εμένα που λατρεύω το λεμόνι, δεν υπάρχει περίπτωση να μην μου αρέσει!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι:))

ΕΛΕΝΑ said...

Βetty μου σαν πανακότα είναι στην υφή, όχι στην γεύση.
Στην γεύση είναι .... φραουλοακτύπητο;-)
Φιλάκια, καλό βράδυ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mmfevgati, μην παρασύρεσαι από εμάς που είμαστε κακό παράδειγμα χα χα χα! Στο ύψος σου!!
Αστειεύομαι βέβαια, είναι πανεύκολο γλυκάκι, όπως και οι περισσότερες συνταγές που θα βρεις εδώ μέσα!
Καλό σου βράδυ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι μου, μα τι σύμπτωση κι αυτή να έχουμε ίδιο γλυκάκι σήμερα??
Ελπίζω να πηγαίνεις καλά και ο στόχος να κοντεύει να επιτευχτεί!!
Πολλά φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Δεσποινάκι μου περιμένω εντυπώσεις από το παγωτό.
Δες τι σου έγραψα στην συνταγή του παγωτού στα σχόλια σχετικά με την κατάψυξή του!
Φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ όλες οι ιδέες σου μου άρεσαν!!
Κι εγώ ξινή είμαι, και ωμό ακόμα το τρώω το λεμονάκι!
Η Αμαλία μας πάλι, με το που το βλέπει από μακριά... ξινίζεται:P
Καλό σου βράδυ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθούλα μου μείωσε αναλογικά τις ποσότητες στο μισό ή στο 1/3.
Καλή επιτυχία!
Φιλιά, καλό βράδυ:)

Δημιουργία said...

Πολυ δροσερο και ελαφρυ γλυκο,το φτιαχνω τακτικα το καλοκαιρι και με αλλες γευσεις.

Μαριλένα said...

άψογο το γλυκάκι!
εννοείται πως θα προχωρήσομεν άμεσα στην παρασκευή του :)))

επιτέλους μπορεσα και εγραψα σχόλιο! δεν μπορείτε να φανταστείτε ποσες φορές εχω προσπαθησει απο το μεσημερι!
τα 'χει παίξει εντελώς ο μπλογκερ! ενω σε άλλα sites έμπαινα αμέσως, σε πολλά μπλογκ, επ' ουδενί.
καλοκαιριασε και πανε διακοπες οι υπεύθυνοι φαίνεται :ΡΡ

φιλιά πολλά
και καληνύχτα :))

prasino liker said...

Eλενα ειναι καταπληκτικο.Το εχω φαει και με ασπρισμενα αμυδγαλα μεσα.
Το καλοκαιρακι μας φερνει και τα φανταστικα δροσερα γλυκα του.
Καλο σου βραδυ.

Αγγελικη Ν said...

Α! Φράουλες και ζελέ και γευση πανακότας! Υπέροχο!
Την δροσιά του να έχετε!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου, κι εσύ με άλλες γεύσεις? Μάλλον πρέπει να τις ξεκινήσω κι εγώ;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου κι εμένα σήμερα με ψιλοταλαιπωρεί ο blogger.
Και γενικά τον τελευταίο καιρό μια ταλαιπωρία την τραβάω μέχρι να γράψω σχόλια σε κάποια blogs!
Υπομονή!!
Φιλάκια, καλό βράδυ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Λικεράκι μου:)))))
Mε ασπρισμένα μύγδαλα, να κι άλλη ωραία ιδέα!!!
Το καλοκαιράκι ως γνωστόν μόνο όμορφα πράγματα μας φέρνει!!!
Καλό βράδυ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Aγγελικούλα μου, σε ευχαριστούμε πολύ, να σαι καλά:))

Peter M said...

Axx, ti oraio kai Kalokairino...enjoy the Agio Pneuma weekend.

anap said...

Το έφτιαξα χτες με μεγάλη επιτυχία!
Έβαλα μία μικρή ποσότητα σε ένα μπωλάκι και το δοκίμασα και ήταν σούπερ παρόλο που γενικά δεν τρώω το ζελέ.
Να δώ σήμερα μόνο αν θα καταφέρω να το ξεφορμάρω με επιτυχία!!!!!!!
Ευχαριστούμε Έλενα για μία ακόμα φορά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, σε ευχαριστώ πολύ!
Να περάσεις κι εσύ πολύ όμορφα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Anap χαίρομαι που σου άρεσε, είναι πολύ δροσιστικό και καλοκαιρινό γλυκάκι.
Μια χαρά θα το ξεφορμάρεις.
Βάλε σε κάποιο ταψάκι ή και στον νεροχύτη σου καυτό νερό.
Ακούμπησε την βάση της φόρμας για ένα λεπτό.
Μετά σήκωσε την φόρμα, κούνησέ την δεξιά αριστερά για λίγο, και θα δεις τι εύκολα θα αποκολληθεί το γλυκό.
Αναποδογύρισέ την με προσοχή σε μια πιατέλα και κατ' ευθείαν στο ψυγείο, γιατι με το ζεστό νερό το πάνω μέρος του γλυκού θα έχει αρχίσει να "υγραίνεται"
Στο ψυγείο θα ξανασφίξει μια χαρά!
Καλή επιτυχία:)

anap said...

Έλενα όλα καλά. Τα κατάφερα μια χαρά ευτυχώς!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...