Saturday 4 February 2012

Βραβεία - Παιχνίδια - Δωράκια!!!

Ειλικρινά δεν ξέρω πως όταν κυκλοφορεί κάποιο παιχνίδι στην μπλογκο-γειτονιά, καταφέρνω πάντα να το αφήνω τελευταία στιγμή.
Οοοοχι, δεν το κάνω για λόγους εντυπωσιασμού χα χα χαα!!!
Απλά τυχαίνει!
Τώρα όμως τα μάζεψα όλα, βραβεία – δωράκια – παιχνίδια, και… πάμε!

Το Ελενάκι από το νόστιμο blog Μαγειρική με Φαντασία, το άλλο Ελενάκι από το επίσης νόστιμο blog cook with Elena, η φιλενάδα μου η Ελένη με τα υπέροχα Ταξίδια της, η γλυκιά και προκομμένη Pela από το νόστιμο That’s Eat, η φιλεναδίτσα μου η Λίλα και τα λιλά της, αλλά και η καινούρια μας φίλη Μαρίνα με το πολύ ενδιαφέρον blog Il Laboratorio di mm_skg μου έδωσαν 2 πολύ όμορφα βραβεία, που κρύβουν και ένα παιχνίδι.
Τις ευχαριστώ όλες πάρα πολύ και προχωρώ στην διαδικασία συμμετοχής.
Το πρώτο βραβείο
7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ:
1. Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να γίνω δημοσιογράφος. Τελικά με κέρδισαν τα Οικονομικά και έγινα Οικονομολόγος.
2. Μέχρι την ημέρα που παντρεύτηκα, δεν ήξερα να βράζω ούτε μακαρόνια, και το κυριότερο … δεν είχα καμιά τρελή επιθυμία να μάθω πως βράζουν.
Η αγάπη για την Μαγειρική μου ήρθε εντελώς ξαφνικά, όταν την είδα σαν μια μορφή δημιουργίας και όχι σαν αγγαρεία.
3. Μέχρι πριν 4 μήνες κάπνιζα 2,5 πακέτα τσιγάρα (25άρια παρακαλώ)
Μετά ανακάλυψα το ηλεκτρονικό τσιγάρο και πλέον καπνίζω μόνο αυτό.
Να δούμε πόσο θα το κρατήσω!
4. Γνώρισα τον άντρα μου όταν ήμουν 15 χρονών και μέχρι σήμερα είμαστε μαζί (εδώ νομίζω ότι μάλλον θα μας γράψουν στο βιβλίο Γκίνες:P)
5. Δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί, γενικά εγώ και η βελόνα έχουμε εδώ και χρόνια μια σχέση μίσους. Τα «Χρυσά Ψαλίδια» έχουν θησαυρίσει μαζί μου!
6. Οι γιοι μου είναι και οι δύο Ταύροι στο ζώδιο, και μάλιστα το προγραμμάτισα έτσι ώστε να γεννηθούν Ταύροι.
Δεν ξέρω πως μου ήρθε, θεωρούσα τους Ταύρους πολύ δυναμικό ζώδιο και ήθελα πολύ να γίνουν δυναμικοί.
Τώρα βέβαια το πληρώνω, γιατί μου παραβγήκαν δυναμικοί χα χα χαα!
7. Έχω γεννηθεί στις 29 Φεβρουαρίου!!
Αυτό σημαίνει βέβαια ότι έχω γενέθλια κάθε 4 χρόνια.
Επίσης σημαίνει – λέω εγώ – ότι μεγαλώνω κάθε 4 χρόνια, σωστά???
Το δεύτερο βραβείο:
10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που περιμένουν απάντηση:
1.Name your favorite song: Ακούω σχεδόν τα πάντα, ανάλογα με την διάθεση της στιγμής
2. Name your favorite dessert: Lemon cheesecake
3. What ticks me off: Οι άνθρωποι που επιμένουν στα ψέματά τους.
4. When I’m upset: Καλύτερα εξαφανιστείτε από μπροστά μου χα χα χαα!
5. What’s your favorite pet: Τα χρυσόψαρά μας
6. Black or white: Black and white
7. Biggest fear: Το να χάσω κάποιον αγαπημένο μου.
8. Everyday attitude: Καφέεεεεεςςςς και τσιγάρο (ηλεκτρονικό είπαμε)
9. What is perfection: Όλες οι όμορφες στιγμές που ζω παρέα με τους αγαπημένους μου
10. Guilty pleasure: Πολλές, ποια απ’ όλες να πω???
7 ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
1. Να πάρω την Μαρία στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα.
2. Να πάρω την μαμά στο τηλέφωνο. Πάλι θα λέει ότι την ξέχασα!
3. Αυτοί οι γιοι μου, θα αποφασίσουν να με πάρουν κανένα τηλέφωνο? Σιγά μην τους πάρει ο πόνος και σκεφτούν ότι ανησυχώ!
4. Πρέπει να πάω στο σούπερ μάρκετ και βαριέμαι. Κάνει και ένα κρύο!!!
5. Ο Θ. και η Ν. είπαν ότι θα έρθουν για μπιρίμπα. Τι μεζεδάκια να ετοιμάσω?
6. Δεν με βλέπω να ψωνίζω τίποτε φέτος στις εκπτώσεις, αχ βαχ!
Εάν κάποιος φίλος blogger δεν έχει παίξει ή θέλει να ξαναπαίξει, πολύ θα χαρώ να πάρει τα δύο βραβεία!

Να και ένα βραβείο που πήρα παλιότερα από τις αγαπημένες φίλες Tante Kiki, Mari Plateau, Ελπινίκη και Ελενα!
Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ από καρδιάς!

Και ένα υπέροχο βραβείο φιλίας, που μου χάρισε η αγαπημένη μου Ροδούλα, που αυτόν τον καιρό περνάει δύσκολες στιγμές!
Στιγμές που στιγματίζει ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου, που τις έχω ζήσει και ξέρω πόσο πολύ πονάνε!
Ροδούλα μου σε ευχαριστώ, σ’ αγαπώ πολύ!

Τέλος θα ήθελα να σας δείξω τα υπέροχα δωράκια που μου έστειλε το πολυαγαπημένο μου Ελενάκι, από το πανέμορφο blog Έτσι …. χωρίς πρόγραμμα, και με γέμισε πολλήηηηη χαρά!!!
Βαλσαμάκι για τα χείλη που σκάνε τον χειμώνα (δεν σας λέω τίποτα …. μοσχοβολάει τριαντάφυλλο!!!!), κρεμούλα για την μουρίτσα μου, και απίθανα σαπουνάκια.
Όλα φτιαγμένα από την ίδια την Ελένη, με τα χρυσά της τα χεράκια!
Τα συνόδευε μια υπέροχη κάρτα-ακουαρέλα, που εννοείται είχε ζωγραφίσει η ίδια η Ελένη!
Ελενάκι μου πολλά πολλά ευχαριστώ για τα δωράκια σου!

Αυτάααααα!!!
Ελπίζω να τα είπα και να τα έδειξα όλα και να μην ξέχασα τίποτα!
Να έχετε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

65 comments:

Elpiniki said...

Συγχαρητηρια για ολα τα βραβεια σου! Σου αξιζουν και σας αξιζουν! Το καλυτερο μου ειναι που εχεις γεννηθει 29 Φεβρουαρίου! Απλα τελειο!

Helen Gr said...

Καλημέρα, Έλενα. Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Διασκέδασα με το παιχνιδάκι που νομίζω ότι σου άρεσε.
Εύχομαι πάντα έτσι μαζεμένα να σου έρχονται τα όμορφα πράγματα!
Δες το mail σου.
Φιλιά, καλό Σ/Κ.

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΝΑ!
ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΜΑΣ!!!!!!Η ΚΑΡΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ !!!! ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ...ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΥΓΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ...ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΟΥ ΟΜΩΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΗΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ...
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

Ερμιόνη said...

Εντάξει τι να πω... είσαι θεά και το επιβεβαιώνεις για ακόμα μια φορά με αυτή την ανάρτηση! Πολύ στενοχωριέμαι που δεν θα τα πούμε από κοντά στην επικείμενη συνάντηση :(
Που θα πάει όμως, κάπου θα σε πετύχω! Πολλά πολλά φιλιά!

gwgw said...

Καλημερα Ελενακι μου γλυκο,τρελο και παιχνιδιαρικο.....χαχαχαχαχα!!!
Εριξα ΤΟ γελιο....
Συγχαρητηρια για ολα,τα αξιζεις..τα αξιζετε..και εις ανωτερα!!!
Το ηλεκτρονικο τσιγαρο το ξεκινησα κι εγω και ο συζυγος και ειμαι στην ιδια φαση το ποσο θα το κρατησω..βεβαια ολα στο μυαλο ειναι πιστευω..
Κι εδω θελω να πω στην αγαπημενη μου Εφουλα το εξης:Το ηλεκτρονικο τσιγαρο μαζευει υγρο στους πνευμονες και απαγορευεται?το κανονικο τσιγαρο που κυκλοφορει και προκαλει του κοσμου τις ασθενειες επιτρεπεται?
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ αυτο εχω να πω...φιλακια πολλα και καλο Σ/Κ να εχετε!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ.ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ.ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙΣ!!!ΚΑΛΟ ΣΚ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΣΑΣ....ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚ.

valia said...

καλημερα και απο μενα!
νασαι παντα καλα και με χιουμορ!!!!
Υ.γ. τις φωτο με τα βραβειακια τις αναρτουμε κ αυτες;δεν ξερω τι κανουμε σαυτη την περιπτωση ειμαι καινουρια στο χωρο, μια βοηθεια παρακαλω;;
φιλια καλο Σ/Κ!!!!!!

Eleni said...

Καλημέρα Έλενά μου είσαι καταπληκτική!!!!!!!!!!!Ωραία ανάρτηση, όμορφα δώρα!Τα αξίζετε τα βραβεία, κάνετε φοβερή δουλειά!Μπράβο, φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!

Irene said...

τα βραβεια τα αξιζετε. το μπλογκ σας ειναι υπεροχο και εμπνεει.

ειρηνη

Anonymous said...

Ελενα συνχαρητηρια.Ποσα κοινα εχουμε και εγω με το ετερον μου ημιση ειμαστε μαζι απο τα 15.Οι αντρες τις οικογενειας ειναι ταυροι και οι γυναικες λιονταρακια.Εχω πεταξει πολλα φαγητα και γλυκα μεχρι να μαθω αλλα δεν εχω ακομα το επιπεδο σου.Δεν καπνιζω αλλα καφεδες νομιζω οτι σε περναω δεν πινω νερο μονο καφε.Ελενα πολλα φιλια.Ποπη

eleni said...

Έλενα μου..μπράβο..αξίζετε ΠΟΛΛΑ βραβεία και θα έρθουν.....Όλα τέλεια!!!Ευτυχώς εγώ το έκοψα το τσιγάρο..ΟΥΦ!!!Να ζήσετε με τον άντρα σου και να είστε ΠΑΝΤΑ ευτυχισμένοι!Επίσης να χαίρεσαι και τα δυναμικά σου Ταυράκια!!!!Όλα τέλεια..μπράβο..μπράβο!!!!Πολλά φιλιά και από κοντά τα περισσότερα.....

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Παλιά το θεωρούσα το χειρότερό μου, και για να μην στεναχωριέμαι με γιορτάζανε στις 28 χα χα χα!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ:))
Εχεις στείλει κάτι στο μέιλ??
Δεν βλέπω τίποτα, θα ξανατσεκάρω!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Λοιπόν, για το ηλεκτρονικό τσιγάρο θα σου πω το εξής.
Ο γαμπρός μου (ο άντρας της αδελφής μου δηλαδή), που είναι φανατικός αντικαπνιστής και καρδιολόγος, πήγε ο ίδιος και αγόρασε ηλεκτρονικό τσιγάρο για μένα και την αδελφή μου.
Το θεωρεί τελείως ακίνδυνο, το μόνο που περέχει είναι λίγη νικοτίνη, για να μην παθαίνουμε στέρηση.
Σκέψου όμως πόσες άλλες βλαβερές ουσίες έχει το κανονικό τσιγάρο.
Αναμφισβήτητα αυτά που χάνουν οι καπνοβιομηχανίες και το Κράτος (από φόρους) είναι πολλά!
Φυσικό λοιπόν είναι να το πολεμήσουν λυσσαλέα το ηλεκτρονικό τσιγάρο.
Μόλις καταφέρουν να το φορολογήσουν κι αυτό όπως θέλουν, θα σταματήσουν και να το κατηγορούν, είμαι σίγουρη.
Πάντως εγώ το έχω βολευτεί απίστευτα, έχω 4 μήνες να καπνίσω κανονικό τσιγάρο.
Και μπορείς να καπνίσεις με το ηλεκτρονικό παντού, χώρια την οικονομία που κάνεις.
Το μόνο που ελίζω, είναι να μπορέσω να το κρατήσω, τώρα πια δεν θέλω με τίποτα να γυρίσω στο κανονικό τσιγάρο.
Αυτά, σε ζάλισα ε?? χα χα χα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Nαι βρε Ερμιονάκι μου και εγώ έχω σκάσει που δεν θα βρεθούμε την Κυριακή, αλλά όπως λες.... δεν μπορεί, δεν μπορεί, κάπου θα συναντηθούμε;-)
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Κι εγώ αυτό είπα στην Εφη μας, θέμα συμφερόντων είναι, είναι βέβαιο ότι το ηλεκτρονικό στοίχησε πολλά στις καπνοβιομηχανίες και το Κράτος.
Εμείς εκεί σταθερές, χαρακτήρα έτσι??
Εξάλλου εγώ να σου πω την αλήθεια, το βολεύτηκα από την πρώτη στιγμή, ποτέ δεν πίστευα ότα θα έκοβα το τσιγάρο έτσι εύκολα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα τόσο γλυκά σου λόγια!!
Νάσια δοκίμασέ το, δεν χάνεις τίποτα.
Κανένα κακό δεν κάνει, έχω ρωτήσει γιατρούς, ο άντρας μου μπαίνει συνέχεια στο ιντερνετ και διαβάζει γι αυτό, δεν το ξεκινήσαμε έτσι ελαφρά τη καρδία κι εμείς, το ψάξαμε πρώτα.
Και είναι σαν να καπνίζεις κανονικό τσιγάρο, είναι απίστευτο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινιώ μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά πολλά φιλιά!

Thalassenia said...

Είσαι πολύ γλυκιά γι αυτό σου αξίζουν αυτά και άλλα τόσα βραβεία.
Ετοίμασε μεγαλοπρεπές γλυκάκι για τα γενέθλια αφού είναι 4 χρόνια.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia said...

...κάθε... :)

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελάκι μου τι εννοείς??
Που να τις αναρτήσεις??
Αν θέλεις να τις έχεις μόνιμα στο blog σου και βέβαια μπορείς, αυτό εννοείς??
Στείλε μου ένα μέιλ στο
syntageskardias@yahoo.com
ότι θέλεις και ξέρω, ευχαρίστως να σου πω τι να κάνεις.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Ελενάκι, μας κάνεις και κοκκινίζουμε χα χα χαα!
Σε ευχαριστούμε πολύ κουκλίτσα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, και το δικό σου blog είναι υπέροχο!
Φιλιά!

eleni said...

Έλενα,μπράβο για τα βραβεία σας-είστε όλες γλυκά κορίτσια!
Σου έστειλα mail,αναζητώ κι εγώ ηλεκτρονικό τσιγάρο.
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι αλήθεια??
Εχουμε τόσα κοινά??
Πολύ χαίρομαι!!
Εγώ δεν είμαι λιονταράκι, έχω όμως ωροσκόπο λιονταράκι, εξ ου και η μακριά, ξανθιά, φυσική μου ... χαίτη;-)
Οσο για τους άντρες μας, έλα να μας γράψουν μαζί στο Γκίνες, να μην κοιτάνε μόνο εμένα σαν αξιοπερίεργο χα χα χαα!
Πολλά φιλιά!
(ελπίζω να σου πέρασε η ίωση και να είσαι καλύτερα)

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου εσύ είσαι ακόμα πιο τυχερή που το έκοψες τελείως, εγώ ακόμα δεν έχω φτάσει σε τόσο υψηλά στάδια απεξάρτησης, όμως θέλω πολύ να το κόψω τελείως!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Εννοείται θα έχω κέρασμα .... μεγαλοπρεπές στα φετεινά γενέθλιά, για τα επόμενα θα κεράσω σε 4 χρόνια, οπότε.... χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Πάω να τσεκάρω το μέιλ μου και να σου απαντήσω!
Πολλά φιλιά!

mia maria said...

Πολύ ωραία η ανάρτηση σου! Από ράψιμο και εγώ χάλια, με τα χρυσά ψαλίδια βολεύομαι:))
Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και καλή επιτυχία στο κόψιμο του τσιγάρου!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Αγαπημένη μου Έλενα, σε αυτή την ανάρτηση ήσουν χείμαρρος. Τη χάρηκα ειλικρινά, γιατί σε γνώρισα πιο καλά, και ενίσχυσα αυτή την αδυναμία που σου έχω!
Έχεις δυο γιους ταύρους ε; Κι εγώ Ταύρος είμαι! Δεν το ήξερες ότι εκτός από δυναμικά είναι και πεισματάρικα πλάσματα; Στα ζώδια δεν πολυπιστεύω, όμως βλέπω ότι έχω τα χαρακτηριστικά που λένε ότι έχουν οι ταύροι. Φυσικά από κει και πέρα, παίζει ρόλο και ο ίδιος ο άνθρωπος πώς θα τα εξελίξει, για το καλό του ή το κακό του.
Μπράβο που σταμάτησες το κάπνισμα, εύχομαι να γίνει μόνιμη κατάσταση αυτή.
Ούτε κι εγώ ξέρω να ράβω.
Την ΑΓΑΠΗ μου Έλενά μου!
Να είστε ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ με το συζυγό σου, και να χαίρεστε τα αγόρια σας!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.
Υ.Γ.
Σε ευχαριστώ πάαρα πολύ για όλη αυτή την ΑΓΑΠΗ που μου δείχνεις Έλενά μου (είναι αμοιβαία τα αισθήματα να ξέρες). Με συγκίνησες.

Ροδάνθη said...

Έλενα καταρχήν συγχαρητήρια για τα βραβεία σας, έχετε ένα τέλειο σπιτάκι με γλυκίτατες οικοδέσποινες,βέβαια εμένα αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι η ημερομηνία των γεννεθλίων σου δηλαδή για τέσσερα χρόνια έχεις την ίδια ηλικία; χαχαχα!!!!!! Δεν είναι δίκαιο θέλω κι εγώ!!!!!!

mia said...

Eυλογία να έχεις τον σύντροφό σου και να είστε αγαπημένοι...με τους γιους υπομονή...όλα ίδια είναι...Φεβρουάριο έχω και εγώ τα γενέθλια 18...Ελενα πάντα τέτοια βραβεία...πολλά...

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Παρήγορο να νοιώθω ότι δεν είμαι η μοναδική που ταίζω τα Χρυσά Ψαλίδια χα χα χαα!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου γλυκιά, κι εσύ Ταυράκι??
Πείσμα??? Μα τι είναι αυτά που λες, δεν σε πιστεύω χα χα χαα!!!
Ούτε ένα, ούτε δύο, τρεις πεισματάρηδες έχω στο σπίτι.
Αλλά τους κουμαντάρω μια χαρά (ελπίζω)

Να χαίρεσαι κι εσύ την όμορφη οικογένειά σου, και να συνεχίσεις να μας ομορφαίνεις με την μουσική σου την μέρα μας!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου δεν μπορείς να φανταστείς τι καημό το είχα όταν ήμουν μικρή και τι κλάμα έριχνα κάθε Φεβρουάριο.
Οι αδελφές μου είχαν γενέθλια κάθε χρόνο, κι εγώ το ταλαίπωρο περίμενα κάθε 4 χρόνια.
Από τις .... τσιρίδες μου, η καϋμένη η μανούλα μου με γιόρταζε στις 28, αλλά εγώ και πάλι έκλαιγα γιατί έλεγα αυτά δεν ήταν τα αληθινά μου γενέθλια χα χα χαα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου κι εσύ Φεβρουάριο??
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλάκια!

Mania said...

Ελενα μου να τα χαίρεσαι όλα τα βραβεία σου!! Σου αξίζουν!! Οσο για το τσιγάρο εγώ το εκοψα πριν 16 χρόνια. Πήρα μερικά κιλά αλλά νομίζω ότι ήταν το καλύτερο δώρο για τον εαυτό μου. Εύχομαι να το κρατήσεις!!Πολλά φιλάκια και να χαίρεσαι του γιους σου. Και ο δικός μου Ταύρος είναι, οπότε σε καταλαβαίνω!!

"ζαχαρούλα.." said...

και λίγα βραβεία πήρες...!!!!

κατάτα άλλα και εγώ δημοσιογράφος ήθελα να γίνω, λογίστρια κατέληξα!!!

φιλάκιαααααααααα!!!!!!!!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Τα αξίζεις!

mari beika said...

Πολύ ωραία!!μπράβο που έκοψες το τσιγάρο και συγχαρητήρια γι' αυτή την μακρόχρονη σχέση!! επίσης να χαίρεσαι τα ταυράκια σου.
Φιλιά πολλά.

Selcouth said...

Ελένη μου συγχαρητήρια και από 'μένα! Σου αξίζουν πολλά βραβεία!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Εννοείται ότι μεγαλώνεις κάθε 4 χρόνια! Το συζητάμε κιόλας; Χα,χα,χα!

Να είσαι πάντα καλά, πάντα δημιουργική, πάντα χαρούμενη!
Πολλά φιλιά.

Unknown said...

για τα βραβεία μπράβο σας..το αξίζετε..εδώ μεσα...και εις άλλα ευχομαι.....την καλημερα μου

showgirl said...

Υπέροχα βραβεία!!!!!!
Καλημέρα!!!

Άιναφετς said...

Τα αξίζεις τα βραβεία Ελένη και εύχομαι να τα εκατοστήσεις!!!
Φέτος που γιορτάζεις, περιμένουμε σούπερ ανάρτηση με χιλιάδες καλούδια!!!
ΑΦιλάκια! :))

Sophie said...

Έλενά μου να χαίρεσαι τα βραβεία σου και τα δωράκια σου και επειδή πιστεύω πως πραγματικά τα αξίζεις πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις άλλο ένα!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mania μου μπράβο σου που τα κατάφερες, σίγουρα ήταν το καλύτερο δώρο που έκανες στον ευατό σου!
Κι εσύ γιο Ταυράκι??
Τα πιάσαμε τα λεφτά μας χα χα χαα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαχαρένια μου δεν πειράζει, καλά να μαστε!!!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mari μου σε ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth πες τα, πες τα, να μην τα λέω μόνο εγώ χα χα χαα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου σε πεθυμήσαμε, όλα καλά??
Σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Showgirl σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγισσούλα μου για χιλιάδες δεν ξέρω, πάντως σίγουρα θα κεράσω το κάτι τις μου, τι στο καλό? σε 4 χρόνια πάλι θα χω γενέθλια χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου σε υπερ-ευχαριστώ για το βραβείο, με συγκίνησες!
Πολλά πολλά φιλιά!

Δημιουργία said...

Να ειστε καλα ολα τα κοριτσια, σας αξιζουν πολλα βραβεια.Ελενα μεγεια τα δωρακια σου.Της Ελενης τα χερακια χρυσα.

Katrina said...

Ελενα μου συγχαρητηρια για τα βραβεια!!Να εισαι καλα να τα χαιρεσαι σου αξιζουν αυτα και αλλα τοσα!!Φιλια!

Maria B. said...

Και τώρα που το λες ΝΑΙ όντως ξέχασες να με πάρεις τηλέφωνο το σ/κ!!!!!!!!!!!χιχιχιχιχιχι!!!!!!

πολύ γλυκιές οι φιλενάδες που έδωσαν τα βραβεία!!

διάβασα με προσοχή αυτά που δήλωσες και οφείλω να ομολογήσω με μεγάλη μου χαρά ότι ήξερα τα περισσότερα!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ

καλημέρα και καλή βδομάδα !!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου πολύ χάρηκα για την προσπάθεια σου να κόψεις το τσιγάρο!!!!!Πολύ θα ήθελα να είχα γενέθλια κάθε 4 χρόνια αλλά και να μεγαλώνω ανάλογα ....!!!χαχα!!!
Να είστε πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι με τον αντρούλη σου γιατί είναι σπάνιο το φαινόμενο στις μέρες μας μια σχέση τόσων χρόνων!!!!!!

Ευχαριστούμε από καρδιάς τις φίλες για τα βραβεία που μας έδωσαν!!!!!

Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!

Unknown said...

Ελενάκι..ψαράκι...εσύ τυχερή γεννήθηκες 29 Φεβρουαρίου...εγώ που είμαι 26 δίσεκτου έτους επίσης γκρινιάζω συνέχεια στην μάνα μου γιατί δεν κρατήθηκε μερικές μέρες...χαχαχα..εύχομαι να είστε πάντα μαζί με τον αντρούλη σου...με χαρά και υγεία...φιλιά πολλά..

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου πραγματικά χρυσά τα χεράκια της Ελένης, φτιάχνει απίστευτα πράγματα!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατρινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου αν δεν τα ήξερες εσύ, ποιος άλλος θα τα ήξερε??? χα χα χαα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου αν μεγάλωνα κάθε 4 χρόνια, καλά θα ήταν χα χα χαα!!
Οσο για τα γενέθλια κάθε 4 χρόνια, έπρεπε να δεις τι κλάμα έριχνα μικρή!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι κι εσύ σε δίσεκτο γεννημένη??
Βρε είσαι πολύ τυχερή που δεν γεννήθηκες 29, ρώτα κι εμένα!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...