Thursday 2 February 2012

Κεϊμά γιαουρτλού

Το κεϊμά γιαουρτλού είναι ανατολίτικη συνταγή!
Την παρουσίασε η Αργυρώ Μπαρμπαρήγου σε μια πρωινή εκπομπή, την είδα και μου άρεσε ιδιαίτερα!!
Έτσι αποφάσισα να το μαγειρέψω κι εγώ.
Πρόσθεσα στα υλικά και μια καυτερή πιπερίτσα, κι έδωσα έτσι στο φαγητό μια πιο πικάντικη νότα.
Το γιαούρτι σβήνει την έντονη καυτερή γεύση της πιπεριάς, δίνοντας ένα ελαφρύ πικάντικο τόνο!!!!

Χρειαζόμαστε:
8 αραβικές πίτες μεσαίου μεγέθους
750 γραμ. κιμά μοσχαρίσιο
2 κονσέρβες ντοματάκια κονκασέ
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
1 καυτερή πιπεριά
1 πιπεριά Φλωρίνης
1/2 κρασοπότηρο λάδι
3 κουταλιές της σούπας δυόσμο
1 κιλό γιαούρτι στραγγιστό
αλάτι
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
1/2 κουταλάκι ζάχαρη
Στην πράξη:
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα τον κιμά με 2-3 κουταλιές της σούπας λάδι και τον αφήνουμε σε χαμηλή φωτιά για 15 λεπτά περίπου, μέχρι να απορροφηθούν τα υγρά του και να ψηθεί.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς
Σε ένα μεγάλο πυρέξ μαδάμε τις αραβικές πίτες.
Τοποθετούμε το πυρέξ στο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, κι αφήνουμε τις πίτες για 10 λεπτά να ξεροψηθούν.
Βγάζουμε το πυρέξ από τον φούρνο και ρίχνουμε πάνω από τις πίτες τον κιμά, όταν είναι έτοιμος.
Σ' ένα τηγάνι βάζουμε το υπόλοιπο λάδι και ρίχνουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο και τις πιπεριές, ψιλοκομμένα, να σοταριστούν για 2-3 λεπτά.
Προσθέτουμε την ντομάτα, το αλάτι, το πιπέρι και την ζάχαρη.
Ανακατεύουμε και αφήνουμε για 15 λεπτά να δέσει η σάλτσα.
Λίγο πριν την κατεβάσουμε από την φωτιά προσθέτουμε λίγο ψιλοκομμένο δυόσμο.
Ρίχνουμε πάνω από τον κιμά την σάλτσα μας και την απλώνουμε να καλύψει τον κιμά.
Σ΄ ένα μπολ βάζουμε το γιαούρτι, τον δυόσμο, λίγο λάδι και ανακατεύουμε.
Αδειάζουμε το γιαούρτι πάνω από την σάλτσα και απλώνουμε να πάει παντού.
Βάζουμε ξανά το πυρέξ στο φούρνο και ψήνουμε για 15 λεπτά, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω.
Δεν θα αλλάξει χρώμα το γιαούρτι, απλά θα δέσουν οι γεύσεις.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε τον δυόσμο, με μαϊντανό ή βασιλικό, ότι σας αρέσει καλύτερα!
Το φαγητό συνοδεύεται υπέροχα με κόκκινο ή ροζέ κρασί!!
Καλή επιτυχία, καλό μήνα σας εύχομαι!
Vasia B.

29 comments:

gwgw said...

Ειμαι σιγουρη για το νοστιμο,πεντανοστιμο φαγητο Βασια,γιατι η ΑΡΓΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!
Γεια στα χερια σου,πολυ ωραιο δειχνει!!!
Καλημερα και καλο μηνα ,φιλακια!!!

Eleni said...

Καλημέρα, φανταστικό πιάτο και σίγουρα πεντανόστιμο!Υπέροχο δείχνει!!!Πολύ ωραία χρώματα!Φιλιά!

Elpiniki said...

Πολυ νοστηνο φαινεται! Γεια στα χερια σου!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα και καλό μήνα Βάσια! Πολύ πολύ ωραίο πιάτο! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχο, μιας που όλα τα υλικά είναι πολύ αρμονικά συνδυασμένα! Φιλιά πολλά!

Anonymous said...

Βασια αν ειναι τοσο νοστιμο οσο στην εμφανιση θα ειναι υπεροχο.Στα παιδια δεν αρεσει το γιαουρτι μπορω να βαλω κατι αλλο απο πανω αντι αυτου?Ποπη

eleni said...

Αχ,φαίνεται νοστιμότατο!
Μ΄αρέσει το γιαούρτι,όταν δένεται η γεύση του με το φαγητό.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου εντυπωσιάστηκα, δεν το ήξερα το φαγάκι και το βρίσκω κομμένο και ραμμένο στα γούστα μας!
Εχω και ερώτηση.
Οι πιτούλες μαλακώνουν όταν ολοκληρωθεί το μαγείρεμα?
Η παραμένουν τραγανές?
Φαντάζομαι λίγο πρέπει να μαλακώνουν από τα υγρά του κιμά και της σάλτσας, οπότε θα είναι τέλειες!

Πόπη μου, μέχρι να σου απαντήσει η Βάσια, να σου πω ότι όλα τα γιαουρτλού έχουν γιαουρτάκι, αλλιώς δεν θα τα λέγανε γιαουρτλού;-)
Θα μπορούσες να βάλεις μια μπεσαμέλ για παράδειγμα, αλλά τότε δεν θα ήταν γιαουρτλού, θα ήταν άλλο φαγάκι.
Αλλά εκεί θα κολλήσουμε?
Οτι μας αρέσει μαγειρεύουμε χα χα χαα!
Φιλιά και καλό μήνα σε όλους!

Maria B. said...

Εγω είμαι σαν την Πόπη, τα πάω καλά μέχρι το γιαούρτι από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο γλυκούλης μου !!!!!!!!!! εφτιαξες Βασάκι μου φαγάκι ακριβώς για τα μέτρα του φίλου σου του Φώτη !!!

απαιχτο το email που μου έστειλες, ακόμη γελάω!!!!!!!!!χιχιχιχιχι!!!
Λες??????? ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται !!!!!!!!!

θα τα πούμε το σ/κ ?????
φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά

mm_skg said...

Ωραιος συνδυασμος υλικων! Γεια στα χερια σου!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Φαίνεται πολύ νοστιμο και όλα τα υλικό ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους!

Tante Kiki said...

Βάσια μου καταπληκτικό το φαγητό σου και η παρουσίασή του, με ταιριαστά υλικά!!! Γεια στα χέρια σου!

Leviathan said...

Φαίνεται πεντανόστιμο!!! Πολύ καλό σας μήνα!!! :)

Vasia b. said...

Γωγούλα μου είναι πράγματι πολύ νόστιμο φαγάκι!!Οτι έχω φτιάξει της Αργυρώς είναι πάντα υπέροχο!!
Καλό σου μήνα!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου είναι νόστιμο και φτιάχνεται και πολύ γρήγορα!
Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Ελπινίκη μου σ΄ευχαριστώ !!Είναι στ΄αλήθεια εξαιρετικός ο συνδυασμός των υλικών του!!!

Vasia b. said...

Ερμιόνη μου καλό μήνα και σε σένα!!
Είναι πραγματικά ένα υπέροχο πιάτο με πολύ αρμονικά ταιριασμένα υλικά!!
Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Πόπη μου θα σε στεναχωρήσω!!Δεν μπορείς να αντικαταστήσεις το γιαούρτι με κάτι άλλο.
Δεν νομίζω ότι θα του πήγαινε η μπεσαμέλ...δεν θα ήταν γιαουρτλού!!!!
Αυτό που το κάνει ιδιαίτερα νόστιμο είναι ο συγκεκριμένος συνδυασμός υλικών !!
Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου στο συγκεκριμένο η γεύση του γιαουρτιού δένει απίστευτα με τα υπόλοιπα υλικά!!!
Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Ελένακι μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο υπέροχο είναι και πόσο γρήγορα γίνεται!!!!
Εμείς ενθουσιαστήκαμε και ιδιαίτερα ο γιος μου, που μόλις είδε το γιαούρτι ήταν επιφυλακτικός και στο τέλος έφαγε τα περισσότερα κομμάτια απ' όλους.
Ο κιμάς είναι τελείως στεγνός όταν τον βάζουμε πάνω στις πιτούλες..αλλά η σάλτσα ντομάτας είναι εκείνη που τις μαλακώνει και γίνονται τέλειες!!!!!
Πολλά φιλάκια!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου είμαι σίγουρη ότι αν το δοκιμάσεις θ΄αλλάξεις γνώμη!!!!
Ο Φώτης σίγουρα θα το λατρέψει!!!

Το e-mail είναι αφιερωμένο στον φίλο μου αποκλειστικά...έτσι για να δικαιωθεί...χαχαχα!!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

Vasia b. said...

mm_skg σ΄ευχαριστώ πολύ!!!

Eri said...

Τι τραβάω η γυναίκα και που έμπλεξα! Απίθανο φαίνεται, πολύ ωραία ιδέα, μπορώ να φάω το ταψί!! Καλό βράδυ!

Vasia b. said...

Βάσω μου είναι ένας τέλειος γευστικός συνδυασμός!!!!!!

Vasia b. said...

Κική μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Είναι πραγματικά ένα διαφορετικό αλλά πολύ νόστιμο πιάτο!!!

Vasia b. said...

Leviathan,να έχεις ένα πολύ καλό μήνα!!!

Vasia b. said...

Εri μου, μπορείς να φας όσο θέλεις γιατί είναι ελαφρύ και νόστιμο φαγάκι και δεν σταματάει κανείς εύκολα στο ένα κομμάτι!!!!!!
Καλό βράδυ!!

Rena said...

ΜΜΜ γευστικότατο φαίνεται!!!!

mia said...

Ωραίο πρέπει να είναι...καλησπέρα

eleni said...

Φαίνεται πολύ νόστιμο!!!!Καλό βράδυ!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...