Monday 6 February 2012

Πατατούλες baby κρασάτες

Είδατε τι ωραίο χρώμα έχουν οι πατατούλες μου?
Έχουν μαγειρευτεί μέσα σε μπόλικο κόκκινο κρασάκι, έχουν πασπαλιστεί με διάφορα μπαχαρικά-αρωματικά και κυρίως με κολίαντρο, έχουν μελώσει όμορφα κι έτσι ζεστές-ζεστές και νόστιμες, συνόδευσαν το ψητό μας.
Ο γιος μου όταν τις πρωτοδοκίμασε είχε τόσο πολύ ενθουσιαστεί, που τις ονόμασε … απίστευτες.
Σπάνια τις λέμε από τότε κρασάτες, μιας και το «απίστευτες» έχει επικρατήσει, στο στυλ «Α, ωραία, η μαμά έφτιαξε τις απίστευτες» ή «δεν μπορούσες να φτιάξεις απίστευτες με το κρέας?» ή «μόνο τόσο λίγες απίστευτες έφτιαξες? αυτές δεν φτάνουν ούτε για μένα» και διάφορα τέτοια.
Οι «απίστευτες» λοιπόν ταιριάζουν με τα ψητά κρεατικά σας, αλλά και σκέτες τρώγονται μια χαρά. Για παράδειγμα η φίλη μου η Ράνια που τηρεί όλες τις νηστείες, τις φτιάχνει για συμπλήρωμα όποτε έχει λαδερό.
Πάμε λοιπόν να τις φτιάξουμε κι εμείς.
Θα χρειαστούμε:
1,5 κιλό πατάτες baby (αν δεν βρείτε κόψτε μεγαλύτερες πατάτες σε μικρότερα κομμάτια)
250 ml κόκκινο ξηρό κρασί
50 ml λάδι
150 ml νερό
μισό κουταλάκι μπαχάρι τριμμένο
μισό κουταλάκι πάπρικα
1 κουταλάκι σκόνη σκόρδου
1 γεμάτη κουταλιά κολίαντρο τριμμένο (ή και περισσότερο αν θέλετε)
αλάτι – πιπέρι
αρκετό ηλιέλαιο ή όποιο άλλο ελαφρύ λάδι σας βολεύει
Στην πράξη:
Βάζουμε σε ένα βαθύ τηγάνι ή μια κατσαρολίτσα αρκετό ηλιέλαιο και τηγανίζουμε ελαφρά τις πατάτες για 10 περίπου λεπτά.
Τις παίρνουμε με τρυπητή κουτάλα και τις τοποθετούμε σε μεγαλύτερη κατσαρόλα.
Τις πασπαλίζουμε με τα μπαχαρικά, προσθέτουμε το κρασί, το νερό και το λάδι, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε τις πατατούλες να μαγειρευτούν για 20-25 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν.
Στο τέλος του μαγειρέματος, η σαλτσούλα έχει μελώσει από μόνη της, εσείς όμως ρίχνετε μια ματιά μήπως χρειαστεί να συμπληρώσετε ελάχιστο νεράκι, συνήθως δεν χρειάζεται καθόλου.
Γίνονται πραγματικά πολύ νόστιμες!
Το Σαββάτο συνόδευσαν τα ψητά φιλετάκια κοτόπουλο που έκανα με συνταγή της Μαρίας μας από εδώ!
Έχετε φτιάξει τα φιλετάκια της Μαρίας?? Αν όχι χάνετε!
Είναι τα πιο νόστιμα, γρήγορα, εύκολα, ζουμερά φιλετάκια που έχω δοκιμάσει.
Από τότε που έβαλε η Μαρία την συνταγή, τα φτιάχνω τουλάχιστον 3-4 φορές τον μήνα, μιας και μέσα σε μισή (!!!!) μόνο ώρα, έχω έτοιμο φαγάκι πεντανόστιμο!
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!

64 comments:

Ερμιόνη said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα κυρία μου! Μα είναι πραγματικά απίστευτες αυτές οι πατατούλες! Μελωμένες και αρωματικές! Εύγε στο γιο που τις βάφτισε έτσι! Φιλάκια Ελενάκι!

paraxeno pirouni said...

Κάπως έτσι νομίζω τις φτιάχνουν και στην Κύπρο αν και απ' όσο θυμάμαι βάζουν μόνο κόλιανδρο.
Η πάπρικα τους ταιριάζει φοβερά όπως και τα άλλα μπαχαρικά, όντως πρέπει να είναι πεντανόστιμες!
Καλημέρα και πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι!

mia maria said...

Πραγματικά απίστευτες και μοσχομυρωδάτες! Καλή εβδομάδα:)

Arti said...

αχ....πατατούλες!! μεγάλη αδυναμία!!!

gwgw said...

Ετσι που τις ειδα νομιζα οτι ηταν λουκουμαδες..χαχαχα!!!πραγματικα ειναι φανταστικα μελωμενες,και πολυ θα ηθελα να αρπαξω κανα δυο να φαω..αλλα μεσω οθονης δεν μπορω..
Ωραιοτατες μπραβο Ελενακι μου,καλη εβδομαδα να εχεις την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!

Lila Xagorari said...

Γνωστή πατατοφάγος παίρνω μια πιατάρα και πάω να φτιάξω αγκινάρες για σήμερα!!

Eleni said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!Υπέροχες πατατούλες, φανταστικό χρώμα, πωπω Ελενά μου!!!Πρέπει να είναι νοστιμότατες!Η συνταγή μπαίνει στα υπ όψιν!!!Φιλάκια πολλά!

Elpiniki said...

Τελειες οι baby πατατουλες! Και με το κρασι πρεπει να ναι πεντανοστημες!!!

Εφη said...

Περίπου έτσι είναι οι αντινακτές της Κύπρου αλλά τώρα που το είδα ...ψηφίζω την δική σου εκδοχή με δαγκωτό!!! Σίγουρα θα είναι πιο πλούσιες σε γεύση! Θα τις έχω υπόψη! Απίστευτες, ε? χχααχα!! Κάτι ξέρει το παιδί!
Καλές Απόκριες κοριτσάκια μου!

Helen Gr said...

Κι εγώ, Ελενάκι, απίστευτες θα τις πω, νοστιμότατες και υπέροχες. Με τέτοια υλικά, είναι να μην τις ζητάει το παιδί αλλά κι εμείς...τα πιο μεγάλα παιδιά; Πλούσια γεύση και ωραία εμφάνιση.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά.

Ξανθή said...

Καλέ μεθύσατε τις πατάτες!!!!
Καλή εβδομάδα!!

Elena said...

Μμμμμμμμ πεντανόστιμες φαίνονται...κάτι θα ήξερε ο γιος σου και τις ονόμασε απίστευτες......καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!!!!

Mari said...

Σωστό!! απίστευτες!! απίστευτες!! όνομα και πράμα που λένε.
Θα τις δοκιμάσω να δω τι θα πει ο δικός μου γιος.
Φιλιά πολλά

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΦΑΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΚΟΛΟ ΜΕ ΜΙΣΗ ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΚΑΙ 5 ΕΛΙΤΣΕΣ......ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΩ;ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!!!ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!

KANTHAR0S said...

Οι baby πατάτες τα σπάνε. Γενικώς τα baby τα σπάνε. Αύριο το μενού έχει αρακά με κοτόπουλο και baby παπατούλες. Έτσι, για να γουστάρουμε.

Maria B. said...

χικ ! χικ! χικ ! καλέ τι απίστευτες πατάτες είναι αυτές που με μεθύσανε ?????? χιχιχι!!

όλο ωραίες ιδέες έχεις φιλεναδίτσα μου, γεια στα χεράκια σου.


φιλούπες πολλές πολλές

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Καλησπέρα Ελενα μου!! φαίνονται όντως ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ οι πατατούλες σου! θα συνοδέψουν οσονούπω τις πανσέτες μου! καλή εβδομάδα! φιλούρες!!!!!!!

Unknown said...

Τι λαχταριστές που φαίνονται!!!
Φιλάκια!!!

Anonymous said...

Hi Elena, delicious your potatoes, perfect for a good bistec. Have a nice week, dear Elena! from a cold very cold spain!

Μarion, said...

Οι ''απίστευτες'' πατάτες σου τέλειες Ελενα. Πολύ ωραίες φαίνονται και μελωμένες.
Αυτές οι μικρές στρογγυλές πατατούλες είναι νοστιμότατες.
Καλή εβδομάδα

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Φαίνονται πεντανόστιμες, μελωμένες, αρωματικές!

Vasia b. said...

Απίστευτες οι απίστευτες και σε εμφάνιση και σε γεύση φαντάζομαι με τόσο ωραία υλικά που χρησιμοποίησες!!
Ως λάτρης της πατάτας δεν υπάρχει περίπτωση να μην φτιάξω άμεσα αυτή την συνταγή!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πατατούλες αγαπημένες, κι εσύ τις έφτιαξες μούρλια!!

Δημιουργία said...

Ωραιο συνοδευτικο και ξεφευγει απο τον τροπο που μαγειρευουμε συνηθως τις πατατες.

Unknown said...

Υπέροχες φαίνονται οι απίστευτες Ελενάκι μου..θα της δοκιμάσω κι εγώ...μου άρεσε και η φωτο..τρέχουν τα σάλια μου...φιλιά..

Anonymous said...

Μπραβο Ελενα και ηθελα να σε θυμησω οτι εγω σε λιγες ημερες θα αρχισω νηστεια και πριν στο πω, πω!πω! πω!πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σαν εικονα τελεια ελπιζω να αξιζει και χιλιες γευσεις αν και απο τα χερακια σου ειμαι σιγουρη.Ποπη

cook said...

πωπω...μου τρεχουν τα σαλια!μη σου πω,οτι και μεσα στη βδομαδα τις κανω!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου ζεστές ζεστές δεν μπορείς να φανταστείς πόσο νόστιμες γίνονται!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef ιδέα δεν έχω αν είναι Κυπριακή συνταγή, χρόνια τις φτιάχνω και δεν το ήξερα.
Ο κόλιαντρος είναι το μπαχαρικό που πρέπει να κυριαρχεί στην γεύση σ' αυτήν την συνταγή.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Μαράκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Arti, οι πατατούλες είναι αδυναμία σχεδόν όλων πιστεύω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα, είδες πως μοιάζουν σαν λουκουμάδες?? χα χα χαα!
Ο άντρας μου πάλι λέει ότι είναι στην γεύση σαν κάστανο!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, ανταλάσσω μια πιατάρα μέ μία μόνο αγκιναρούλα που την λιγουρεύτηκα τώρα που το είπες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι δοκίμασέ τες, θα ξετρελαθείς, πεντανόστιμες γίνονται!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου το κρασάκι είναι αυτό βασικά που τους δίνει ωραίο χρώμα!
Αλλά και γεύση!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι έτσι λέει και η Dark Chef, ότι είναι κυπριακή συνταγή, ομολογώ ότι δεν έχω ιδέα για την καταγωγή τους!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου η γεύση τους είναι πραγματικά απίστευτη!
Το παιδί, το οποίο σημείωσε ότι είναι το ... σκασμένο μου παιδί χα χα χαα , πρέπει να του αρέσει πολύ κάτι για να εκφραστεί θετικά, οπότε καταλαβαίνεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή τις μεθύσαμε, τις μεθύσαμε!
Καλή βδομάδα και σε σένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Elena μου, σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν και στον δικό σου γιόκα, εδώ άρεσαν στον δικό μου που είναι και δύσκολος (αλλά πολύ δύσκολος μιλάμε)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου ελπίζω να μην το παρακάνεις, μην μας πάθεις και τίποτα, έτσι?
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι αξίζει να τις δοκιμάσεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο το πιάσαμε το υπονοούμενο χα χα χαα!!!
Κι εμείς γουστάρουμε μενού αυριανό!Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου βλέπεις που έφτιαξα (για πολλοστή φορά) τα φιλετάκια σου?
Δεν μπορείς να φανταστείς τί νόστιμα που ταίριαξαν με τις πατατούλες!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Pela μου θα είναι υπέροχες με τις πανσέτες, καλή απόλαυση!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile thank you so much!
It is also very cold here!
Have a very nice week:)

ΕΛΕΝΑ said...

Marion συμφωνώ, οι baby είναι πολύ νόστιμες πατατούλες!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσω μου έτσι είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσια μου είμαι σίγουρη ότι θα τις φτιάξεις, ξέρω ότι έχεις αδυναμία στις πατατούλες!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Που σαι βρε φιλενάδα Γαστεροπλήξ!!!
Ελπίζω όλα καλά, μας λείπεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου συμφωνώ, ένας διαφορετικός τρόπος να μαγειρέψουμε τις πατατούλες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να τις δοκιμάσεις, θα σου αρέσουν πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι μου το ξέρεις ότι εγώ δεν είμαι και πολύ της νηστείας, αλλά νηστίσιμες συνταγές έχουμε όσες θέλεις εδώ!
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου δοκίμασέ τες, αξίζουν!
Πολλά φιλιά, καλή βδομάδα!

Vita said...

Έλενα υπέροχο συνοδευτικό για τα κρεατικά των ημερών που έρχονται. Σημειώνεται η συνταγή!

Tante Kiki said...

Ελενάκι μου, λάτρεψα τις απίστευτες και μεθυσμένες σου πατάτες και θα τις φτιάξω την Κυριακή!!!! Φαίνονται πολύ λαχταριστές και πρέπει να είναι πεντανόστιμες, άσε που είναι και πρωτότυπες, τουλάχιστον για μένα!!! Γεια στα χεράκια σου φιλενάδα μου!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

Conna said...

Ηρθα και εγω ο πατατούλης .. τρέλλα φαίνονται ... στα "προσεχώς" πάραυτα η συνταγή σου.

Φιλιά πολλά

manousina said...

Τι όμορφο χρώμα!!!!!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου θα ταιριάξουν όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου να τις φτιάξεις, θα τις ευχαριστηθείτε πολύ!
Σε φιλώ, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Conna ο πατατούλης πολύ μου άρεσε χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου, μα δεν έχουν όμορφο χρώμα??
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...