Thursday 23 February 2012

Ταραμοσαλάτα μους με πατάτα

Η ταραμοσαλάτα μους της Έλενας ήταν νομίζω πολύ extreme για εμένα, παρόλο που κάτι μ’ έτρωγε να την δοκιμάσω.
Η αγαπημένη μου είναι με πατάτα, αλλά και από αυτήν κάτι μου έλειπε.
Έτσι είπα να κάνω ένα συνδυασμό της ταραμοσαλάτας της Έλενας και της ταραμοσαλάτας της Μέτης.
Για να δούμε τι θα πείτε κι εσείς;
Αν και τελικά νομίζω ότι δεν έτυχε …. πέτυχε!!!

Χρειαζόμαστε:
80 – 100 γρ. ταραμά λευκό
1 κρεμμύδι κανονικό ξερό
χυμό από 1½ λεμόνι
1 κούπα του τσαγιού ελαιόλαδο ( ή 2/3 κούπας ελαιόλαδο και 1/3 κούπας σησαμέλαιο)
1½ - 2 πατάτες
Στην πράξη:
Πλένουμε πολύ καλά τις πατάτες και τις βράζουμε με τη φλούδα τους.
Χτυπάμε για λίγο το κρεμμύδι στο μούλτι.
Προσθέτουμε τον ταραμά και τον χυμό λεμονιού, και τα χτυπάμε για αρκετή ώρα ώστε να πετύχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Στη συνέχεια ρίχνουμε τη μισή ποσότητα των λαδιών σε δόσεις ή αν το μούλτι έχει ειδική θέση για το λάδι, το ρίχνουμε από εκεί για να πέφτει λίγο λίγο καθώς χτυπιούνται τα υλικά.
Ξεφλουδίζουμε, κόβουμε τις πατάτες μας σε κυβάκια και τις ρίχνουμε και αυτές στο μούλτι με τα υπόλοιπα υλικά.
Σταδιακά προσθέτουμε και το υπόλοιπο λάδι.
Χτυπάμε μέχρι η ταραμοσαλάτα μας να γίνει σαν αλοιφή.
Παίρνουμε τη λαγάνα και δοκιμάζουμε και επειδή μία μπουκιά ποτέ δεν είναι αρκετή ξαναδοκιμάζουμε και ξαναδοκιμάζουμε και καλά κούλουμα να έχουμε όλοι!!!!
Αμαλία

21 comments:

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!
ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΒΛΕΠΩ.....
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΜΟΥΣ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

Eleni said...

Καλημέρα κορίτσια!Πολύ ωραία εκδοχή σκέφτομαι να την φτιάξω, φαντάζομαι όμως τι γεύση θα της δίνει το σησαμέλαιο!!!Φιλιά πολλά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Επίκαιρη συνταγή κι αγαπημένη γεύση!!

donkey and the carrot said...

Μια λαγάνα συνήθως δε φτάνει για δοκιμή!!! Μετά την τρως με το κουτάλι!

Un par de neuronas... said...

Αμαλία μου, εδώ δεν έχουμε ταραμά, αλλά το δοκίμασα στην Αθήνα και μου άρεσε περισότερο με πατάτα παρά με ψωμί.

Φιλάκια.

eleni said...

Καλημέραααα σας!!!!Πρέπει να δοκιμάσω ταραμοσαλάτα με πατάτα,είναι η 3 συνταγή με πατάτα που βλέπω και δεν το ήξερα καν ότι γίνεται και με πατάτα...Θα την γευτώ και θα σας πω..
Πολλά φιλιά!!!

Elpiniki said...

Εφερες την Καθαρα Δευτερα! Γεια στα χερια σου!

mari beika said...

Δεν έχω φτιάξει ποτέ με πατάτα, οπότε θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!!
Φιλιά

Selcouth said...

Καλησπέρα! Δεν φαίνεται δύσκολη, οπότε τώρα που πήρα φόρα με τη μαγειρική, θα δοκιμάσω να τη φτιάξω!

Καλό μεσημέρι Αμαλία!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

AMALI...ΤΕΛΕΙΑ Η ΤΑΡΑΜΟΣΑΛΑΤΑ!!!ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

eleni said...

Χαχα,Αμαλίτσα,έκανες συνδυασμό κι έβγαλες τη δική σου εκδοχή!
Δεν έχω δοκιμάσει με πατάτα-λες να το κάνω φέτος;
Καλές απόκριες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλέ extreme η μους μου??
Μια σεμνή και ταπεινή μους ταραμοσαλάτα είναι και όχι υπερπαραγωγή σαν την δικιά σου!
Αψογος συνδυασμός Αμαλίτσα μου, I like it!!!
Καλά Κούλουμα, να περάσεις τέλεια!!
Φιλάκια!

Vasia b. said...

Δεν θα ξέρω πια ταραμοσαλάτα να φτιάξω φέτος με τόσες επιλογές!!!!
Φαίνεται πολύ καλή και η δική σου εκδοχή Αμαλίτσα μου!!!
Καλά κούλουμα!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

πολύ ωραία εκδοχή της ταραμοσαλατας..κορίτσια θα την δοκιμάσω φέτος οπωςδήποτε...φαινεται πολύ ωραία.. να ειστα καλά για την προτασή σας...θα επιστρέψω να σας πώ εντιπώσεις...φιλακια

Amali said...

Καλησπέρα σε όλη την παρέα,
συγγνώμη που δεν θα απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά, αλλά είμαστε ομαδικώς κρυωμένοι, ετοιμάζω τις βαλίτσες για το χωριό, και γενικά κάνω όλη την προετοιμασία για τα κούλουμα!!!
Ελένη το σησαμέλαιο, ναι είναι πολύ ωραίο σαν γεύση και εγώ κάποιες φορές του δίνω και καταλαβαίνει!!!

Καλά κούλουμα να περάσουμε όλοι μας και καλή επιστροφή, όσοι την κοπανήσουμε!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Μου αρέσει πολύ η ταραμοσαλάτα! Μια φορά έφτιαξα και απέτυχε, δεν ξέρω γιατί και φέτος σκεφτομουν να φτιάξω πάλι αλλά φοβάμαι μην δεν μου πετύχει πάλι. Όπως βλέπω όμως την συνταγή σου μπορεί να προσπαθήσω!

xristin said...

Ωραία ταραμοσαλάτα,αλλά πιο ωραίες εκείνες οι τροφαντές γαρίδες που.....κοιμούνται στην διπλανή πιατέλα!
Καλά κούλουμα!

Maria B. said...

Εγω Αμαλίτσα μου προσυπογράφω το σχόλιο της xristin, ωραία η ταραμοσαλάτα για τους αλλους και για μένα εκείνες οι τροφαντές γαριδούλες της διπλανής πιατέλας !!!!!!!!!!!!χιχιχιχι!

xristin είσαι φοβερή !!!!!


περαστικά Αμαλίτσα μου και καλά να περάσετε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



καλό τριήμερο παιδιά να περάσετε καλά !!!!

φιλια σε ολους

maya =^o^= said...

αχχ όποτε σε επισκέπτομαι μου ανοίγεις την όρεξη και μου τρέχουν τα σάλια!!καλό τριήμερο!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Κορίτσια ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!
Φιλάκια

Μαίρη (Ginger) said...

Και για την νηστεια του 15Αυγουστου μολις την εφτιαξα. Προσθεσα λιγο περισσοτερο λεμονι γιατι παραηταν αλμυρος ο ταραμας μου. Ευχαριστω για την συνταγη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...