Saturday 18 February 2012

Βραβείο κι ένα μουσικό Σαββατοκύριακο

Πήρα ένα πολύ όμορφο βραβείο από τις φίλες μας Βάσω, Ελένη και Marie Meraki με τον όρο να αναφέρω 5 από τα αγαπημένα μου τραγούδια (κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ από καρδιάς).
Έτσι αντί για συνταγή, σας αφήνω 5 αγαπημένα μου τραγουδάκια να σας κρατάνε συντροφιά το Σαββατοκύριακο.
Όπως έχω πει και σε παλιότερο παιχνιδάκι ακούω τα πάντα ανάλογα με την διάθεση της στιγμής, από σκληρό ροκ και ραπ μέχρι όπερα.
Πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάρα πολλά τα αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά μιας και 5 μόνο πρέπει να αναφέρω, σας τα αφιερώνω παρακάτω.
Συνοδεύονται και με πολύ όμορφα βιντεάκια, ελπίζω να τα απολαύσετε.
Το βραβειάκι χαρισμένο σε όλη την μπλογκογειτονιά!

Συνταγές Μαγειρικής – Χαϊνήδες, εννοείται πολύ αγαπημένο μου;-)

Κόκκινη γραμμή – Θεοδωρίδου

Το φάντασμα της όπερας η καλύτερη ερμηνεία για μένα με τον μοναδικό Μάριο Φραγκούλη

Το καλοκαίρι μου – Μιχάλης Χατζηγιάννης

Και το πολυαγαπημένο μου Summer wine (αχ καλοκαιράκι, γιατί αργείς??)
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

42 comments:

EVAGELIA VRETTOU said...

Τι όμορφη μουσική καλημέρα είναι αυτή! Για να ξεκινήσουμε με κέφι!
Μπράβο για το βραβείο και για τις ωραίες μουσικές επιλογές

Eleni said...

Καλημέρα!!!Καταπληκτικές οι μουσικές σου επιλογές Έλενά μου!!!Φιλιά!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Καλημερούδια Ελενάκι μου! συγχαρητήρια για το βραβειάκι! θα στο έδινα κι εγώ, δεν πρόλαβα :( καλό σ/κ, φιλάκια πολλάαααααααααα

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΡΑΧΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ!!!ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΣΑ ΕΧΑΣΑ ΤΕΛΕΙΑ ΦΑΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΙΜΑ ΤΑ ΚΙΜΑΔΟΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ.ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΞΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

eleni said...

Καλημέρααααααα!!!!!!!!Συγχαρητήριαααααα!!!!!!!!!!!!Οι μουσικές...τέλειεςςςς!!!!!!!!ΑΧ!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

eleni said...

Ελενάκι,μπράβο για το θαυμάσιο,μουσικό βραβείο!
Απόλαυσα και θυμήθηκα την πρώτη επιλογή-έχω θεματάκι με τα τραγούδια,δεν τα θυμάμαι.
Επίσης μου αρέσει το τρίτο και το τελευταίο για το καλοκαιράκι,που προσμένω με λαχτάρα.
Φιλιά!

Summertime Blues said...

μια ιδέα καλοκαίρι σας εύχεται
καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευαγγελία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου να σαι καλά!
Η μουσική ομορφαίνει την ζωή μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Είναι σαν να μου το έδωσες!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου γλυκιά σε ευχαριστώ!
Κι εγώ το λατρεύω αυτό το τραγούδι!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Ελενάκι μου!
Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, κι αν πας στην γιαγιούλα, ξέρεις εσύ.... περιμένουμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Ελενάκι μου, καλοκαιράκι!!!!
Τι πιο όμορφο!!!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues σε ευχαριστούμε, καλό Σαββατοκύριακο ευχόμαστε κι εμείς!
Φιλιά!

love2love said...

τραγουδιαρα μου εσυ μπραβο βρε να γελας και να χορευεις

εδω σε εχω προσφορες πες τοκαι σε αλλους

http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

Unknown said...

Καλησπέρα Ελενάκι...συγχαρητήρια για το βραβείο και πολύ καλή επιλογή τραγουδιών..επίσης...φιλάκια..

Tante Kiki said...

Συγχαρητήρια Ελενάκι μου καλό!!! Οι μουσικές επιλογές ...υπέροχες!! Πολλά φιλιά και Καλή Κυριακή να έχεις!!

mia said...

Ωραία τραγουδάκια...καλόπιασέ το το καλοκαιράκι..και θα έρθει...καλησπέρα..

Μαριλένα said...

αχ γι' αυτή την Κόκκινη Γραμμή, τι άκουσα ..κάποτε :Ρ
τρελά αγαπημένο, πάντα!

φιλιά πολλά
καλό Σαββατόβραδο <3

ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλέ εγώ ξέχασα να κάνω την ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ...ωχ! θα τσατιστεί το Μαράκι! Καλημέρα γλυκιά μου!

ΜΕΤΗ said...

Ευχαριστουμε πολυ τις φιλες μας για το βραβειο τους!!!
Οι μουσικες σου επιλογες Ελενακι μου φοβερες , αλλα περισσοτερο απ'ολες οι "συνταγες μαγειρικης" που κλεινουν με το logo του blog μας!!!!
Φιλακια , καλημερουδια!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Πολύ μου άρεσαν οι μουσικές επιλογές σου Έλενά μου! Το πρώτο δεν το είχα ξανακούσει.
Να το χαίρεσαι το βραβείο σου!!!
Πέρασα και για άλλο λόγο. Το φαγητό σου ήταν ΤΕ ΛΕΙ Ο!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ. Είχαμε και μουσαφίρη. Μια συμφοιτήτρια της Μαρίας που έχει έρθει για εργασία. Γλύψαμε και τα δάχτυλά μας που λέει ο λόγος, και εγώ φυσικά έλεγα και ξανάλεγα ότι είναι από εσένα η συνταγή.
Να περάσεις όμορφα Έλενά μου με τους αγαπημένους σου.
Καλό απόγευμα!!!

Unknown said...

καλά άσματα και μπράβο για το βραβείο....αξιζει και άλλα η σελίδα σου....να σαι πάντα καλά

Ερμιόνη said...

Εκτός από ποικιλία στα πιάτα που μας παρουσιάζεις, απ' ότι βλέπω έχεις αντίστοιχη ποικιλία και στα μουσικά ακούσματα! Λατρεμένο το Summer Wine! Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου!

syros2js said...

Πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο και ακόμα περισσότερα μπράβο για τα τραγούδια που επέλεξες να μας... κεράσεις!!!

Anonymous said...

Συνχαρητηρια κοριτσια και οι επιλογες Ελενα μου αρεσαν πολυ.Ποπη

SpIrToKoYto said...

έτοιμη για δική σου ραδιοφωνική εκπομπή είσαι...θα επιληφθώ του θέματος μικρή Ελενα...
φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλες σας...-::))

ΕΛΕΝΑ said...

love2love σε ευχαριστώ πολύ!
Ερχομαι να διαβάσω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου σε ευχαριστώ, πολλά φιλάκια σου στέλνω!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Κικίτσα μου, ελπίζω να πέρασες όμορφα σήμερα, είχα και ωραία ημέρα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου όσο και να το καλοπιάνω, αυτό αργεί χα χα χαα!
Σήμερα όμως είχε πολύ όμορφη μέρα, λες να το συγκίνησαν τα τραγουδάκια μου?
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι, θυμάμαι, θυμάμαι!!!
Εγώ πάντως το λατρεύω αυτό το τργουδάκι!!!
Πολλά φιλιά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου υπάρχει άνθρωπος που θα τσαντιστεί μαζί σου?
Δεν νομίζω!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετάκι αυτό το τραγουδάκι είναι αγαπημένο όλων των Συνταγών της Καρδιάς νομίζω!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μα πόσο πολύ χάρηκα που μαγείρεψες συνταγή μας αλλά και που την ευχαριστηθήκατε!
Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου που γιόρταζε και να περνάτε πάντα όμορφα και αγαπημένα!
Πολλά φιλιά γλυκιά μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, πάντα με τον γλυκό σου λόγο, σε ευχαριστούμε πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη για να δεις τι πολυτάλαντη είμαι χα χα χαα!!
Σε ευχαριστώ Ερμιονάκι μου, πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

syrow2js απ' όλα κερνάμε εδώ, είδες??
Σε ευχαριστούμε πολύ, φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ποπάκι μου, φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβ, εσύ που έχεις τα μέσα (και τα έξω μη σου πω) να επιληφθείς του θέματος και να με προωθήσεις, διότι αξίζω μια προώθηση η πολυτάλαντη, αλλά μέχρι τώρα δεν είχα τα σωστά κονέ:P
Φιλιάααααα!!!!

Maria B. said...

Υπέροχα τα τραγουδια Ελενάκι μου !!!!

το πρώτο όπως λες και συ είναι το σήμα μας και το λατρεμένο μας !!!

ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα βραβεία !!!!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Εννοείται ότι το πρώτο είναι το λατρεμένο μας!
Φιλιά Μαριώ μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...