Tuesday 28 February 2012

Muffins με φέτα και ντοματίνια

Καλώς σας βρίσκουμε και πάλι!
Ελπίζουμε να περάσατε ένα όμορφο αποκριάτικο τριήμερο.
Από σήμερα ξεκινάει η μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής που θα διαρκέσει μέχρι το Πάσχα.
Πολλές οι «Νηστίσιμες» προτάσεις μας, ελπίζουμε να καλύψουν όσους φίλους μας νηστεύουν, θα έχουμε κι άλλες πολλές εν καιρώ.
Φυσικά όμως θα συνεχίσουμε να μαγειρεύουμε κανονικά, υπάρχουν και πολλοί φίλοι που δεν θα νηστέψουν όλες τις μέρες, ή που θα νηστέψουν μόνο από κρέας.
Ελπίζουμε οι προτάσεις μας να σας καλύψουν όλους!

Τα πρωτότυπα και πολύ νόστιμα αυτά μαφινάκια, τα έφτιαξα την Τσικνοπέμπτη που μας πέρασε, μαζί με τα κιμαδοπιτάκια, για να τα πάω στην αδελφούλα μου.
Τα ψητά ντοματίνια σε συνδυασμό με την φέτα, τα έκαναν ανάρπαστα, μετάνιωσα που δεν είχα φτιάξει διπλή δόση.
Πάμε να σας πω πως τα έφτιαξα.
(Η συνταγή είναι της Μυρσίνης Λαμπράκη)

Χρειαζόμαστε:
200 γρ. αλεύρι μαλακό
2 κουταλάκια μπέικιν
μισό κουταλάκι σόδα
1 κουταλάκι ρίγανη
μισό κουταλάκι αλάτι
1 αυγό
220 ml φρέσκο γάλα
180 γρ. φέτα τριμμένη
6-7 λιαστές ντομάτες ψιλοκομμένες
80 γρ. βούτυρο λιωμένο
15 ντοματίνια
Στην πράξη:
Φτιάχνονται πανεύκολα!
Παίρνουμε 2 μπολ.
Στο ένα βάζουμε τα στερεά υλικά (αλεύρι, μπέικιν, σόδα, ρίγανη και αλάτι)
Στο άλλο βάζουμε τα υπόλοιπα, εκτός από τα ντοματίνια, δηλαδή βάζουμε το γάλα, την φέτα, το αυγό, το λιωμένο βούτυρο, τις λιαστές ντομάτες και λίγο πιπεράκι.
Ενώνουμε τα υλικά από τα δύο μπολ και ανακατεύουμε καλά.
Λαδώνουμε καλά τις υποδοχές από το μαφινοταψάκι μας, και τις γεμίζουμε με το μείγμα κατά τα τρία τέταρτα, για να υπάρχει περιθώριο να φουσκώσουν.
Στο κέντρο κάθε ζύμης ακουμπάμε απαλά ένα ντοματίνι
Η συνταγή έλεγε ότι βυθίζουμε το ντοματίνι στην ζύμη, αλλά έτσι τα μαφινάκια είχαν την όψη που βλέπετε στην φωτό, που δεν ήταν καθόλου άσχημα βέβαια, αλλά θα προτιμούσα το ντοματίνι να στέκεται στην κορυφή σαν … κερασάκι!
Ψήνουμε τα μαφινάκια μας σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, για 30-35 λεπτά, ή μέχρι να χρυσίσουν και να φουσκώσουν.
Τα απολαμβάνουμε ζεστά ζεστά, μαζί με μια δροσερή μπυρίτσα!
Καλή επιτυχία!

50 comments:

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου και καλή εβδομάδα!
Καλή Σαρακοστή! Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο τριήμερο! Τα μαφινάκια σου με ...ξελίγωσαν! Φανταστικά ... φαντάζομαι τη γεύση τους! Μια που ήρθα πρώτη να ...πάρω ένα για τον καφέ μου;;;; Πολλά φιλιά!

mm_skg said...

Καλημερα και καλη Σαρκοστη!
Πανεμορφα τα μαφφινακια σου και κατι μου λεει οτι ειναι και πολυ νοστιμα! :))

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Καλημέρα Ελενάκι μου και καλή σαρακοστή!! τι πρωτότυπη συνταγή είναι πάλι αυτή! φυσικά και θα τα τιμήσω και τα μάφινς και τα κιμαδοπιτάκια!! φιλάκια πολλά!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τι ωραία λιχουδια είναι αυτή!!! Tις καλημερες μου!

Helen Gr said...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή! Ελπίζω να περάσατε καλά, με ππαρέες αγαπημένων συγγενών και φίλων, έτσι απαιτεί το έθιμο! Περιμένω και τα μαγειρέματα του τριημέρου.
Τα μαφινάκια υπέροχα, με τόσο νόστιμα υλικά γιατί να μην γίνουν ανάρπαστα;
Καλή εβδομάδα και φιλιά Σαρακοστιανά!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Έλενα και καλή Σαρακοστή εύχομαι!
Τα μάφινς σου είναι πάρα πολύ ωραία, πάρα πολύ εμφανίσιμα και με έντονο άρωμα καλοκαιριού νομίζω!

Ξανθή said...

Καλή Σαρακοστή!!!!

prasino liker said...

Oπως παντα καταπληκτικες οι συνταγες σου.Καλα να περνας .Εδω γριπη κακοκαιρια,αερηδες και διαθεση Φεβρουαριου.
Ευχομαι να περασουν ολα και να περιμενομε την ανοιξη με ολα τα ομορφα που εχει να μας δωσει.
Με εκτιμηση
Νατασσα.

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Conna said...

Τώρα που το είδα ... και πίνω τον καφέ μου ξεροσφύρι (ναι τώρα ξύπνησα).. ναχα ένα/δυο/τρία !!!

Καλή Σαρακοστή και φιλιά πολλά

mari beika said...

Τέλεια είναι!!
Καλή Σαρακοστή, φιλιά.

Eleni said...

Καταπληκτικά με πολύ ωραία εμφάνιση!!!Μπράβο!Καλή Σαρακοστή πολλά πολλά φιλιά Έλενά μου!!!

donkey and the carrot said...

Τι ωραία ιδέα!!! Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

eleni said...

Έλενα,πρωτότυπη συνταγή,αλλά από γεύση καθαρά μεσογειακή,αγαπημένη.
Καλή Σαρακοστή!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου περάσαμε πολύ όμορφα, οικογενειακά, παρέα με συγγενείς και φίλους!
Είχαμε και τις ιωσούλες μας, αλλά ευτυχώς είμασταν στην ανάρρωση!
Καλή Σαρακοστή, πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Από γεύση ήταν άπαιχτα, μισό πρόλαβα όλο κι όλο να δοκιμάσω χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Pela μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
Πέρασες όμορφα??
Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Ευγενία μου, πολλά φιλιά και στις δυο σας!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, περάσαμε πολύ όμορφα, σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή Σαρακοστή να έχουμε, με υγεία!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Ερμιόνη μου!
Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να ξορκίσω το κρύο και να φέρω το καλοκαιράκι, αλλά δεν καταφέρνω και πολλά χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Ξανθή μου

ΕΛΕΝΑ said...

Λικεράκι μου τι κάνεις???
Υπομονή, θα ρθει η άνοιξη, η αλήθεια είναι ότι αυτός ο καιρός και οι ιώσεις μας χαλάνε ακόμη περισσότερο την ήδη πεσμένη διάθεσή μας!
Καλή Σαρακοστή εύχομαι, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Εφάκι μου και καλή Σαρακοστή!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Conna μου, μην δικαιολογείσαι σε μένα για την ώρα που ξύπνησες, μου χει βγει προ πολλού το όνομα χα χα χαα!!
Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Μαράκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
Πολλά φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Φοίβη μου, φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου συμφωνώ, τα μαφινάκια έχουν καθαρά μεσογειακή γεύση!
Πολλά φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

antouan said...

και μόνο που έχει φετα μέσα...μου αρκεί.. i love feta..καλή Σαρακοστή

Vasia b. said...

Υπέροχα τα μαφινάκια σου Ελενάκι μου και με αγαπημένα υλικά!!!!
Τώρα που έρχεται η Άνοιξη και ακολουθεί το Καλοκαιράκι θα τα απολαύσουμε με κρύα μπυρίτσα!!!!
Καλή Σαρακοστή να έχουμε με υγεία!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!

Eri said...

Φαινονται τέλεια, θα τα φτιάξω οπωσδήποτε σε κάποια φάση!
Καλή Σαρακοστή Έλενα φιλιά πολλά!

Maria B. said...

Οπως τα λες Λενάκι μου, τους ταιριάζει απόλυτα μια δροσερή μπυριτσα !!! Το σχεδιό τους πολύ ιδιαίτερο αλλά και η πρότασή σου για να βάλουμε το ντοματίνι στην κορυφή ακούγεται πολύ ωραία !!!
γεια στα χεράκια σου φιλεναδίτσα μου και καλή σαρακοστή.

φιλια πολλα πολλά !!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Καλή Σαρακοστή! Πολύ ωραία τα muffins και ακόμη πιο ωραία ιδέα για παιδικό πάρτυ (η μικρή έχει γενέθλια σε λίγες μέρες) για όσους νηστεύουν!

Summertime Blues said...

καλή Σαρακοστή!
αυτό το "γίνεται πανεύκολα" πολύ ωραία ακούγεται.
καλό απόγευμα, μάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Antouan I love feta too:))
Καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου αυτήν την άνοιξη και το καλοκαιράκι περιμένω κι εγώ, επίσης και τις παγωμένες μπυρίτσες περιμένω, αλλά προς το παρόν μόνο παγωμένο αέρα νοιώθω!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου άντε να έρθει το καλοκαιράκι να κανονίσουμε μεζεδοκαταστάσεις!
Φιλιά πολλά, καλή Σαρακοστή να έχουμε!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα κοντεύουν τα γενέθλια της κορούλας?
Με το καλό να έλθουν!
Τα μαφινάκια αυτά τώρα, νηστίσιμα δεν θα τα έλεγα, αλλά αν έχεις καλεσμένους που νηστεύουν, ένα σωρό νηστίσιμα μεζεδάκια υπάρχουν να τους τρατάρεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues, στις δικές μου συνταγές αυτή τη φράση θα την ακούς συχνά, δεν κάνω δύσκολα φαγάκια εγώ;-)
Φιλιά, καλή Σαρακοστή!

eleni said...

Καλά πάλι αλλάξανε τα blog??? ΑΧ!!! Τα muffins σου τέλεια, θα τα κάνω μάλλον το Σαβ/κο!!
Πολλά φιλιά!!!

Rena said...

Θα τα φτιάξω σίγουρα,να σαι καλά!!!!

mia said...

Έλενα μου καλή σαρακοστή...κορίτσι μου...τάισε μας ..για να αντέξουμε...χαχα

Lila Xagorari said...

Φιλενάδα μου προσπαθώ από χθες να μπω για να ευχηθώ HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!
Παίρνω και το μαφινάκι μου και αναμένω και το γλυκό!
Φιλιά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Οτι και να φτιάξετε κορίτσια μου είναι υπέροχα!
Τα νηστίσιμα τα προτιμώ όχι λόγω νηστείας αλλά απέχθειας για το κρέας...
Ορίστε, σαν προσταγή μου ακούγεται..
χα!
Καλημέρα Ελενα!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλενάκι μου πάλι τα αλλάξανε, τα νεύρα μου γκκρρρ!!
Υπομονή!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Σαρακοστή Mia μου, υπομονή για να αντέξουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, ανέβα καλέ στο παραπάνω ποστ να σε κεράσω!! χα χα χαα!
Σε ευχαριστώ πολύ Λιλάκι μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου οι προσταγές σου είναι χαρά για μας!
Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...