Friday 24 February 2012

Κανελάκια

Λίγες μέρες μας χωρίζουν από την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς και την Καθαρά Δευτέρα.
Ευχόμαστε να περάσετε όμορφα όλοι, είτε ταξιδέψετε είτε όχι.
Χαρείτε το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Αποκριάς παρέα με τους αγαπημένους σας.
Ετοιμάστε νόστιμα σαρακοστιανά με τα χεράκια σας για την Καθαρά Δευτέρα. Ιδέες θα βρείτε πολλές στα «Νηστίσιμα» μας!
Εμείς θα τα ξαναπούμε από Τρίτη πάλι.
Μέχρι τότε, σας αφήνουμε νόστιμα και μυρωδάτα κανελάκια για να σας γλυκάνουμε!

Τα υλικά μας:
400 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
50 γρ. μαγιά νωπή
100 ml χλιαρό νερό
50 γρ. ζάχαρη
50 γρ. βούτυρο φρέσκο λιωμένο
2 αυγά
1 βανίλια άρωμα
Επιπλέον
160 γρ. ζάχαρη
1,5 κουταλιές σούπας κανέλα
2-3 κουταλιές βούτυρο
1 αυγό χτυπημένο
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Διαλύουμε την μαγιά στο χλιαρό νερό.
Βάζουμε σε ένα μπολ το 1/3 της ποσότητας του αλευριού, το νερό με την διαλυμένη μαγιά, το βούτυρο, τα αυγά, την ζάχαρη και την βανίλια.
Τα χτυπάμε καλά με μίξερ χειρός ή με το σύρμα, ώστε να πετύχουμε ένα λείο μείγμα.
Ξεκινάμε να προσθέτουμε το υπόλοιπο αλεύρι, μέχρι να πετύχουμε μια ζύμη ελαστική που δεν κολλάει στα χέρια μας.
Πιθανόν να μην χρειαστεί όλο το αλεύρι ή πιθανόν να χρειαστεί ελάχιστο ακόμα.
Αφήνουμε την ζύμη σκεπασμένη να διπλασιαστεί σε όγκο.
Στην συνέχεια την ζυμώνουμε για λίγο και την ανοίγουμε με τον πλάστη σε παραλληλόγραμμο φύλλο, όχι πάρα πολύ λεπτό.
Ανακατεύουμε την ζάχαρη με την κανέλα.
Λιώνουμε 2-3 κουταλιές βούτυρο (παγωμένο) και με ένα πινέλο αλείφουμε καλά το φύλλο της ζύμης.
Πασπαλίζουμε ΟΛΗ την ποσότητα της κανελοζάχαρης στην επιφάνεια της ζύμης.
Διπλώνουμε το φύλλο σε ρολό από την μακριά πλευρά.
Με ένα κοφτερό μαχαίρι κόβουμε το ρολό σε μικρότερα κομμάτια και τα τοποθετούμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου, με τις κομμένες πλευρές πάνω-κάτω, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους.
Τα αφήνουμε λίγη ώρα να φουσκώσουν.
Αλείφουμε τα ρολάκια με χτυπημένο αυγό.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για 10-15 λεπτά ή μέχρι να χρυσίσουν.
Αφού κρυώσουν, τα διατηρούμε σε σκεπαστό σκεύος.
Επίσης διατηρούνται ωραιότατα και στην κατάψυξη, κλεισμένα σε πλαστικά σακουλάκια.
Γίνονται περίπου 20-22 κανελάκια.
Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα φίλοι μας!!!
UPDATE:
Να και τα κανελάκια που έφτιαξε η φίλη μας η Ειρήνη.
Στην γέμιση εκτός από κανέλα και ζάχαρη, έβαλε και καρύδια και σταφίδες τις οποίες είχε μουλιάσει πρώτα σε λικέρ.
Στην ζύμη χρησιμοποίησε περισσότερο βούτυρο, καθώς την άνοιξε σε φύλλο 2-3 φορές βουτυρώνοντας στα ενδιάμεσα.
Ειρήνη καλοφάγωτα!!

84 comments:

gwgw said...

Εναι πεντανοστιμα τα κανελακια ρολακια αυτα Ελενακι μου,τα εφτιαχνα κι εγω...Ευχομαι καλα κουλουμα,να περασετε καλα,και καλη Σαρακοστη με υγεια!!!
Την καλημερα μου και τα φιλια μου σε ολες σας!!!

...irida... said...

καλημερα!!καλα να περασετε!!ευχαριστουμε!!!μοσχομυρισαν..χιχι!!!

Helen Gr said...

Καλημέρα, Ελενάκι! Πολύ ωραία ιδέα μου έδωσες, καταπληκτικό γλυκάκι για το κεφεδάκι μου! Μοσχοβολιστό!
Θα το δοκιμάσω και θα σου πω.
Φιλιά και καλά Κούλουμα σε όλες σας!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!!!! ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΕΤΑ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

εε τι πράγματα είναι αυτά!!!
πάνω που είπα τέρμα τα γλυκά
ανεβάζεται κανελονοστιμιές!
δεν γίνεται να μην το δοκιμάσω!

αα αν θέλετε έχω μια ωραία συνταγή για μπισκότα κανέλας πες μου να τη στείλω αν είναι:-)

Elpiniki said...

Λατρευω την κανελα! Κι αυτα τα κανελακια σου φαινονται απλα θεικα!

Un par de neuronas... said...

Από αυτά έχουμε!!! Θα τα κάνω για άυριο. Ευχαριστώ και πολλά φιλάκια.

Katrina said...

ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Vasia b. said...

Τέλεια τα κανελλάκια Ελενάκι μου!!!
Καλό τριήμερο και καλά κούλουμα σε όλους!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Maria B. said...

Πω πω Λενάκι μου ! τι μυρωδιά είναι αυτή !!!!!!!!!!πως ήθελα να είχα μερικά για το καφεδάκι μου !!!
η συνταγή μπαίνει στα πολύ sos !!!

καλό τριήμερο Λενάκι μου και περαστικά !!!!

φιλια πολλά πολλά

KANTHAR0S said...

Μα, τον Τουτατή, θα το κάνω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!παντα μας δειχνεις νοστιμιες!!!!!!!

eleni said...

Μοσχομύρισε,Ελενάκι,η κανέλα!
Πρωτότυπα κουλουράκια,δεν έχω ξαναδεί με μαγιά,σίγουρα και στη γεύση θα έχουν νοστιμιά!
Να περάσετε όμορφο τριήμερο!
Φιλιά!

Ερμιόνη said...

Καλές Απόκριες κορίτσια! Να περάσετε πολύ όμορφα και να πετάξετε και χαρταετό ε;;;
Το άρωμα της κανέλας είναι λατρεμένο οπότε αυτά τα λιτά κανελάκια περνάνε με άριστα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου σε ευχαριστούμε πολύ, ευχόμαστε και για σένα ένα όμορφο τριήμερο!
Φιλιά πολλά!
(μας λείπεις)

ΕΛΕΝΑ said...

Ιριδά μου καλό τριήμερο να έχεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλενάκι μου για το καφεδάκι είναι ότι πρέπει.
Οχι πολύ γλυκό και ιδιαίτερα αρωματικό!
Φιλιά, να περάσεις πολύ όμορφα το τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι να τα φτιάξεις στην Ζετούλα, τώρα που διαβάζει χρειάζεται γλυκάκια!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris και το ρωτάς??
Με πολλή μεγάλη μας χαρά θέλουμε μπισκοτάκια κανέλας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλπνίκη μου γίνονται πολύ πολύ αρωματικά και νόστιμα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βερόνικά μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατρινάκι αξίζει να τα δοκιμάσεις, θα τα λατρέψεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου κι εσύ να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!
Καλό τριήμερο φιλενάδα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου τα πολύ sos πολύ μου αρέσανε χα χα χαα!
Καλό τριήμερο φιλεναδίτσα, ευχαριστώ για τις ευχές, ελπίζω να είναι περαστικά γιατί πολύ ταλαιπωρηθήκαμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κάνθαρε .... με τρομάζεις:P
Φιλάκια, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα!
Να περάσεις πολύ όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι ξέρεις πόσο εύκολα γίνονται??
Και δεν θέλουν ιδιαίτερα φουσκώματα!
Φιλάκια, καλό τριήμερο εύχομαι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα!
Να περάσεις όμορφα το τριήμερο!
Φιλιά!

Eri said...

Τώρα τελευταία όλο μπροστά μου τα βρίσκω αυτά τα κανελάκια.. Φωνάζουν το όνομά μου! Φαίνονται υπέροχα!

KANTHAR0S said...

Απορία: η ποσότητα μαγιάς είναι 50 gr; Μου φαίνεται αρκετούτσικη.

ΕΛΕΝΑ said...

Eρη αν δεν τα έχεις ξαναφτιάξει, αξίζει να τα δοκιμάσεις!
Φιλάκια, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Kανθαράκο ναι, σωστή είναι η ποσότητα της μαγιάς!
Κυκλοφορούν κυβάκια φρέσκιας μαγιάς 25αράκια, δύο τέτοια βάζω.
Θέλει ΜΟΝΟ φρέσκια μαγιά, μην βάλεις σκόνη, έτσι?
Δεν εννοώ 50 γρ. σκόνη, εννοώ 50 γρ. νωπής μαγιάς.
Καλή επιτυχία!

KANTHAR0S said...

Αν βάλω σκόνη (δεν είναι ερώτηση παγίδα!);

Υ.Γ. Τα υλικά τα έχω όλα. Αν πρέπει να βάλω τα κυβάκια που λες, να πάω να πάρω. Το σούπερ-μάρκετ έχει;

ΕΛΕΝΑ said...

Τα περισσότερα ΣΜ έχουν νωπή μαγιά στα ψυγεία τους, ο Σκλαβενίτης έχει σίγουρα.
Επίσης πολλοί φούρνοι σου δίνουν αν τους ζητησεις.
Η νωπή μαγιά ταιριάζει καλύτερα σε αυτήν την συνταγή.
Αν όμως δεν βρεις, βάλε 1,5 φακελλάκι σκόνη, δεν χάλασε ο κόσμος!

Eleni said...

Υπέροχα!!!!!!Μου αρέσουν πολύ γιατι μοσχομυρίζει όλο το σπίτι κανέλα!!!Απο γεύση δε το συζητάμε, καταπληκτικά!!!!!!Με τη φρέσκια μαγιά γίνονται πολύ καλύτερα!Να περάσετε καλά!πολλά πολλά φιλιάαααα!!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Ελενάκι μου τι κάνεις?? ντύθηκες καρναβαλάκι ή ακομα??? εγώ δυστυχώς το 3ήμερο δε θα μπορεσω να πάω πουθενά :( γι'αυτό παίρνω μπόλικα από τα ωραία κανελλάκια σου για να γλυκαθώ!!! φιλάκιααααα πολλάαααααααα

eleni said...

Πωπωπω...είχα κάνει κι εγώ πρόσφατα και είναι ένα όνειρο,μου αρέσει τρελά η κανέλα,οπότε τρελαίνομαι για το συγκεκριμένο γλυκό!Και έτσι όπως τα βλέπω στο πιάτο...θέλωωωωωω!!!!!
Καλό 3μερο Έλενα μου..φιλιά!!!

mara said...

Άκρως ξελιγωτικά τα κανελάκια σου!!
Λάτρης της κανέλας είναι και θα τα σκαρώσω το συντομότερο!Καλές αποκριές και καλή Σαρακοστή εύχομαι!!

KANTHAR0S said...

Έγινε!

Tante Kiki said...

Άπίθανα Έλενά μου!!! Φαίνονται τόσο λαχταριστά!!! Γεια στα χεράκια σου!!! Να πάρω μερικά;;;;; Καλό τριήμερο!

mia said...

Ναι ναι κατάλαβα ...πρέπει να είναι απίθανα...η ζύμη μου αρέσει πολύ ...σαν κρουασάν !!!! φιλιά Έλενα καλό τριήμερο ...

Peter M said...

Yum, yum, yum...Elena eisai gemati me ekplixeis!

dhmhtra said...

ΕΛΕΝΑ καλή Αποκριά! Τα κανελάκια σου πειρασμός!

Unknown said...

Κορίτσια μου καλημέρα..πάλι έμπλεξα μέσα στην εβδομάδα και είδα όλες τις αναρτήσεις σας μαζεμένες..όλα υπέροχα και γευστικά όπως πάντα...Αυτά τα κανελάκια όμως τα βλέπω τώρα πρωί πρωί και τα λιγουρεύομαι...θα πάρω δυο τρία και τέσσερα μάλλον..
Φιλάκια...εύχομαι..καλό τριήμερο..και καλή σαρακοστή να έχουμε..

Ειρήνη από Πειραιά said...

Καλημέρα! Πολύ δελεαστικά τα κανελλομυρωδάτα!! Θα τα φτιάξω το μεσημέρι, για το σύζυγο, που κόλλησε ίωση ο καημένος! Λέω να ανοίξω το φύλλο 2 ή 3 φορές, βάζοντας βούτυρο και να το αφήνω να να ξεκουράζεται μισή ώρα, καθε φορά, για να πετύχω υφή, σαν του κρουασάν. Νομίζω ότι θα γίνει καλό, τι λέτε:

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΕΛΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΨΑΧΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΙΔΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Unknown said...

παρα πολύ ωραία...γλυκατζης εδώ..και η κανέλλα...μμμ...υπέροχη...
να περασετε όμορφα..δε ρωτώ που ξερω....

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Τι νόστιμα που φαίνοται τα κανελλάκια!!
Καλό τριήμερο Έλενά μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου συμφωνώ κι εγώ, πιστεύω ότι τα κανελάκια θέλουν φρέσκια μαγιά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέλα μου δυστυχώς ούτε εγώ θα πάω πουθενά.
Εχω τον αντρούλη μου άρρωστο με ίωση, κι έτσι δεν το διακινδυνεύσαμε να φύγουμε!
Ελα να μασουλήσουμε παρείτσα κανελάκια και να παρηγορηθούμε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι την ίδια μέρα τα φτιάξαμε και οι δυο μας, έλα να αλληλοκεραστούμε:)
Φιλάκια, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάρα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Να περάσεις πολύ όμορφα το τριήμερο, καλές Απόκριες, καλή Σαρακοστή!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο καλοφάγωτα!!!
Σου έγιναν εντάξει?

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου εννοείται!!
Φιλάκια, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Μία μου νόστιμα και απολαυστικά!
Καλό τριήμερο εύχομαι και σε σένα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Peterείδες τι εκπλήξεις κρύβω εγώ??? χα χα χαα!
Φιλιά πολλά, να περάσεις πολύ όμορφα!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου καλό τριήμερο να έχεις, φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι σε ευχαριστώ πολύ!
Καλές Απόκριες, να περάσεις σούπερ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου μία από τα ίδια κι εμείς, μια βδομάδα κι ο δικός μου σύζυγος με ίωση είναι!
Δεν ξέρω γι αυτό που λες, μήπως βγει πολύ βουτυράτη η ζύμη και δεν πλάθεται εύκολα.
Αν δοκιμάσεις πες μας!
Φιλιά, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου οι σταφίδες ταιριάζουν απίθανα στα κανελάκια!
Φιλάκια, καλό τριήμερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου δυστυχώς δεν θα πάμε εκεί που ξέρεις, μας περιέλαβε ίωση!
Του χρόνου να μαστε καλά!
Να περάσεις πολύ όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό τριήμερο Ροδούλα μου, να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου!
Φιλάκια!

χαραυγή said...

Μμμ!! Μύρισε ο κόσμος με την αγαπημένη κανελίτσα!!
Καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή!!

LAMBROS said...

Καλημέρα και καλή σαρακοστή !!!!

Ειρήνη από Πειραιά said...

Έλενα, γεια και πάλι. Μόλις έψησα τα κανελλομυρωδάτα!! Όνομα και πράμα. Τα έφτιαξα όπως σου είπα, μάλιστα, έβαλα 100 γρ. βούτυρο, οι 2 κσ. μέσα στη ζύμη και το υπόλοιπο στα διπλώματα. Στην κανελλοζάχαρη πρόσθεσα καρύδια χονδροκ/να και σταφίδα βρεγμένη σε λικέρ. Πεντανόστιμα, αφράτα, γλυκά, καθόλου βουτυράτα. Η Έλενα τα φωτογράφισε κιόλας, καλλιτεχνικά, να τα θυμόμαστε, γιατί όπου να 'ναι, θα αποτελούν παρελθόν. ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

ΕΛΕΝΑ said...

Χαραυγή μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να περάσεις πολύ όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Λάμπρο μου, ευχές και από εμάς!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι χρυσοχέρα μπράβο σου!!!!
Καλοφάγωτα!!!
Στείλε αν θέλεις φωτογραφία στο μέιλ του blog
syntageskardias@yahoo.com
να την ανεβάσουμε σαν update με τις παρατηρήσεις σου!
Φιλιά, καλή Σαρακοστή!

Ειρήνη από Πειραιά said...

Ευχαριστώ. Δεν έχω ξαναστείλει φωτό με e-mail. Πως γίνεται, να βάλω την Έλενα να το στείλει; Μήπως είναι καιρός να μάθω από εσάς τις παλιές στο blog; Οδηγίες παρακαλώ;

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη πες στην κορούλα να σε βοηθησει.
Σώσε την φωτογραφία κάπου (πχ στο desktop σου) μετά επισύναψέ την σε ένα μέιλ και στείλτην.

Ειρήνη από Πειραιά said...

Εντάξει, το στείλαμε το μέιλ. Ελπίζω να το πηρες. Έπαθα ζημιά στο λάπτοπ, έπεσε και έσπασε οθόνη του και βλεπω τις εικόνες μισές. Τώρα θα πρέπει να αλλαχθεί.

Sophie said...

Τα έχω δοκιμάσει Έλενα είναι πραγματικά πεντανόστιμα!!!Φιλάκια και καλή σαρακοστή!!!

Anonymous said...

Dear Elena, I love the cinamons buns, so yummy! Have a sweet and happy week!

Anonymous said...

Dear Elena, I love the cinamons buns, so yummy! Have a sweet and happy week!

Konstantina Chryssanthopoulou said...

Τι υπέροχα!!! Θα τα δοκιμάσω!!! Πέρασες από το μπλογκ μου και ακόμα γελάω με τα γενέθλιά σου!!! Χαχαχαχα! Δεν το είχα σκεφτεί αυτό να συμβεί!!!!!!! Ευτυχώς ο γιος μου, αν και γεννήθηκε σε δίσεκτο, πρόλαβα και τον έβγαλα στις 20!!!! χαχαχαχαχα τι θα τραβούσα!!! Να ζήσεις βρε Έλενα, πολύχρονη!!!! Καλή Σαρακοστή!!!

Unknown said...

Είναι από τα αγαπημένα μου!!!Πολύ ωραία συνταγή!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile thank yoy so much!!
Have a nice day!

ΕΛΕΝΑ said...

Konstantina μου τυχερός ο γιόκας, δεν το συζητώ χα χα χαα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Cinemarion σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Unknown said...

καλησπερα μπορουμε να αντικαταστησουμε το αλευρι απ με αλευρι γ.ο.χ γιατι και ο αντρουλης και η μικρουλα μου ειναι αρρωστοι και δεν θελω να τους αφησω μονους τους για να παω σουπερ μαρκετ και αυτο που εχω δεν ειναι αρκετο.Αν βαλω 1φακελακι μπεικιν δεν θα ειναι μια χαρα?περιμενω τα νεα σας για να τους τα φτιαξω να τους γλυκανω λιγακι!!!
μαριαννα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ναι, ναι!
Βάλε όσο up έχεις, συμπλήρωσε με αλεύρι για όλες τις χρήσεις και πρόσθεσε και 1-1,5 κουταλάκι μπέικιν.
Μια χαρά θα σου γίνουν!
Περαστικά σας εύχομαι!

Μαίρη (Ginger) said...

Mέρες τώρα πάω κι έρχομαι, πάω κι έρχομαι και τα χαζεύω. Θέλω να τα δοκιμάσω, ας όψεται η ίωση που μου έχει κλέψει την ενέργεια αλλιώς θα είχε γίνει κι όλας. Λατρεύω την κανέλα τόσο που αν δεν με έλεγαν ginger θα μέ έλεγαν σίγουρα Kasia ή cinamon...... Θα τα φτιάξω σίγουρα και θα ξαναγυρίσω να σου πώ πόσο έλιωσα τρώγοντας τα. Τώρα ψάχνω όμως μια συνταγή που είχες μες καπνιστή πάπρικα και να δω πως θα την βρώ......

ΕΛΕΝΑ said...

Ginger μου να τα φτιάξεις, θα τα λατρέψεις, είναι απίστευτα νόστιμα και κανελομυρωδάτα!

Ποια συνταγή ψάχνεις???
Καπνιστή πάπρικα βάζω σε πάρα πολλές συνταγές μου, είναι ένα μπαχαρικό που το χρησιμοποιώ πολύ!
Η πιο πρόσφατη συνταγή μου με καπνιστή πάπρικα είναι οι τηγανιτές πατάτες φούρνου.
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...