Tuesday 14 February 2012

Happy Valentine's Day

Του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα, μια γιορτή που έχει προκαλέσει αντικρουόμενες απόψεις σε πολλούς!
Κάποιοι γιορτάζουν την μέρα αυτή σαν ξεχωριστή, σαν μια γιορτή του έρωτα και της αγάπης, και κάποιοι την απαξιώνουν σαν ξενόφερτη με το επιχείρημα ότι η αγάπη πρέπει να γιορτάζεται καθημερινά.
Εμείς κανέναν και τίποτα όπως ξέρετε δεν απαξιώνουμε, αλλά συμφωνούμε ότι τα αισθήματά μας για τους αγαπημένους μας πρέπει να τα εκδηλώνουμε καθημερινά και όχι μια συγκεκριμένη μέρα του χρόνου.
Φέτος ο Άγιος Βαλεντίνος δεν μας βρήκε και στα καλύτερά μας, μιας και τα πορτοφόλια μας έχουν αδειάσει αισθητά και η κρίση αποτελεί την καθημερινότητά μας.
Ας τον γιορτάσουμε όμως μιας και ήρθε, όχι με πανάκριβα δώρα αλλά με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας, εμείς οι Έλληνες ξέρουμε ακόμα και με λίγα να κάνουμε γιορτή.
Ένα λουλούδι, μια κάρτα με την προσωπική μας σφραγίδα, ένα απλό, φτιαγμένο από τα χεράκια μας δείπνο, σερβιρισμένο με αγάπη, και ένα γλυκάκι για να γλυκάνει ακόμα περισσότερο την ήδη γλυκιά σχέση μας.
Εμείς θα σας προτείνουμε μερικά γλυκάκια κατάλληλα γι αυτήν την μέρα, και θα σας ευχηθούμε να είστε πάντα αγαπημένοι και γλυκαμένοι!

Σοκολατάκια καρδούλες
Μια οποιαδήποτε τούρτα σε σχήμα καρδιάς, αλλά όχι απαραίτητα, και μια στρογγυλή ή τετράγωνη τούρτα το ίδιο καλή είναι, στο κάτω κάτω η δική σας καρδιά τον ενδιαφέρει;-)
Να ένα όμορφο κέρασμα
κι άλλο ένα
ένα γλυκό με κόκκινο στο χρώμα του πάθους
ένα γλυκό με καραμέλα όπως αυτό
ή και αυτό
Αυτό που θα κυριαρχεί όμως πιστεύουμε αυτή τη μέρα, θα είναι η σοκολάτα!
Σοκολατένια μαφινάκια σαν αυτά
ή και αυτά
μια κολασμένη σοκολατόπιτα
μια λαχταριστή σοκολατένια πανακότα
ένα μιλφέιγ με μερέντα
μια υπέροχη σοκολατένια τάρτα
Να περάσετε όλοι πολύ όμορφα σήμερα!!

35 comments:

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΤΙΑ.
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ....ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Lila Xagorari said...

HAPPY VALENTINE'S DAY!!! Με εξοντώσατε με όλα αυτά τα γλυκά πρωί πρωί!!

Κωνσταντίνα said...

Ουτε εγω βλεπω κάτι...μαυρα κουτια κι εγω...anyway...happy valentine's day!

Eleni said...

Όλα τα γλυκά είναι υπέροχα!!!Αχ πρωι πρωι τι μας κάνετε!!!Φιλιά!!!

Sugar flowers creations said...

Καλημέρα κορίτσια και Χρόνια Πολλά σε όλες Ωραία μας γλυκάνατε με τη συλλογή σας. Ευχαριστώ και πάλι για τα όμορφα δωράκια σας.
Πολλά φιλιά

Ερμιόνη said...

Κορίτσια καλημέρα! Κάτι γίνεται με τις φωτογραφίες της ανάρτησης... φαίνεται μόνο ένα μαύρο φόντο... δεν πρέπει να είναι θέμα του browser γιατί μπήκα με mozilla, chrome και κλασικό internet explorer και δεν αλλάζει κάτι... άντε και θέλω να δω τις φώτο από τα γλυκά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα σε όλους!
Με ξύπνησε η Μαρία άρον άρον από τα ... άγρια μεσάνυχτα:P
Κορίτσια δεν ξέρω τι γίνεται και γιατί εγώ τα βλέπω κανονικά.
Αποσύρω το ποστ στα drafts και θα προσπαθήσω να βγάλω και να ξαναβάλω τις φωτός.

SpIrToKoYto said...

η περιγραφή σας γαργαλιστική...
αν βλέπαμε και τις εικόνες θα είχαμε ολοκληρωμένη άποψη...pppp
( αυτή η Λουλού,πως στον κόρακα τις βλέπει κι εγώ βλέπω μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά...???
HAPPY VALENTINE'S DAYYYYYYY...-:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Κόρες για δείτε!
Πιστεύω (και ελπίζω) ότι το διόρθωσα!

Maria B. said...

Ολα εντάξει Ελενάκι μου !!! καλέ αυτός ο Αγιος του έρωτα τι βελος έριξε στις φωτο μας και τις εξαφάνισε ??????? χιχιχιχιχιχι!!!

χρόνια πολλά σε όλους μας.

Ευτυχώς μετά απο 27 χρόνια γνωριμίας και 22 χρόνια γάμου με τον αντρα μου μπορώ να πω ότι είμαστε ακόμα ερωτευμένοι!!!!! εύχομαι να είμαστε ετσι για πάντα !!

φιλια πολλά πολλά

Effie's Sweet Home Designs said...

ΩΩΩΩΩ! ΝΑΙ!!!!!!ΚΑΛΑ ΠΟΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ;
ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!ΤΙ ΤΟΘΕΛΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ....ΑΧ........

Vasia b. said...

Χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους!!!!
Να περάσουν μια όμορφη και γλυκιά -ακολουθώντας τις προτάσεις μας- ημέρα!!
Το ίδιο θα κάνω κι εγώ...αν και εγώ γιορτάζω όλο τον χρόνο με τον καλό μου!!!χαχα!!
Πολλά φιλιά!!!!

Helen Gr said...

Στην αρχή είπα ναι στα σοκολατάκια-καρδούλες, μετά στη σοκολατόπιτα την κολασμένη και μετά . . . μπερδεύτηκα! Τι να πρωτοδιαλέξω, όλα είναι υπέροχα! Γεια στα χέρια σας! Φιλιά και ευχές πολλές!

Un par de neuronas... said...

Καλή σου μέρα με πολή αγάπη και γλύκα...

Φιλιά πολλά!!!!

mari beika said...

Τι να διαλέξει κανείς; όλα είναι υπέροχα!! Happy Valentine's Day.
Φιλιά πολλά

Anonymous said...

χρονια μας πολλα κοριτσια.Εγω σαν σημερα πριν απο 25 χρονια ειμαι μαζι με το ετερον μου ημιση και συνεχιζουμε.Εμεις γιορταζουμε καθε μερα αλλα σημερα εχουμε επετειο.Ευχομαι να γινουν 75 και βαλε.Ποπη

Anonymous said...

Τωρα για τα γλυκα τι να πω κοριτσια γιατι μου το κανατε αυτο? Τι σας εκανα? Σε ενα εξαρτημενο ατομο σαν εμενα βαζουν τοσους πειρασμους?Ποπη

EVAGELIA VRETTOU said...

Αλλεπάλληλα γλυκά χτυπήματα!
Τη σοκολατόπιτα σας θα φτιάξω σήμερα, μιας και ξετρελλαίνεται ο Αποστόλης για αυτό το γλυκό!
Φιλιά γλυκά, κορίτσια

Κωνσταντίνα said...

Ω,ρε μανα μου!!!χαχαχαα το ενα καλυτερο απο το αλλο...να τρωει η μανα και στο παιδι να μην δίνει... χιχιχιχι!Υπέροχα όλα!!

ΜΕΤΗ said...

Αχχχχχ μας ξεκανες φιλεναδα με τοση σοκολατα!!!!
Αλλο να βλεπεις τα γλυκα ενα ενα και αλλο ετσι μαζεμενα!!!
Happy Valentine's Day σε ολους!!!
Φιλακια!!!

Eri said...

Ω ρε μάνα μου θα λιποθυμήσω! Ειναι όλα τέλεια! Φιλάκια πολλά, Happy Valentines Day!

Unknown said...

Πω πω πρόλαβα? Τι γλυκά καλέ είναι αυτά και όλα σοκολατένια..τι ήρθα καλέ εγώ εδώ...όποια έχει ακουμπήσει... κάτω τα χέρια της...το έχω δηλώσει εδώ και πολύυυυυ καιρό για την σοκολάτα την αγαπημένη μου..οπότε όλα δικά μου παρακαλώ...
Φιλιά πολλά κορίτσια και στις ερωτευμένες και στης μή..

eleni said...

Πωπω δεν θα κάτσω τώρα να διαλέγω και τέτοια...τα θέλω όλα!!!!Χρόνια πολλά!!!Φιλιά!!!!!!

Selcouth said...

Mμμμμ! Σοκολάτα! Με έπιασε μια... υπογλυκαιμία!
Να είστε όλοι σας καλά και να έχετε μια υπέροχη κι ερωτική μέρα! Χρόνια πολλά!

anthivolon said...

Κοίτα που δε ξέρω ποιο να διαλέξω......το βρήκα.....ένα κομματάκι από τη σοκολατένια τάρτα παρακαλώ!!
Και του χρόνου με υγεία!!

SpIrToKoYto said...

όλο αηδίες κάνω...
τί με πείραζαν τα μαύρα κουτιά...???
όλα τα θέλω τώρα...
και του χρόνου,πάντα ερωτευμένες καλονοικοκυράδες...-:))

Conna said...

Δεν έπρεπε ..

δεν έπρεπε .. εσεις να βάλετε όλες τις αμαρτίες μαζεμένες και εγώ να μπω εδώ μέσα και να μου τρέχουν τα σαλια ...

και το χειρότερο, να μην μπορώ να διαλέξω ..

τα θέλω όλα τα γλυκά και αμέσως!!

Φιλιά και Χρόνια Πολλά

debbgoud said...

φοβάμαι να μπω στο blog σου!παχαίνω και μόνο βλέποντας!!!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Χόρτασε το μάτι μας... Χθες που είχα γεννέθλεια έφτιαξα την τάρτα σπανάκι της προηγούμενης ανάρτησης και όντως δεν έμεινε ΨΙΧΟΥΛΟ! Η συνταγή μάγεψε!!!!

Tante Kiki said...

Πωπωωωωω!! Πόσα γλυκά, χόρτασε το μάτι μου γιατί αν τα δοκίμαζα όλα θα γινόμουν "ντουλάπα" χαχαχα!!! Και του χρόνου!

Mania said...

Ολα τα θέλω και τα θέλω τώρααααα!!! Το ενα καλύτερο από το αλλο!! Φιλάκια!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

ουουουουου! να μαι κι εγώ! πολύ ωραία τα είπατε κορίτσια, κάθε μέρα πρέπει να ναι γιορτή (...ρετσίνα Κουρτάκη...τη θυμάστε εκείνη την παλιά διαφήμιση??). τέλος πάντων χρόνια πολλά σε όποιον θέλει να το γιορτάσει! φιλάκια σας πολλάααααααα!!!

Ειρηνη Σ said...

πωπωπω τι ομορφα γλυκα ειναι αυτα??
σκετη κολαση (οχι σαν αυτην που ζουμε)
δεν κανει να τρωω γλυκα αλλα εδω ειναι εικονικα ,οποτε θα δοκιμασω απο ολα
και του χρονου
να εισαι καλα

maya =^o^= said...

φιρί φιρί το πας να μας τρελάνεις!!!!!!!!!!απίθανη ανάρτηση!!τόσο λαχταριστή..και η ζωγραφιά με τα δυο γατάκια τέλεια!!!!!!!!!!!!γατοξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

Paraskevi Lamprini M. said...

υπέροχα και οικονομικά!!... τέλειος συνδυασμός...
ΕΛΕΝΑ μου... ευχαριστώ που είσαι συχνός επισκέπτης του μπλογκ μου!! ΝΑΣΑΙ καλά... και πάντα με αυτούς που αγαπάς!!! μάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...