Sunday 23 November 2008

Σοκολατένια muffins γεμιστά με κρέμα τυριού

Για να σας καλωσορίσουμε, κέρασμα σοκολατένιο.
Σοκολατένια muffins γεμιστά με κρέμα τυριού, με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος και τρούφα από σοκολάτα γάλακτος επίσης. Γίνονται πολύ νόστιμα και επιπλέον είναι και ένα εμφανίσιμο κερασματάκι, σε περίπτωση που θελήσετε κι εσείς με την σειρά σας να κεράσετε τους φίλους σας.
Τι χρειαζόμαστε :
2,5 κούπες αλεύρι φαρίνα
1 κουταλάκι μπέικιν
1 κουταλάκι σόδα
6 γεμάτες κουταλιές σούπας σκόνη κακάο
1,5 φλιτζάνι ζάχαρη
2 αυγά
150 γρ. βούτυρο
200 ml κρέμα γάλακτος
μισή κούπα γάλα
Για τη γέμιση
250 γρ. cream cheese ( π.χ Φιλαδέλφεια)
3 κουταλιές ζάχαρη άχνη
1 κουταλάκι εσάνς βανίλιας ή 2 βανίλιες άρωμα
Για την επικάλυψη
170 γρ. σοκολάτα γάλακτος
τρούφα (από σοκολάτα γάλακτος)
Ελάτε να τα φτιάξουμε:
Σε μπωλ ανακατεύουμε καλά αλεύρι, μπέικιν, σόδα και κακάο. Σε άλλο μπωλ χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη να ασπρίσει το μείγμα. Προσθέτουμε το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος και το γάλα. Στη συνέχεια ενσωματώνουμε και τα στερεά υλικά του πρώτου μπωλ.
Έχουμε αφήσει το cream cheese σε θερμοκρασία δωματίου να μαλακώσει. Το ανακατεύουμε με 3 κουταλιές ζάχαρη άχνη και την βανίλια, μέχρι να σχηματιστεί ένα λείο μείγμα.
Βουτυρώνουμε καλά τις υποδοχές στο μαφινοταψάκι. Βάζουμε μια καλή κουταλιά από το σοκολατένιο μείγμα σε κάθε υποδοχή. Από πάνω βάζουμε ένα γεμάτο κουταλάκι από το μείγμα του cream cheese. Τελειώνουμε με μια γεμάτη κουταλιά από το σοκολατένιο μείγμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, για 20 λεπτά. Αφήνουμε τα μαφινάκια να κρυώσουν για λίγο και ετοιμάζουμε το γλάσο.
Λιώνουμε σε μπεν μαρί την σοκολάτα γάλακτος και γλασάρουμε την επιφάνεια του κάθε μικρού κέικ με μία κουταλιά σοκολάτας. Πασπαλίζουμε με την τρούφα. Αφήνουμε τα μαφινάκια να κρυώσουν καλά πριν σοκολατοφάμε. Τα διατηρούμε ακάλυπτα στο ψυγείο.
Tip: Αν ψήσετε τα κεκάκια σε μαφινοταψάκι που δεν είναι από σιλικόνη, μπορείτε αφού βουτυρώσετε ελαφρά τις υποδοχές, να τοποθετήσετε χάρτινα θηκάκια, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει η σοκολάτα, και να ψήσετε τα κεκάκια πάνω στα χάρτινα θηκάκια, τα οποία μετά το ψήσιμο αφαιρούνται πανεύκολα.
Η δόση που δίνω βγάζει περίπου 20-22 σοκολατομαφινοκεκάκια.

13 comments:

Anonymous said...

...θεϊκο!
:)

ΕΛΕΝΑ said...

Αγωνίζομαι να σε .. φτάσω, αλλά δύσκολο χα χα χα
Σ' ευχαριστώ cookitsa μου:))

"ζαχαρούλα.." said...

απίστευτο πρέπει να είναι!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Κόλαση σκέτη. Θα τα φτιάξω στο γιό μου. Είμαι σίγουρη ότι θα αυτά τα φάει.΄
sgr

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαχαρένια μου πολύ νόστιμα και καθόλου δύσκολα.
Ειδικά για σένα την χρυσοχέρα, a piece of cake;-)

Λιζάκι, ελπίζω να αρέσουν στον θησαυρούλη σου. Να του δώσεις πολλά πολλά φιλάκια:))

Maria B. said...

Sugaritsa μου γλυκειά, Οταν τα φτιάξεις του Μιχαλάκη να μας πεις την γνωμη του!

Cook-Ζαχαρίτσα είδατε τι φτιάχνει η Έλενα? είναι υπέροχα!!!

Εγω φεύγοντας θα πάρω την πιατέλα και την πεταλουδίτσα !

Rena said...

Ήρθα κι εγώ για κέρασμα :) Τι να πρωτοπάρω τελικά? Τσιμπολογώ λίγο από όλα κι εύχομαι καλορίζικο κορίτσια.

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου καλως όρισες, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ, από καρδιάς:))

Anonymous said...

Λένα μου, διαβάζω και ξαναδιαβάζω τη συνταγή με τα μαφινάκια και θέλω να φτιάξω. Μόνο να σε ρωτήσω που θα βρώ το ταψάκι που λές? Και ποιο προτείνεις για να μη μου κολλήσει το μαφιν ?
Όταν φτιάξω θα σου στείλω!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Θεανούλα εννοείται θα μου στείλεις όταν τα φτιάξεις;-)
Λοιπόν, μαφινοταψάκια, δηλαδή ταψάκια με υποδοχές για να ψήνεις κεκάκια, μπορείς να βρεις σε μεγάλα μαγαζιά που πουλάνε είδη οικιακής χρήσεις, όπως ΝΟΤΟΣ, ΙΚΕΑ, αλλά ακόμα ακόμα και σε μεγάλα ΣΜ όπως ο Σκλαβενίτης στην Χαλκηδόνα.
Εχω τόσα χρόνια τα δικά μου, που ομολογώ δεν θυμάμαι από που τα έχω πάρει.
Υπάρχουν μαφινοταψάκια από σιλικόνη που δεν σου κολλάνε με τίποτα τα μάφινς, και ανοξείδωτα μαφινοταψάκια, συνήθως 12 θέσεων, που εγώ τα προτιμώ γιατί είναι πιο στερεά, αλλά που είναι καλύτερα να βάζεις πριν σε κάθε υποδοχή ένα χάρτινο θηκάκι (έχουν όλα σχεδόν τα ΣΜ), για να μην υπάρχει φόβος να σου κολλήσει το μαφινάκι. Μετά αφαιρείς το χάρτινο θηκάκι προσεκτικά και ... voila!!
Φιλιάαααα!!

Peter M said...

Elena, these muffins are dangerously good...one just won't do!

Also, nice to see muffins make it across the Atlantic...they are delish.

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, ένα δεν είναι αρκετό πραγματικά, πάρε κι άλλο εννοείται;-)

craft inspiration by nikoletta said...

Μόλις ανακάλυψα το πεντανόστιμο blog σας!Εξαιρετικέ συνταγές!
Τα δε μαφινς θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...