Tuesday 7 February 2012

Σαλάτα σπανάκι - μπέικον

Αυτή την υπέροχη σαλάτα την έφαγα πρόσφατα στο σπίτι της κολλητής μου και ενθουσιάστηκα!!!
Εντυπωσιάστηκα δε πολύ, όταν μου είπε ότι την παρουσίασε στην τηλεόραση ένα από τα παιδάκια που συμμετέχουν στο master chef junior!!!
Την έχω φτιάξει ήδη δύο φορές και έχει γίνει ανάρπαστη!!!!!!
Συγχαρητήρια στον μικρό chef κι ας πάμε να την φτιάξουμε κι εμείς, γιατί πραγματικά αξίζει!

Θα χρειαστούμε:
250 γρ. σπανάκι φρέσκο
6 φέτες μπέικον
150 γρ. μανιτάρια φρέσκα ή κονσέρβας
40 γρ. σουσάμι αποφλοιωμένο
1 κουταλάκι βούτυρο Lurpak
1 ποτήρι του κρασιού νερό
αλάτι
Για την σάλτσα
χυμό από ένα μέτριο προς μικρό λεμόνι
1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα
8 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
αλάτι
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Στην πράξη:
Πλένουμε πολύ καλά το σπανάκι και το αφήνουμε να στραγγίξει.
Σ΄ ένα μικρό αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε το σουσάμι να καβουρντιστεί.
Το αφήνουμε στην άκρη μέχρι να το χρησιμοποιήσουμε.
Κόβουμε τα μανιτάρια αν είναι φρέσκα σε φέτες και τα βάζουμε στο τηγάνι με το νερό μέχρι να μαλακώσουν.
Αν είναι κονσέρβας δεν χρειάζεται να μαλακώσουν με νερό, τα αφήνουμε ως έχουν.
Σε καθαρό τηγάνι βάζουμε το μπέικον ψιλοκομμένο με το βούτυρο, και το ανακατεύουμε 2-3 λεπτά να σοταριστεί.
Στην συνέχεια προσθέτουμε στο τηγάνι και τα μανιτάρια, και ανακατεύουμε για δυο λεπτά ακόμη.
Τα αφήνουμε στην άκρη για να ετοιμάσουμε το σπανάκι.
Σ΄ ένα μπολ κόβουμε το σπανάκι με το χέρι μας σε χοντρά κομμάτια.
Το πασπαλίζουμε με το καβουρντισμένο σουσάμι έτσι ώστε να πάει παντού, αλατίζουμε και το αδειάζουμε σε μια σαλατιέρα .
Στο κέντρο περίπου της σαλάτας βάζουμε το μπέικον με τα μανιτάρια.
Σ΄ ένα σέικερ βάζουμε όλα τα υλικά της σάλτσας και το κουνάμε για 1 λεπτό μέχρι να ενωθούν καλά όλα τα υλικά.
Περιχύνουμε την σαλάτα με την σάλτσα.
Έτοιμη και πάρα πολύ γευστική!
Είμαι σίγουρη ότι αν την φτιάξετε, θα την λατρέψετε όπως εγώ.
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

45 comments:

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Στις σαλατες λεμε ναι!!!

Eleni said...

Τι ωραία σαλάτα είναι αυτή!!!Θα τη δοκιμάσω σύντομα!!!!!!Φιλια

Elpiniki said...

Τελεια σαλατα με ωραια χρωματα και αρωματα!

showgirl said...

Μιαμ μιαμ!!! Πάω να βρω σπανάκι!!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα!! Όλο λέω ότι θα φτιάξω σαλάτα με σπανάκι και όλο δεν αξιώνομαι τελικά! Στο μεταξύ δεν έχω την παραμικρή ιδέα πώς είναι το σπανάκι ωμό και ομολογώ ότι έχω μια περιέργεια να δοκιμάσω! Η συγκεκριμένη σαλάτα έχει πολύ καλά στοιχεία! Μπράβο στον πιτσιρίκο που την εμπνεύστηκε αλλά και σε σένα που μας την παρουσίασες!

eleni said...

Και δεν ήξερα τι να φάω το βράδυ!!Πάω να πάρω σπανάκι!Φιλιά!!!

Sophie said...

Και μόνο που το βλέπεις σε προδιαθέτει να θέλεις να το δοκιμάσεις!!!Φαίνεται τέλειο!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Μπράβο στο παιδάκι μπράβο και σε σένα Έλενά μου!! φαίνεται πολύ λαχταριστή και ο συνδυασμός μπέικον-σπανάκι μου αρέσει πολύ!!! φιλάκια πολλά και γλυκά! μουτσ

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΙΑΤΟ!!!!!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Ξερεις τώρα τι παράξενη είμαι εγώ με τις γεύσεις...όμως αυτή μου άρεσε..φαίνεται γευστική...μάλλον θα δοκιμάσω...φιλιά..

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου εντυπωσιάστηκα κι εγώ με τον μικρό σεφ που έφτιαξε αυτήν την σαλάτα και πολλά μπράβο του!
Φαίνεται εξαιρετική, πρέπει οπωσδήποτε να την δοκιμάσω!

Ερμιόνη μου δες και μιαν άλλη σαλάτα σπανάκι που έχουμε στις "Σαλάτες", το σπανάκι τρώγεται ωραιότατα και ωμό.
Εγώ να σου πω την αλήθεια το ψιλοκόβω, δεν το αφήνω σε μεγάλα κομμάτια και αφαιρώ τυχόν σκληρά μέρη.

Φιλάκια, καλό απόγευμα!

Eri said...

Μπράβο στο παιδάκι και εγώ χαιρομαι τόσο πολύ όταν τα βλέπω να μαγειρεύουν! τέλεια σαλάτα πραγματικά! Καλό απόγευμα!

Thalassenia said...

Εσύ να είσαι σίγουρη ότι θα τη φτιάξω κι εγώ είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει.
Έχω baby βιολογικό σπανάκι στο ψυγείο και κατά τύχη μπέικον.
Σήμερα αύριο θα γίνει.

Φιλιά θαλασσένια.

Selcouth said...

Καλησπέρα κι από 'μένα!
Όμορφη η σαλάτα Vasia! Να ρωτήσω όμως... Μπορώ να κάνω κάποια παραλλαγή; Το σπανάκι δεν μου αρέσει, αν έβαζα π.χ. μαρούλι;

Καλό απόγευμα!

Maria B. said...

Βασάκι μου μέχρι και εγώ που είμαι περίεργη αυτήν την σαλάτα θα την τιμούσα ιδιαιτέρως !! φαίνεται πολύ πολύ νόστιμη, μπράβο σε όλους τους συντελεστές !!!!


φιλια πολλά πολλά και καλό βράδυ.

Unknown said...

ωραία ιδέα....ναστε καλά....

Phivos Nicolaides said...

Πολλά, πολλά μπράβο!!

Dorothy said...

Αφού έχει μέσα σπανάκι και μανιτάρια, που τα λατρεύω, μπαίνει στα υπ'όψιν!

Vasia b. said...

Ευγενία μου,ναι θα λέμε πάντα στις σαλάτες γιατί εκτός από υγιεινές και νόστιμες μας υπόσχονται και χάσιμο κιλών!!!!!χαχα!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου να την δοκιμάσεις , είναι σίγουρο ότι θα σε ενθουσιάσει!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελπινίκη μου ναι, ο συνδυασμός των υλικών της δίνει ένα υπέροχο γευστικό αποτέλεσμα!!!

Vasia b. said...

Showgirl,όταν προμηθευτείς σπανάκι και την φτιάξεις,είναι σίγουρο ότι θα σου αρέσει πολύ!!!

Vasia b. said...

Ερμιόνη μου, το σπανάκι ωμό είναι υπέροχο και διατηρεί και όλα τα θρεπτικά συστατικά του!!
Γενικά το σπανάκι έχει την ιδιότητα να στυφίζει και ίσως και γι΄αυτό αρκετοί το αποφεύγουν ωμό!Η σάλτσα αυτή με το λεμόνι εξαφανίζει αρκετά αυτή την στυφή γεύση και το κάνει πεντανόστιμο !!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου, ειδικά για βραδινό είναι ένα υπέροχο γεύμα!!!!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Sophie μου θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
Αρχικά σε εντυπωσιάζει η εμφάνιση της και κατόπιν σε απογειώνει η γεύση της!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Pela μου, αφού σου αρέσει ο συνδυασμός σπανάκι μπέικον,θα γίνει η λατρεμένη σου σαλάτα!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Effie's Sweet Home Designs, πράγματι όμορφο πιάτο..καλή μας όρεξη λοιπόν!!!

Vasia b. said...

Ευάκι μου παράξενο, ξέρω ότι είσαι δύσκολη σε περίεργες γεύσεις!!!!
Όμως πιστεύω ότι αυτήν την σαλάτα θα την λατρέψεις!!!!!
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Έλενα μου είναι απίστευτο το πόσο δένουν μεταξύ τους τα υλικά της!!!
Ιδιαίτερη γεύση δίνει το σουσάμι στο σπανάκι!!!!

Τα παιδιά όταν μπορούν να εκφράσουν το ταλέντο τους είναι απίθανα αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν!!!!

Πολλά πολλά φιλάκια !!!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Eri μου είναι σκέτη γλύκα τα μικρά όταν δημιουργούν !!!!!
Αυτή η σαλάτα δε είναι υπέροχη!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Thalassenia μου, αφού έχεις και baby βιολογικό σπανάκι δεν το συζητώ θα γίνει υπέροχη!!!
Περιμένουμε εντυπώσεις!!!
Φιλιά!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Selcouth,δεν γνωρίζω το γευστικό αποτέλεσμα που θα έχει αλλάζοντας το σπανάκι με μαρούλι!!!!!
Εδώ δένουν υπέροχα το σουσάμι με το σπανάκι,καθώς και η σάλτσα!
Μαρούλι με σπανάκι δεν είναι κοντά γευστικά και ίσως δεν γίνει τόσο νόστιμη όσο αυτή!!!!
Όμως μπορείς να δοκιμάσεις και να μας δώσεις και μας χρήσιμες πληροφορίες!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου γλυκό, αφού και εσύ και η Εύα (με πολλές γευστικές παραξενιές και οι δύο)θα τιμήσετε αυτή την σαλατούλα τότε πρέπει να πω ότι είναι μεγάλη η επιτυχία της!!!!χαχαχα!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Homemade, ευχαριστούμε πολύ!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Φοίβο ευχαριστούμε πολύ!!!
Καλό βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Dorothy, αφού λατρεύεις τα συστατικά της τότε είναι σίγουρο ότι θα ΄γίνει η αγαπημένη σου σαλάτα!!!
Καλό βράδυ!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Το σπανάκι δεν μπορώ να το φάω ωμό όπως οι κόρες μου..προτιμώ σε ότι άλλο ..χθες μάλιστα έκανα σπανάκι με μοσχαράκι και όσο έμεινε του έβαλα ρυζάκι και το έκανα σπανακόρυζο για το παππού μας και τον εγγονό που του αρέσει.

Rena said...

Πολύ πρωτότυπη σαλάτα!!!

Amali said...

Βασσάκι μας, από το πρωί που την είδα παίζει μέσα στα μάτια μου αυτή η σαλάτα...μακάρι να μπορούσα να χτυπήσω μία το μεσημέρι... Ξέρεις όμως εεε ξύδι αντί για λεμόνι!! χαχαχα

καλό βράδυ και πολλά φιλιά

dhmhtra said...

Καλημέρα ...όπου μπαίνει το σπανάκι δίνει γεύση και φρεσκάδα.
Καλη σας μέρα.

Vasia b. said...

Αχτίδα μου, ωραίο το σπανάκι όπως και αν το μαγειρέψουμε!!!
Κρίμα που δεν σου αρέσει ωμό γιατί είναι μια υπέροχη σαλάτα!!!
Καλημέρα!!!

Vasia b. said...

Ρένα μου, είναι εντυπωσιακή και πολύ γευστική σαλάτα!!
Καλή σου μέρα!!!

Vasia b. said...

Αμαλίτσα να την φτιάξεις και θα την ευχαριστηθείς πολύ!!!
Βάλε ξύδι εσύ τι να κάνουμε αφού με το λεμονάκι έχεις πάρει διαζύγιο!!χαχα!!
Καλή σου μέρα!!!!
Πολλά φιλιά!!!

Vasia b. said...

Δήμητρα για όσους αγαπάμε το σπανάκι είναι έτσι όπως τα λες !!!!
Ωμό ή βρασμένο είναι εξαιρετικό!!!
Καλή σου μέρα!!!

maya =^o^= said...

όποτε περνάω απο εδώ με πιάνει μεγάλη πείνα!!τυχαίο;;δεν νομίζω!!χιχιιχιχ!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...