Monday 20 February 2012

Σκεπαστή αραβική πίτα με 4 τυριά

Μπήκαμε στην Τυρινή εβδομάδα, όπου ως γνωστόν συνηθίζεται να καταναλώνουμε τυροκομικά, ζυμαρικά και αυγά.
Γι αυτό κι εγώ έφτιαξα την …. απόλαυση του τυριού!!!
Ένα σνακ-μεζεδάκι-βραδινό-κυρίως φαγητό …… όπως θέλετε πείτε το, που το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η απόλυτη τυρένια γεύση του!
Την ιδέα της σκεπαστής αραβικής πίτας έχω πάρει από την Ερμιόνη, θυμάστε τις σκεπαστές αραβικές πίτες με τυριά και ζαμπόν που είχα φτιάξει για το παιχνίδι του Hohoho Chef πριν λίγο καιρό??
Έκτοτε αυτές τις πίτες τις έχω γεμίσει με ότι μπορείτε να φανταστείτε, με βόλεψε απίστευτα αυτή η λύση!
Δοκιμάστε και αυτήν την παραλλαγή παρέα με μια νόστιμη σαλάτα και πιστεύω η πλούσια γεύση και η νοστιμιά της θα σας κερδίσει!
Χρειαζόμαστε:
4 αραβικές πίτες μεγάλες
Για την γέμιση
90 γρ. φέτα
80 γρ. ροκφόρ
100 γρ. cream cheese (π.χ Φιλαδέλφεια)
200 γρ. γιαούρτι
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
2 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο (όχι τα κοτσανάκια)
λίγο πιπεράκι
Για την επικάλυψη
130 γρ. cream cheese
250 ml κρέμα γάλακτος
80 γρ. φέτα
Επιπλέον
4 κουταλιές ρεγκάτο τριμμένο
Στην πράξη:
Ετοιμάζουμε πρώτα την επικάλυψη.
Τρίβουμε την φέτα στο χοντρό του τρίφτη, λιώνουμε το cream cheese με ένα πιρούνι, και ανακατεύουμε αυτά τα δύο τυριά με την κρέμα γάλακτος σε ένα μπολ.
Δεν χρειάζεται να γίνουν «αλοιφή», αρκεί να ανακατευθούν καλά.
Αφήνουμε το μπολ στην άκρη να περιμένει.
Ετοιμάζουμε την γέμιση, αναμειγνύοντας σε ξεχωριστό μπολ φέτα και ροκφόρ χοντροτριμμένα, το Φιλαδέλφεια λιωμένο με ένα πιρούνι, τα κρεμμυδάκια με τον άνηθο ψιλοκομμένα, το γιαούρτι και λίγο πιπεράκι.
Στρώνουμε στο ταψί μας αντικολλητικό χαρτί φούρνου.
Απλώνουμε 2 κουταλιές από το υλικό της επικάλυψης πάνω στο χαρτί, εκεί που θα ακουμπήσουμε την πίτα.
Βάζουμε την μία πίτα από πάνω και απλώνουμε την μισή γέμιση σε όλη την επιφάνειά της.
Σκεπάζουμε με την δεύτερη πίτα.
Πάνω από την δεύτερη πίτα απλώνουμε το μισό υλικό της επικάλυψης.
Πασπαλίζουμε την επιφάνεια με 2 κουταλιές τριμμένο ρεγκάτο ή γραβιέρα.
Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία και για τις 2 άλλες πίτες.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για περίπου 20-25 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο μας.
Αφήνουμε λίγο να κρυώσουν, κόβουμε τρίγωνα κομμάτια και μετά … τι να σας λέω!
Σκέτη τυρένια απόλαυση!
Καλή επιτυχία, καλή Τυρινή εβδομάδα!

60 comments:

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Η Τυρινή εβδομάδα δίνει το παρόν της με αυτή την υπέροχη συνταγη. Σκέτος πειρασμός φαίνεται.

Eleni said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Έλενά μου!Καταπληκτική συνταγή, ωραίος συνδυασμός τυριών με κρεμμυδάκι, άνιθο...μμμ!Συμφωνώ με το απόλαυση του τυριού!!!Ότι πρέπει για την Τυρινή εβδομάδα!Φιλάκια πολλά!!!

Lila Xagorari said...

Αφού έχει και ροκφόρ θα την τιμήσουμε!Θα πάρω και την μερίδα της Μαρίας Β. που δεν τρώει ροκφόρ μην πάει χαμένη!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Έλενα και καλή εβδομάδα εύχομαι!
Μας ξελίγωσες πάλι πρωί-πρωί με αυτή την τυρένια υπερπαραγωγή! Ειλικρινά, δεν θα άλλαζα απολύτως τίποτα! Η προσθήκη άνηθου και φρέσκου κρεμμυδιού, επιεικώς εμπνευσμένη!
Πολλά φιλιά!

Elpiniki said...

Και πιτουλα και τοσα τυρια? Τιποτα αλλα δε θελω!
Καλη εβδομαδα!

Ξανθή said...

Καλές αποκριές κορίτσια!!!
Έχω πίτες στο ψυγείο ψάχνω τα υπόλοιπα κι έγινε!!

thalassamov said...

Δεν γνωρίζω κανένα που να μπορεί να αντισταθεί σε ένα τέτοιο φαγητό!
Η αλήθεια είναι ότι με τις επίπεδες αραβικές πίτες-σαν τορτίλιες μοιάζουν- τυρί και πράσινα στο γκριλ,φτιάχνουμε πρωινό τις πλείστες καθημερινές.
Η ιδέα σου όμως είναι τέλεια! Ανυπομονώ να την φτιάξω!
Όμορφη βδομάδα Έλενα μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Eυγενία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή Τυρινή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι τα υλικά έδεσαν πολύ νόστιμα μεταξύ τους, σκέφτηκα να σας κεράσω κάτι πολύ "τυρένιο" σήμερα;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα ναι, να την πάρεις.
Σε λίγο θα εμφανιστεί το σκασμένο και θα πει κατά τα γνωστά "Εγώ δεν τρώω ροκφόρ"
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου όλα τα υλικά έδεσαν όμορφα μεταξύ τους, το αποτέλεσμα άρεσε σε όλους μας είναι η αλήθεια!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ελπινίκη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ξανθή μου, καλές Απόκριες να χουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσίτσα μου οι αραβικές πίτες είναι ακρως "εξυπηρετικές" και για αλμυρές και για γλυκές δημιουργίες είναι η αλήθεια!
Καλή βδομάδα εύχομαι, φιλιά!

mm_skg said...

Θα διαφωνησω με την thalassamov, ξερω καποιον - ο αντρας μου - που δεν τρωεει τυρι, γιατι δεν του αρεσει η μυρωδια! Δεν μπορειτε να φανταστητε τι μαρτυριο ειναι αυτο για μενα που κυριολεκτικα λατρευω το τυρι, θα μπορουσα να ζησω τρωγοντας μονο τυρι και μακαρονια.... Τελος παντων, τι να πω γι'αυτην την υπεροχη πιττουλα, απλα ακαταμαχητη!

manousina said...

Σνακ για κάθε ώρα!!!! Καλή εβδομάδα
Φιλάκια

Maria B. said...

Οτι έχει 4 τυριά, όχι 3, (χιχιχι!!) το λατρεύω Λενάκι μου. Η μυδωδιά τους έφτασε μέχρι εδώ και είναι και δύσκολη ώρα, μου λες πως να κρατηθώ????

χρυσοχέρα μου εσύ !!!!!


σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Un par de neuronas... said...

Κοίτα, μια ευκολη πιζζα!!!

Καλά, σιγά, σιγά τα παιδάκια μου μαθαίνουν τα τυριά!

Φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου ξέρω κι εγώ κάποιους, οι καλύτεροί μας φίλοι και κουμπάροι μας, μισούν τα τυριά ΟΛΑ!
Στην αρχή δεν το ήξερα, και όποτε ερχόνταν σπίτι ετοίμαζα διάφορα τυρένια μεζεδάκια και φαγητά, πιστεύοντας κι εγώ ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν του αρέσουν τα τυριά (εγώ για παράδειγμα μπορώ να ζω μόνο με τυριά, κι αυτός είναι ο λόγος που ποτέ δεν νηστεύω, υποφέρω χωρίς τυρί).
Δεν έτρωγαν λοιπόν τίποτα τυρένιο και μέχρι που ανακάλυψα ότι δεν τρώνε τυρί, νόμιζα οτι η μαγειρική μου είναι πολύ χάλια χα χα χαα!
Τεσπα, γούστα είναι αυτά!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Μανουσίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου που είσαι εσύ??
Μου λειψες βρε, δυο ολόκληρες μέρες έχουμε να μιλήσουμε!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βερονικούλα μου ελπίζω να αρέσουν τα τυράκια στα αγγελούδια σου!
Πολλά φιλιά, καλή βδομάδα!

eleni said...

Έλενα,πολύ νόστιμη!
Μ΄αρέσουν οι αραβικές πίτες,αγόρασα αρκετές από Αθήνα-μην κλαίγομαι, ότι δεν έχω-θα τη δοκιμάσω.Ξέρεις,το ροκφόρ δε θα το βάλω,θα δοκιμάσω άλλο τυράκι χιχι...
Φιλιά-καλή εβδομάδα!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ε, τώρα δεν είσαι πειρασμός;
Μου μύρισε άνηθος και κρεμμυδάκια!
Με τα τυριά πρέπει κάτι να κάνω ....
οι τιμές της χοληστερίνης ανέβηκαν!

Καλή εβδομάδα Ελενα.. και σε όλα τα κορίτσια!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Μου τρέχουν τα σάλια....

paraxeno pirouni said...

Ναι την τυρινή βδομάδα περιμέναμε! :-Ρ
Ξέρω κι εγώ άτομο που δεν τρώει καθόλου τυριά ωμά μόνο κίτρινο λιωμένο, όντως μεγάλο μπέρδεμα τα γούστα! Αυτές οι πίτες όμως αντικειμενικά αρέσουν και ξετρελαίνουν τους περισσότερους, μμμ!
Καλή βδομάδα, πολλά φιλιά! :)

eleni said...

Μου τρέχουν τα σάλια!!!Υπερπαραγωγή!!Μπράβο!!!!!!!!Και μου αρέσουν και πολύ τα τυριά που έχεις χρησιμοποιήσει,μου αρέσει το ροκφόρ πολύ!!!Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά Ελενά μου!!!

Anonymous said...

Elena, I love it's like a cheese pizza, mmmmmmmmmm! have a nice week, dear Elena!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Vasia b. said...

Ελενά μου, υπέροχη ιδέα!!!!
Αραβικές πιτούλες με τόσο όμορφα τυράκια...τέλεια!!!!!!
Την ποσότητα ροκφόρ που δεν θα φάει η Μαρία την θέλω όλη εγώ!!!χαχα!!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Ειρήνη από Πειραιά said...

Γειά σου Έλενα. Ωραία συνταγή για εμάς τους τυροφάγους! Όμως η κόρη μου, η Έλενα, δεν τρώει καθόλου λευκά τυριά. Με ποιά κίτρινα μπορώ να τα αντικαταστήσω; Έρχεται συχνά η παρέα της και είναι μια εύκολη λύση για εφήβους και μεγάλους. Οι κεφτέδες με το γιαούρτι μας άρεσαν πολύ. Το γαλακτομπούρεκο με φύλλο καταίφι, γνώρισε στιγμές δόξας!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι πήρες πιτούλες??
Τι καλά!
Ενα σωρό νοστιμιές μπορείς να φτιάξεις τώρα!!
Το ροκφόρ.... το κατάλαβα ότι δεν.... χα χα χαα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου σε νοιωθω, τυράκι και χοληστερίνη δεν πάνε παρέα!!!
Διάλεξε ότι άλλο θέλεις να σε κεράσω!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα κόπιασε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, έλα ντε!
Την Τυρινή περιμέναμε χα χα χαα!
Απλά την Τυρινή περιμέναμε να ξεσαλώσουμε με τα τυριά!
Καλή βδομάδα και σε σένα, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπράβο Ελενάκι μου που σου αρέσει το ροκφόρ, όχι σαν την Μαρία μας που ακόμα δεν έχει μάθει να τρώει το ροκφόρ της:PPP
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Thank you Odile!!
Have a very nice week:))

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου κανόνισε να το μοιραστείς με την Λίλα, που είναι κι αυτή καλό κορίτσι σαν και σένα, και όχι σαν μερικές μερικές δύσκολες, ονόματα δεν λέμε, από Μ αρχίζει το όνομά τους:P
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου την φέτα και το ροκφόρ αντικατέστησέ τα με ένα κίτρινο πικάντικο τυράκι που να λιώνει όμορφα, όπως το ρεγκάτο για παράδειγμα, αλλά το Φιλαδέλφεια δεν ξέρω να σου πω με τι να το αντικαταστήσεις, χρειάζεται ένα κρεμώδες τυράκι σε αυτή τη συνταγή.
Πολλά μπράβο για τα μαγειρέματά σου!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Selcouth said...

Εδώ είμαστε! Τυριά και πάλι τυριά! Δεν υπάρχει περίπτωση... αυτό θα "παίξει" πολύ σύντομα στην κουζίνα μου (αλλά και στο στομάχι μου!!! )
Καλή εβδομάδα να έχεις Έλενά μου!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

mmmm... μόλις έφαγα και πάλι το λιγουρεύομαι!! καλή εβδομάδα Ελενάκι μου!!!!

Eri said...

αμαν αμαν, πραγματικά τέλεια αυτη η μέθοδος με τις πίτες Έλενά μου και η γέμιση όμως υπέροχη!
Φιλιά πολλά!

spoon_n_love said...

Παρόλο που δε μου αρέσει το ροκφόρ μου φαίνεται υπέροχη.Καλή σου εβδομάδα το δωράκι σου το στέλνω αύριο φιλιά

mia said...

Ελενα ...άιντε και φτάσαμε και στην τυρινή!!! καλή εβδομάδα εύχομαι...με πιτούλες και καλοπέραση..
Γαργαλιστική πρόταση!!!

mari beika said...

Έλενα με σώνεις!!! αύριο πάει εκδρομή ο γιος μου και δεν ήξερα τι να του φτιάξω, πάω αμέσως στο Σ/Μ, ίσα που προλαβαίνω να πάρω πίτες.
Περιττό βέβαια να σου πω ότι την έχω φτιάξει άλλη μια φορά και του άρεσε τρελλά!!
Φιλιά πολλά.

Helen Gr said...

Διάβασα Αραβική πίτα και ήλθα αλλά βρήκα μια υπερπαραγωγή! Τυρένιος, φανταστικός πειρασμός, Ελενάκι!
Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε!
Να είσαι καλά με τις πρωτότυπες και νοστιμότατες ιδέες σου!

Πολά φιλιά, καλή εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth αξίζει να το δοκιμάσεις!
Φιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Πέλα μου!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου φοβερή η μεθοδος, με έχει βολέψει πολύ!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου δεν είσαι η μόνη, σε κάποιους δεν αρέσει το ροκφόρ, μπορείς να το αντικαταστήσεις με άλλο τυράκι!
Σε ευχαριστώ και πάλι για το δωράκι, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου όπως πάμε θα φτάσουμε στο Πάσχα και είδηση δεν θα πάρουμε!!
Πολλά φιλιά και σε σένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι καλά να περάσει ο γιόκας σου αύριο!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Summertime Blues said...

να εξομολογηθώ έχω μια αδυναμία στα τυριά, ειδικά όταν μπερδεύονται μεταξύ τους!
και επικαιρότατο, μάλιστα μάλιστα.
πειρασμός για δοκιμή!
φιλάκια, καλή σου εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα τόσο καλά σου λόγια!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues είπα μιας και μπήκαμε στην Τυρινή, να του δώσουμε να καταλάβει;-)
Οχι ότι περιμέναμε την Τυρινή βέβαια χα χα χαα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Αχ!!!! ΕΛΕΝΑ μου εμενα την τυρού ...που μου αρέσουν τα τυριά θα την φιαξω και θα την φάω μόνη μου ....και ας πάει και η χοληστερίνη...μια στις τόσες ....εμ!!! αμα βλέπουμε τοσο ωραιες συνταγές πειρασμοί...τι να κάνουμε;; φιλακια..

Tante Kiki said...

Ελενάκι μου καλό... τί υπέροχη πίτα!!!! Έχω ξελιγωθεί και το στομάχι παίζει βιολί, στείλε κανένα κομμάτι γιατί μόλις γύρισα από τα μαθήματα και με βλέπω να τρώω γιαούρτι!!!!! Τα υπόλοιπα τα ...τσακίσανε!!!

Vita said...

Αυτό που λέμε πλούσια πίτα Έλενα! Πολύ μου αρέσει και σε εμφάνιση και όπως δείχνουν τα υλικά θα μου αρέσει και σε γεύση

Rena said...

Δεν την στέλνεις από εδώ μια βόλτα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...