Wednesday 22 February 2012

Ομελέτα φούρνου με κίτρινη κολοκύθα

Την Τυρινή εβδομάδα εκτός από τα γαλακτοκομικά και τα ζυμαρικά, συνηθίζεται και η κατανάλωση αυγών.
Την κολοκύθα την χρησιμοποιώ συχνά σε πίτες, σούπες, μάφινς, ψωμάκια και ένα σωρό άλλες συνταγές, σε ομελέτα την έβαλα πρώτη φορά.
Η κολοκύθα της έδωσε ιδιαίτερη γεύση, που μας άρεσε πολύ!
Πάμε λοιπόν να φτιάξουμε μια πλούσια και χορταστική ομελέτα με κολοκύθα, που εκτός από νόστιμη έχει και το πλεονέκτημα ότι κόβεται και σερβίρεται εύκολα σε κομμάτια.
Τα υλικά μας:
200 γρ. σάρκα κίτρινης κολοκύθας (ζυγισμένη δηλαδή χωρίς φλούδες και σπόρια)
1 πράσο
2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια
2-3 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι δυόσμο
7-8 αυγά (ανάλογα με το μέγεθος)
250 ml κρέμα γάλακτος
180 γρ. τυρί φέτα
λίγο φρεσκοτριμμένο πιπεράκι
Στην πράξη:
Τρίβουμε την κολοκύθα στο χοντρό μέρος του τρίφτη.
Σε απλωτό αντικολλητικό τηγάνι σοτάρουμε για λίγο το πράσο και τα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα.
Προσθέτουμε την τριμμένη κολοκύθα, ελάχιστο νεράκι, χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά και ανακατεύουμε για 4-5 λεπτά ώστε να μαλακώσει η κολοκύθα.
Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμα, αλλά ελάχιστο, ίσα να αχνιστεί και να μαλακώσει η κολοκύθα μας.
Απομακρύνουμε το τηγάνι από την φωτιά, προσθέτουμε τον άνηθο και τον δυόσμο και ξανα-ανακατεύουμε.
Χτυπάμε με μίξερ χειρός τα αυγά με την κρέμα γάλακτος, να αφρατέψει το μείγμα.
Προσθέτουμε την φέτα χοντροτριμμένη και λίγο πιπεράκι.
Προσθέτουμε και το περιεχόμενο του τηγανιού και ανακατεύουμε καλά.
Αδειάζουμε το μείγμα σε λαδωμένο ή βουτυρωμένο μέτριο πυρέξ, ή σε φόρμα με κούμπωμα (αν είμαστε σίγουροι ότι δεν θα υπάρξουν διαρροές), και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 175 βαθμούς, για 30-35 λεπτά.
Παρατήρηση:
Όπως θα είδατε, αλάτι δεν έβαλα καθόλου, γιατί η φέτα είναι από μόνη της αλμυρή.
Ο άντρας μου θεώρησε ότι ήθελε λίγο αλατάκι, πιθανόν επειδή η κολοκύθα γλυκίζει, εγώ πάλι θεωρώ ότι ήταν ΟΚ από θέμα αλμυρότητας.
Προσθέστε λοιπόν αλατάκι ή όχι, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη μέρα!

44 comments:

Eleni said...

Καλημέρα Ελένα μου!!!Πολύ ωραία και ιδιαίτερη ομελέτα, μοιάζει με πιτούλα!Έχει εξαιρετική εμφάνιση, αλλά και απο γεύση φαντάζομαι... με όλα αυτά τα ωραία υλικά που έβαλες!!!Φιλάκια πολλά!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου!!! Υπέροχη η ομελέτα και πολύ αρωματική αν κρίνω από τα υλικά της!!! Έγραψες πάλι και μου άνοιξες την όρεξη για αβγά!!! Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά!

Lila Xagorari said...

Φέτος με την κολοκύθα έχω οργιάσει, σε ομελέτα ούτε που μου πέρασε από το μυαλό!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Έλενα! Πολύ ωραία ιδέα για ταπεράκι στο γραφείο ή στο σχολείο!Γευστική και θρεπτική η ομελέτα σου! Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

Elpiniki said...

Ωραια ιδεα! Και φαινεται πεντανοστημο!

paraxeno pirouni said...

Όντως πολύ ωραία ιδέα, είναι κάτι μεταξύ ομελέτας και πίτας χωρίς φύλλο μου φαίνεται!
Οι αμαρτωλές γαλακτο-συνταγές πριν τη νηστεία βλέπω καλά κρατούν! :)

eleni said...

Ελενάκι σε όσους αρέσει η κολοκύθα σίγουρα είναι μια νόστιμη,διαφορετική πρόταση.
Εγώ τι θα φάω,που η κολοκύθα δε μ΄αρέσει;Να βάλω κολοκυθάκια-άλλη γεύση,θα μου πεις.
Φιλιά!

eleni said...

Όλο λέω πως θέλω να κάνω και όλο πάει στο τηγάνι...γιατί;;;;Ε την επόμενη λοιπόν θα την κάνω έτσι..Πολύ μου αρέσει αυτό που βλέπω!!Μου αρέσει και η κολοκύθα...απλά εγώ θα μου επιτρέψεις να αφαιρέσω τον άνηθο,γιατί δεν το μπορώ..θα μπορούσα να βάλω λίγο μαϊντανό;;;τι λες;;;
Καλημέρα Ελενά μου!!!

Unknown said...

αχ έπρεπε να την είχες ανεβάσει 2 μέρες πρίν (όχι τπτ αλλό αλλά δεν μου πέτχυαν τα κολοκυθοπιτακια^^)
Φιλακια πολλά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πολύ πρωτότυπη συνταγή!! Φαίνεται δελεαστική!! Μπράβο.

Vasia b. said...

Φαίνεται υπέροχη η ομελέτα αυτή Ελενάκι μου!!!
Την κίτρινη κολοκύθα δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ,ούτε σε γλυκά ούτε σε αλμυρά γιατί δεν αρέσει στ΄αγόρια μου!!!Είναι κρίμα να την φτιάξω και να την φάω μόνη μου...γι΄αυτό όπου την βρω την τιμώ ανάλογα!!!!!Να πάρω μερικά κομματάκια λοιπόν ..τόση ιστορία διηγήθηκα!!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!

Anonymous said...

Ελενα ουτε εγω εχω χρησιμοποιησει κιτρινη κολοκυθα γινεται με κολοκυθακια?Ποπη

Phivos Nicolaides said...

Αχ αυτή η κολοκύθα!!!

Thanos Zervakis said...

Ελένη μου σε ευχαριστώ να σαι καλά και η δικια σου ομελετα θα δοκιμαστη οποσδήποτε

Notoula said...

Α ωραία και μου περίσεψε κολοκύθα από την σούπα.Αναρωτιόμουν τι να την κάνω.
thanks

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Ελενάκι!
Μοιάζει με πιτούλα, αλλά γευστικά δεν είναι πιτούλα, είναι καθαρά ομελέτα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου είναι πολύ γευστική και ιδιαίτερη, αξίζει να την δοκιμάσεις!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα συνέχισε τα κολοκυθο-όργια!
Αξίζει!!!
Φιλιάααα!

mia said...

Eίχα μερικές κολοκύθες για την βιτρίνα πάρει ...και δεν φρόντισα να τις φυλάξω ..και χάλασαν...να που τώρα θα τις έκανα πιτούλα....
Καλησπέρα Έλενα μου...

ΕΛΕΝΑ said...

Eρμιόνη μου για ταπεράκι στο γραφείο είναι ιδιαίτερα βολική!
Εχει και νόστιμα υλικά, δοκίμασέ την!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου έγινε πολύ νόστιμη, κι εγώ πρώτη φορά την έφτιαξα, αλλά θα την ξαναφτιάξω σίγουρα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef καλά κρατούν, παράπονο δεν έχουμε χα χα χαα!
Οπτικά θυμίζει πίτα, γευστικά είναι καθαρά ομελέτα, δεν έχει σχέση με πίτα, εξ άλλου δεν έχει καθόλου αλέύρι όπως βλέπεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι και με κολοκυθακια ωραιότατη γίνεται η ομελέτα, αλλά τελείως διαφορετική γεύση από την κίτρινη κολοκύθα.
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελένη μου φυσικά μπορείς να αντικαταστήσεις τον άνηθο με μαϊντανό ή να τον παραλείψεις τελείως!
Το άρωμά του ταιριάζει πολύ σε αυτήν την ομελέτα, αλλά αν δεν σου αρέσει κανένα πρόβλημα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris μου εδώ δεν υπάρχει περίπτωση αποτυχίας, είναι απλούστατη και πανεύκολη συνταγή!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου να σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου αν δεν αρέσει στα αγόρια σου, έλα σε εμένα να φτιάξουμε κολοκυθο-νοστιμιές να τις τσακίσουμε οι δυο μας χα χα χαα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου και με κολοκυθάκια γίνεται, και μάλιστα πολύ νόστιμη, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω τελείως διαφορετική η γεύση της ομελέτας από το αν βάλεις κίτρινη κολοκύθα!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου αχ βαχ!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Θάνο καλώς μας όρισες!
Καλό σου απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Νοτούλα μου αν σου περίσσεψε κολοκύθα, δοκίμασε αυτήν την εύκολη και νόστιμη ομελέτα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου μου αρέσει πολύ η διακόσμηση με κολοκύθες, φαντάζομαι τι όμορφη θα ήταν η βιτρίνα σου!
Οσο για την ομελέτα ..... mext time;-)
Φιλάκια!

Δημιουργία said...

Ομορφη η ομελετα σου Ελενα, σαν πιτουλα μου φαινεται.

Maria B. said...

φιλεναδιτσα μου όπως κατάλαβες μ'εχεις στείλει με τις τάρτες σου και με τις ομελέτες σου!!!!!!! είναι όλες τους υπέροχες!! μ'εχεις σώσει πολλές φορές με την ομελέτα φούρνου και με τις ''τηγανιτές'' σου πατάτες φουρνου !!! αλήθεια εκτός απο το hungry που τις είχες βάλει πριν απο ατεεεελειωτα χρόνια γιατί δεν τις έχεις βάλει και στο μπλοκ μας ???? για φρόντισε να τις βάλεις συντόμως !!!

φιλια πολλά πολλά και καλό βράδυ

o cosmos tis tonias said...

Θα την τιμήσω σίγουρα και σύντομα!!Όμορφο blog καλώς σε βρήκα!!!

Amali said...

λοιπόν πριν λίγο γύρισα σπίτι και ευτυχώς ο καλός μου είχε φροντίσει να έχει κάτι να φάω, γιατί διαφορετικά με έβλεπα να γλύφω και να δαγκώνω την οθόνη!!!!

Επίσης θα πω, ότι έλενα γιατί δεν μας έχεις φτιάξει αυτά τα υπέροχα που λέει και η Μαρία εεεε;;;

πολλά φιλιά
και καλό βράδυ

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Μοιάζει με πιτούλα στην όψη μόνο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου σε ευαριστώ πολύ πολύ!
Καλά που μου τις θύμισες, θα τις βάλω λίαν συντόμως τις πατατούλες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Τόνια μου καλώς όρισες!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα μου μην με μαλώνεις, είπα και της Μαρίας θα τις βάλω συντομα, γιατί όπως ξέρεις αρέσανε και σε πολλούς;-)
Φιλιά πολλά πολλά!

Thanos Zervakis said...

Να περάσεις τέλεια την δευτέρα

Anonymous said...

Λατρεύω την κίτρινη κολοκύθα και κάθε φθινόπωρο τη μαγειρεύω όσο συχνότερα μπορώ! Όταν ήμουν στο εξωτερικό έβρισκα εύκολα και ψύχα κολοκύθας σε κονσέρβα που ομολογουμένως λύνει τα χέρια, αλλά εδώ δύσκολα τη βρίσκω κι έτσι το πολεμάω με τη φρέσκια... Η συνταγή σου Έλενα φαίνεται καταπληκτική και πολύ αρωματική! Μπράβο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...