Friday 10 February 2012

Κέικ σοκο-μπανάνα

Η φίλη μου η Τηλεμάχη Μπ., που μας είχε δώσει και την συνταγή για την αφράτη ζύμη πίτσας, σε μια στιγμή έμπνευσης όπου ήθελε πολύ κάτι σοκολατένιο, έφτιαξε αυτό το νόστιμο κέικ και μας στέλνει την συνταγή.

Χρειαζόμαστε:
2 φλιτζάνια αλεύρι
1 φακελάκι baking powder (20 γρ.)
1 βανίλια
1 κούπα ζάχαρη
100 ml λιωμένο βούτυρο – περίπου 100 γρ.
4 μπανάνες ώριμες
2 αυγά
100 γρ. γιαούρτι πλήρες
300 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα ή σταγόνες σοκολάτας
Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι και προθέτουμε το baking, τη βανίλια και τη ζάχαρη ανακατεύοντας ελαφρά.
Προσθέτουμε στο μείγμα το βούτυρο, αφού έχει κρυώσει-.
Λιώνουμε με ένα πιρούνι τις μπανάνες και τις προσθέτουμε και αυτές στο παραπάνω μείγμα.
Χτυπάμε τα δυο αυγά ελαφρά και προσθέτουμε και το γιαούρτι.
Ενώνουμε το μείγμα αυτό με τα παραπάνω.
Στο τέλος προσθέτουμε την κουβερτούρα, την οποία προηγουμένως έχουμε λιώσει σε μπεν μαρί, ή προσθέτουμε τις σταγόνες σοκολάτας.
Στην περίπτωση που θα προσθέσουμε κουβερτούρα το κέικ μας θα βγει πιο σκούρο, πιο σοκολατένιο δηλαδή.
Αδειάζουμε το μείγμα σε φόρμα στρογγυλή η μακρόστενη καλά βουτυρωμένη και αλευρωμένη.
Εναλλακτικά ντύνουμε με λαδόκολλα τη μακρόστενη φόρμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 1 ώρα περίπου, στην προτελευταία θέση του φούρνου – δεύτερη από κάτω.
(Με το ίδιο μείγμα μπορούμε να φτιάξουμε και μαφινάκια – στην περίπτωση αυτή θα χρειαστούν μόνο 20 λεπτά ψήσιμο.)
Αν και ξέρω ότι θα σας «σπάσει τη μύτη» όταν το βγάλετε από το φούρνο, μην το κόψετε αμέσως!
Αφήστε το 10 λεπτά τουλάχιστον να κρυώσει πάνω σε σχάρα!
Το κέικ είναι πολύ ελαφρύ, όχι πολύ γλυκό!
Αν σας αρέσουν τα πιο γλυκά κέικ προσθέστε και άλλη ζάχαρη.
Επίσης για του λάτρεις της σοκολάτας μπορείτε να προσθέσετε εξωτερικά κάποιο γλάσο ή ακόμα πιο εύκολα νουτέλα!!!!
Είναι ΣΟΚΟΛΑΣΗ!!!
Καλή επιτυχία!
Αμαλία

19 comments:

gwgw said...

Φτιαχνω κι εγω κεικ σοκο μπανανα και ειναι τελειο...δεν υπαρχει..
Γεια στα χερια σου Αμαλια και στην φιλη σου με τις εμπνευσεις της..
Καλη σου μερα και καλο Σ/Κ πολλα φιλακια!!!

...irida... said...

kαλημερα ευχαριστουμε!!ευκολο.καιμε λιγα υλικα που σχεδον παντα υπαρχουν στο σπιτι.....αχ!!!

Eleni said...

Καλημέρα, τέλειοοοοοο!!!Πολύ διαφορετική συνταγή απο τη δική μου!Στα υπ' όψιν σίγουρα!!!Πολλά φιλιά!

mm_skg said...

Καλημερα κοριτσια! Φαινεται πολυ νοστιμο τε κεκακι σας!

Elpiniki said...

Αν και δεν τρωω μπανανα σκετη, ο συνδυασμος σοκολατα μπανανα ειναι απο τους αγαπημενους μου!

Anonymous said...

Δεν εχω δοκιμασει ποτε τετοιο κεικ οποτε ευκαιρια να το φτιαξω.Ποπη

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

μμμμμ...ΣΟΚΟΛΑΣΗ δε λες τίποτα!!! η προσθήκη νουτέλας εννοείται! καλημέρες και φιλάκια!!

Un par de neuronas... said...

Ουμμμ, Αμαλία τί μου έκανες;;;
Ήθελα να ξεκουραστώ κα δεν μ'αφήνετε...

Φιλιά.

Θα με ξαναμπρείς στο http://diplokaimetrio.blogspot.com/

eleni said...

Καλημέρα!!!Ούτε κι εγώ δεν έχω φτιάξει ποτέ...αλλά ποτέ δεν είναι αργά!Πολλά φιλιά!!!

Vasia b. said...

Πω! πω! Αμαλίτσα!!!!!Με χτυπάς στο ευαίσθητο σημείο μου!!!Πως να αντισταθώ σε τέτοια σοκολατονοστιμιά!!!!
Ο συνδυασμός σοκολάτας μπανάνας είναι από τους πολύ αγαπημένους μου!!!
Θα φτιαχτεί άμεσα!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Είχα αποφασίσει να φτιάξω ένα κλασσικό κεικ ή μπισκοτάκια που τα τρώει η μικρή μου. Τώρα όμως με έχεις προβληματίσει με αυτά που βλέπω!

Ερμιόνη said...

Πολύ λαχταριστό και νόστιμο κέικ! Ότι πρέπει για αξιοποιήσουμε τις ώριμες μπανάνες μας! Φιλάκια!

Eri said...

Απλό και αγαπημένο!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

Phivos Nicolaides said...

Κέικ σόκο και καλό Σ/Κ !!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτα ευχαριστούμε πολύ την φιλενάδα σου για το κολασμένο μπανανο-σοκολατο-κεκάκι!
Φιλάκια!

mia said...

Ωραίος συνδιασμός...

Effie's Sweet Home Designs said...

ΜΜΜΜΜ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Tante Kiki said...

Μμμμμμ!! Καλέ τί πάθατε όλες με τα κέικ με μπανανοσοκολάτα;;;;Βαλτές είστε επειδή κάνω δίαιτα;;;;; χαχαχα Κι η αδερφή μου έφτιαξε την εβδομάδα που μας πέρασε αλλά αντιστάθηκα!!! Θα αντισταθώ και στο δικό σου με πόνο καρδιάς γιατί φαίνεται ΥΠΕΡΟΧΟ αν και έχω ένα θέμα με τις μπανάνες προς το παρόν (ούτε η τρόικα να ήταν)!!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ

Unknown said...

Καλά μιλάμε για πολύ υπέροχο κέικ...και μένα μου αρέσει σοκολάτα μπανάνα...πολύ καλό...θα το φτιάξω... οπωσδήποτε..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...