Monday 6 May 2019

Η πατατοσαλάτα της Λίζας


(ή πως να αξιοποιήσετε τα πασχαλινά αυγά που σας περίσσεψαν)

Χρόνια Πολλά φίλοι μας, Χριστός Ανέστη!
Ελπίζουμε να περάσατε πολύ όμορφα τις ημέρες του Πάσχα, εγώ ομολογώ ότι πέρασα καταπληκτικά!
Μαζί με την οικογένειά μου αλλά και με πολλούς – πάρα πολλούς - αγαπημένους φίλους!
Το Πασχαλινό τραπέζι έγινε (όπως κάθε χρόνο) στο χωριατοσπιτάκι μου, όπου μαζευτήκαμε (όπως κάθε χρόνο) πάρα πολλά άτομα, και όπου εκτός από τα ψησίματα του καλού μου και τα μαγειρέματα τα δικά μου, οι φιλεναδίτσες μου έφεραν (όπως κάθε χρόνο) και τα δικά τους καλούδια για να τα απολαύσουμε!
Φέτος το Πάσχα την παράσταση έκλεψε η πατατοσαλάτα της φίλης μου της Λίζας.

Το Λιζάκι μου, ετοίμασε μια πατατοσαλάτα σπέσιαλ, που την τιμήσαμε και την απολαύσαμε όλοι!!
Εννοείται πως μόλις επέστρεψα στην Αθήνα, ήμουν έτοιμη να φτιάξω κι εγώ την πατατοσαλάτα της Λίζας, έχοντας εξασφαλίσει την συνταγή της, ώστε να την μοιραστώ και μαζί σας, γιατί πραγματικά αξίζει να την δοκιμάσετε!
Αν σας έχουν περισσέψει πασχαλινά αυγά, είναι ένας πολύ νόστιμος τρόπος να τα αξιοποιήσετε, μιας και στην πατατοσαλάτα αυτή μπαίνουν αρκετά αυγουλάκια.
Πάμε να την ετοιμάσουμε!

Θα χρειαστούμε:
10 πατάτες
2 μεγάλα καρότα
4-5 αυγά βρασμένα σφικτά
1 ξερό κρεμμύδι
4-5 κρεμμυδάκια φρέσκα
3-4 κουταλιές κάπαρη (εναλλακτικά 4-5 αγγουράκια πίκλες)
άνηθο και μαϊντανό (τόσο, όσο σας αρέσει)
2 κοφτές κουταλιές μουστάρδα
3-4 γεμάτες κουταλιές μαγιονέζα
ελαιόλαδο
αλάτι-πιπέρι
λίγη παρμεζάνα τριμμένη
Στην πράξη:
Καθαρίζουμε τις πατάτες και τα καρότα και τα βράζουμε σε μπόλικο νερό, προσέχοντας να μην παραβράσουν οι πατάτες και μας διαλυθούν.
Κόβουμε τις πατάτες σε μικρότερα κομμάτια.
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο και τον μαϊντανό.
Αν αντί για κάπαρη βάλουμε αγγουράκια πίκλες (εγώ έβαλα), τα ψιλοκόβουμε.
Καθαρίζουμε τα αυγά και τα κόβουμε σε 2 ή 4 κομμάτια.
Σε βαθύ μπολ βάζουμε τις πατάτες, τα καρότα, τα αυγά, τα κρεμμυδάκια, την κάπαρη ή τις πίκλες, τον μαϊντανό και τον άνηθο.
Προσθέτουμε αλάτι (λίγο γιατί θα μπει και η μαγιονέζα) και πιπέρι.
Περιχύνουμε την σαλάτα με ελαιόλαδο και ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά.
Σε χωριστό μπολ ενώνουμε την μαγιονέζα με την μουστάρδα και ανακατεύουμε τα 2 αυτά υλικά να ενσωματωθούν.
Περιχύνουμε με το μείγμα αυτό όλα τα υλικά της σαλάτας και ανακατεύουμε απαλά να καλυφθούν όλα με το μείγμα μουστάρδας-μαγιονέζας.
Βάζουμε την σαλάτα στο μπολ που θα την σερβίρουμε και πασπαλίζουμε την επιφάνεια με τριμμένη παρμεζάνα.
Στις φωτογραφίες μου ξέχασα να βάλω την παρμεζάνα γιατί οι άντρες μου βιαζόντουσαν να δοκιμάσουν το …. μοντέλο, εσείς όμως μην την ξεχάσετε, δίνει έξτρα νοστιμιά!
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα!

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...