Saturday 21 March 2009

Τα τελευταία χιόνια

Ο καλός φίλος και συνάδελφος Γιώργος, μου έφερε κάτι καταπληκτικές φωτογραφίες από τον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας – ορεινή Αρκαδία - που τράβηξε την προηγούμενη φορά που ήταν εκεί.
Πιστεύω να τις απολαύσετε.

Είναι υγρασία επάνω σε γκι που πάγωσε με τον αέρα.Η πλατεία του χωριού χιονισμένηκαι το υπέροχο σπίτι του Γιώργου μέσα στο χωριό, χαμένο και αυτό στο χιόνι!!!Δεν είναι υπέροχα???
Αχ ! ο χειμώνας με τα χιόνια του, σε λίγο θα είναι παρελθόν και όταν θα κολυμπάμε στην θάλασσα θα μας φαίνονται τόσο μακρινές αυτές οι φωτογραφίες ...................
Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!

19 comments:

roadartist said...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ............

ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ :)

Μαριλένα said...

υπέροχα, δε λες τιποτα!

που ειναι η Ανοιξη καλέ;
έξω βρεχει λες κι ειναι Οκτώβρης!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου χάρη στις υπέροχες φωτός σου, φέτος τον χειμώνα ευχαριστηθήκαμε χιόνια!!!!!!!!!
Αλλά θέλω ζέστηηηηηη επιτέλους και καλοκαιράκι και θαλασσίτσα και καρπούζι (αυτό τώρα που το θυμήθηκα!) και έξω βρέχει συνέχεια, οπότε θαυμάζω τις φωτό του Γιώργου, θαυμάζω και το σπίτι του Γιώργου που είναι πράγματι πολύ ωραίο:)

cook said...

υπεροχες!!!σκετο παραμυθι...εχω βρεθει εκει χριστουγεννα,και περ'όλο που ηταν χωρις χιονι μου αρεσε πολυ...εχει μια απιστευτυη διαδρομη σε πλατανια,τα Καστριτοχωρια θεωρουνται το Πηλιο της Πελ/νησου...

marian said...

καλησπέρα κι από μένα!!!
Οι φωτογραφίες σου απίθανες Μαράκι!!!(ως συνήθως!!!)
Όμως έξω γίνεται χαλασμός Κυρίου!!!!
Βρέχει, φυσάει τρελά, η θάλασσα έχει τέτοιο κύμα, το καυστήρας δεν λέει να σταματήσει....
και αναρρωτιέμαι.....πόσο έχει σήμερα ο μήνας;21 Μαρτίου;
Τι άρχισε σήμερα; Η άνοιξη;(χαχαχα εδώ γελάμε!!!!!!!!)

Πού θα πάει θα στρώσει!!!(ελπίζω γιατί δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!
Θέλω λίγο ζεστούλα pleeeease!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια πολλά!!!!

eleni said...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες!Ο πάγος στο γκι εντυπωσιακός!
Μαρία μου όπως η Έλενα θέλω καλοκαιράκι και ζέστη,μπανάκι και δροσερό καρπουζάκι!
Πού θα πάει,θα φτιάξει ο καιρός-τελευταίες αναλαμπές του χειμώνα.
Φιλιά-καλΌ Σ/Κ!

Matriga said...

Μαρία, γεια σου! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες και πολύ ωραίο μέρος ο Άγιος Πέτρος. Το έχω επισκεφτεί αρκετές φορές που πηγαίνουμε στην Παναγία Μαλεβή. Καλό Σ/Κ :)

Μαρια Νικολαου said...

Συγκινήθηκα τωρα
Πηγα για πρώτη φορα στη ζωή μου στον Αγιο Πετρο τον Αυγουστο που μας περασε και ηταν υπεροχα
Εκει στην πλατεια καθησαμε και φαγαμε σε ενα ταβερνακι
Τι υπεροχοι ανθρωποι ολοι τους
Εκπληκτικο το τοπιο και με χιονι φυσικα
ΕΙναι παρα πολυ ψηλα λογικο να χει τοσο χιονι

BIKY said...

Υπέροχες φωτογραφίες
Να σας πω την αλήθεια αγαπώ πιο πολύ το χειμώνα απ΄ότι το καλοκαίρι
Καλό βράδυ

Olga said...

Λέμε και εμείς, με αέρα και βροχή,οτι έχουμε ξανά χειμώνα.Αυτό είναι σκηνικό βαρυχειμωνιάς, που να αξίζει...Υπέροχες οι φωτο...

eirini said...

Ζήλεψα ρε παιδιά!!! θέλω κι εγώ λίγο χιόνι... τώρα!!!!!!!!!!
Το σπίτι του Γιώργου είναι ονειρεμένο! Τέλειες φωτογραφίες!

Unknown said...

στην χώρα μας έχουμε μέρη τρομερά
ένα από αυτα είναι και ο Αγιος Πετρος..στην κυνουρία....
πολύ ωραία....όνειρο
καλημέρα

Crazy Tourists said...

Υπέροχες!!! Εμείς λιγο χιόνι δεν είδαμε φέτος! :(
Ζήλεψα πολύ!
CrazyTourist1

Alkmini said...

...Σαν να τοξερα...
εκει περπατησα χθες με τον αγαπημενο μου, αλλα δυστυχως χωρις χιονι.
ομορφο ο Αγ.Πετρος, ομορφο το δασος και τα γυρω μερη.
ομορφες και οι παγωμενες φωτογραφιες απ την περιοχη!!!
φιλια και καλη βδομαδα.

Δημιουργία said...

Ο παγος στο γκι φαινεται σαν κρυσταλλο,πολυ ομορφες ολες οι φωτογραφιες.

Maria B. said...

Καλησπέρα !! να μαι και εγω εδώ!!
Με χαρά μου βλέπω ότι σας αρέσει και εσας ο Αγιος Πέτρος όπως και σε μένα! Μου αρέσει παρα πολύ η διαδρομή και ο κόσμος εκει. ΅Εχω και ενα αλλο ποστ για τον Αγιο Πετρο και θα το βάλω κάποια στιγμή.
Είναι απίθανο χωριό!!

Λοιπόν λίγο κουράγιο ακόμη και τα μαγιώ δεν είναι μακριά !!!!

σας γλυκοφιλώ και καλό βράδυ!!

Maria Tzirita said...

Και μπήκε η άνοιξη σου λένε μετά... Μα τι τοπία, τι ομορφιά μας έφερες μ'αυτές τις φωτογραφίες! Να'σαι καλά Μαράκι μου, φιλάκια πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

YΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Anonymous said...

Πραγματικά υπέροχες φωτογραφίες!!!Αλλά θα συμφωνήσω με την Ελενα.Θέλω ζέστηηηη!!!και για το καρπούζι δλδ μέσα είμαι.χιχιχ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...