Tuesday 16 November 2010

Σάλτσα ροκφόρ

Αν σας αρέσει το ροκφόρ όπως σ’ εμάς, σίγουρα θα την λατρέψετε αυτή τη σάλτσα.
Είναι η αγαπημένη των αγοριών μου και τους αρέσει να την συνδυάζουν με κοτόπουλο πανέ.
Γίνεται πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα....
Αλλά ας το δούμε στην πράξη

Θα χρειαστούμε
200 γρ.ροκφόρ (μπλε τυρί)
1 κρεμμύδι ξερό μεγάλο
2 κουταλιές της σούπας μαργαρίνη
1 κρέμα γάλακτος 350 γρ.
Πάμε να τη φτιάξουμε
Βάζουμε σε μια κατσαρολίτσα το βούτυρο να λιώσει και ρίχνουμε το κρεμμύδι ιδιαίτερα ψιλοκομμένο.
Μόλις το κρεμμύδι μαραθεί χαμηλώνουμε λίγο τη φωτιά και ρίχνουμε το ροκφόρ το οποίο έχουμε θρυμματίσει .
Ανακατεύουμε συνέχεια μέχρι να λιώσει το ροκφόρ και προσέχουμε να μην μας κολλήσει .
Στην συνέχεια ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε καλά.
Όταν δέσει η κρέμα μας, δηλαδή σε 5-10 λεπτά βρασμού περίπου, η σαλτσούλα μας είναι έτοιμη.
Δεν προσθέτουμε αλάτι διότι το ροκφόρ είναι από μόνο του αρκετά πικάντικο.
Η σάλτσα ροκφόρ ταιριάζει τέλεια με φιλέτο κοτόπουλο πανέ ,αλλά και με ζυμαρικά!
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

31 comments:

Lila Xagorari said...

Mόνο μας αρέσει???
Τρελλαινόμαστε!

Αlex... said...

Σλουρπ!!!Τρελαινομαι για ροκφορ!Μεσα στην εβδομαδα θα την δοκιμασω και θα σου γραψω εντυπωσεις!Thanks!

SpIrToKoYto said...

fun του ροκφόρ κι από δω...
εγώ τη χρησιμοποιώ και στις σαλάτες..
Δοκιμάστε μαρούλι με σάλτσα ροκφόρ και πέστε μου...

καλημέρες..-:))

Asteri (Maria) said...

Μ' αρέσει τρελά!

drosostalitsa said...

Εγώ πάλι δεν το μπορώ το ροκφόρ... κάτι με χαλάει...

να έχεις μια όμορφη μέρα *

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

αν και δεν έχω πολύ καλή σχέση με το ροκφόρ αυτή η σαλτσούλα είναι δελεαστική, σλουρπ!!!!

Μαίρη said...

Για μια version πιο ελαφριά σε θερμίδες μπορείτε να βάλετε και γιαούρτι αντί κρέμας γάλακτος ή μισό μισό.
Ταιριάζει πολύ και με καυτερές φτερούγες κοτοπούλου!

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ πάλι Βασάκι μου τι να πω??
Βρήκες το αδύνατο σημείο μου... κι αυτό είναι μείον μου;-)
Ξέρεις τι σχέση πάθους έχω με το ροκφόρ, ακόμα και σκέτο το τρώω ευχάριστα!!
Αν δεν ήμουν ευγενής, θα έπαιρνα όλο το μπολάκι με την σαλτσούλα και θα έφευγα χα χα χα!!
Φιλάκια!

Maria B. said...

Εγω βέβαια Βασάκι μου όπως ήδη γνωρίζεις ΔΕΝ έχω καλή σχέση με το συγκεκριμένο τυράκι. Δεν θα πάρω μεριδούλα παραδόξως ούτε του ημίσιου μου που ενω είναι παμφάγο ...ζωάκι(!!!) δεν τα πάει καλά με το μπλε τυράκι. Είδες έκανα και ρίμα!!!!

Και μια και είμαι μεγαλόψυχη το χαρίζω απλόχερα στο ιντερνετικό μου ήμισυ το Λενάκι μας που το λατρεύει.!!!!!!!

Μπορεί λοιπόν να μην τρώω μικρούλι μου την σαλτσούλα σου, αλλά μπορώ να θαυμάσω την υπέροχη σαλτσιέρα σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλό απόγευμα και πολλά πολλά φιλιά !!!

donkey and the carrot said...

trelainomai gia rokfor!!! super idea!

eleni said...

Βάσια,άλλη μία που δεν τα πάει καλά με το συγκεκριμένο τυρί.
Όμορφα σερβιρισμένο,αλλά τι θα μας κεράσεις με το Μαράκι;
Φιλιά!

cook said...

με χτυπησες στην καρδια!τρελλαινομαι για blue cheese....μονο που κρεμμυδι δεν εχω βαλει ποτέ...μονο λίγο μαιντανό

Αlex... said...

Μόλις έφαγα 2 πιατα με ριγγατονι και σαλτσα ροκφορ με λιγο πιπερακι!Τελεια!!!Να δω πότε θα χωνέψω Βασια!

Vasia b. said...

Λίλα μου,αφού σας αρέσει τόσο το ροκφόρ να την δοκιμάσεις την σαλτσούλα!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Αλεξ μου, μου αρέσει που είπες μες την εβδομάδα και ήδη την έφτιαξες και σου άρεσε!!!
Αυτό θα πει γρηγοράδα!!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που την ευχαριστήθηκες!
Τώρα για την χώνεψη μετά τα δύο πιάτα ριγκατόνι θα σου πάρει λίγο χρόνο!!χαχαχα!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Σπιρτόκουτο, κι εγω χρησιμοποιώ ροκφόρ με το μαρούλι και μας αρέσει πολύ!!
Σ΄αυτή όμως την σαλτούλα δεν βάζω κρεμμύδι!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Αστέρι μου, να την φτιάξεις!!!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Drosostalitsa μου δεν πειράζει θα βρούμε άλλη σαλτστούλα να σε κεράσουμε!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Γαστεροπλήξ μου είναι αποκλειστικά για φαν του ροκφόρ!Αν δεν είσαι σίγουρη ότι σου αρέσει, επειδή είναι έντονη η γεύση του στην σάλτσα, ξανασκέψου το πριν την φτιάξεις!!!

Vasia b. said...

Μαίρη μου σ' ευχαριστούμε για την πιο ελαφριά έκδοση!
Θα δοκιμαστεί!!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Ελενα μου, ήμουν σίγουρη ότι θα εσύ θα εκτιμούσες ιδιαίτερα αυτή την σάλτσα,σε αντίθεση με την Μαρία μας!!!
Πολλά φιλιά καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου,το ξέρω γλυκιά μου ότι εσύ δεν!!
Θα σου φτιάξουμε μια άλλη σαλτσούλα χωρίς ροκφόρ εσένα!!
Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου, το ροκφόρ έχει πολύ ιδιαίτερη γεύση και είναι δύσκολο να αρέσει σε όλους!
Θα βρούμε κάποια αλλη σαλτσούλα για σένα και το Μαράκι μας!!
Φιλιά και καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Donkey and the karrot,καλώς ήρθες στην παρέα των φίλων του ροκφόρ!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Cook ,δοκίμασε τη με το κρεμμύδι του πάει πάρα πολύ!!
Καλό σου βράδυ!!

Phivos Nicolaides said...

Σάλτσα της καρδιάς!

eva said...

Λατρεύω το ροκφόρ η σαλτσα αυτή ταιριάζει ακόμη και σε σαλάτα!
Φιλάκια!

eva said...

Λατρεύω το ροκφόρ η σαλτσα αυτή ταιριάζει ακόμη και σε σαλάτα!
Φιλάκια!

Vasia b. said...

Phivo,σάλτσα της καρδιάς και όχι μόνο ....της γλώσσας,του ουρανίσκου,του ισοφάγου του στομάχου.......χαχα!!!
Καλό μεσημέρι!!

Vasia b. said...

Eva,ταιριάζει πολύ με το μαρούλι που το έχω δοκιμάσει !!
Φιλιά και καλό μεσημέρι!!

JOHN TSOUROU said...

Παιδιά φοβερή η σάλτσα ! την έκανα σήμερα και έδεσε υπέροχα με το μαρούλι και τα κομμάτια κοτόπουλου.
Ευχαριστώ για την υπέροχη συνταγή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...